SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Bans worden niet besprokenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
daarom, hahaha maar mss herinner je je nog wat bijzonders wat nog de moeite waard is, voor de rest volg ik het maar ff vanaf hier even
Geen bans enzo?![]()
![]()
![]()
Nee, was een sedan. Geen idee meer wat voor eentje, was een grijze in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is het een kleine compacte auto? had ook zo'n concierge op school die reed in zo'n klein autootje met z'n 180 kilo, dat zag er best grappig uit
Ik had en vrij klein kantoortje en ineens moest die ACE-lucht verspreider een bureau bij mij krijgen.
's Zomers moest ik soms serieus even naar andere collega's toe voor een klusje om te voorkomen dat ik daar in die hitte zou gaan kokhalzen!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, was een sedan. Geen idee meer wat voor eentje, was een grijze in ieder geval.
Ik had en vrij klein kantoortje en ineens moest die ACE-lucht verspreider een bureau bij mij krijgen.
's Zomers moest ik soms serieus even naar andere collega's toe voor een klusje om te voorkomen dat ik daar in die hitte zou gaan kokhalzen!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee dit is voor nuquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel een paar dagen in je auto laten rijpenTrust nobody![]()
Achteraf leveren dit soort dingen altijd leuke verhalen op, maar als je in de situatie zit? Fuck no!quote:![]()
![]()
Maakt door de conserveringsmiddelen enzo toch niks uit?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel een paar dagen in je auto laten rijpen![]()
![]()
hahaha nee, zover ga ik niet terug johquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Nee nee, je moet zelf teruglezen voor de beeldvorming.
Succes en tot zondag
af en toe een ban enzo hier is toch niet ongewoon, dus zoveel bijzonders zal het wel niet zijn
Was dat diegene met een MacMuseum?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Maakt door de conserveringsmiddelen enzo toch niks uit?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb na overwerk Mc gehaald, eumhs. naja daar heb ik ook over te klagen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Maakt door de conserveringsmiddelen enzo toch niks uit?
[ afbeelding ]
Maar laat maar gaan. LOL wil niet een negatieve toon zetten eigenlijk nog.
Ff kijken wat ik moet uitzoeken bij FeelingzDo what you love, love what you do!![]()
youtube en nu alles down, mar lusiter ff terug want was ff boodschappenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu is de facebook stream ook al gestopt. Kijk jij via youtube of twitch?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jij een negatieve toon zetten?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb na overwerk Mc gehaald, eumhs. naja daar heb ik ook over te klagen.
Ff kijken wat ik moet uitzoeken bij FeelingzDat nooit!
![]()
![]()
Deoquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb na overwerk Mc gehaald, eumhs. naja daar heb ik ook over te klagen.
Ff kijken wat ik moet uitzoeken bij Feelingz![]()
![]()
nou kan wel zeiken dat weet ik wel, maar over het algemeen ben ik toch nog wel redelijk positief ingesteld. Of niet?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij een negatieve toon zetten?Dat nooit!
hmmmm. tis in tekst komt het soms niet helemaal goed over, zeker niet met hoe ik het omschrijf vaak. Maar weet ik bekend probleem. Moet er op letten wel vaak ook met werk
Jij vindt dat ik stinkquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
make some noise![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: