SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Bans worden niet besprokenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
daarom, hahaha maar mss herinner je je nog wat bijzonders wat nog de moeite waard is, voor de rest volg ik het maar ff vanaf hier even
Geen bans enzo?![]()
![]()
![]()
Nee, was een sedan. Geen idee meer wat voor eentje, was een grijze in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is het een kleine compacte auto? had ook zo'n concierge op school die reed in zo'n klein autootje met z'n 180 kilo, dat zag er best grappig uit
Ik had en vrij klein kantoortje en ineens moest die ACE-lucht verspreider een bureau bij mij krijgen.
's Zomers moest ik soms serieus even naar andere collega's toe voor een klusje om te voorkomen dat ik daar in die hitte zou gaan kokhalzen!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, was een sedan. Geen idee meer wat voor eentje, was een grijze in ieder geval.
Ik had en vrij klein kantoortje en ineens moest die ACE-lucht verspreider een bureau bij mij krijgen.
's Zomers moest ik soms serieus even naar andere collega's toe voor een klusje om te voorkomen dat ik daar in die hitte zou gaan kokhalzen!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee dit is voor nuquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel een paar dagen in je auto laten rijpenTrust nobody![]()
Achteraf leveren dit soort dingen altijd leuke verhalen op, maar als je in de situatie zit? Fuck no!quote:![]()
![]()
Maakt door de conserveringsmiddelen enzo toch niks uit?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel een paar dagen in je auto laten rijpen![]()
![]()
hahaha nee, zover ga ik niet terug johquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Nee nee, je moet zelf teruglezen voor de beeldvorming.
Succes en tot zondag
af en toe een ban enzo hier is toch niet ongewoon, dus zoveel bijzonders zal het wel niet zijn
Was dat diegene met een MacMuseum?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Maakt door de conserveringsmiddelen enzo toch niks uit?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb na overwerk Mc gehaald, eumhs. naja daar heb ik ook over te klagen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Maakt door de conserveringsmiddelen enzo toch niks uit?
[ afbeelding ]
Maar laat maar gaan. LOL wil niet een negatieve toon zetten eigenlijk nog.
Ff kijken wat ik moet uitzoeken bij FeelingzDo what you love, love what you do!![]()
youtube en nu alles down, mar lusiter ff terug want was ff boodschappenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu is de facebook stream ook al gestopt. Kijk jij via youtube of twitch?Uw ADH vitamine Worst
Jij een negatieve toon zetten?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb na overwerk Mc gehaald, eumhs. naja daar heb ik ook over te klagen.
Ff kijken wat ik moet uitzoeken bij FeelingzDat nooit!
![]()
![]()
Deoquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ff kijken wat ik moet uitzoeken bij Feelingz![]()
![]()
nou kan wel zeiken dat weet ik wel, maar over het algemeen ben ik toch nog wel redelijk positief ingesteld. Of niet?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij een negatieve toon zetten?Dat nooit!
hmmmm. tis in tekst komt het soms niet helemaal goed over, zeker niet met hoe ik het omschrijf vaak. Maar weet ik bekend probleem. Moet er op letten wel vaak ook met werk
Jij vindt dat ik stinkquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
make some noise![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jij bent het sjinnestriltsjen van de topicreeks!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:40 schreef kree het volgende:
[..]
nou kan wel zeiken dat weet ik wel, maar over het algemeen ben ik toch nog wel redelijk positief ingesteld. Of niet?
hmmmm. tis in tekst komt het soms niet helemaal goed over, zeker niet met hoe ik het omschrijf vaak. Maar weet ik bekend probleem. Moet er op letten wel vaak ook met werk![]()
![]()
"This Twitch stream has halted because fuck you!"quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben al de hele dag zo elke keer als die stream stopt om onzinredenen
[ afbeelding ]![]()
Nu nog niet, maar later vanavond wel?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ff kijken wat ik moet uitzoeken bij Feelingz
Hoe is het met je tuin, japanse plant weg?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
ik wil wel een stream van jou Hemaquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
de wat? je weet ik moet dit googlen hequote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij bent het sjinnestriltsjen van de topicreeks!
wat voor content wil je zienquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik wil wel een stream van jou Hema![]()
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Duizendknoop?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar later vanavond wel?
Hoe is het met je tuin, japanse plant weg?![]()
![]()
sperziebonenaanhetgehaktepaprikamengselenroerbakheteengepaarmintotdezgewaterigezijnmaaramlekkerknisperendblijven.
Als jewilt,mankunnjetopdienenmetrijstnoedelsomhetheleneenk complete maaltijdte maken.Laatjenietallemensengereseldmakenalszejouwhome-madecreatieteblauwzwartzienvananniedernon-vlezekijkersgaangieten*;)*Uw ADH vitamine Worst
maar ik heb je nog niet gevondenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh, ok, dan mag je mijn stank houden![]()
![]()
want dan houd ik jou ook
beetje marktonderzoek voordat je iets op de markt brengt kan geen kwaad tochquote:Uw ADH vitamine Worst
En dan word ik gedwongen om mijn theezakje weg te gooien na elk gebruikquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar ik heb je nog niet gevonden![]()
want dan houd ik jou ook
Heb al maanden geen thee meer gehad denk ik, meestal gewoon water of fris.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Niet gelezen, maar als dat zo is, heb je echt een probleem!quote:
ÓF je tuin 2 meter afgraven, ÓF een varken huren.![]()
Zeker verstandig. Ben benieuwd naar jouw vuurwerkquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beetje marktonderzoek voordat je iets op de markt brengt kan geen kwaad toch
jup dan word je inderdaad gedwongen om je theezakjes weg te gooienquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan word ik gedwongen om mijn theezakje weg te gooien na elk gebruik
Heb al maanden geen thee meer gehad denk ik, meestal gewoon water of fris.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet gelezen, maar als dat zo is, heb je echt een probleem!
ÓF je tuin 2 meter afgraven, ÓF een varken huren.![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeker verstandig. Ben benieuwd naar jouw vuurwerk![]()
![]()
mooie scene was dat iddquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
inb4 de buuf inhurenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
ÓF je tuin 2 meter afgraven, ÓF een varken huren.Uw ADH vitamine Worst
ik blijf morgen niet thuis want de stream gaat morgen toch weer haperenUw ADH vitamine Worst
op twitch ook?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
ik blijf morgen niet thuis want de stream gaat morgen toch weer haperenSmile, it's free therapy.![]()
nee nog niet ik had dit ingeplande he met de hovenier, maar die kon pas op zijn vroegst volgende maand 20e. dat is geplandquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar later vanavond wel?
Hoe is het met je tuin, japanse plant weg?
Dus ik gok ze maaien alles weg en dan ben ik er nog niet vanaf maar denk erover om er worteldoek ofzo over te leggen.Do what you love, love what you do!![]()
This channel is temporarily unavailable due to a violation of Twitch's Community Guidelines or Terms of Service.quote:Uw ADH vitamine Worst
oeiquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
This channel is temporarily unavailable due to a violation of Twitch's Community Guidelines or Terms of Service.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:49 schreef devzero het volgende:
Even thee zetten, met een nieuw theezakje en niet die hergebruikte theezakjes van @:mizzezamyHeeft Amy hergebruikte theezakjes hangen?
![]()
hmmmm ja en de 5 tuinen hiernaast dus. maar idd dat varken had ik ook gevonden, maar zie dat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
ÓF je tuin 2 meter afgraven, ÓF een varken huren.Do what you love, love what you do!![]()
Niets mis met mijn theezakjesquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:49 schreef devzero het volgende:
Even thee zetten, met een nieuw theezakje en niet die hergebruikte theezakjes van @:mizzezamy
gewoon doenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm ja en de 5 tuinen hiernaast dus. maar idd dat varken had ik ook gevonden, maar zie dat niet gebeuren.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]Heeft Amy hergebruikte theezakjes hangen?
quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
tja het is blijkbaar wel de oplossing, maar dit is altijd de vraag he, wie verantwoordelijk en betalen?quote:
Gemeente? Woningbouw? Huurders?Do what you love, love what you do!![]()
Dan je tuin 2 meter diep afgraven en de grond afvoeren, of zeer uitgebreid zeven.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm ja en de 5 tuinen hiernaast dus. maar idd dat varken had ik ook gevonden, maar zie dat niet gebeuren.![]()
ik heb die plant er niet gezet lig en stond er al toen ik ging huren hier... en bij buren.... en dan?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm ja en de 5 tuinen hiernaast dus. maar idd dat varken had ik ook gevonden, maar zie dat niet gebeuren.gezellig samen met je 5 buren een varken aanschaffen.
En daarna een buurtbarbecue
De Rabobank!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
tja het is blijkbaar wel de oplossing, maar dit is altijd de vraag he, wie verantwoordelijk en betalen?
Gemeente? Woningbouw? Huurders?![]()
![]()
dat is wel een goed idee eigenlijk, op het spit als ie zich eraan vol gevreten heeft.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]gezellig samen met je 5 buren een varken aanschaffen.
En daarna een buurtbarbecue
Eigenlijk zoals het hoort te zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kan altijd op je rekenen!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk iemand gevonden die een voorzetje gaf
Maar eigenlijk dacht ik daar niet aan, soms heb ik gewoon normale gedachten
Hij ging het een hovenier laten doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
ÓF je tuin 2 meter afgraven, ÓF een varken huren.
En hopelijk gooit die het niet bij het groenafval![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:53 schreef kree het volgende:
[..]
dat is wel een goed idee eigenlijk, op het spit als ie zich eraan vol gevreten heeft.
Eigenlijk zoals het hoort te zijn.Zoals God het voor ogen had! En wie zijn wij om Hem tegen te spreken?
![]()
![]()
Eentje met een graafmachine?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:54 schreef maily het volgende:
[..]
Hij ging het een hovenier laten doen.
En hopelijk gooit die het niet bij het groenafval![]()
inderdaad broederquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]Zoals God het voor ogen had! En wie zijn wij om Hem tegen te spreken?
Hey Kree er weer
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
de baas ervan was hier, in aantekeningen. kettingzagen mee en bosmaaiers en heggesnoeiers. LOLquote:
\
Nouja ken het bedrijf opzich. niet, maar belde ze nav dat ze op het hoekje hier bezig waren en die tuin was nog erger.
Hebben ze in 1 dag korte metten mee gemaakt.Do what you love, love what you do!![]()
Hebben ze ook het scheurgras in je tuin gezien?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
de baas ervan was hier, in aantekeningen. kettingzagen mee en bosmaaiers en heggesnoeiers. LOL
\
Nouja ken het bedrijf opzich. niet, maar belde ze nav dat ze op het hoekje hier bezig waren en die tuin was nog erger.
Hebben ze in 1 dag korte metten mee gemaakt.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zelf voor varken spelen danquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
tja het is blijkbaar wel de oplossing, maar dit is altijd de vraag he, wie verantwoordelijk en betalen?
Gemeente? Woningbouw? Huurders?Uw ADH vitamine Worst
Heb wel de meest beste natuurtuin trouwens van heel Rijnsburg voor alle beestjes enzo voor GL liefhebbers nu.
Maarja het is iets te veel om bij te houden nu, of om aan te beginnen, dus daarom laat ik het maar door pro's ff naar 0 terug brengen en dan hoef ik het alleen maar beetje bij te houden.
Graag voor over dat geld, werk liever over ipv het zelf allemaal te moeten doen.Do what you love, love what you do!![]()
was dat? denk niet want ken het niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben ze ook het scheurgras in je tuin gezien?Do what you love, love what you do!![]()
Die lijkt me wel erg gaaf, hoewel ik niet volledig into alle inside information ben, zoals die lui die Deadpool mee willen nemen; geen idee wie dat zijn.quote:![]()
kree knor knor knor en dan happie van die duizendknoopUw ADH vitamine Worst
wilde ik net typen hahahahahaa ja maar dat helpt wel ontzettend goed!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is een probleem waar je neutronenkorrels voor nodig hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Van Loki zijn die.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Die lijkt me wel erg gaaf, hoewel ik niet volledig into alle inside information ben, zoals die lui die Deadpool mee willen nemen; geen idee wie dat zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet je daar ook voor kauwen? @ieniminimuis om je plafond te wittenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is een probleem waar je neutronenkorrels voor nodig hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: