SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Maar ik heb geen VPN en weet ook niet hoe dat allemaal werkt enzquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Add blocker die werkt met een goede VPN en je kunt constant blijven verversen zonder het handmatig te doen op een PC.
Op mobiel word dat lastig.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is klote.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben bang van niet mijn lijf voelend
mwahh zal wel meevallenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mijn advocaat kan ik hier beter geen commentaar op geven voor ik weer een perma ban heb![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ja vooral dat laatste.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja ai kan het in een mooiere vorm gieten dat klopt, of wat beknopter maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De weekend bolkquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Voor je het weet wordt je de moeder geTRdquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mijn advocaat kan ik hier beter geen commentaar op geven voor ik weer een perma ban heb
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
In dat geval ga ik chatgpt even vragen om een hele rant te schrijven over de FOK! policy en wat er allemaal niet aan kloptquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zal ik jou eens de moeder, de vader, de zoon, de dochter, de buuf, de hont en de kad TR'enquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Voor je het weet wordt je de moeder geTRd
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal ik jou eens de moeder, de vader, de zoon, de dochter, de buuf, de hont en de kad TR'en
Een mooie bolkstrijd @Dotteke
ToTGodquote:
Mooie OP.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Vers, goed je weer te zien hier, maatquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heer MT6.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heer Vers, goed je weer te zien hier, maat
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij met de pixel Watch 3
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Noem je @Rob nu oud?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is die beter dan de oude die je had?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hiervoor had de huawei watch gt3, maar die batterij was versleten,en ik kon er bovendien ook niet contactloos mee betalen want huaweiquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is die beter dan de oude die je had?
De batterijduur van deze smartwatch is wel wat korter dan m'n huawei in het begin had, maar tijdens het douchen doe ik hem toch altijd af dus elke dag een half uurtje op de lader en ik kan weer een paar jaar voort.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Jup.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt met smart op dat klokkie zitten wachten?Ik heb er één en ik ben er trots op
Mootjequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hiervoor had de huawei watch gt3, maar die batterij was versleten,en ik kon er bovendien ook niet contactloos mee betalen want huawei
De batterijduur van deze smartwatch is wel wat korter dan m'n huawei in het begin had, maar tijdens het douchen doe ik hem toch altijd af dus elke dag een haal uurtje op de lader en ik kan weer een paar jaar voort.
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh dat is wel stom weer zeg, zeker als je daar wel gebruik van wil makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hiervoor had de huawei watch gt3, maar die batterij was versleten,en ik kon er bovendien ook niet contactloos mee betalen want huawei
De batterijduur van deze smartwatch is wel wat korter dan m'n huawei in het begin had, maar tijdens het douchen doe ik hem toch altijd af dus elke dag een haal uurtje op de lader en ik kan weer een paar jaar voort.
Slim wel idd, ik heb de Samsung Smartwatch en die moet ik om de dag opladen.. werd gezegd dat ie 4 dagen mee kon zonder op te laden
Zzit jij hier gewoon zomaar eventjes Liev te bolken?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb een Google pixel 8 pro, dus het was voor logisch om deze te bestellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is wel stom weer zeg, zeker als je daar wel gebruik van wil maken
Slim wel idd, ik heb de Samsung Smartwatch en die moet ik om de dag opladen.. werd gezegd dat ie 4 dagen mee kon zonder op te laden
Het enige jammeren van overstappen is dat ik m'n stappen historie niet kan overzetten vanaf de huawei app.
Wat wel weer tof is dat ik nu ook WhatsApp berichtjes op m'n telefoon kan beantwoorden, dat ging op dat oude ding, die ondersteunde geen WhatsApp business.Ik heb er één en ik ben er trots op
Zal ik een tr zetten, of zien we dit deze keer door de vingers?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:29 schreef MooieTop6 het volgende:
Z
[..]
zit jij hier gewoon zomaar eventjes Liev te bolken?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mijn fitbit van 8 jaar oud gaat nu nog 3 dagen op een volledige lading mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is wel stom weer zeg, zeker als je daar wel gebruik van wil maken
Mijn Samsung van 3 jaar oud 2,5 dagen, maar die heeft dan wel ook veel meer functionaliteiten dan die fitbit.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dit is DTS, hier word iedereen vies woest mad snoeihard gebolkt en ge'TR'd voor het minste en geringste.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal ik een tr zettten, of zien we dit deze keer door de vingers?
Ik zou me beledigd voelen als ik geen 450 miljoen miljard TR's kreeg omdat ik jouw bolkte![]()
Ja Fitbit is op zich ook wel een prima merk qua smartwatch.. wordt die nog wel ondersteund eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn fitbit van 8 jaar oud gaat nu nog 3 dagen op een volledige lading mee.
Mijn Samsung van 3 jaar oud 2,5 dagen, maar die heeft dan wel ook veel meer functionaliteiten dan die fitbit.
Misschien met kerst of een nieuwe kopen. Maar geen Samsung meer
Nee software word niet meer ondersteund van die fitbit, maar functioneerd wel nog altijd met mijn nieuwe telefoon dus ik gebruik die als watch voor momenten dat er een grotere kans is dat die stuk kan gaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja Fitbit is op zich ook wel een prima merk qua smartwatch.. wordt die nog wel ondersteund eigenlijk?
Misschien met kerst of een nieuwe kopen. Maar geen Samsung meerOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: