SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 22-08-2025 14:13:49 ]Smile, it's free therapy.![]()
Dankjewel @WrappedEuphoria dat ik weer mee kan doen![]()
![]()
![]()
Wilde er al DM over sturen om toch weer mee te doenmaar hoeft niet meer
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
How can i find my mojoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
.
[ Bericht 100% gewijzigd door gebrokenglas op 22-08-2025 16:16:10 ]How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:07 schreef Kissingbird het volgende:
Dankjewel @:wrappedeuphoria dat ik weer mee kan doen![]()
![]()
![]()
Wilde er al DM over sturen om toch weer mee te doenmaar hoeft niet meer
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je hem vindt laat dan even weten hoe je hem hebt gevondenquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:08 schreef maily het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon blijven denkenquote:
wil jij @Dr.Mikey 's mojo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je hem vindt laat dan even weten hoe je hem hebt gevonden
dan kan ik dat ook proberen
Even shaved for the occasionquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je hem vindt laat dan even weten hoe je hem hebt gevonden
dan kan ik dat ook proberen
Dat laatste zeker. Mensen denken je vaak beter te kennen dan je jezelf kent of meer over je te weten dan je zelf weetquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon blijven denken
een ander doet het ook niet voor je
of denkt het voor je te kunnen,.. met een hele rare uitkomst
is toch knapquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste zeker. Mensen denken je vaak beter te kennen dan je jezelf kent of meer over je te weten dan je zelf weet
Te laat, te laat,quote:
Bij een functioneringsgesprek…quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
is toch knap
als mensen denken te weten wat je denkt en wat je al dan niet hebt gedaan
ow dan zou ik gewoon mijn mond houdenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij een functioneringsgesprek…
die tip had je me eerder mogen gevenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow dan zou ik gewoon mijn mond houden
en als ze dan vragen waarom je niks zegt
dan zou ik zeggen
jullie weten het toch zo goed
hoe ik denk en doe
tip van flipquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die tip had je me eerder mogen geven
ja hallo, ze is je moeder niet .....quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die tip had je me eerder mogen geven
Als ik je vertel hoe een gemiddeld functioneringsgesprek verloopt ….quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow dan zou ik gewoon mijn mond houden
en als ze dan vragen waarom je niks zegt
dan zou ik zeggen
jullie weten het toch zo goed
hoe ik denk en doe
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:17 schreef maily het volgende:
[..]
ja hallo, ze is je moeder niet .....
Nope maar zij weet waar het over gaatquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:17 schreef maily het volgende:
[..]
ja hallo, ze is je moeder niet .....
dan weet je wat je moet doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik je vertel hoe een gemiddeld functioneringsgesprek verloopt ….
jaaaa hahaha dat dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
om Kibi dr mond te laten houden
daar is wel heel wat meer voor nodig
quote:
ik neem aan dat jij je dat toch niet laat zeggenquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik ga deze zin even noteren
en bewaren
voor een gesprek
Nee zeker niet. En nu al helemaal nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem aan dat jij je dat toch niet laat zeggen
ennn het is geen verplichting hequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee zeker niet. En nu al helemaal niet
ok halloquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:22 schreef greysbones het volgende:
hallo Paul
als je gewoon doet
zeggen mensen heus wel wat
en gewerkt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:24 schreef StevenHyde het volgende:
Twee tafelvoetbalpotjes verloren. Eentje gewonnen. Drie bakken koffie op. Tijd voor bak vier.
Hallo, werken, daarna, weet ik nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
hallo paul wat ga je vandaag nog allemaal doen?
quote:
Ik denk ook eten. Wat is je favoriete eten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Hallo, werken, daarna, weet ik niet
Dankuwel
Is leuk. Wel heel druk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:25 schreef Paul het volgende:
mi8sschien morgen naar Sail als ik het aandurf
oeh hard aan het werk weerquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:24 schreef StevenHyde het volgende:
Twee tafelvoetbalpotjes verloren. Eentje gewonnen. Drie bakken koffie op. Tijd voor bak vier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
kip in de hoedquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik denk ook eten. Wat is je favoriete eten?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oeh hard aan het werk weer![]()
maar beter je best doen
Je kunt heeeeeeeel veeeeeeel van me zeggen. Maar ik doe zeker mijn best met tafelvoetbal. Misschien wat teveel mijn best
Bastognekoeken koekoek jonguh!
Waar?quote:
In de zee!quote:
En dan nog niet winnenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je kunt heeeeeeeel veeeeeeel van me zeggen. Maar ik doe zeker mijn best met tafelvoetbal. Misschien wat teveel mijn best
Tutti fruttiquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JustinKKKKKKKKKKK Ciao, come stai?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Steven wint niet omdat die tafelvoetbaltafel niet waterpas staat. Het is allemaal verklaarbaar
Was bang dat je een grapje ging maken over mijn waterhoofd willem. Maar fijn dat je me spaartquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:58 schreef KillemWieft het volgende:
Gelukkig staat z’n hoofd wel waterpas.
Ja ons kantoor is op de 1e etage en we kregen klachten van een bedrijf onder ons. Dus zo'n geluidsdempende mat aangeschaft. Sindsdien ff waterpas om te checken of de tafel wel recht staatquote:
Klopt ja, maar niet iedereen is evengoed. Dus het is voorgekomen. Het is mij 1x overkomen een jaar of 3 terug. Echt heel snel een snoekduik onder de tafel voordat iemand een foto/filmpje ervan kon maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:00 schreef gebrokenglas het volgende:
10-0 is ook wel heel dik verliezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!
Ah de buurman en buurvrouw darten savonds hier dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb bij een bedrijf gewerkt waar collega’s van een afdeling af en toe gingen darten.
De kamer ernaast hoorde je de hele tijd ‘pok’ ‘pok’ ‘pok’
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:04 schreef StevenHyde het volgende:
Aan mijn passie voor de sport ligt t iig niet:
Edit: schokkende beelden dus ff in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Zo ben ik niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Was bang dat je een grapje ging maken over mijn waterhoofd willem. Maar fijn dat je me spaart
True story. Nouja soms denk ik wel van even proberen rustig over te spelen en schieten en dan werkt dat niet, dus dan weer naar agressief hard schietenquote:
vind dit nog steeds een leuke variant ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
True story. Nouja soms denk ik wel van even proberen rustig over te spelen en schieten en dan werkt dat niet, dus dan weer naar agressief hard schieten
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vind dit nog steeds een leuke variant ook
[ afbeelding ]
Ik kan hier niet naar kijken. Wat een amateursquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vind dit nog steeds een leuke variant ook
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Mikeyquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 2049 / +65 / +58 / 4743 / 5597 / 0.37
2. FreshFruit / 1324 / +42 / +40 / 1559 / 2150 / 0.62
3. KillemWieft / 945 / +160 / +72 / 388 / 669 / 1.41
4. _UserName_ / 937 / +32 / +13 / 747 / 1007 / 0.93
5. Vino_Tinto / 845 / +58 / +12 / 2094 / 2507 / 0.34
6. Dotteke / 734 / +15 / +81 / 1357 / 1674 / 0.44
7. MooieTop6 / 712 / +29 / +42 / 2624 / 3046 / 0.23
8. gebrokenglas / 652 / +38 / +14 / 1472 / 1840 / 0.35
9. KoningWouter / 621 / +159 / +41 / 945 / 1228 / 0.51
10. JustinK / 512 / +47 / +17 / 1648 / 1743 / 0.29
11. hemarookworst / 466 / +46 / +2 / 798 / 1032 / 0.45
12. Masberum / 415 / +5 / +11 / 363 / 459 / 0.9
13. Dr.Mikey / 404 / +34 / +16 / 155 / 277 / 1.46
14. mario390 / 400 / +4 / +41 / 208 / 318 / 1.26
15. Bargehassus / 352 / +8 / +0 / 893 / 1031 / 0.34
16. HappyCharly / 339 / +0 / +0 / 172 / 240 / 1.41
17. devzero / 338 / +9 / +10 / 481 / 602 / 0.56
18. MizzezAmy / 305 / +16 / +5 / 1356 / 1545 / 0.2
19. ToT / 291 / +3 / +2 / 1539 / 1754 / 0.17
20. greysbones / 271 / +11 / +0 / 1017 / 1103 / 0.25Mooie top 6!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen behalve vrouwen is seksistisch, dat weet je tochquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dit voelt opeens seksitisch
Enkel blanke hetero mannen zijn seksitisch, racistisch etc. etc. etc.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Iedereen behalve vrouwen is seksistisch, dat weet je toch
ik zit dan in Spanjequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
Ben je al klaar om volgende weekend keihard te gaan juichen voor de zoon van God in het rood?
Lekker smooth operator met je reet in het zand en een sangria in de handquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit dan in Spanje
met mijn billen in het zand
ik juich wel voor mezelf
met een Sangria in mijn hand
Beter dan een hand in je reet en zand in je sangria.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker smooth operator met je reet in het zand en een sangria in de hand![]()
Ook beter als zand in je reet en je hand in je sangriaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beter dan een hand in je reet en zand in je sangria.
Ligt maar net aan wat je hobbies zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beter dan een hand in je reet en zand in je sangria.
@MizzezAmyquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ligt maar net aan wat je hobbies zijn
Leuk veel plezier samen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit dan in Spanje
met mijn billen in het zand
ik juich wel voor mezelf
met een Sangria in mijn hand
Die houdt niet van zand in haar Sangriaquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die houdt niet van zand in haar Sangria
Oeiquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook beter als zand in je reet en je hand in je sangria
therealdevzeroquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:00 schreef MooieTop6 het volgende:
@:devzero wat is je username op torn?
Waarom weet je ditquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
therealdevzero
Geen idee waarom ik dit weet.
Of een prothese.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Alhoewel, denk eigenlijk dat bij de meeste mensen "exit only" niet helemaal op gaat, mja er is altijd nog een verschil tussen een hand of een zetpil
Oja?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:11 schreef MizzezAmy het volgende:
En ja, ik weet dat er een meer toepasselijke prothese in handvorm is
AMIEquote:
Bewijs het tegendeel maarquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik een of ander vies mannetje ben.
Is dit een hint?quote:
Stevenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:28 schreef StevenHyde het volgende:
gezellig met mijn collega's die stuk voor stuk weekend gaan houden
Haha even gegoogled, er zijn meer soorten dan ik dachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar kwam aparte varianten tegen :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook niets gewend
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha even gegoogled, er zijn meer soorten dan ik dacht
ik bedoelde gewoon dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar kwam aparte varianten tegen :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook niets gewend
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha even gegoogled, er zijn meer soorten dan ik dacht
ik bedoelde gewoon dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar kwam aparte varianten tegen :Moest hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook niets gewend![]()
Die vinger
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Voorbereiding voor het tuinhuisje, want het is weer weekendquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:36 schreef DerRabbit het volgende:
Ben ik nu weer in KPD beland ipv DTS![]()
Ow, je bedoelde het op die manierquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voorbereiding voor het tuinhuisje, want het is weer weekend
Ja, ik wist het ook niet. Zo leer je elke dag weer ietsquote:
Ja, maar je moet toch de basics ergens lerenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, je bedoelde het op die manier![]()
![]()
In dat geval is KPD maar een kleuterklasje![]()
Als je de 'basics wil leren' raad ik je een extreem hard core BDSM feestje aan voor je naar de pre party op donderdag middag van het tuinhuisje komtquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar je moet toch de basics ergens leren
We hebben hier te maken met een kenner hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je de 'basics wil leren' raad ik je een extreem hard core BDSM feestje aan voor je naar de pre party op donderdag middag van het tuinhuisje komt
Pinniequote:
Mikeyquote:
quote:
Deze mannen hequote:
Goed begin van de vakantiequote:
Lekker bijtanken terwijl het vliegtuig word bijgetanktquote:
Hey Lovelyquote:
Hoe is het met u?quote:
Wel redelijkquote:
Zelluf!quote:
zo zo uit jou hand of AIquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
Er was eens, in een land waar de wolken lazen en de bomen fluisterden, een merkwaardig wezen dat bekend stond als de Bolk.
De Bolk was rond. Niet zomaar rond, maar perfect bolvormig. Hij had geen armen, geen benen, geen gezicht — en toch voelde iedereen in het dorp hem aan alsof hij altijd glimlachte. Hij rolde overal heen, zacht zoemend als hij zich voortbewoog, en waar hij ook kwam, veranderde er iets.
Niet spectaculair, nee — geen magie of explosies — maar subtiel. Een verdorde plant ging weer rechtop staan. Een ruzie tussen buren loste ineens vanzelf op. Kinderen die gevallen waren, stonden op en lachten alsof ze nooit pijn hadden gevoeld. Het leek alsof de Bolk een beetje geluk achterliet, alsof zijn ronde lichaam gevuld was met warme gedachten en vergeten dromen.
Niemand wist waar hij vandaan kwam.
Sommigen zeiden dat hij uit de lucht was gevallen tijdens een stille storm. Anderen geloofden dat hij was opgerold uit het hart van de aarde, gestuurd door de planeet zelf als antwoord op een wereld die steeds grimmiger werd. De oudste vrouw van het dorp, Oma Eef, beweerde dat de Bolk haar jeugdvriend was — alleen was hij toen nog vierkant.
Hoe dan ook, de Bolk bleef. Hij had geen huis, geen bed, geen stem. Maar elke ochtend lag hij ergens anders, midden op het dorpsplein of in een boomgaard, en elke ochtend begonnen de mensen hun dag met een glimlach als ze hem zagen. Er werd gezegd dat als je even je hand op hem legde, je iets kon voelen — een herinnering aan iets goeds, of een gedachte die je allang vergeten was.
Op een dag was hij weg.
Geen afscheid, geen spoor. Alleen een lichte geur van honing en dennennaalden in de lucht. En hoewel het leven doorging, merkten de mensen dat er iets veranderd was. Ze begonnen zelf de ruzies op te lossen. Ze plantten bloemen waar voorheen onkruid groeide. Ze glimlachten vaker naar elkaar, zelfs als het regende.
Misschien, dachten sommigen, was de Bolk nooit echt een wezen.
Misschien was hij gewoon wat we allemaal kunnen zijn — zacht, warm, vol hoop. En misschien, heel misschien, was hij ergens anders heen gerold. Naar een dorp dat hem nu nodig had.
En dus werd er elk jaar, op de dag dat hij verdween, een ronde taart gebakken. Niet om hem terug te halen, maar om te vieren dat hij er ooit was.
En wie goed luistert, hoort op die dag een zacht gezoem door het gras...
De Bolk.
Altijd onderweg.
Altijd welkom.
Heeft chatgpt zo uit de hand geschudquote:
Ik zelf ook.. en heb maar weer een abo genomen.. anders of reclame of zie je moet steeds de pagina verversen anders zie je geen nieuwe post berichtenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zelluf!
Ben blij dar je er weer bent!
Hey Birdie.. Had even 2 uurtjes geslapen, was kapoetquote:
Nu grote blijquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zelf ook.. en heb maar weer een abo genomen.. anders of reclame of zie je moet steeds de pagina verversen anders zie je geen nieuwe post berichten
Die ben ik van de week voor het eerst gaan gebruiken. Wat een gemak zeg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft chatgpt zo uit de hand geschud
Dan had je het nodigquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Birdie.. Had even 2 uurtjes geslapen, was kapoet
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die ben ik van de week voor het eerst gaan gebruiken. Wat een gemak zeg.
Ik weet dat dit tegen policy in gaat, maar daar heb je add blockers, scriptjes en andere tools voor om hetzelfde voor elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zelf ook.. en heb maar weer een abo genomen.. anders of reclame of zie je moet steeds de pagina verversen anders zie je geen nieuwe post berichten
Ik was bezig met het jaarverslag, doe ik om de twee maanden aanvullen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:57 schreef Lovely het volgende:
Die kan wel wat ChatGPT die heeft laatst voor mij een verhaal gemaakt
Nope dus maar de basic genomen voor 3 maandenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nu grote blij![]()
Zonder abo is het echt niet te doen inderdaad
Op mobiel valt dat niet meequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet dat dit tegen policy in gaat, maar daar heb je add blockers, scriptjes en andere tools voor om hetzelfde voor elkaar te krijgen
2 nachten zo slecht geslapen en dat lijf doet zo pijn dus dubbel vermoeidquote:
Policy?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet dat dit tegen policy in gaat, maar daar heb je add blockers, scriptjes en andere tools voor om hetzelfde voor elkaar te krijgen
Scheelt jou weer veel werk, of is t niet zoveel werk?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was bezig met het jaarverslag, doe ik om de twee maanden aanvullen.
Ik denk gooi hem eens in ChatGPT en ik vond het niet verkeerd wat die er van maakte
Wil het wel zelf blijven schrijven, maar hij kan het wel in een mooiere vorm gieten, daar kan ik de volgende keer dan ook weer een voorbeeld aannemenquote:
Ai pijn kost ook bakken energie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 nachten zo slecht geslapen en dat lijf doet zo pijn dus dubbel vermoeid
DUs lekker languit op de bank gaan liggen
Lekker je rust pakkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 nachten zo slecht geslapen en dat lijf doet zo pijn dus dubbel vermoeid
DUs lekker languit op de bank gaan liggen
Ik heb gehoord dat er al papers en scripties door AI geschreven zijn die naderhand pas zijn afgekeurdquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die ben ik van de week voor het eerst gaan gebruiken. Wat een gemak zeg.
Addblocker had ik ook, maar dan wordt de pagina niet automatisch ververstquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor het maken van verslagen wel, maar maak ze wel eerst zelf en gooi hem dan in chatgptquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Scheelt jou weer veel werk, of is t niet zoveel werk?
En ga je het nu ook vaker gebruiken?
ja ai kan het in een mooiere vorm gieten dat klopt, of wat beknopter maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil het wel zelf blijven schrijven, maar hij kan het wel in een mooiere vorm gieten, daar kan ik de volgende keer dan ook weer een voorbeeld aannemen
Ben bang van niet mijn lijf voelendquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ai pijn kost ook bakken energie.
Hopelijk slaap je vannacht beter.
Volgens mijn advocaat kan ik hier beter geen commentaar op geven voor ik weer een perma ban hebquote:
Ja soms moet dat wel, je kan niet altijd maar doorrennenquote:
O echt, misschien heeft met door dat het door hunzelf geschreven wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er al papers en scripties door AI geschreven zijn die naderhand pas zijn afgekeurd![]()
Add blocker die werkt met een goede VPN en je kunt constant blijven verversen zonder het handmatig te doen op een PC.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Addblocker had ik ook, maar dan wordt de pagina niet automatisch ververst
Mobiel is t anders, moet je sowieso handmatig verversen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |