SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Maar ik heb geen VPN en weet ook niet hoe dat allemaal werkt enzquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Add blocker die werkt met een goede VPN en je kunt constant blijven verversen zonder het handmatig te doen op een PC.
Op mobiel word dat lastig.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is klote.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben bang van niet mijn lijf voelend
mwahh zal wel meevallenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mijn advocaat kan ik hier beter geen commentaar op geven voor ik weer een perma ban heb![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ja vooral dat laatste.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja ai kan het in een mooiere vorm gieten dat klopt, of wat beknopter maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De weekend bolkquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor je het weet wordt je de moeder geTRdquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mijn advocaat kan ik hier beter geen commentaar op geven voor ik weer een perma ban heb
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
In dat geval ga ik chatgpt even vragen om een hele rant te schrijven over de FOK! policy en wat er allemaal niet aan kloptquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zal ik jou eens de moeder, de vader, de zoon, de dochter, de buuf, de hont en de kad TR'enquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Voor je het weet wordt je de moeder geTRd
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal ik jou eens de moeder, de vader, de zoon, de dochter, de buuf, de hont en de kad TR'en
Een mooie bolkstrijd @Dotteke
ToTGodquote:
Mooie OP.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Vers, goed je weer te zien hier, maatquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heer MT6.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heer Vers, goed je weer te zien hier, maat
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij met de pixel Watch 3
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Noem je @Rob nu oud?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is die beter dan de oude die je had?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hiervoor had de huawei watch gt3, maar die batterij was versleten,en ik kon er bovendien ook niet contactloos mee betalen want huaweiquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is die beter dan de oude die je had?
De batterijduur van deze smartwatch is wel wat korter dan m'n huawei in het begin had, maar tijdens het douchen doe ik hem toch altijd af dus elke dag een half uurtje op de lader en ik kan weer een paar jaar voort.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Jup.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt met smart op dat klokkie zitten wachten?Ik heb er één en ik ben er trots op
Mootjequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hiervoor had de huawei watch gt3, maar die batterij was versleten,en ik kon er bovendien ook niet contactloos mee betalen want huawei
De batterijduur van deze smartwatch is wel wat korter dan m'n huawei in het begin had, maar tijdens het douchen doe ik hem toch altijd af dus elke dag een haal uurtje op de lader en ik kan weer een paar jaar voort.
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh dat is wel stom weer zeg, zeker als je daar wel gebruik van wil makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hiervoor had de huawei watch gt3, maar die batterij was versleten,en ik kon er bovendien ook niet contactloos mee betalen want huawei
De batterijduur van deze smartwatch is wel wat korter dan m'n huawei in het begin had, maar tijdens het douchen doe ik hem toch altijd af dus elke dag een haal uurtje op de lader en ik kan weer een paar jaar voort.
Slim wel idd, ik heb de Samsung Smartwatch en die moet ik om de dag opladen.. werd gezegd dat ie 4 dagen mee kon zonder op te laden
Zzit jij hier gewoon zomaar eventjes Liev te bolken?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb een Google pixel 8 pro, dus het was voor logisch om deze te bestellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is wel stom weer zeg, zeker als je daar wel gebruik van wil maken
Slim wel idd, ik heb de Samsung Smartwatch en die moet ik om de dag opladen.. werd gezegd dat ie 4 dagen mee kon zonder op te laden
Het enige jammeren van overstappen is dat ik m'n stappen historie niet kan overzetten vanaf de huawei app.
Wat wel weer tof is dat ik nu ook WhatsApp berichtjes op m'n telefoon kan beantwoorden, dat ging op dat oude ding, die ondersteunde geen WhatsApp business.Ik heb er één en ik ben er trots op
Zal ik een tr zetten, of zien we dit deze keer door de vingers?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:29 schreef MooieTop6 het volgende:
Z
[..]
zit jij hier gewoon zomaar eventjes Liev te bolken?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mijn fitbit van 8 jaar oud gaat nu nog 3 dagen op een volledige lading mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is wel stom weer zeg, zeker als je daar wel gebruik van wil maken
Mijn Samsung van 3 jaar oud 2,5 dagen, maar die heeft dan wel ook veel meer functionaliteiten dan die fitbit.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dit is DTS, hier word iedereen vies woest mad snoeihard gebolkt en ge'TR'd voor het minste en geringste.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal ik een tr zettten, of zien we dit deze keer door de vingers?
Ik zou me beledigd voelen als ik geen 450 miljoen miljard TR's kreeg omdat ik jouw bolkte![]()
Ja Fitbit is op zich ook wel een prima merk qua smartwatch.. wordt die nog wel ondersteund eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn fitbit van 8 jaar oud gaat nu nog 3 dagen op een volledige lading mee.
Mijn Samsung van 3 jaar oud 2,5 dagen, maar die heeft dan wel ook veel meer functionaliteiten dan die fitbit.
Misschien met kerst of een nieuwe kopen. Maar geen Samsung meer
Nee software word niet meer ondersteund van die fitbit, maar functioneerd wel nog altijd met mijn nieuwe telefoon dus ik gebruik die als watch voor momenten dat er een grotere kans is dat die stuk kan gaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja Fitbit is op zich ook wel een prima merk qua smartwatch.. wordt die nog wel ondersteund eigenlijk?
Misschien met kerst of een nieuwe kopen. Maar geen Samsung meerOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gewoon keihard TRen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal ik een tr zetten, of zien we dit deze keer door de vingers?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik strijd niet, ik kijk niet eens in de lijst eerlijk gezegd.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sow, even zowat alle mappen oude foto's zitten bekijken met Mini-ToT!
Vakanties, vriendinnetjes, feesten, meetings enz!![]()
![]()
Nou laat maar eens zien dan, foto van toen en foto van nu
Wat lief.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:23 schreef ToT het volgende:
"Papa? Je ziet er nu wel veel beter uit dan toen!"
Herkende hij je wel? Toen je nog een jong ToTje wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:23 schreef ToT het volgende:
"Papa? Je ziet er nu wel veel beter uit dan toen!"
Neuh!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:29 schreef Dotteke het volgende:
Nou laat maar eens zien dan, foto van toen en foto van nuWaren foto's vanaf m'n 30e ongeveer. Ik was nog prima herkenbaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Herkende hij je wel? Toen je nog een jong ToTje was![]()
![]()
Ik zou het wel als een compliment zien van Mini.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh!
[..]
Waren foto's vanaf m'n 30e ongeveer. Ik was nog prima herkenbaar.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou het wel als een compliment zien van Mini.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ohhh![]()
En hoor wie het zegt...![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Foto van toen dan? Hoe je er nu uitziet weet ik welquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh!
[..]
Waren foto's vanaf m'n 30e ongeveer. Ik was nog prima herkenbaar.
Neuh, privacy ditdat zuszo!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Foto van toen dan? Hoe je er nu uitziet weet ik wel![]()
![]()
Snap ik ook wel, was ook een geintjuhhhhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was je in de hemel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@greysbones kijk je ook naar het plaatsen van de brug in Lochem
Lag er net wel even uit omdat er een gewonde was gevallen en de ambu moest komen
Bekijk deze YouTube-videoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Regen ToT door zijn plaatjequote:
dat meen je!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:06 schreef Dotteke het volgende:
@:Greysbones kijk je ook naar het plaatsen van de brug in Lochem
Lag er net wel even uit omdat er een gewonde was gevallen en de ambu moest komen
Bekijk deze YouTube-video
2 doden destijds al en nu weer een gewondeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat meen je!
2 doden destijds al en nu weer een gewonde
How can I make this topic about me?![]()
Ja iemand was gestruikeld over kabels dacht ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat meen je!
2 doden destijds al en nu weer een gewondeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
1750 ton weegt de brug een best gewichtje
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja iemand was gestruikeld over kabels dacht ik![]()
man3Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mijn Gyazo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:07 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Ik heb trouwens 666 plaatjes op m'n imgur!
![]()
Ja waar gewerkt wordt worden fouten gemaaktquote:
![]()
Waarom?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
Hey italiaanse vakantie gangert. Mooi daar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Draag het als een vrouw Mutske,quote:
* FreshFruit gooit een reep chocoladequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja heel mooi hier tussen de bergenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hey italiaanse vakantie gangert. Mooi daar?Prachtig weer ook
![]()
![]()
je bent zellufquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja heel mooi hier tussen de bergenPrachtig weer ook
Mooi toch, hoe lang blijf je daar nog?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Aww lekker chillen daarquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nog 2 dagen hiernaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi toch, hoe lang blijf je daar nog?![]()
O dat is niet lang meer, reis je daarna nog verder of ga je weer richting huis?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerst terug naar mariolandquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet lang meer, reis je daarna nog verder of ga je weer richting huis?![]()
![]()
Heel hard Bolk roepen als je op een berg staat, misschien hoort hij je welquote:
Waarschijnlijk na de 390e keerquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel hard Bolk roepen als je op een berg staat, misschien hoort hij je wel![]()
![]()
quote:
GG BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Swienekop.quote:
Rob.quote:
Kunnen die buren eindelijk eens kappen met geboor?
Kudtzooi.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Terechte klacht wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:40 schreef Bargehassus het volgende:
Kudtzooi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je moet er mee leven, maar toch.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Je woont naast een tandartsenpraktijk?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:40 schreef Bargehassus het volgende:
Kudtzooi.![]()
Haha! Nee, mijn man is een klusser of zoiets vrees ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Je woont naast een tandartsenpraktijk?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:44 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Haha! Nee, mijn man is een klusser of zoiets vrees ik.
Met die amateur-psycholoog en relatietherapeut!![]()
![]()
Nah... Hopelijk is het snel over.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
uiterlijk 22 uur.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:46 schreef Bargehassus het volgende:
Nah... Hopelijk is het snel over.
Tbh, het is nu al stil. Hopelijk voorlopig.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Gaat bij mijn huis niet gebeuren.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik las laatst een bericht op de FP dat een AT een kettingzaag gebruikte bij een inval maar er iemand achter de deur stond.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan is het van:
[ afbeelding ]
POLITIE!!!! OPEN MAKEN!!!!! ER ZIJN KLACHTEN OVER GELUIDSOVERLAST!!!!![]()
Een vroegere buurman heeft wel eens op zondag nacht om half een 's nachts de klopboor tegen de muur gezet. Vanuit het niets ineens een herrie, niet normaal. Minuten lang. Dacht je echt denkt van wtf is hier aan de hand?
Ligt aan je techniek.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Een schilderijtje ophangen is maximaal 4 gaten boren.
Bekijk deze YouTube-video
Gaatje in een gipswand maken kan ook op allerlei verschillende manieren, bijvoorbeeld.![]()
Geen gebrokenglas maar meer een gebroken nacht?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Een vroegere buurman heeft wel eens op zondag nacht om half een 's nachts de klopboor tegen de muur gezet. Vanuit het niets ineens een herrie, niet normaal. Minuten lang. Dacht je echt denkt van wtf is hier aan de hand?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Klopt ja, de bewoner van het pand.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las laatst een bericht op de FP dat een AT een kettingzaag gebruikte bij een inval maar er iemand achter de deur stond.
Right...die probeerde de popo gewoon buiten te houden door tegen de deur aan te leunen.
En stug blijven staan terwijl die kettingzaag aangeslingerd werd!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:40 schreef Bargehassus het volgende:
Kudtzooi.![]()
sorryyyyyThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Een vroegere buurman heeft wel eens op zondag nacht om half een 's nachts de klopboor tegen de muur gezet. Vanuit het niets ineens een herrie, niet normaal. Minuten lang. Dacht je echt denkt van wtf is hier aan de hand?Damn!
![]()
En de volgende ochtend was hij echt gebroken. Daarvoor heette hij nog gewoon Glas.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:51 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Geen gebrokenglas maar meer een gebroken nacht?![]()
quote:![]()
Pretty sure dat jij het niet bent.
wat heb jij met die buurman gedaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Een vroegere buurman heeft wel eens op zondag nacht om half een 's nachts de klopboor tegen de muur gezet. Vanuit het niets ineens een herrie, niet normaal. Minuten lang. Dacht je echt denkt van wtf is hier aan de hand?![]()
Ik denk dat de huidige buurman niet te diep in z'n tuintje moet gaan spitten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heb jij met die buurman gedaan![]()
![]()
Dan ben je toch niet helemaal goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Een vroegere buurman heeft wel eens op zondag nacht om half een 's nachts de klopboor tegen de muur gezet. Vanuit het niets ineens een herrie, niet normaal. Minuten lang. Dacht je echt denkt van wtf is hier aan de hand?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Een vroegere buurman heeft wel eens op zondag nacht om half een 's nachts de klopboor tegen de muur gezet. Vanuit het niets ineens een herrie, niet normaal. Minuten lang. Dacht je echt denkt van wtf is hier aan de hand?dan ben je echt een ubertokkie
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet helemaal goed![]()
Vandaag weer een negen. Lekker gewerkt met het weekend voor de boeg.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Hier in het complex kregen we al een boze bewoner in de appgroep als iemand na 20:00u nog de was aan het centrifugeren was
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het is legaal, maar als je kleine kinderen hebt kan ik me er iets bij voorstellen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hier in het complex kregen we al een boze bewoner in de appgroep als iemand na 20:00u nog de was aan het centrifugeren wasHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
En de volgende ochtend was hij echt gebroken. Daarvoor heette hij nog gewoon Glas.
Daarom geen kleine kinderen nemen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:56 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Het is legaal, maar als je kleine kinderen hebt kan ik me er iets bij voorstellen...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toppie!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Vandaag weer een negen. Lekker gewerkt met het weekend voor de boeg.![]()
![]()
Als het vaker gebeurd, ja, maar ik heb ook wel eens een incidentje van een kat ofzo dat mijn beddengoed gewoon gewassen moet worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:56 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Het is legaal, maar als je kleine kinderen hebt kan ik me er iets bij voorstellen...Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ze zijn verhuisd....quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heb jij met die buurman gedaan![]()
Hoe is het met de nieuwe kleine held?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daarom geen kleine kinderen nemen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is dan weer het andere uiterste. Hoewel.....quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hier in het complex kregen we al een boze bewoner in de appgroep als iemand na 20:00u nog de was aan het centrifugeren was
Toen ik naar dit huis verhuisde had ik nog geen bed en wilde ik een matras op de vloer leggen.
Om 20.00 ging ik naar de slaapkamer en die was in geen jaren meer gebruikt (de zieke bejaarde vorige eigenaar had zijn slaapkamer in de aanbouw gemaakt, dus de bovenverdiepingen waren nooit meer gebruikt in al die tijd.)
Voordat ik mijn goeie matras op de grond zou leggen daar, ging ik toch wel even moppen, met zo'n Vileda spin-dryer op de emmer.
Ja, toen werd er gelijk op de muur geklopt omdat de kleine van de buren moest slapen.![]()
Duizendknoop heet het, invasieve plant uit Japan ofzo,quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 04:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:kree wel, iets met duizendblad ofzo.
Iig hij groeit hier weer weelderig nu.
Hey trouwens allen
Do what you love, love what you do!![]()
Dat dus ja!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Als het vaker gebeurd, ja, maar ik heb ook wel eens een incidentje van een kat ofzo dat mijn beddengoed gewoon gewassen moet worden.![]()
Geen kinderen hier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daarom geen kleine kinderen nemen.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Nog steeds geen varken of tuinman ingehuurd?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
Duizendknoop heet het, invasieve plant uit Japan ofzo,
Hey trouwens allenYow!
![]()
Bowie ging gister even iets minder, de wormenkuur tikte er behoorlijk in.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hoe is het met de nieuwe kleine held?
Maak dat moppen zoveel geluid of is het zo gehorig?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste. Hoewel.....
Toen ik naar dit huis verhuisde had ik nog geen bed en wilde ik een matras op de vloer leggen.
Om 20.00 ging ik naar de slaapkamer en die was in geen jaren meer gebruikt (de zieke bejaarde vorige eigenaar had zijn slaapkamer in de aanbouw gemaakt, dus de bovenverdiepingen waren nooit meer gebruikt in al die tijd.)
Voordat ik mijn goeie matras op de grond zou leggen daar, ging ik toch wel even moppen, met zo'n Vileda spin-dryer op de emmer.
Ja, toen werd er gelijk op de muur geklopt omdat de kleine van de buren moest slapen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Goedenavond kree. Ja die bedoelde ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
Duizendknoop heet het, invasieve plant uit Japan ofzo,
Hey trouwens allen
tuinman wel en hebben ze hem met de grond gelijk gemaakt 2 maanden terug.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog steeds geen varken of tuinman ingehuurd?Yow!
Maar zoals verwacht elk klein stukje van dat ding, vormt weer nieuwe plant.
Wat een plant doet dus ook normaal. alleen deze groeit extreem snel.
ik zal het wel weer ff uit de grond rukken binnenkort, maar lost het probleem niet op
Z'n moppie wellicht?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maak dat moppen zoveel geluid of is het zo gehorig?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
avond Freshquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedenavond kree. Ja die bedoelde ik.. ik heb ermee leren te leven die plant, het boeit me ook niet zo heel veel. maar moet hem beetje in toom houden.
Dat spinnen bromde wat op de houten vloer die hier door alle rijtjeshuizen heen gaat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maak dat moppen zoveel geluid of is het zo gehorig?![]()
Nou, ruk ze dan maar he!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
tuinman wel en hebben ze hem met de grond gelijk gemaakt 2 maanden terug.
ik zal het wel weer ff uit de grond rukken binnenkort, maar lost het probleem niet op![]()
![]()
Aiquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat spinnen bromde wat op de houten vloer die hier door alle rijtjeshuizen heen gaat.
Uw ADH vitamine Worst
hahahaquote:ja kun je je uren mee vermaken dat ding helemaal eruit rukken.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat spinnen bromde wat op de houten vloer die hier door alle rijtjeshuizen heen gaat.
Niet weer boren.
waar ben je?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
Prima hotel hiero ook al is het 2 sterrenDo what you love, love what you do!![]()
Ze stampten net ook behoorlijk luidruchtig de trap op, met zwaardere stappen dan normaal (die ik ook elke avond duidelijk hoor), maar daar doe ik weer niet moeilijk over.quote:![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:05 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Niet weer boren.
!
![]()
![]()
Gestopt ... voor nu...quote:
Maar nog een keer en ik...
Viel Spaßquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
Prima hotel hiero ook al is het 2 sterren![]()
![]()
Mja, ik ook wel hoor, en ik probeer het ook te voorkomen, maar het kan wel eens voorkomen dat hij om 20:30 nog aan het draaien is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:56 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Het is legaal, maar als je kleine kinderen hebt kan ik me er iets bij voorstellen...
Officieel staat bij ons in de huisregels dat huishoudelijk geluid en 'contactgeluiden' tot 22:00 mogen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
weet iemand trouwens nog een film of serie ofzo op Netflix die beetje moeite waard is om te bekijken?Do what you love, love what you do!![]()
Ook geweest. Aardig centrum, verder niet heel bijzonder. Wel een paar leuke musea als autoliefhebber.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
nice, is dat nog wat? nooit geweest eigenlijk.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik heb goede verhalen over Squirt Game gehoord.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:09 schreef kree het volgende:
weet iemand trouwens nog een film of serie ofzo op Netflix die beetje moeite waard is om te bekijken?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Maar hij komt er wel weer bovenop?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bowie ging gister even iets minder, de wormenkuur tikte er behoorlijk in.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
BMW weltquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:09 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ook geweest. Aardig centrum, verder niet heel bijzonder. Wel een paar leuke musea als autoliefhebber.![]()
![]()
Marmaduke (2022)!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:09 schreef kree het volgende:
weet iemand trouwens nog een film of serie ofzo op Netflix die beetje moeite waard is om te bekijken?![]()
![]()
ammoniumnitraat en kaliloog, hoppaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
tuinman wel en hebben ze hem met de grond gelijk gemaakt 2 maanden terug.
ik zal het wel weer ff uit de grond rukken binnenkort, maar lost het probleem niet opIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mijn wasmachine centrifugeert ook niet stilletjes meer. Ik hoor de buren er nooit over maar ik houd het netjes, gewoon overdag wassen en niet 's avonds laat of 's nachts zelfs.How can I make this topic about me?![]()
Meestal is het eenrichtingverkeer met zulke mensen. Jij mag geen herrie maken, maar zij wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze stampten net ook behoorlijk luidruchtig de trap op, met zwaardere stappen dan normaal (die ik ook elke avond duidelijk hoor), maar daar doe ik weer niet moeilijk over.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
squid game dus. ik heb hem niet gekeken nog....quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb goede verhalen over Squirt Game gehoord.
kweet niet of het me onwijs aanspreekt.
ben altijd wel fan van beetje waargebeurde verhalen die verfilmd zijn. maar denk heb de meeste ook wel gezien.
En Scifi. maar denk ik meer aan de Martian etcDo what you love, love what you do!![]()
geloof me ik heb de meest illegale stuff nog gekregen en het er rechtsreeks op gegoten enzo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
ammoniumnitraat en kaliloog, hoppa
In de pure vorm terwijl je het moet verdunnen 1:50. ding kan er tegen.Do what you love, love what you do!![]()
Boren...
I'm going slightly mad....Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Zekerquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
nice, is dat nog wat? nooit geweest eigenlijk.Uw ADH vitamine Worst
Ja ach, om eerlijk te zijn;quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Meestal is het eenrichtingverkeer met zulke mensen. Jij mag geen herrie maken, maar zij wel.
- De slaapkamer van hun jonge zoontje zit gelijk tegen de muur hier.
- De trap ook.
- De man is wat steviger gebouwd.
Ik maak me er niet zo druk om. De laatste tijd zijn ze 's ochtends gelukkig wel wat stiller.
Ze kloppen nog wel af en toe, maar ook dat is minder frequent.![]()
Dat was met de boze meneer over de wasmachine ook wel ja. Hun kinderen maken echt elke dag een bak herrie en moeders staat vaak te kwijken tegen de kinderenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Meestal is het eenrichtingverkeer met zulke mensen. Jij mag geen herrie maken, maar zij wel.![]()
Per saldo zijn zij eigenlijk het meest luidruchtige huishouden van het complex, ook vergeleken met andere huishoudens met kinderen.
Ik schijn een titel te hebben in de tuinbouw. Ammoniumnitraat en Kaliloog (en dan niet het goedkope spul, maar gewoon foodgrade) 50/50 oplossing. De plant blaast zichzelf hier mee volledig op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
geloof me ik heb de meest illegale stuff nog gekregen en het er rechtsreeks op gegoten enzo.
In de pure vorm terwijl je het moet verdunnen 1:50. ding kan er tegen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ff subtiel lichtjes op de muur kloppen als seintje dat je je avondrust wel zou kunnen waarderen?quote:![]()
heb je met wat oudere huizen, tis hier ook best wel heel gehorig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, om eerlijk te zijn;
- De slaapkamer van hun jonge zoontje zit gelijk tegen de muur hier.
- De trap ook.
- De man is wat steviger gebouwd.
Ik maak me er niet zo druk om. De laatste tijd zijn ze 's ochtends gelukkig wel wat stiller.
Ze kloppen nog wel af en toe, maar ook dat is minder frequent.
Maar moet zeggen heb dan wel oke buren, een Somaliër ene kant met vrouw en kind. en andere kant zijn net nieuw. En tja natuurlijk hoor je wel wat leefgeluiden.
maar denk dat ik in mijn handen mag knijpen met deze buren. geen last van iig.Do what you love, love what you do!![]()
Jammer dat De Rijdende Rechter stopt.....quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was met de boze meneer over de wasmachine ook wel ja. Hun kinderen maken echt elke dag een bak herrie en moeders staat vaak te kwijken tegen de kinderen![]()
Per saldo zijn zij eigenlijk het meest luidruchtige huishouden van het complex, ook vergeleken met andere huishoudens met kinderen.
Altijd smullen, dit soort dingen. Microfoon erbij en dB meter om de overlast te meten....How can I make this topic about me?![]()
Weet niet welke muur precies.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
ff subtiel lichtjes op de muur kloppen als seintje dat je je avondrust wel zou kunnen waarderen?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
hmms hoe kom ik daaraan? Ik had nu nl dat roundup spul van een boer enzo die dat dan blijkbaar mogen gebruiken. Maar het is niet meer zo te koop.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik schijn een titel te hebben in de tuinbouw. Ammoniumnitraat en Kaliloog 50/50 oplossing. De plant blaast zichzelf hier mee volledig op.
Ben ff de chemische naam kwijt.Do what you love, love what you do!![]()
Copilot even vragen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
hmms hoe kom ik daaraan? Ik had nu nl dat roundup spul van een boer enzo die dat dan blijkbaar mogen gebruiken. Maar het is niet meer zo te koop.
Ben ff de chemische naam kwijt.How can I make this topic about me?![]()
Kan je gewoon op internet bestellenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
hmms hoe kom ik daaraan? Ik had nu nl dat roundup spul van een boer enzo die dat dan blijkbaar mogen gebruiken. Maar het is niet meer zo te koop.
Ben ff de chemische naam kwijt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De chemische naam van de roundup die boeren mogen gebruiken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:16 schreef kree het volgende:
[..]
ja wacht. als ik het lees weet ik het weerHow can I make this topic about me?![]()
Glyfosaat werkt niet hiertegen.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Roundup Evolution heet het tegenwoordigquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De chemische naam van de roundup die boeren mogen gebruiken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
oke kan chatgtp nog even vragen wat wel, maar die komt al snel uit op varkensquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:17 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Glyfosaat werkt niet hiertegen.
hoe grappig ik het zou vinden, denk niet dat de woningbouw akkoord gaat
Over het algemeen mag ik ook niet klagen. Het complex is redelijk gehorig (midden jaren 80 gebouwd) maar je krijgt als je de boel dicht hebt allemaal niet zo veel mee. Wat leidingeluiden, stofzuigers en wasmachines en dat is het meestal wel. Luidruchtige feestjes zijn ook op één hand te tellen. Mag er niet mee klagen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
heb je met wat oudere huizen, tis hier ook best wel heel gehorig.
Maar moet zeggen heb dan wel oke buren, een Somaliër ene kant met vrouw en kind. en andere kant zijn net nieuw. En tja natuurlijk hoor je wel wat leefgeluiden.
maar denk dat ik in mijn handen mag knijpen met deze buren. geen last van iig.
Hebben wel één doorgeflipte terrorvrouw gehad in de jaren dat ik er nu woon. Die wist in haar eentje het hele complex (en woningen aangrenzend) wakker te maken en te houden met haar nachtelijke avonturen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ja maar is merknaam, niet de naam van het eigenlijke goedje natuurlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Roundup Evolution heet het tegenwoordig
Kan ik ook wel een hectoliter van gebruiken voor de tuin van de buren: één en al bramen, en een afzichtelijke verwilderde naaldboom die een stuk hoger dan het huis is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De chemische naam van de roundup die boeren mogen gebruiken?![]()
Al behandeld. Soort van.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik zeg net wat wel werktquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:18 schreef kree het volgende:
[..]
oke kan chatgtp nog even vragen wat wel, maar die komt al snel uit op varkens
hoe grappig ik het zou vinden, denk niet dat de woningbouw akkoord gaat
Ik noemde die varkens net niet voor niets, en ik noem ze elke fucking keer als het onderwerp ter sprake komt!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:18 schreef kree het volgende:
[..]
oke kan chatgtp nog even vragen wat wel, maar die komt al snel uit op varkens
hoe grappig ik het zou vinden, denk niet dat de woningbouw akkoord gaat![]()
![]()
herkenbaar maar ik woon in rijtjeshuis en denk ongeveer in die tijd gebouwd ook of mss nog wel wat eerder.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Over het algemeen mag ik ook niet klagen. Het complex is redelijk gehorig (midden jaren 80 gebouwd) maar je krijgt als je de boel dicht hebt allemaal niet zo veel mee. Wat leidingeluiden, stofzuigers en wasmachines en dat is het meestal wel. Luidruchtige feestjes zijn ook op één hand te tellen. Mag er niet mee klagen.
Hebben wel één doorgeflipte terrorvrouw gehad in de jaren dat ik er nu woon. Die wist in haar eentje het hele complex (en woningen aangrenzend) wakker te maken en te houden met haar nachtelijke avonturen.
Vast na te zoeken.Do what you love, love what you do!![]()
Och ja, het is allemaal wel te doen met ze hoor, maar er komt echt ALTIJD geluid uit die kinderenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jammer dat De Rijdende Rechter stopt.....
Altijd smullen, dit soort dingen. Microfoon erbij en dB meter om de overlast te meten....
ja met andere woorden dat is de oplossing alleen een niet uitvoerbarequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik noemde die varkens net niet voor niets, en ik noem ze elke fucking keer als het onderwerp ter sprake komt!
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zou toch een varken huren voor die duizendknoop?quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je varkens hebt rondlopen die dagelijks er aan zitten te vreten, dat de plant dan uitgeput raakt en toch afsterft.
Maar ja...om nou een varken in je tuintje neer te zetten...quote:quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hij gaat Caroline of een ander varken inhuren om het op te laten vreten hoor!enz enz enz.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet gelezen, maar als dat zo is, heb je echt een probleem!
ÓF je tuin 2 meter afgraven, ÓF een varken huren.
En jijzelf:quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm ja en de 5 tuinen hiernaast dus. maar idd dat varken had ik ook gevonden, maar zie dat niet gebeuren.![]()
Yep, gewoon ff zoeken op internetquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja gelezen, kan ik dat bestellen ergens denk?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oke ik hoef geen illegale (silkroad) stappen te ondernemen enzo daarvoor dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Yep, gewoon ff zoeken op internet
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 2052 / +65 / +61 / 4746 / 5601 / 0.37
2. FreshFruit / 1332 / +42 / +48 / 1570 / 2164 / 0.62
3. KillemWieft / 955 / +160 / +82 / 398 / 683 / 1.4
4. _UserName_ / 937 / +32 / +13 / 747 / 1007 / 0.93
5. Vino_Tinto / 845 / +58 / +12 / 2094 / 2507 / 0.34
6. MooieTop6 / 754 / +29 / +84 / 2676 / 3114 / 0.24
7. Dotteke / 747 / +15 / +94 / 1384 / 1710 / 0.44
8. gebrokenglas / 660 / +38 / +22 / 1485 / 1858 / 0.36
9. KoningWouter / 621 / +159 / +41 / 946 / 1229 / 0.51
10. JustinK / 525 / +47 / +30 / 1668 / 1767 / 0.3
11. hemarookworst / 471 / +46 / +7 / 804 / 1038 / 0.45
12. Masberum / 415 / +5 / +11 / 363 / 459 / 0.9
13. Dr.Mikey / 406 / +34 / +18 / 157 / 280 / 1.45
14. mario390 / 400 / +4 / +41 / 208 / 318 / 1.26
15. Bargehassus / 359 / +8 / +7 / 922 / 1064 / 0.34
16. HappyCharly / 339 / +0 / +0 / 172 / 240 / 1.41
17. devzero / 338 / +9 / +10 / 481 / 602 / 0.56
18. MizzezAmy / 326 / +16 / +26 / 1368 / 1564 / 0.21
19. ToT / 318 / +3 / +29 / 1569 / 1792 / 0.18
20. greysbones / 285 / +11 / +14 / 1031 / 1120 / 0.25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Gekke rare vogelquote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gekke rare vogel![]()
![]()
JustinKKKKKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Hoeveel schnitzels heb je al soldaat gemaakt?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JustinKKKKK![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Eentje pas, ben nu bezig met de pizza'squote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hoeveel schnitzels heb je al soldaat gemaakt?![]()
![]()
Nee Münchenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
nice, is dat nog wat? nooit geweest eigenlijk.![]()
![]()
Met ananas natuurlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Eentje pas, ben nu bezig met de pizza'sIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze man heeft smaakquote:
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: