abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218923983
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Animal - Spanje S01 2025 12 - Netflix Original | Comedy
Dierenarts Antón, die eerst boerderijdieren behandelde, is blut en gaat werken voor een chique dierenwinkel die dure lekkernijen voor verwende huisdieren verkoopt.

Delirium - VS 2018 16 1:36 uur | Horror, Psychologisch, Thriller
Een man met een geschiedenis van psychische problemen verhuist naar het landhuis van zijn overleden ouders. Hij heeft het gevoel dat het spookt in zijn nieuwe huis.

The Game: You Never Play Alone - India S01 2025 16 - Netflix Original | Misdaad, Mystery, Thriller
A career-driven game developer fights back against misogynistic expectations after she becomes the target of brutal attacks online and in real life.

Genie, Make a Wish - Zuid-Korea S01/E01 2025 16 - Netflix Original | Comedy, Fantasie, Romantisch
Na duizend jaar keert een flamboyante geest terug en vervult hij de wensen van een stoïcijnse vrouw. Kan hij haar alledaagse sleur omtoveren tot een wereld van liefde en fantasie?

Monster: The Ed Gein Story - VS S01 2025 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Horror, Misdaad, Psychologisch, Waargebeurd
Het schokkende waargebeurde verhaal over Ed Gein, de beruchte moordenaar en grafrover die de inspiratiebron was voor veel Hollywoodfilms over iconische moordenaars.

Nouvelle École : Et après ? Réussir ou mourir - Frankrijk 2025 AL 1:32 uur - Netflix Original | Muziek
Deze documentaire verkent het leven na 'Rhythm + Flow France' voor een aantal van de meest iconische deelnemers en hun pogingen om de rapscene te veroveren.

Skiftet | The New Force - Zweden S01 2025 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad
Een politiedistrict met een personeelstekort in het Zweden van de jaren 50 experimenteert met de eerste groep vrouwelijke agenten. Geïnspireerd op ware gebeurtenissen.

Steve - VK 2025 12 1:33 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Duister
Tijdens een intense dag probeert het toegewijde schoolhoofd van een heropvoedingsinstituut zijn leerlingen in het gareel te houden, terwijl hij zelf onder druk staat.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator/colorchick vrijdag 3 oktober 2025 @ 09:04:43 #103
382129 crew  Donna
pi_218924405
Ed Gein. _O_
pi_218929433
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 02:48 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Hele goeie serie zelfs! En Jason Bateman steelt de show, Emmy award denk ik.
Kreeg van mij 2 duimpjes. Jammer dat dit een miniserie was en blijft. Hopelijk komt er nog eens een follow up met Jude Law. Jason stal de show inderdaad, geweldig acteur. Erg om moeten lachen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218929442
Begonnen aan Wayward. Erg interessante eerste aflevering, maar wel erg woke trouwens.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218931930
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 09:04 schreef Donna het volgende:
Ed Gein. _O_
Ik ben net klaar, vond het maar matig! Heel chaotisch allemaal.
Oh en, laatste aflevering;
SPOILER
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_218932418
Ranma½ - Japan S02 2024 12 - Netflix Original | Actie, Romantisch
Akane Tendo ontmoet haar nieuwe verloofde, Ranma Saotome, een speciaal martial arts-wonderkind, want hij verandert in een meisje als hij koud water aanraakt. Pure magie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 04-10-2025 08:42:00 ]
  roze zondag 5 oktober 2025 @ 11:58:33 #108
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218941953
Heeft er iemand hier al House of Guinness gekeken en zo ja is het wat?
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 5 oktober 2025 @ 12:04:24 #109
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218942006
quote:
Ed Gein. _O_
Ik ben het aan het kijken maar ik vind het wel een beetje matig dat
SPOILER
  Spellchecker zondag 5 oktober 2025 @ 12:09:20 #110
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218942041
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
Ik was er aan begonnen, de sfeer en de kostuums zijn geweldig, maar zoveel geweld ....

Kijk inmiddels iets anders.
pi_218942168
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:04 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik ben het aan het kijken maar ik vind het wel een beetje matig dat
SPOILER
O dat vind ik eigenlijk best geinig ertussendoor verweven :@

En ik weet dat het geen documentaire is maar Jezus.
Tap tap tap
  roze zondag 5 oktober 2025 @ 12:27:39 #112
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218942176
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]
O dat vind ik eigenlijk best geinig ertussendoor verweven :@

En ik weet dat het geen documentaire is maar Jezus.
Ik vind het tot nu toe niet Ryan Murphy zijn sterkste werk.
pi_218942376
quote:
Ed Gein. _O_
Zo jammer. Ik keek hier zo erg naar uit, maar vond het heel erg tegen vallen. Langdradig, vaag. Misschien willen ze gaan voor cult?
  Moderator/colorchick zondag 5 oktober 2025 @ 13:13:36 #114
382129 crew  Donna
pi_218942646
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:49 schreef Eilatan het volgende:

[..]
Zo jammer. Ik keek hier zo erg naar uit, maar vond het heel erg tegen vallen. Langdradig, vaag. Misschien willen ze gaan voor cult?
Ik had er ook veel meer van verwacht.
Het acteerwerk van Charlie, perfectie.
Maar verder viel het me ook tegen. Het naargeestige en de ongemakkelijke sfeer viel mij te snel weg ofzo. Kan er de vinger ook niet helemaal op leggen.
Het ging echt heel snel van 'jezus, wat vet' naar 'mehh' voor mij.
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:16:08 #115
277627 Seven.
We are Borg.
pi_218947938
Begonnen aan You. Best leuk begin!
Resistance is futile.
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:17:12 #116
277627 Seven.
We are Borg.
pi_218947947
Tevens begonnen aan hostage. Als je nou een soort van Black ops achtervolging doet, hou dan wat meer dan 20 meter afstand :+ . Maar verder erg interessant!
Resistance is futile.
pi_218952500
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 02:48 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Hele goeie serie zelfs! En Jason Bateman steelt de show, Emmy award denk ik.
Dat zou zo maar kunnen ja! Op het einde haatte ik hem echt, hij zet dat personage zo goed neer, heel overtuigend!

Sinds zaterdag alle afleveringen gebinged, heerlijke serie :Y
pi_218952722
Ben door Black Rabit ook Ozark maar weer eens gaan kijken van begin af aan. Blijft een topserie! Die scene in het begin dat ze op die rots staan en dan kijken van waar zijn we nou weer terecht gekomen. Al ziet het er dan wel prachtig en veelbelovend uit met al dat water. Met Deck's Dark van Radiohead op de achtergrond.
pi_218952923
Wayward is briljant, geweldige muziek ook gebruikt om de afleveringen/scenes mee te larderen.
Allemaal cabaretteketet!
  Admin maandag 6 oktober 2025 @ 17:52:52 #120
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_218953372
Black Rabbit is echt wel een aanrader hoor. Jason Bateman sowieso ^O^

Maar bijna 8 uur Jude Law mensuh. M'n kwijlmeter maakte overuren.

Jammer dat het eenmalig is, maar goed.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_218953388
Dr. Seuss: Horton! - VS S01 2025 AL - Netflix Original | Kinderserie
Horton en Samson schieten te hulp als hun vrienden in de jungle in nood zijn. Olifanteneer … vogels woord!

Identity Thief - VS 2013 12 1:51 uur | Comedy
Nadat een accountant onterecht is beschuldigd van misdaden, stuit hij op een reeks obstakels tijdens zijn jacht op de persoon die zijn identiteit heeft gestolen.

Scary Movie - VS 2000 14 1:29 uur | Camp, Comedy, Horror, Satire
Een groepje onhandige tieners met een schuldgevoel wordt gestalkt door een al even onhandige seriemoordenaar in deze parodie op horrorfilms uit de jaren 1990.

Victorious - VS S02-S03 2013 AL | Comedy, Feelgood
Als beginnende zangeres Tori Vega zich aansluit bij een excentrieke groep getalenteerde tieners op Hollywood Arts High, doet ze haar best om erbij te horen en op te vallen.

Wonder Park - VS 2019 6 1:27 uur | Avontuur, Familiefilm
De fantasierijke June ontdekt dat het pretpark uit haar dromen echt bestaat. Als het park in gevaar blijkt te zijn, gaat ze op een wonderlijk avontuur om het te redden.
pi_218953527
Ik kijk nu animal, en moet zeggen dat het leuker is dan ik dacht. Meerdere keren hardop gelachen.
Twiddel
  maandag 6 oktober 2025 @ 21:24:50 #123
65846 Bocaj
47th President.
pi_218955325
Net 'It Ends with Us' gezien.
Best wel een sterke film.

https://www.netflix.com/nl/title/81762778
quote:
De ogenschijnlijk perfecte relatie van een bloemist wankelt wanneer een oude vlam weer in beeld komt en ze een moeilijke keuze moet maken over haar toekomst.
^O^
  Spellchecker maandag 6 oktober 2025 @ 22:12:16 #124
197773 crew  maily
pi_218955690
Begonnen aan Skiftet ^O^
pi_218956467
'Only a mother could love you' O+
~O>
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_218956831
Halloween - VS 2018 16 1:45 uur | Horror
Een gemaskerde man die 40 jaar geleden met Halloween een reeks moorden pleegde, ontsnapt uit de gevangenis en gaat achter een ontsnapt slachtoffer en haar familie aan.

Matt McCusker: A Humble Offering - VS 2025 12 1:01 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Van schaamte in kleedkamers tot de logica van echtgenotes: Matt McCusker geeft zijn kijk op mannelijkheid, het huwelijk en dochters opvoeden in een wereld die hij amper begrijpt.

True Haunting - VS S01 2025 16 - Netflix Original | Documentaire
Deze ijzingwekkende serie belicht paranormale ontmoetingen aan de hand van meeslepende reconstructies en interviews met de mensen die ze hebben meegemaakt.
pi_218958833
The Royal Hotel - Australië 2023 12 1:31 uur | Drama, Thriller
Twee backpackers zonder geld zoeken werk in een afgelegen Australische pub. Maar met de ongewenste aandacht en de onbehouwen klandizie wordt dit al gauw een overlevingsstrijd.
  Miss 200.000.000! dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:20:43 #128
367000 roos94
pi_218958948
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:04 schreef Aether het volgende:
Twee backpackers zonder geld zoeken werk in een afgelegen Australische pub. Maar met de ongewenste aandacht en de onbehouwen klandizie wordt dit al gauw een overlevingsstrijd.
Dit klinkt wel leuk
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 15:43:29 #129
65846 Bocaj
47th President.
pi_218960870
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:04 schreef Aether het volgende:
Niet doorheeeeeeeeen te komen deze film. (Maargoed, mijn mening!)
Heb hem niet eens afgekeken. (Misschien een 2e kans.)
pi_218963309
Ed Gein vond ik tegenvallen. Zeker de laatste afleveringen waar ze Mindhunter gebruiken. Als je die serie al hebt gezien hoef je dat niet dubbel te kijken en zeker niet met andere karakters.

Ook had ik het idee dat er van alles niet klopte met de werkelijkheid terwijl dat dit toch wel de bedoeling van deze hele seriereeks is.

Charlie was de fout niet. Gewoon een veel te groot en breed gepakt script ofzo. Kweetnie :N
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_218963734
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
Ik vond het helemaal fantastisch! _O_ goede soundtrack, briljante acteurs en een lekker Peaky Blinders sfeertje.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_218965701
Caramelo - Brazilië 2025 9 1:41 uur - Netflix Original | Drama, Familiefilm
Na een levensveranderende diagnose vindt een veelbelovende chef-kok hoop en humor door zijn vriendschap met een hond in dit hartverwarmende drama.

Is It Cake? Halloween - VS S01 2025 9 - Netflix Original | Reality
Cake or fake? Trick or treat? Skilled bakers whip up hyperrealistic Halloween cakes in this seasonal special edition of the hit competition series.

Kung Fu Panda 4 - VS 2024 6 1:33 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm, Feelgood
Po, de heroïsche Drakenkrijger, denkt dat hij zijn opvolger heeft gevonden. Maar kunnen ze een nieuwe schurk verslaan die van gedaante kan veranderen?

Néro - Frankrijk S01 2025 16 - Netflix Original | Actie, Drama
Frankrijk, 1504. Een meedogenloze huurmoordenaar slaat op de vlucht met zijn vervreemde dochter om haar te beschermen tegen dodelijke vijanden en kwade krachten.

P-Valley - VS S01-S02 2020 16 | Drama, Duister
Een levendige stripclub in de Mississippi Delta dient als toevluchtsoord en strijdtoneel voor dansers die worstelen met grote dromen en de grimmige realiteit.

Power - VS S01-S06 2014 16 | Drama, Misdaad
In dit meeslepende misdaaddrama klust een succesvolle en geliefde nachtclubeigenaar bij als drugsdealer voor prominente gebruikers uit New York.
  Spellchecker woensdag 8 oktober 2025 @ 22:40:28 #133
197773 crew  maily
pi_218972058
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:17 schreef summer2bird het volgende:
Ik kijk nu animal, en moet zeggen dat het leuker is dan ik dacht. Meerdere keren hardop gelachen.
Net aan begonnen :Y :D

Hoopte op S2 van Skiftet maar helaas .....
pi_218972954
Boots - VS S01 2025 16 - Netflix Original | Boek, Comedy, Drama, Offbeat
Een gepeste tiener gaat in een opwelling bij het Amerikaanse marinierskorps en vindt een nieuw doel en onverwachte kameraadschap bij zijn bonte groep mederekruten.

The Resurrected - Taiwan S01 2025 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Mysterie, Thriller
Twee rouwende moeders laten een oplichter herrijzen om hun dochters te wreken, maar terwijl de pijnlijke waarheid aan het licht komt, verliezen ze gerechtigheid uit het oog.

Victoria Beckham - VK Miniserie 2025 AL - Netflix Original | Documentaire
Bezoek het Londense atelier van Victoria Beckham, waar de voormalige Spice Girl en huidige topontwerper vertelt over haar leven en zich voorbereidt op de Paris Fashion Week.
pi_218973143
First Festive Look at Rowan Atkinson in ‘Man vs Baby’ as Netflix Sets December Air Date
https://www.hollywoodrepo(...)air-date-1236395684/

pi_218980722
The Golden Egg - Japan S01/E01 2025 12 | Boek, Drama
Na een plotselinge overplaatsing naar de afdeling die Hinako het meest vreesde, jaagt ze op roddelnieuws voor een weekblad en vraagt ze zich af wat het nut van haar werk is.

Kurukshetra - India S01 2025 12 - Netflix Original | Actie, Drama, Fantasie
Deze animatieserie geeft een unieke kijk op de 18 dagen durende oorlog en belicht de epische slag om Kurukshetra tussen de Pandava's en de Kaurava's.

