hier ook, omdat glasvezel nog nooit gebruikt was etc moest dat van hun. was gratis. Dikke primaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die van mij zitten volgens mij allebei prima.
Maar bij mij hoefde ik dr zelf niet aan te komen?
Kwam een monteur voor toen ik overstapte om niruwe modem aan te sluiten enzk
Zou bij mij ook gebeuren, maar toen besloten ze opeens van nee we sturen u het pakketje gewoon op, als u er een installateur bij wilt kost dat 99 euro extraquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die van mij zitten volgens mij allebei prima.
Maar bij mij hoefde ik dr zelf niet aan te komen?
Kwam een monteur voor toen ik overstapte om niruwe modem aan te sluiten enzk
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Denk toch iets anders...![]()
wat een rukbedrijf, meteen weer opzeggen die handelquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou bij mij ook gebeuren, maar toen besloten ze opeens van nee we sturen u het pakketje gewoon op, als u er een installateur bij wilt kost dat 99 euro extra
Hij welquote:
jij ook anders kon je hier niet reagerenquote:
Ja lekker mijn telefoonbundel leegtrekkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij ook anders kon je hier niet reageren
doet hij ook met zn likes terwijl hij nog op t vliegveld isquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lekker mijn telefoonbundel leegtrekken
Nog eventjes en je bent weer thuis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
18:08 bij de gate vertrokken.
18:21 op de landingsbaan.
20:38 geland in Brussel.
Nu op weg naar baggage.
Kunt u niet bellen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn internet doet het niet.
Heeft u al online gekeken of er een storing is?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou bij mij ook gebeuren, maar toen besloten ze opeens van nee we sturen u het pakketje gewoon op, als u er een installateur bij wilt kost dat 99 euro extra
je tv rechtstreeks op de 'oude' kabel aansluiten en dan heb je 1 2 3 en een aantal open zenders ook gewoonquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
Krijg anders maar gewoon lekker sars met je kut kpnIk gooi wel gewoon even een blu-ray in de speler, dan heb je al dat gezeik tenminste niet
Dat is ook wel echt heel erg vorige eeuw.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
je tv rechtstreeks op de 'oude' kabel aansluiten en dan heb je 1 2 3 en een aantal open zenders ook gewoon
De enige manier om anno 2025 nog films in fatsoenlijke kwaliteit te kijken in plaats van kapotgecompresseerd.quote:
En het werkt nog steedsquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is ook wel echt heel erg vorige eeuw.
Oh geen idee, ik kijk nooit filmsquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige manier om anno 2025 nog films in fatsoenlijke kwaliteit te kijken in plaats van kapotgecompresseerd.
Nou ja, of mijn methode met een ooglapje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik kijk nooit films
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |