quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:12 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ze hadden ook gewoon een dobbelsteen kunnen gebruiken. Ok, 1 op 5 is dan wat lastiger.
Kapot laggen, slechte ping?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:22 schreef Harvest89 het volgende:
Ik lag me kapot als dat straks gewoon een racistische nazipaal blijkt te zijn.
Echt.. O.M.G....quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is bloedserieus. Na jaren van ontwikkelen heeft de politie eindelijk de oplossing gevonden tegen discriminatie.
Je kan zien hoe trots deze Amsterdamse agent is met zijn paal.
[ afbeelding ]
Helemaal in combinatie met de nieuwsberichten van afgelopen tijd is dit wel een hele ironische timing om zoiets te introduceren.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Tja, dat moet hij natuurlijk ook niet tegen collega's gaan doen hè... als hij het nou gewoon tegen burgers had gedaan, dan hadden zijn collega's hem wel de hand boven het hoofd gehouden.
Geeft nog licht ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou ja laten we wel wezen: het is ook wel echt een flinke paal. En hij staat fier overeind. Met zo'n paal zou ik ook trots als een pauw rondlopen.
Eigenlijk is het een beetje voor de Bühne dus. Ben blij dat mijn belastingencentjes goed worden uitgegeven.quote:Toch is niet iedereen overtuigd. Critici wijzen erop dat agenten nog steeds het recht hebben bestuurders uit de rij te halen, óók als de paal groen licht geeft. De persoonlijke afweging van agenten blijft dus belangrijk. Dat kan volgens hen alsnog leiden tot selectie op basis van uiterlijk of type auto.
Drie maanden celstrafquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
En als je domweg weigert op die knop te drukken? (ik ben zo'n dwarsbongel)
Maar alleen als je blank eh wit bent want anders is dat ook weer etnisch profileren.quote:
Als je ze belt omdat je ze nodig hebt welquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Prioriteiten zijn duidelijk bij de Amsterdamse politie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |