abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219046293
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 08:08 schreef laziness het volgende:
Ik ben alweer met veel enthousiasme begonnen aan het nieuwe seizoen van The Diplomat. Na Allison Janney is nu Bradley Whitford gearriveerd *O*
Fijn seizoen weer!
Ik ruik een S4, maar dat zal vast aan mijn verbeelding liggen..
Of die van Kate :P
pi_219048619
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:17 schreef Karina het volgende:

[..]
Afgekeken en ik weet niet of het de bedoeling was maar op het eind begon ik zelfs een beetje medelijden te krijgen met Ed :') En ik viel zowat van mijn stoel toen ik erachter kwam dat deze 2 dezelfde acteur zijn _O- ik had hem totaal niet herkend.
[ afbeelding ][ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/PqeqGnTQXSyjVEWHzj5Dog--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTMyMA--/https://media.zenfs.com/e(...)bb3ca2fb0]afbeelding[/url] ]
De foto links is Jax uit Sons of Anarchy.
Wij starten net met Ed. En ik zag het meteen, met twijfel, dus opgezocht, Jax :D
pi_219049685
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chosen Home - Japan S01/E01 2025 6 | Drama, Romantisch
In deze eigenzinnige comedy over liefde en verbondenheid vormen een onhandige romanticus, een afstandelijke docent en een opstandige tiener een ongewoon gezin.

Pray Speak What Has Happened - Japan S01/E01 2025 12 | Drama, Offbeat
In 1984 dwaalt een jonge, afgedankte theaterregisseur in Shibuya het louche WS Theater binnen. Zal zijn passie weer ontbranden of gaan zijn dromen in rook op?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_219050677
Drive-Away Dolls - VS 2023 16 1:24 uur | Comedy, Offbeat
Na een relatiebreuk rijdt een vrouw met een vriendin in een huurauto naar Florida. Beiden zijn zich niet bewust van de goederen in de kofferbak en de boeven die hen achtervolgen.
pi_219050881
De serie rondom Victoria, tsja. Ik vind het een leuke vrouw en (ondanks ze waarschijnlijk ook wat dingetjes heeft laten doen) ook mooi, maar de serie draait vooral rond haar modemerk. Beetje suf, had er meer van verwacht.
  maandag 20 oktober 2025 @ 12:19:12 #181
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_219060471
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
The Perfect Neighbor is wel wtf en best heftig vind ik.
Ook gekeken ja. Voor heel veel mensen wel herkenbaar denk ik. Ook als kind. Dat er vaak wel een buurvrouw/buurman is die aan het klagen is over overlast en de politie belt. Dat het zo treurig uit de hand loopt is wel heftig. Mede ook door al de beelden is het wel in your face.
  Miss 200.000.000! maandag 20 oktober 2025 @ 12:24:04 #182
367000 roos94
pi_219060511
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 11:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Boots was verrassend leuk en wholesome.
Ik vind de manier waarop het gemaakt is met die editing en voice over echt bloedirritant
  Spellchecker maandag 20 oktober 2025 @ 21:34:21 #183
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219064683
No one saw us leave (Nadie nos vio partir)
Waargebeurd verhaal dat speelde in de jaren 60 in oa Mexico, Frankrijk en Israël.
Prachtig tijdsbeeld met schitterende oldtimers O+

En iedereen rookt .... :X
pi_219066214
Qui a tué les Expos de Montréal? | Who Killed the Montreal Expos? - Canada 2025 6 1:31 uur - Netflix Original | Documentaire
Een onderzoek naar de ondergang van de Montreal Expos, Canada's eerste Major League Baseball-team, en wie er uiteindelijk verantwoordelijk was.
pi_219070684
twitter
  Miss 200.000.000! dinsdag 21 oktober 2025 @ 18:12:16 #186
367000 roos94
pi_219070707
Wat is die hype over The Perfect Neighbor? Ik zit er 27 minuten in en er gebeurt godverdomme helemaal niets
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 19:02:49 #187
338319 ZarB
Piña colada
pi_219071008
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 18:12 schreef roos94 het volgende:
Wat is die hype over The Perfect Neighbor? Ik zit er 27 minuten in en er gebeurt godverdomme helemaal niets
Er zaten trieste stukjes in maar ik was toch wel erg nieuwsgierig naar wat meer context!
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_219074276
Baby Bandito - Chili S02 2024 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller, Waargebeurd
Skater Kevin en zijn team plegen Chili's grootste overval ooit. Maar dan dreigen roekeloze liefde en sociale media alles te verpesten. Geïnspireerd op ware gebeurtenissen.

Il Mostro | The Monster of Florence - Italië Miniserie 2025 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Mysterie, Thriller
Een seriemoordenaar jaagt op stelletjes en zaait terreur in Italië. De autoriteiten onderzoeken een zaak uit 1968 die hen wellicht kan helpen om het Monster van Florence te vinden.

Just a Bit Espers - Japan S01/E01 2025 12 | Drama
Als Bunta alles heeft verloren, biedt iemand hem een mysterieuze baan aan. Hij krijgt paranormale krachten om de wereld te redden. Op één voorwaarde: hij mag niet verliefd worden.

Mob War: Philadelphia vs. The Mafia - VS S01 2025 16 - Netflix Original | Documentaire
In deze true crime-serie leidt een wrede maffiaoorlog tussen John Stanfa en Joey Merlino tot chaos en bloedvergieting in het Philadelphia van de jaren 90.
pi_219074774
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 08:08 schreef laziness het volgende:
Ik ben alweer met veel enthousiasme begonnen aan het nieuwe seizoen van The Diplomat. Na Allison Janney is nu Bradley Whitford gearriveerd *O*
Daar heb ik ook zin in ja. Goed te lezen dat ie goed is.
pi_219074787
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 20:37 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Nee, die Ed maakte geen grappen. :{ Vind deze trouwens wel de minste van de drie.
Ik ben nog niet begonnen aan de reeks. Hoe waarheidsgetrouw zijn ze?

Ik hou er niet van dat zo’n serie enorm veel artistieke vrijheden (1 is eigenlijk al teveel) neemt. Zeker als een verhaal dit niet nodig heeft.
  roze woensdag 22 oktober 2025 @ 10:23:42 #191
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219074865
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 10:05 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]

Ik hou er niet van dat zo’n serie enorm veel artistieke vrijheden (1 is eigenlijk al teveel) neemt. Zeker als een verhaal dit niet nodig heeft.
Het is vooral chaotisch. Waar ze in de eerste twee seizoenen gewoon een verhaallijn het hele seizoen aan het volgen waren (waardoor je ook echt het gevoel kreeg van ik moet verder kijken want wat gaat er gebeuren) krijg je nu meerdere dingen door elkaar wat allemaal met Ed te maken had, psycho de film bijvoorbeeld. Ik ben afgehaakt na drie afleveringen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ama op 22-10-2025 10:28:44 ]
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 22 oktober 2025 @ 10:25:44 #192
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219074885
quote:
Nou ik raad je aan om toch even verder te kijken en ook een doos tissues erbij te pakken aangezien je zelf kinderen hebt.
  roze woensdag 22 oktober 2025 @ 10:26:34 #193
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219074892
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 19:02 schreef ZarB het volgende:

[..]
Er zaten trieste stukjes in maar ik was toch wel erg nieuwsgierig naar wat meer context!
Je volgt gewoon het verhaal vanuit de opnames die de politie heeft gemaakt. Ik vond het juist wel een keer verrassende manier van een docu kijken, het voelde juist alsof je er bijna naast stond.

Die "perfecte" buurvrouw gaat alleen niet de Oscar voor beste actrice winnen bij wijze van. _O- Vooral in die verhoorkamer lol.
pi_219077814
  woensdag 22 oktober 2025 @ 21:14:34 #195
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219079644
Charlie Hunnam mag wat mij betreft wel een Emmy winnen voor zijn rol als Ed Gein. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_219082783
Abadi Nan Jaya | The Elixir - Indonesië 2025 16 1:57 uur - Netflix Original | Horror, Thriller
Door een elixer wordt een dorp plotseling bedreigd door ondoden. Een verdeelde familie moet de handen ineen slaan en vechten om te overleven terwijl hun dorp uiteenvalt.

Don't Say a Word - VS 2001 12 1:53 uur | Boek, Misdaad, Psychologisch, Thriller
Een psychiater uit New York City moet informatie loskrijgen van een gewelddadige psychiatrische patiënt over waar de buit van een bankoverval verborgen ligt.

Nobody Wants This - VS S02 2024 12 - Netflix Original | Comedy, Offbeat, Romantisch
Een agnostische sekspodcaster en een rabbijn die net weer vrijgezel is, worden verliefd. Kan hun relatie hun verschillende levens en bemoeizuchtige families overleven?

Step Up - VS 2006 6 1:43 uur | Drama, Romantisch
Tyler en Nora ontmoeten elkaar op de Maryland School of Arts: hij voert er een werkstraf uit en zij volgt er dansles. Tyler blijkt ook wat moves in huis te hebben!

De Thundermans - VS S01-S04 2016 6 | Kinderserie
Een tweelingzus wil een superheld zijn terwijl haar broer een superschurk wil zijn. Kunnen zij, en hun familie, hun superkrachten geheim houden?
pi_219088676
quote:
Bummer, tussen 00:28 en 00:34 gebéurt het in die film.
Doe eens gek en zet hem weer op play?
pi_219089999
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 10:05 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]

Totaal niet. Heel vreemd, ik herinner me de vorige delen als redelijk waarheidsgetrouw vziw. Dit heeft weinig met het echte verhaal van Gein te maken. Dit is vooral seks en sensatie. Dat houdt de aandacht er gelukkig nog een beetje bij, zo'n goede serie is her verder niet.
anonieme razernist
  donderdag 23 oktober 2025 @ 22:49:44 #199
277627 Seven.
We are Borg.
pi_219091284
quote:
7s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 07:44 schreef Aether het volgende:
Abadi Nan Jaya | The Elixir - Indonesië 2025 16 1:57 uur - Netflix Original | Horror, Thriller
Door een elixer wordt een dorp plotseling bedreigd door ondoden. Een verdeelde familie moet de handen ineen slaan en vechten om te overleven terwijl hun dorp uiteenvalt.

Don't Say a Word - VS 2001 12 1:53 uur | Boek, Misdaad, Psychologisch, Thriller
Een psychiater uit New York City moet informatie loskrijgen van een gewelddadige psychiatrische patiënt over waar de buit van een bankoverval verborgen ligt.

Nobody Wants This - VS S02 2024 12 - Netflix Original | Comedy, Offbeat, Romantisch
Een agnostische sekspodcaster en een rabbijn die net weer vrijgezel is, worden verliefd. Kan hun relatie hun verschillende levens en bemoeizuchtige families overleven?

Step Up - VS 2006 6 1:43 uur | Drama, Romantisch
Tyler en Nora ontmoeten elkaar op de Maryland School of Arts: hij voert er een werkstraf uit en zij volgt er dansles. Tyler blijkt ook wat moves in huis te hebben!

De Thundermans - VS S01-S04 2016 6 | Kinderserie
Een tweelingzus wil een superheld zijn terwijl haar broer een superschurk wil zijn. Kunnen zij, en hun familie, hun superkrachten geheim houden?
@maily Nobody Wants This is terug!
Resistance is futile.
  Spellchecker donderdag 23 oktober 2025 @ 22:50:19 #200
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219091301
quote:
7s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:49 schreef Seven. het volgende:

[..]
@:maily Nobody Wants This is terug!
ben nu aan het kijken :Y ^O^ _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo