abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 oktober 2025 @ 13:48:38 #151
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_219005164
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 11:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Boots was verrassend leuk en wholesome.
Zaterdag avond + zondag ochtend binge.
:Y Leuk
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_219006532
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_219007561
quote:
Lies Visschedijk heeft hoofdrol in Netflix-serie over Toos van der Valk

Netflix is begonnen met de opnames van de nieuwe Nederlandse serie Toos. De serie is geïnspireerd op de ontvoering van Toos van der Valk in 1982. Toos, de vrouw van Gerrit van der Valk en onderdeel van de familie achter de bekende Van der Valk-hotels, werd destijds wekenlang vastgehouden voor losgeld.

Toos van der Valk heeft het allemaal: rijkdom, aanzien, een hechte familie en de onvoorwaardelijke liefde van haar man Gerrit. Samen runnen ze het grootste hotelimperium van Nederland. De familie Van der Valk is een echt selfmade familiebedrijf, waarin ieder gezinslid een rol speelt in het succes van het concern. Maar op 26 november 1982 slaat het noodlot toe: Toos wordt het slachtoffer van een van de meest spraakmakende ontvoeringen uit de Nederlandse geschiedenis.

Wat volgt is een angstaanjagende periode van twintig dagen waarin de familie Van der Valk in totale wanhoop verkeert. Terwijl Gerrit en de kinderen koortsachtig zoeken naar hun echtgenote, moeder en grootmoeder, trekt politieagent Cor Mulder in bij Hotel Nuland, waar de familie verblijft tijdens de crisis. Undercover als ‘neef Cor’ probeert hij de ontvoerders op te sporen, terwijl hij tegelijk probeert de familie bij elkaar te houden, die onder immense druk langzaam dreigt te bezwijken. Ondertussen moet Toos alles op alles zetten om te overleven.

De ontvoering van Toos houdt het hele land in zijn greep. De pers volgt elk detail op de voet, de overheid vreest voor een precedent als de familie het losgeld betaalt, en de eisen van de kidnappers worden met de dag onmogelijker. Er volgt een zenuwslopende race van twintig dagen om Toos te redden. Terwijl het ogenschijnlijk onverwoestbare familiebedrijf dreigt te bezwijken onder de druk, moet Toos zelf alles op alles zetten om te overleven.

Credits
Productiebedrijf: Submarine
Geregisseerd door: Inti Calfat en Dirk Verheye
Geschreven door: Carl Joos en Maaik Krijgsman
Cast: Lies Visschedijk, Frank Lammers, Juda Goslinga, Joy Verberk, Jim Deddes, Gijs Blom. Richelle Plantinga, Ronald Kalter, Mo Braun, Walt Klink, Victor Löw, Ruben Brinkman, Federico Calistri en Alessio Gallo
https://www.broadcastmaga(...)r-toos-van-der-valk/

Frank Lammers stront. @Wereldgozer
  Moderator maandag 13 oktober 2025 @ 20:14:04 #154
9859 crew  Karina
Woman
pi_219008085
Bekijk deze YouTube-video
Deze gekeken. Goed concept wel en meteen in het begin al een plottwist, maar een beetje teveel 'Bold & The Beautiful' eigenlijk. Hopelijk wel een tweede seizoen want het eindigt met een dikke vette cliffhanger.

Nu begonnen aan de Ed Gein serie, wat een creep was dat dan joh _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_219009950
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everybody Loves Me When I'm Dead - Thailand 2025 16 2:08 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Twee bankmedewerkers stelen geld van de rekening van een overleden vrouw en raken onbedoeld verward in de criminele onderwereld van Pattaya.

Splinter Cell: Deathwatch - VS S01 2025 12 - Netflix Original | Actie, Thriller
In de schimmige wereld van de spionage is Sam Fisher een gerucht en een legende. Hij moet weer in actie komen en samen met een nieuwe rekruut een wereldwijd complot ontrafelen.
pi_219014455
~:)
twitter

[ Bericht 67% gewijzigd door Aether op 14-10-2025 18:55:49 ]
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 20:37:53 #157
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_219015563
quote:
99s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:14 schreef Karina het volgende:

Nu begonnen aan de Ed Gein serie, wat een creep was dat dan joh _O-
Nee, die Ed maakte geen grappen. :{ Vind deze trouwens wel de minste van de drie.
  Moderator dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:41:07 #158
9859 crew  Karina
Woman
pi_219016825
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 20:37 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Nee, die Ed maakte geen grappen. :{ Vind deze trouwens wel de minste van de drie.
Ik vind deze juist goed, vooral wat er in de latere afleveringen gebeurt waar ze laten zien welke films zijn geïnspireerd door Ed Gein.
niet zo tof doen
pi_219018464
Druga Furioza - Polen 2025 16 2:47 uur - Netflix Original | Actie, Drama, Misdaad
Na een moord wordt Golden de nieuwe leider van Furioza, een bende gewelddadige en geduchte hooligans. En hij heeft internationale ambities.

Nadie nos vio partir | No One Saw Us Leave - Mexico S01 2025 12 - Netflix Original | Drama
Een scheidende moeder wordt gestigmatiseerd, terwijl haar man haar kinderen weghaalt tijdens een conflict dat haar leven verandert. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

Six Kings Slam - VS 2025 AL - Live 18:30 uur - Netflix Original | Sport
Zes Kings, één kroon. De beste spelers ter wereld betreden de baan in Riyad, Saoedi-Arabië, voor een demonstratietoernooi van de sterren uit het mannentennis.

Teenage Mutant Ninja Turtles - VS 2014 12 1:41 uur | Actie, Comedy, Sci-Fi
In deze reboot van het populaire verhaal uit 2014 duiken de heldhaftige Ninja Turtles op uit het riool om een misdaadgolf te bestrijden die New York in zijn greep houdt.

Teenage Mutant Ninja Turtles 2 - VS 2016 12 1:53 uur | Actie, Avontuur, Comedy, Sci-Fi
Samen met April en nieuwkomer Casey komen de Ninja Turtles in actie nadat Shredder uit de gevangenis is ontsnapt en de wereld wil overnemen met de slechte Krang.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 08:19:13 #160
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219018506
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:41 schreef Karina het volgende:
Ik vind deze juist goed, vooral wat er in de latere afleveringen gebeurt waar ze laten zien welke films zijn geïnspireerd door Ed Gein.

Alleen jammer dat ze daardoor wel iets te ver doorgeslagen zijn qua artistieke vrijheid.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_219026170
The Diplomat - VS S03 2024 16 - Netflix Original | Drama, Intellectueel, Politiek, Thriller
Tijdens een internationale crisis worstelt een Amerikaanse diplomaat met haar belangrijke baan als ambassadeur in het VK en haar gespannen huwelijk met een politieke ster.

The Mirror Has Two Faces - VS 1996 AL 2:06 uur | Comedy, Romantisch
Rose Morgan is van middelbare leeftijd en het vrijgezellenbestaan beu. Ze gaat in op het aanzoek van een collega, maar die wil het platonisch houden. Wordt hun huwelijk een succes?

Romantics Anonymous - Japan S01 2025 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Een briljante chocolatier die geen oogcontact durft te maken, ontmoet een erfgenaam die niemand aan durft te raken, maar voor elkaar zijn ze immuun.

Starting 5 - VS S02 2024 9 - Netflix Original | Documentaire
In deze meeslepende sportserie worden Jimmy Butler, Anthony Edwards, LeBron James, Domantas Sabonis en Jayson Tatum gevolgd tijdens het NBA-seizoen 2023-24.

The Time That Remains - Filipijnen 2025 16 1:57 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Romantisch
Te midden van een reeks sterfgevallen herbeleeft een oude vrouw haar romance met een mysterieuze, tijdloze minnaar, terwijl een inspecteur hun duistere geheim ontrafelt.

Thomas de Stoomlocomotief: Samen zingen op Sodor - VS S01 2025 AL 1:00 uur | Kinderserie
Volgende halte: het Sodor Zingt Festival! Thomas en zijn vrienden bezorgen samen alles wat nodig is voor een leuke avond tijdens het grote muziekfeest op het eiland.

Uma Mulher Sem Filtro | A Woman with No Filter - Brazilië 2025 12 1:32 uur | Comedy
Bia is haar huwelijk, baan en sociale leven zat en zoekt onconventionele hulp. Ze leert te zeggen wat ze denkt, ongeacht hoe mensen daarop reageren.
pi_219028221
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 19:45 schreef Zipportal het volgende:

[..]
https://www.broadcastmaga(...)r-toos-van-der-valk/

Frank Lammers stront. @:wereldgozer
Ik begrijp ook nooit wat iedereen altijd zo geweldig vindt aan Frank Lammers. En sinds ik hoorde van iemand die wel eens met hem werkt dat het in een dagelijkse leven alles behalve een gezellige Brabander is heb ik dat nog meer.
pi_219028251
Omdat ik Jason Bateman zo fantastisch vond in Black Rabbit, ben ik nog maar eens de complete Ozark reeks gaan kijken. Wat een heerlijke, goede serie is het toch. Geniet van Darlene en alle andere Rednecks.
pi_219028418
Interessante docu over de dochter van BTK, in het echte leven was hij een brave vader terwijl hij o.a. een heel gezin met kinderen had afgeslacht :{
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Spellchecker donderdag 16 oktober 2025 @ 23:42:47 #165
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219033140
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 11:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Boots was verrassend leuk en wholesome.
Ja was leuk :Y
pi_219033649
27 noches | 27 Nights - Argentinië 2025 12 1:48 uur - Netflix Original | Boek, Comedy, Drama, Offbeat
Als de dochters van een zorgeloze vrouw haar laten opnemen in een psychiatrische kliniek, moet een expert bepalen of ze ziek is of gewoon van het leven wil genieten.

Back to the Future - VS 1985 6 1:56 uur | Avontuur, Comedy, Feelgood, Sci-Fi
Hij rijdt per ongeluk een DeLorean-tijdmachine van 1985 naar 1955. Nu racet Marty McFly tegen de klok om zijn toekomstige ouders verliefd op elkaar te laten worden.

Beverly Hills Cop - VS 1984 12 1:45 uur | Actie, Comedy, Misdaad
Een onconventionele politieman uit Detroit gaat naar het chique Beverly Hills om de moordenaar van zijn vriend te vinden, maar stuit op enorme cultuurverschillen.

Beverly Hills Cop II - VS 1987 12 1:43 uur | Actie, Comedy, Misdaad
In deze dynamische sequel keert agent Axel Foley terug naar het land van zon en palmbomen om te onderzoeken door wie hoofdinspecteur Andrew Bogomil is neergeschoten.

Beverly Hills Cop III - VS 1994 12 1:44 uur | Actie, Comedy, Misdaad
Wanneer Axel Foley, een gewiekste politieagent uit Detroit, terugkeert naar Beverly Hills om een moord te onderzoeken, leidt het spoor naar een onverwachte plek: een pretpark.

Famous Last Words: Dr. Jane Goodall - VS 2025 AL 0:55 uur - Netflix Original | Interview
Dr. Jane Goodall bracht de mensheid en de natuur op unieke wijze samen. In een zeer persoonlijk interview kort voor haar overlijden, heeft ze een laatste boodschap voor de wereld.

Good News - Zuid-Korea 2025 16 2:18 uur - Netflix Original | Comedy, Satire, Thriller
Kapers nemen een Japanse vlucht over en eisen koers naar Pyongyang, maar een mysterieus meesterbrein bedenkt een absurd plan om het vliegtuig om te leiden naar Seoul.

De Griezels - VS 2025 6 1:42 uur - Netflix Original | Avontuur, Familiefilm, Satire
Wanneer gemene schurken op slinkse wijze hun stad willen overnemen, werken twee dappere kinderen samen met een familie magische dieren om ze te stoppen.

Maré Branca: A Surreal História de Rabo de Peixe - Portugal 2025 12 1:29 uur - Netflix Original | Documentaire
In juni 2001 spoelden honderden kilo's cocaïne aan in een Portugees dorp. Deze aangrijpende documentaire toont de langetermijngevolgen voor de gemeenschap.

Passing the Reins - Japan S01 2025 AL | Boek, Drama
De droom van een belastingadviseur om voor zijn vaders kantoor te werken, valt in duigen. Hij ontmoet een rijke paardeneigenaar en raakt verzeild in de wereld van de rensport.

The Perfect Neighbor - VS 2025 12 1:38 uur - Netflix Original | Documentaire
In beelden van politie-bodycams wordt getoond hoe een langlopend buurtconflict dodelijk afliep in deze documentaire over angst, vooroordelen en de 'Stand Your Ground'-wetgeving.

A Quiet Place - VS 2018 16 1:31 uur | Horror
Ver weg van de bewoonde wereld leeft een hecht gezin continu in angst dat zelfs het zachtste geluid de aandacht van verschrikkelijke buitenaardse wezens zal trekken.

A Quiet Place Part II - VS 2021 16 1:38 uur | Horror
De Abbotts worden gedwongen hun huis te verlaten en belanden in een wereld vol dodelijke wezens die worden aangetrokken door geluid en andere onverwachte dreigingen.

Rabo de Peixe | Turn of the Tide - Portugal S02 2023 16 - Netflix Original | Drama
Als een boot vol cocaïne voor de kust van zijn eiland zinkt, ziet Eduardo dat als een riskante, maar spannende kans om geld te verdienen en zijn stoutste dromen waar te maken.

Un fantasma en la batalla | She Walks in Darkness - Spanje 2025 16 1:48 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Een jonge agent laat alles achter zich om zich voor te doen als lid van de ETA en riskeert haar leven om de schuilplaatsen van de terroristen in Zuid-Frankrijk te vinden.
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 08:08:42 #167
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219033738
Ik ben alweer met veel enthousiasme begonnen aan het nieuwe seizoen van The Diplomat. Na Allison Janney is nu Bradley Whitford gearriveerd *O*
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:12:54 #168
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_219035363
Ik vind House Of Guinness S1 best aardig, keek lekker weg. En een mooie sfeer neer gezet.
Blaf me vol
  Moderator vrijdag 17 oktober 2025 @ 21:17:35 #169
9859 crew  Karina
Woman
pi_219039133
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 08:19 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Alleen jammer dat ze daardoor wel iets te ver doorgeslagen zijn qua artistieke vrijheid.
Afgekeken en ik weet niet of het de bedoeling was maar op het eind begon ik zelfs een beetje medelijden te krijgen met Ed :') En ik viel zowat van mijn stoel toen ik erachter kwam dat deze 2 dezelfde acteur zijn _O- ik had hem totaal niet herkend.

De foto links is Jax uit Sons of Anarchy.
niet zo tof doen
  roze vrijdag 17 oktober 2025 @ 21:27:42 #170
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219039226
The Perfect Neighbor is wel wtf en best heftig vind ik.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 11:09:03 #171
277627 Seven.
We are Borg.
pi_219042284
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Omdat ik Jason Bateman zo fantastisch vond in Black Rabbit, ben ik nog maar eens de complete Ozark reeks gaan kijken. Wat een heerlijke, goede serie is het toch. Geniet van Darlene en alle andere Rednecks.
Ozark was wel een meesterwerkje. Helen doet in een later seizoen haar intrede, dat is ook echt een zeer interessant karakter.
Resistance is futile.
pi_219042756
The Diplomat _O_
  roze zaterdag 18 oktober 2025 @ 12:19:50 #173
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219042761
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:17 schreef Karina het volgende:

[..]
Afgekeken en ik weet niet of het de bedoeling was maar op het eind begon ik zelfs een beetje medelijden te krijgen met Ed :') En ik viel zowat van mijn stoel toen ik erachter kwam dat deze 2 dezelfde acteur zijn _O- ik had hem totaal niet herkend.
[ afbeelding ][ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/PqeqGnTQXSyjVEWHzj5Dog--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTMyMA--/https://media.zenfs.com/e(...)bb3ca2fb0]afbeelding[/url] ]
De foto links is Jax uit Sons of Anarchy.
:9 Jax :9
Your beauty never ever scared me.
pi_219042918
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 11:09 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ozark was wel een meesterwerkje. Helen doet in een later seizoen haar intrede, dat is ook echt een zeer interessant karakter.
Oh zeker, heel fascinerend, mooie vrouw ook. En haar laatste scene was ook wel heel onverwachts. Is mijn vijfde keer dat ik de hele serie kijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')