My Father, the BTK Killer - VS 2025 16 1:34 uur - Netflix Original | Documentaire
De dochter van de BTK-seriemoordenaar, een man die een monsterlijk dubbelleven leidde, vertelt haar huiveringwekkende verhaal in deze documentaire over waargebeurde misdaad.

Old Money - Turkije S01 2025 14 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Het luxeleven van Nihal staat op losse schroeven wanneer de elite van Istanbul wordt opgeschud door een selfmade tycoon met gevoel voor geld en een scherp oog voor de liefde.

The Secret Life of Pets - VS 2016 6 1:26 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Nadat twee ruziënde honden op straat zijn beland, nemen ze het samen op tegen een bende boze huisdieren die wraak op de mensen willen nemen.

The Secret Life of Pets 2 - VS 2019 6 1:26 uur | Comedy, Familiefilm
Honden Duke en Max maken kennis met het nieuwe mensje in de familie. Ze moeten leren leven op de boerderij terwijl hun vriendjes nieuwe crises in de stad te lijf gaan.

Swim to Me - Chili 2025 12 1:43 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Een huishoudelijke hulp en het meisje voor wie ze zorgt, bouwen tijdens een turbulente zomer een band op, totdat de kloof tussen hun werelden tot een tragische wending leidt.

The Woman in Cabin 10 - VS 2025 16 1:35 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Psychologisch, Thriller
Een journalist op een luxueus jacht ziet een passagier overboord vallen. Als niemand haar gelooft, besluit ze met gevaar voor eigen leven de waarheid te achterhalen.
pi_218980730
Black Rabbit begon sterk maar halverwege ben ik afgehaakt. Ik vond de personages steeds meer karikaturen worden.
  roze vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:08:35 #138
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218983623
pi_218984056
Sterke eerste aflevering van Monster. Overklast zeker Jeffrey Dahmer nog niet maar komt in de buurt. Het heeft wat Fargo-vibes bij mij.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218984295
Ik heb wat stukjes op facebook gezien van Victoria Beckhams serie op Netflix en ik ga maar eens kijken. Wat op het eerste gezicht een chagrijnig mens lijkt, blijkt een ontzettend grappige vrouw te zijn :D
pi_218984609
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 17:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb wat stukjes op facebook gezien van Victoria Beckhams serie op Netflix en ik ga maar eens kijken. Wat op het eerste gezicht een chagrijnig mens lijkt, blijkt een ontzettend grappige vrouw te zijn :D
Was vroeger een pittige meid :o
pi_218984991
Dat goochelkunstje voor de kinderen van Ed Gein :D _O- :') _O_
pi_218987003
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 17:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Victoria is een geweldig leuke en humorvolle dame.
En een keiharde zakenvrouw.

Maar ook gewoon een liefdevolle moeder. Met een lul van een vent die vreemd ging met een Nederlandse vrouw oa. Maar dat is al erg lang geleden. Ze heeft doorgezet.

Ze was niet afhankelijk van die man met dat rare stemmetje. Zal het ook nooit zijn.

Veel respect voor haar ❤
pi_218987763
KPop Demon Hunters Lyric Videos - VS E01-E05 2025 12 - Netflix Original | Muziek
De grootste hits uit de film komen tot leven in lyric-video’s, met knallers als 'How It's Done', 'Golden', 'Soda Pop', 'Takedown' en 'Free'.

Lisa Frankenstein - VS 2024 16 1:41 uur | Comedy, Horror, Offbeat, Romantisch
Een buitenbeentje in de jaren 80 rouwt om de dood van haar moeder en vindt gezelschap bij een pianist uit de 19e eeuw die door de bliksem weer tot leven werd gewekt.

Typhoon Family - Zuid-Korea S01/E01 2025 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Een zorgeloze, wilde zoon erft tijdens de financiële crisis in 1997 het slecht lopende bedrijf van zijn vader en wordt als jonge baas volwassen.

WWE Crown Jewel - VS 2024 12 - Live 14:00 uur - Netflix Original | Sport
De Superstars van Raw en SmackDown komen tegenover elkaar te staan in een internationale krachtmeting met topwedstrijden en kampioenschapsgevechten.
pi_218995946
Overlord - VS 2018 16 1:50 uur | Horror
Op de vooravond van D-day worden Amerikaanse troepen op missie neergehaald. Ze landen in een door de nazi's bezet Frans dorp waar gruwelijke experimenten plaatsvinden.
  zondag 12 oktober 2025 @ 11:25:12 #146
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_218995971
Boots was verrassend leuk en wholesome.
  Spellchecker zondag 12 oktober 2025 @ 11:27:21 #147
197773 crew  maily
pi_218995982
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 11:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Aan begonnen. Nog geen mening over.
pi_218996019
Angela bekeken.
Mwoah :D
pi_218996091
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 22:49 schreef volkorensoepstengel het volgende:

[..]
Victoria is een geweldig leuke en humorvolle dame.
En een keiharde zakenvrouw.

Maar ook gewoon een liefdevolle moeder. Met een lul van een vent die vreemd ging met een Nederlandse vrouw oa. Maar dat is al erg lang geleden. Ze heeft doorgezet.

Ze was niet afhankelijk van die man met dat rare stemmetje. Zal het ook nooit zijn.

Veel respect voor haar ❤
:')

En over haar serie: 3 afleveringen over haar bedrijf.
Doodsaai.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  roze maandag 13 oktober 2025 @ 13:39:35 #150
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219005114
  maandag 13 oktober 2025 @ 13:48:38 #151
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_219005164
quote:
Zaterdag avond + zondag ochtend binge.
:Y Leuk
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_219006532
twitter
pi_219007561
quote:
Lies Visschedijk heeft hoofdrol in Netflix-serie over Toos van der Valk

Netflix is begonnen met de opnames van de nieuwe Nederlandse serie Toos. De serie is geïnspireerd op de ontvoering van Toos van der Valk in 1982. Toos, de vrouw van Gerrit van der Valk en onderdeel van de familie achter de bekende Van der Valk-hotels, werd destijds wekenlang vastgehouden voor losgeld.

Toos van der Valk heeft het allemaal: rijkdom, aanzien, een hechte familie en de onvoorwaardelijke liefde van haar man Gerrit. Samen runnen ze het grootste hotelimperium van Nederland. De familie Van der Valk is een echt selfmade familiebedrijf, waarin ieder gezinslid een rol speelt in het succes van het concern. Maar op 26 november 1982 slaat het noodlot toe: Toos wordt het slachtoffer van een van de meest spraakmakende ontvoeringen uit de Nederlandse geschiedenis.

Wat volgt is een angstaanjagende periode van twintig dagen waarin de familie Van der Valk in totale wanhoop verkeert. Terwijl Gerrit en de kinderen koortsachtig zoeken naar hun echtgenote, moeder en grootmoeder, trekt politieagent Cor Mulder in bij Hotel Nuland, waar de familie verblijft tijdens de crisis. Undercover als ‘neef Cor’ probeert hij de ontvoerders op te sporen, terwijl hij tegelijk probeert de familie bij elkaar te houden, die onder immense druk langzaam dreigt te bezwijken. Ondertussen moet Toos alles op alles zetten om te overleven.

De ontvoering van Toos houdt het hele land in zijn greep. De pers volgt elk detail op de voet, de overheid vreest voor een precedent als de familie het losgeld betaalt, en de eisen van de kidnappers worden met de dag onmogelijker. Er volgt een zenuwslopende race van twintig dagen om Toos te redden. Terwijl het ogenschijnlijk onverwoestbare familiebedrijf dreigt te bezwijken onder de druk, moet Toos zelf alles op alles zetten om te overleven.

Credits
Productiebedrijf: Submarine
Geregisseerd door: Inti Calfat en Dirk Verheye
Geschreven door: Carl Joos en Maaik Krijgsman
Cast: Lies Visschedijk, Frank Lammers, Juda Goslinga, Joy Verberk, Jim Deddes, Gijs Blom. Richelle Plantinga, Ronald Kalter, Mo Braun, Walt Klink, Victor Löw, Ruben Brinkman, Federico Calistri en Alessio Gallo
https://www.broadcastmaga(...)r-toos-van-der-valk/

Frank Lammers stront. @Wereldgozer
  Moderator maandag 13 oktober 2025 @ 20:14:04 #154
9859 crew  Karina
Woman
pi_219008085
Bekijk deze YouTube-video
Deze gekeken. Goed concept wel en meteen in het begin al een plottwist, maar een beetje teveel 'Bold & The Beautiful' eigenlijk. Hopelijk wel een tweede seizoen want het eindigt met een dikke vette cliffhanger.

Nu begonnen aan de Ed Gein serie, wat een creep was dat dan joh _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_219009950
Everybody Loves Me When I'm Dead - Thailand 2025 16 2:08 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Twee bankmedewerkers stelen geld van de rekening van een overleden vrouw en raken onbedoeld verward in de criminele onderwereld van Pattaya.

Splinter Cell: Deathwatch - VS S01 2025 12 - Netflix Original | Actie, Thriller
In de schimmige wereld van de spionage is Sam Fisher een gerucht en een legende. Hij moet weer in actie komen en samen met een nieuwe rekruut een wereldwijd complot ontrafelen.
pi_219014455
~:)
twitter

[ Bericht 67% gewijzigd door Aether op 14-10-2025 18:55:49 ]
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 20:37:53 #157
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_219015563
quote:
99s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:14 schreef Karina het volgende:

Nu begonnen aan de Ed Gein serie, wat een creep was dat dan joh _O-
Nee, die Ed maakte geen grappen. :{ Vind deze trouwens wel de minste van de drie.
  Moderator dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:41:07 #158
9859 crew  Karina
Woman
pi_219016825
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 20:37 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Nee, die Ed maakte geen grappen. :{ Vind deze trouwens wel de minste van de drie.
Ik vind deze juist goed, vooral wat er in de latere afleveringen gebeurt waar ze laten zien welke films zijn geïnspireerd door Ed Gein.
niet zo tof doen
pi_219018464
Druga Furioza - Polen 2025 16 2:47 uur - Netflix Original | Actie, Drama, Misdaad
Na een moord wordt Golden de nieuwe leider van Furioza, een bende gewelddadige en geduchte hooligans. En hij heeft internationale ambities.

Nadie nos vio partir | No One Saw Us Leave - Mexico S01 2025 12 - Netflix Original | Drama
Een scheidende moeder wordt gestigmatiseerd, terwijl haar man haar kinderen weghaalt tijdens een conflict dat haar leven verandert. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

Six Kings Slam - VS 2025 AL - Live 18:30 uur - Netflix Original | Sport
Zes Kings, één kroon. De beste spelers ter wereld betreden de baan in Riyad, Saoedi-Arabië, voor een demonstratietoernooi van de sterren uit het mannentennis.

Teenage Mutant Ninja Turtles - VS 2014 12 1:41 uur | Actie, Comedy, Sci-Fi
In deze reboot van het populaire verhaal uit 2014 duiken de heldhaftige Ninja Turtles op uit het riool om een misdaadgolf te bestrijden die New York in zijn greep houdt.

Teenage Mutant Ninja Turtles 2 - VS 2016 12 1:53 uur | Actie, Avontuur, Comedy, Sci-Fi
Samen met April en nieuwkomer Casey komen de Ninja Turtles in actie nadat Shredder uit de gevangenis is ontsnapt en de wereld wil overnemen met de slechte Krang.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 08:19:13 #160
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219018506
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:41 schreef Karina het volgende:
Ik vind deze juist goed, vooral wat er in de latere afleveringen gebeurt waar ze laten zien welke films zijn geïnspireerd door Ed Gein.

Alleen jammer dat ze daardoor wel iets te ver doorgeslagen zijn qua artistieke vrijheid.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_219026170
The Diplomat - VS S03 2024 16 - Netflix Original | Drama, Intellectueel, Politiek, Thriller
Tijdens een internationale crisis worstelt een Amerikaanse diplomaat met haar belangrijke baan als ambassadeur in het VK en haar gespannen huwelijk met een politieke ster.

The Mirror Has Two Faces - VS 1996 AL 2:06 uur | Comedy, Romantisch
Rose Morgan is van middelbare leeftijd en het vrijgezellenbestaan beu. Ze gaat in op het aanzoek van een collega, maar die wil het platonisch houden. Wordt hun huwelijk een succes?

Romantics Anonymous - Japan S01 2025 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Een briljante chocolatier die geen oogcontact durft te maken, ontmoet een erfgenaam die niemand aan durft te raken, maar voor elkaar zijn ze immuun.

Starting 5 - VS S02 2024 9 - Netflix Original | Documentaire
In deze meeslepende sportserie worden Jimmy Butler, Anthony Edwards, LeBron James, Domantas Sabonis en Jayson Tatum gevolgd tijdens het NBA-seizoen 2023-24.

The Time That Remains - Filipijnen 2025 16 1:57 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Romantisch
Te midden van een reeks sterfgevallen herbeleeft een oude vrouw haar romance met een mysterieuze, tijdloze minnaar, terwijl een inspecteur hun duistere geheim ontrafelt.

Thomas de Stoomlocomotief: Samen zingen op Sodor - VS S01 2025 AL 1:00 uur | Kinderserie
Volgende halte: het Sodor Zingt Festival! Thomas en zijn vrienden bezorgen samen alles wat nodig is voor een leuke avond tijdens het grote muziekfeest op het eiland.

Uma Mulher Sem Filtro | A Woman with No Filter - Brazilië 2025 12 1:32 uur | Comedy
Bia is haar huwelijk, baan en sociale leven zat en zoekt onconventionele hulp. Ze leert te zeggen wat ze denkt, ongeacht hoe mensen daarop reageren.
pi_219028221
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 19:45 schreef Zipportal het volgende:

[..]
https://www.broadcastmaga(...)r-toos-van-der-valk/

Frank Lammers stront. @:wereldgozer
Ik begrijp ook nooit wat iedereen altijd zo geweldig vindt aan Frank Lammers. En sinds ik hoorde van iemand die wel eens met hem werkt dat het in een dagelijkse leven alles behalve een gezellige Brabander is heb ik dat nog meer.
pi_219028251
Omdat ik Jason Bateman zo fantastisch vond in Black Rabbit, ben ik nog maar eens de complete Ozark reeks gaan kijken. Wat een heerlijke, goede serie is het toch. Geniet van Darlene en alle andere Rednecks.
pi_219028418
Interessante docu over de dochter van BTK, in het echte leven was hij een brave vader terwijl hij o.a. een heel gezin met kinderen had afgeslacht :{
  Spellchecker donderdag 16 oktober 2025 @ 23:42:47 #165
197773 crew  maily
pi_219033140
quote:
Ja was leuk :Y
pi_219033649
27 noches | 27 Nights - Argentinië 2025 12 1:48 uur - Netflix Original | Boek, Comedy, Drama, Offbeat
Als de dochters van een zorgeloze vrouw haar laten opnemen in een psychiatrische kliniek, moet een expert bepalen of ze ziek is of gewoon van het leven wil genieten.

Back to the Future - VS 1985 6 1:56 uur | Avontuur, Comedy, Feelgood, Sci-Fi
Hij rijdt per ongeluk een DeLorean-tijdmachine van 1985 naar 1955. Nu racet Marty McFly tegen de klok om zijn toekomstige ouders verliefd op elkaar te laten worden.

Beverly Hills Cop - VS 1984 12 1:45 uur | Actie, Comedy, Misdaad
Een onconventionele politieman uit Detroit gaat naar het chique Beverly Hills om de moordenaar van zijn vriend te vinden, maar stuit op enorme cultuurverschillen.

Beverly Hills Cop II - VS 1987 12 1:43 uur | Actie, Comedy, Misdaad
In deze dynamische sequel keert agent Axel Foley terug naar het land van zon en palmbomen om te onderzoeken door wie hoofdinspecteur Andrew Bogomil is neergeschoten.

Beverly Hills Cop III - VS 1994 12 1:44 uur | Actie, Comedy, Misdaad
Wanneer Axel Foley, een gewiekste politieagent uit Detroit, terugkeert naar Beverly Hills om een moord te onderzoeken, leidt het spoor naar een onverwachte plek: een pretpark.

Famous Last Words: Dr. Jane Goodall - VS 2025 AL 0:55 uur - Netflix Original | Interview
Dr. Jane Goodall bracht de mensheid en de natuur op unieke wijze samen. In een zeer persoonlijk interview kort voor haar overlijden, heeft ze een laatste boodschap voor de wereld.

Good News - Zuid-Korea 2025 16 2:18 uur - Netflix Original | Comedy, Satire, Thriller
Kapers nemen een Japanse vlucht over en eisen koers naar Pyongyang, maar een mysterieus meesterbrein bedenkt een absurd plan om het vliegtuig om te leiden naar Seoul.

De Griezels - VS 2025 6 1:42 uur - Netflix Original | Avontuur, Familiefilm, Satire
Wanneer gemene schurken op slinkse wijze hun stad willen overnemen, werken twee dappere kinderen samen met een familie magische dieren om ze te stoppen.

Maré Branca: A Surreal História de Rabo de Peixe - Portugal 2025 12 1:29 uur - Netflix Original | Documentaire
In juni 2001 spoelden honderden kilo's cocaïne aan in een Portugees dorp. Deze aangrijpende documentaire toont de langetermijngevolgen voor de gemeenschap.

Passing the Reins - Japan S01 2025 AL | Boek, Drama
De droom van een belastingadviseur om voor zijn vaders kantoor te werken, valt in duigen. Hij ontmoet een rijke paardeneigenaar en raakt verzeild in de wereld van de rensport.

The Perfect Neighbor - VS 2025 12 1:38 uur - Netflix Original | Documentaire
In beelden van politie-bodycams wordt getoond hoe een langlopend buurtconflict dodelijk afliep in deze documentaire over angst, vooroordelen en de 'Stand Your Ground'-wetgeving.

A Quiet Place - VS 2018 16 1:31 uur | Horror
Ver weg van de bewoonde wereld leeft een hecht gezin continu in angst dat zelfs het zachtste geluid de aandacht van verschrikkelijke buitenaardse wezens zal trekken.

A Quiet Place Part II - VS 2021 16 1:38 uur | Horror
De Abbotts worden gedwongen hun huis te verlaten en belanden in een wereld vol dodelijke wezens die worden aangetrokken door geluid en andere onverwachte dreigingen.

Rabo de Peixe | Turn of the Tide - Portugal S02 2023 16 - Netflix Original | Drama
Als een boot vol cocaïne voor de kust van zijn eiland zinkt, ziet Eduardo dat als een riskante, maar spannende kans om geld te verdienen en zijn stoutste dromen waar te maken.

Un fantasma en la batalla | She Walks in Darkness - Spanje 2025 16 1:48 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Een jonge agent laat alles achter zich om zich voor te doen als lid van de ETA en riskeert haar leven om de schuilplaatsen van de terroristen in Zuid-Frankrijk te vinden.
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 08:08:42 #167
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219033738
Ik ben alweer met veel enthousiasme begonnen aan het nieuwe seizoen van The Diplomat. Na Allison Janney is nu Bradley Whitford gearriveerd *O*
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:12:54 #168
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_219035363
Ik vind House Of Guinness S1 best aardig, keek lekker weg. En een mooie sfeer neer gezet.
Blaf me vol
  Moderator vrijdag 17 oktober 2025 @ 21:17:35 #169
9859 crew  Karina
Woman
pi_219039133
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 08:19 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Alleen jammer dat ze daardoor wel iets te ver doorgeslagen zijn qua artistieke vrijheid.
Afgekeken en ik weet niet of het de bedoeling was maar op het eind begon ik zelfs een beetje medelijden te krijgen met Ed :') En ik viel zowat van mijn stoel toen ik erachter kwam dat deze 2 dezelfde acteur zijn _O- ik had hem totaal niet herkend.

De foto links is Jax uit Sons of Anarchy.
niet zo tof doen
  roze vrijdag 17 oktober 2025 @ 21:27:42 #170
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219039226
The Perfect Neighbor is wel wtf en best heftig vind ik.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 11:09:03 #171
277627 Seven.
We are Borg.
pi_219042284
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Omdat ik Jason Bateman zo fantastisch vond in Black Rabbit, ben ik nog maar eens de complete Ozark reeks gaan kijken. Wat een heerlijke, goede serie is het toch. Geniet van Darlene en alle andere Rednecks.
Ozark was wel een meesterwerkje. Helen doet in een later seizoen haar intrede, dat is ook echt een zeer interessant karakter.
Resistance is futile.
pi_219042756
The Diplomat _O_
  roze zaterdag 18 oktober 2025 @ 12:19:50 #173
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219042761
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:17 schreef Karina het volgende:

[..]
Afgekeken en ik weet niet of het de bedoeling was maar op het eind begon ik zelfs een beetje medelijden te krijgen met Ed :') En ik viel zowat van mijn stoel toen ik erachter kwam dat deze 2 dezelfde acteur zijn _O- ik had hem totaal niet herkend.
[ afbeelding ][ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/PqeqGnTQXSyjVEWHzj5Dog--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTMyMA--/https://media.zenfs.com/e(...)bb3ca2fb0]afbeelding[/url] ]
:9 Jax :9
pi_219042918
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 11:09 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ozark was wel een meesterwerkje. Helen doet in een later seizoen haar intrede, dat is ook echt een zeer interessant karakter.
Oh zeker, heel fascinerend, mooie vrouw ook. En haar laatste scene was ook wel heel onverwachts. Is mijn vijfde keer dat ik de hele serie kijk.
pi_219044666
Romeo + Juliet - VS 1996 12 2:00 uur | Drama, Romantisch
De dialogen van de bard blijven behouden in deze moderne versie van William Shakespeares tragedie over de onmogelijke liefde tussen kinderen uit twee twistende families.

[ Bericht 15% gewijzigd door Aether op 18-10-2025 17:45:21 ]
pi_219046293
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 08:08 schreef laziness het volgende:
Ik ben alweer met veel enthousiasme begonnen aan het nieuwe seizoen van The Diplomat. Na Allison Janney is nu Bradley Whitford gearriveerd *O*
Fijn seizoen weer!
Ik ruik een S4, maar dat zal vast aan mijn verbeelding liggen..
Of die van Kate :P
pi_219048619
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:17 schreef Karina het volgende:

[..]
[ afbeelding ][ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/PqeqGnTQXSyjVEWHzj5Dog--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTMyMA--/https://media.zenfs.com/e(...)bb3ca2fb0]afbeelding[/url] ]
Wij starten net met Ed. En ik zag het meteen, met twijfel, dus opgezocht, Jax :D
pi_219049685
Chosen Home - Japan S01/E01 2025 6 | Drama, Romantisch
In deze eigenzinnige comedy over liefde en verbondenheid vormen een onhandige romanticus, een afstandelijke docent en een opstandige tiener een ongewoon gezin.

Pray Speak What Has Happened - Japan S01/E01 2025 12 | Drama, Offbeat
In 1984 dwaalt een jonge, afgedankte theaterregisseur in Shibuya het louche WS Theater binnen. Zal zijn passie weer ontbranden of gaan zijn dromen in rook op?
pi_219050677
Drive-Away Dolls - VS 2023 16 1:24 uur | Comedy, Offbeat
Na een relatiebreuk rijdt een vrouw met een vriendin in een huurauto naar Florida. Beiden zijn zich niet bewust van de goederen in de kofferbak en de boeven die hen achtervolgen.
pi_219050881
De serie rondom Victoria, tsja. Ik vind het een leuke vrouw en (ondanks ze waarschijnlijk ook wat dingetjes heeft laten doen) ook mooi, maar de serie draait vooral rond haar modemerk. Beetje suf, had er meer van verwacht.
  maandag 20 oktober 2025 @ 12:19:12 #181
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_219060471
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
The Perfect Neighbor is wel wtf en best heftig vind ik.
Ook gekeken ja. Voor heel veel mensen wel herkenbaar denk ik. Ook als kind. Dat er vaak wel een buurvrouw/buurman is die aan het klagen is over overlast en de politie belt. Dat het zo treurig uit de hand loopt is wel heftig. Mede ook door al de beelden is het wel in your face.
  Miss 200.000.000! maandag 20 oktober 2025 @ 12:24:04 #182
367000 roos94
pi_219060511
quote:
Ik vind de manier waarop het gemaakt is met die editing en voice over echt bloedirritant
  Spellchecker maandag 20 oktober 2025 @ 21:34:21 #183
197773 crew  maily
pi_219064683
No one saw us leave (Nadie nos vio partir)
Waargebeurd verhaal dat speelde in de jaren 60 in oa Mexico, Frankrijk en Israël.
Prachtig tijdsbeeld met schitterende oldtimers O+

En iedereen rookt .... :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')