Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ging om hoe snel ze er allemaal stonden.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:42 schreef Soury het volgende:
Hoe hebben ze niet het max. aan punten gehaald dan? Ze hebben het toch elke keer gered?
Ze kregen punten op basis van het aantal seconden dat nog over was van de 60.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:42 schreef Soury het volgende: Hoe hebben ze niet het max. aan punten gehaald dan? Ze hebben het toch elke keer gered?
Oh vandaar dat ze zo hard renden, ik vond het al raar omdat ze een minuut de tijd haddenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ging om hoe snel ze er allemaal stonden.
geen wonder dat die bonje krijgtquote:
Ja, ze ging het "kantelen". Dit is niet wat ze bedoelde denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen wonder dat die bonje krijgt
zo gefrustreerd als de neten straks![]()
Tegen alle verwachtingenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:47 schreef DilanoNirvana het volgende:
Die Fatima kan er niks van. Demi doet het erg goed.
knapquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Had het niet gedacht, maar Demi rockt dit
Dat is niet het probleem. Dat het niet door Peter is... dát is het issue.quote:
ow nou ja de kans dat Fatima Demi nog zou inhalen is vrijwel nihilquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Niet verrassend, maar Roma met een rood armbandje in het voorstukje.
Heb alles weer gemist, mijn buuf kwam op de verkeerde tijd koffie drinkenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow nou ja de kans dat Fatima Demi nog zou inhalen is vrijwel nihil
Demi is vaak heel rustig met dit soort dingen.quote:
Gewoon niet opendoen? Ze gaat zelf maar koffie zettenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb alles weer gemist, mijn buuf kwam op de verkeerde tijd koffie drinken![]()
Zag net het laatste stukje van het spel voor de reclame begon
Tenzij ze weer een paniekaanval krijgt danquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Demi is vaak heel rustig met dit soort dingen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gewoon niet opendoen? Ze gaat zelf maar koffie zetten
Dat is alleen als het haar uitkomt. Ze wint vaak met geduldige spelletjes.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tenzij ze weer een paniekaanval krijgt dan
Die kan gezellig met Marlene gaan hangenquote:
Naja, ze heeft wel gelijk, da's ook wat waard toch?quote:
En Joequote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:01 schreef Soury het volgende:
Haha Julia nog steeds een zwart schaap.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Naja, ze heeft wel gelijk, da's ook wat waard toch?
Had gewoon hetzelfde gedaanquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
ja julia lekker opstoken
zeggen dat mensen het vieren
mijn god wat een dom mokkel
Benedewatte?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:04 schreef StephanL het volgende:
Waarom zou je daar mee naar Fatima gaan. Rare benederering.
Als die wint krijgt ze weer een maand lang dikke kapsonesquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
mevrouw de coupeuse heeft haar mening al gevormd
marlene is haar favo
Satijn is ook een klote stof om te verwerken, en je ziet elke oneffenheid.... in de stof en het lichaamquote:
Is ook mooi.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
mevrouw de coupeuse heeft haar mening al gevormd
marlene is haar favo
Zat een soort van pipo muziekje onder gemonteerdquote:
de manier van praten van de 1 naar de anderquote:
Tja je moet wat als je jeuk hebt en niemand anders heeft trekquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:11 schreef Whuzz het volgende:
Kliphangert met Fatima en Che op de plee?
Niemand zag die aankomen.:Pquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:11 schreef Whuzz het volgende:
Kliphangert met Fatima en Che op de plee?
Roma is niet vies van swingenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Denk wel zat Roma geshockeerd gaat zijn.
Lolquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:13 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Als ze de stok maar niet verkeerd om vast pakt![]()
Nee ok zelf fladdert ze ook maar gevoelsmatig had ze een *afspraak*.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Roma is niet vies van swingen
Als zij het wil is het niet zo erg, ik denk wel dat ze dit niet leuk gaat vinden. Gelukkig is het nog maar donderdagquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft altijd nog Fabio als back-up/2e keuze die graag wilquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Als zij het wil is het niet zo erg, ik denk wel dat ze dit niet leuk gaat vinden. Gelukkig is het nog maar donderdag![]()
Meestal dat soort kliphangers op vrijdag
Dat is waar, past ook wel beterquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft altijd nog Fabio als back-up/2e keuze die graag wil
Maar Fabio vind haar dik en wil haar niet (zijn woorden)quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft altijd nog Fabio als back-up/2e keuze die graag wil
Serieus? Dan vind ik hem niks.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar Fabio vind haar dik en wil haar niet (zijn woorden)
En gevoelsmatig mocht ze de afspraak verbreken vond ze en ze was sowieso al een beetje bezig met Fabio. Roma gaat dit niet leuk vinden maar dit is wel karmaquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee ok zelf fladdert ze ook maar gevoelsmatig had ze een *afspraak*.
Nou ja karma, El Che zei ook bepaalde dingen over Roma wat ik dan ook niet heel netjes vind. In dat opzicht verdient ze beter dan al die 2 mannen maarja ze doet ook wat ze zelf wilt, maar ze is wel oprecht naar El Che geweest en hij niet perse naar haar.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:25 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
En gevoelsmatig mocht ze de afspraak verbreken vond ze en ze was sowieso al een beetje bezig met Fabio. Roma gaat dit niet leuk vinden maar dit is wel karma
Ik had toch wel de indruk dat El che Roma ook wel erg leuk vindt maar het niet toe wil geven. En tja El che en drank, dan stop hij zijn piemel overal in.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou ja karma, El Che zei ook bepaalde dingen over Roma wat ik dan ook niet heel netjes vind. In dat opzicht verdient ze beter dan al die 2 mannen maarja ze doet ook wat ze zelf wilt, maar ze is wel oprecht naar El Che geweest en hij niet perse naar haar.
zelfs in Brijanquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had toch wel de indruk dat El che Roma ook wel erg leuk vindt maar het niet toe wil geven. En tja El che en drank, dan stop hij zijn piemel overal in.
Ja de band is wel gegroeid maar hij zegt nog steeds niet meer te willen al zegt zijn gedrag wel wat andersquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had toch wel de indruk dat El che Roma ook wel erg leuk vindt maar het niet toe wil geven. En tja El che en drank, dan stop hij zijn piemel overal in.
Juist ja, eerst maar eens afwachten wat ze doen op die plee. Paracemolletje snuiven kan ook nogquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja de band is wel gegroeid maar hij zegt nog steeds niet meer te willen al zegt zijn gedrag wel wat anders
Kan niet wachtenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist ja, eerst maar eens afwachten wat ze doen op die plee. Paracemolletje snuiven kan ook nog
Ik kijk t altijd later terug. Kan ik de reclames doorspoelen. Die duren zooooooooo lang.quote:
Roma is wat stevig maar niet dik toch naar mijn meningquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar Fabio vind haar dik en wil haar niet (zijn woorden)
Er staat toch ook dat Fabio dat heeft gezegd, ik vind haar helemaal niet dik. Een struise vrouw zou mijn moeder zeggen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Roma is wat stevig maar niet dik toch naar mijn mening
Diie doet 20 man op een avond.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat ze wel winnen met die jurk en gaat ze zich nog vervelender gedragen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Marléne vind ik echt ee super onsympatheik persoon
Daar is een reden voor....quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Er worden duizenden stemmen uitgebracht bij SBS6 whatsapp... Demi en Geert hebben beiden net 100 stemmen en staan troosteloos onderaan.
Roma denkt dat het een luxeprobleem is als je voor iedereen je benen wijd doetquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
Als che nou maar liet weten
nou eehhhh vraag het hem dan muts
maar goed we weten al wat che gaat doen
Nee, Julia loopt moeilijk te doen over de muziek en nu is iedereen boos en is ons feestje verpestquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:07 schreef Dotteke het volgende:
Zo kom eens even kijken of iedereen zich gedraagt hier
Ik hoor dat Elche alleen maar Roma neukt als hij zin heeftquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, Julia loopt moeilijk te doen over de muziek en nu is iedereen boos en is ons feestje verpest
Doe er wat aan!
Ik hoor dat El Che ook naar het toilet moetquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor dat Elche alleen maar Roma neukt als hij zin heeft
Ik heb hem maar achter gemeld
volgens mij is de sfeer nog nooit zo slecht geweest tijdens een feestquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Jeetje warm weer een alcohol
Sfeertje wel
Ik voel de spanning hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is de sfeer nog nooit zo slecht geweest tijdens een feest
Serena weet dat met haar dronken bakkus ook wel te creërenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik voel de spanning hier
Agressief sfeertje ook wel
Kan dat wel waarderenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Serena weet dat met haar dronken bakkus ook wel te creëren
Ik zag toch duidelijk elche proberen en zij hield de bood af, want dat kon ze niet maken tegen over ( dat verstond ik niet)quote:
ik heb echt een hekel aan mensen die dronken zich niet kunnen gedragenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kan dat wel waarderen
Het is wel echt
Ja dat begrijp ik, hoeft geen vrijbode te zijn voor aso gedrag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb echt een hekel aan mensen die dronken zich niet kunnen gedragen
Fat lokt hem de tent inquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag toch duidelijk elche proberen en zij hield de bood af, want dat kon ze niet maken tegen over ( dat verstond ik niet)
Ja kan ik ook slecht tegen daarom kijk ik die feestje in een RLS ook nooit live in BB en Uto bvquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb echt een hekel aan mensen die dronken zich niet kunnen gedragen
Maar dat was toch wel te verwachten ? Lijkt me juist de reden geweest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:17 schreef Whuzz het volgende:
Ik weet niet hoor, maar met de laatste nieuwe bewoners is het ineens één grote smerige backstabbing roddelbende geworden.
Haha dat is wel waarquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hou dr van, dronken mensen zeggen de waarheid
Als het beestje maar een naam heeftquote:
volgens mij ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:28 schreef Soury het volgende:
Ik was het vergeten maar Serena heeft een kwaaie dronk. Heeft volgens mij ook haar al een gele kaart opgeleverd
Ik snap dat nooit. Als je zo'n slechte drinker ben, dan wéét je dat toch van jezelf en raak je die drank toch niet aan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:28 schreef Soury het volgende:
Ik was het vergeten maar Serena heeft een kwaaie dronk. Heeft volgens mij ook haar al een gele kaart opgeleverd
En hij is toch psycholoog?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:40 schreef Whuzz het volgende:
Alexander is er echt zo één die zichzelf constant van de gek houd en de schuld altijd bij een externe factor ligt. Maar als je overal waar je komt gezeik hebt, ben je zelf misschien gewoon een lul.
Wat? Hij was toch acteur?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En hij is toch psycholoog?
Best wel cray cray
Oquote:
die heeft volgens mij al van alles gedaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O
Waarom kom ik daarop? Dacht echt dat hij dat was..
Psycholoog die barman in de Rozenboom isquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En hij is toch psycholoog?
Best wel cray cray
Alles 1 jaar, contract niet verlengd want faalhaas. Jaar er op weer wat nieuws.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft volgens mij al van alles gedaan
ja wat ze zeggen klopt niet met de vraagquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:44 schreef Soury het volgende:
Het gaat er om wie het minst betrouwbaar is maar iedereen dekt zich in, met "ik heb meer met..."
Ooh dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Misschien worden ze wel de nieuwe schapen
De onbetrouwbare
Komt er een nieuw bondje "De ratten"quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Misschien worden ze wel de nieuwe schapen
De onbetrouwbare
Punten geven aan wie ze het minst betrouwbaar vinden in hun bondjequote:
is tot zaterdagquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ooh dat zou kunnen.
Of iets met die stemming van gister?
Ja of als ze de knock-out verliezen dat ze onbetrouwbare weg moet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ooh dat zou kunnen.
Of iets met die stemming van gister?
de schaapjes mogen beslissenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:47 schreef Whuzz het volgende:
lol, gelijk spel -> allemaal de loods uit!
Dat spel is al bekend en hier gepost.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:51 schreef Whuzz het volgende:
haha, Jan klifhangerman.
"Loods uit en opgehaald!" alsof ze weg moeten.
Die gaan een spel spelen
Ik gebruik een DBG-spoilerblocker, dus dat heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat spel is al bekend en hier gepost.
Ja, maar heeft VWO gedaan he!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:54 schreef Soury het volgende:
Wat een zeikwijf die Anna, bleehhhh.......Ik vind iedereen leuk en lief en aardig. Ik ben zoooooo goed
Ik post het ook niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik gebruik een DBG-spoilerblocker, dus dat heb ik niet gezien.
Oh dan is het goedquote:
Fixedquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oma Axe met d;r zweepje, 't is net Roma over 4 jaar
roma gaat wel verder op de slaapkamerquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:01 schreef Whuzz het volgende:
Ohw, valt me mee hoe Roma reageert. Nu Joe nog
Roma heeft 24/7 een libido om te gierenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
roma gaat wel verder op de slaapkamer
Ik heb het ook niet gezien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
het spel wat FLo etc gaan doen is hier niet gepost
of ik heb het gemist
Idd, dat had Peter netjes doorquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:08 schreef greysbones het volgende:
in de loods wordt net zo hard geroddeld als aan die tafel![]()
hij heeft dit bijna letterlijk ook zo tegen Roma gezegdquote:
Vind het zieligquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Whahahaha die kop van Roma, ik kom niet meer bij![]()
![]()
Die kruipt wel bij Fatimaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:10 schreef Whuzz het volgende:
Denk dat Che even een wat moeilijk tijd gaat krijgen in die loods...
Ze zijn echt genaaid nu, denken veilig te kunnen praten kunnen de andere bewoners meeluisterenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
Oh mijn god wat een heerlijke kutstreek![]()
![]()
Nou, volgens mij was Fatima ook niet zo blij met de opmerking dat hij haar niet bijzonder vond en alleen ff voor de lol was.quote:
Eens.quote:
Maar dan nog, zo waar iedereen bij zit, is niet leukquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft dit bijna letterlijk ook zo tegen Roma gezegd
een poos terug
kan Che ook niet heel veel aan doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan nog, zo waar iedereen bij zit, is niet leuk
Ja en netjes dus wat willen ze nu en doen allemaal ohh en ahhhquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft dit bijna letterlijk ook zo tegen Roma gezegd
een poos terug
Zo veel gevoelens heeft ze niet voor hem als ze Fatima alle kans geeftquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Eens.
Ze had oprechte gevoelens en El Che weeeeeeet dat.
Hij heeft het namelijk niet zo direct over haar lichaam gezegt tegen haar maar dat is echt kut als iemand dat zegt.
Nou ik vinsd wel netjes dat ze het zo deed, misschien wilt dat ze niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo veel gevoelens heeft ze niet voor hem als ze Fatima alle kans geeft
Nou ja iemand kwetsen is niet leuk en het blijven mensen he?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan had Roma zich maar moeten aanmelden voor Sesamstraat
Het lullige is dat El Che haar verder wel gebruikt en dan zo over haar praten, is gewoon vies.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:16 schreef Whuzz het volgende:
Tja, natuurlijk is het kut voor Roma om zoiets te horen, maar dit is toch wel hoe de wereld werkt. Heeft iemand hier de illusie dat er niet over hem/haar geroddeld wordt als die er niet bij is? Hoop het toch niet. Dat gaat gewoon zo, het is alleen wel even een schok als je het dan zo direct hoort.
Zegt meer iets over Roma en Geemie dan over Floris....quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:43 schreef Whuzz het volgende:
Haha, Floris die zichzelf in het bondje heeft geplaatst, Demi en Geert niet uit elkaar wilde halen.... sta je dan bovenaan als minst betrouwbare
El che vind haar best wel leuk hoor. Hij was zelfs wat jaloers door dat geflirt met Fabio.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het lullige is dat El Che haar verder wel gebruikt en dan zo over haar praten, is gewoon vies.
Ik wil wedden dat als ze de finale gaan halen en die 3 (of iig Geert en Demi) andere geld ruiken de belofte aan Floris plotseling vergeten is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:43 schreef Whuzz het volgende:
Haha, Floris die zichzelf in het bondje heeft geplaatst, Demi en Geert niet uit elkaar wilde halen.... sta je dan bovenaan als minst betrouwbare
Ja daarom en dan wel steeds dit zeggen tegen de mannen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
El che vind haar best wel leuk hoor. Hij was zelfs wat jaloers door dat geflirt met Fabio.
Doen we het ook bij jou, goed? Laten we iedereen waar jij een band mee denkt te hebben op camera shit roepen waarom ze jou eigenlijk best kut vinden, en laten jou dat dan zien terwijl je reactie wordt bekeken door miljoenen mensen..quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Whahahaha die kop van Roma, ik kom niet meer bij![]()
![]()
Volgende keer gooien we jou voor de bus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan had Roma zich maar moeten aanmelden voor Sesamstraat
Dat is die foute stoere kant, zou hem sieren om te zeggen dat hij haar een leuke meid vind. Ze hebben ook lol met elkaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja daarom en dan wel steeds dit zeggen tegen de mannen.
Ja maar dit gaat niet meer goedkomen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is die foute stoere kant, zou hem sieren om te zeggen dat hij haar een leuke meid vind. Ze hebben ook lol met elkaar.
Nee jammer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat niet meer goedkomen.
Zal ze hem nog vertrouwen, denk het niet.
hij heeft het echt al zo gezegd tegen Romaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja daarom en dan wel steeds dit zeggen tegen de mannen.
Ja klopt maar dat was helemaal way back.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft het echt al zo gezegd tegen Roma
Dat was toch héél in het begin plus een één op één gesprek, ondertussen zijn ze best vaak samen. El che zoekt haar ook op, hoeft ook geen relatie te zijn. Het is wel hard voor Roma om dat zo te horen voor de hele groep.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft het echt al zo gezegd tegen Roma
Je bent wel heel erg met Erik en zijn seksuele gevoelens bezig elke keer, ik zie daar niks van. Erik laat het zo te zien koud, dat hij graag een relatie zou willen betekend niet dat elke dame prima is. Je benoemt het wat te vaak. Misschien zit het wel in jou hoofd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:31 schreef freaky40 het volgende:
Topshow. Die Fatima actie bleek dus om iets heel anders te gaan dan om de Vossen te flessen omdat ze opdracht had verloren. Erik met zijn stramme kabouter en de blauwe zak even bevredigd. Hij heeft het niet meer!
Mooie afsluiting van de week, deze plottiwst van de FEBO om het etentje te tonen op het scherm. Kijk, daar zitten we bij BB wel eens op te hopen dat ze elkaar flink de waarheid zeggen. Bij DB gebeurd het gewoon. Wel goed om de boel flink op te spicen in de groep waardoor er vanzelf weer reuring genoeg ontstaat. De show gaat natuurlijk weer naar het oude uitzendtijdstip dus moet er wel door gekeken blijven worden. Hopelijk gaan ze daar lekker mee verder ook weer op het oude tijdstip anders kakt het weer in.
Dat is zeker jammer, maar misschien doet Floris nog een boekje open. Die heeft met zijn ex gesproken, daar heb ik hem nog niet over gehoord.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:39 schreef King_Merc het volgende:
Jammer dat Geert er niet zat ipv Floris..
Floris is opvallend rustig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer, maar misschien doet Floris nog een boekje open. Die heeft met zijn ex gesproken, daar heb ik hem nog niet over gehoord.
Floris is ook een enorme stresskip, hij zat ook altijd met Senna in zijn hoofd en hoe dat zou zijn als hij buiten staat. Daarvan weet hij nu dat het goed zit en is een stukje rust. Winnen wil hij nog steeds, maar wie niet.quote:
Ik bedoel ook tot de vorige keer vind ik hem wel een ander persoon. In het positieve.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Floris is ook een enorme stresskip, hij zat ook altijd met Senna in zijn hoofd en hoe dat zou zijn als hij buiten staat. Daarvan weet hij nu dat het goed zit en is een stukje rust. Winnen wil hij nog steeds, maar wie niet.
Is hij ook, maar dat felle is er wat af idd. Hij hoeft zich niet zo nodig meer te bewijzen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bedoel ook tot de vorige keer vind ik hem wel een ander persoon. In het positieve.
Speltechnisch ook wel iets slimmer lijkt me.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Is hij ook, maar dat felle is er wat af idd. Hij hoeft zich niet zo nodig meer te bewijzen.
Ja qua gunfactor, want ik zie 2 messen in zijn rug mochten ze de finale halenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Speltechnisch ook wel iets slimmer lijkt me.
Zij gebruikt Che net zo goed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het lullige is dat El Che haar verder wel gebruikt en dan zo over haar praten, is gewoon vies.
Ze hebben met elkaar afgesproken dat het geen "relatie" is maar wel dat ze binnen de loods niks met een ander doen. Ik zie wat pijnlijks wel, Roma heeft best wel gevoelens voor hem maar wil ook weer niet van haar standpunt afwijken.quote:
Waarom moet het nou persoonlijk worden gelijk! Ik constateer gewoon, en het is gewoon leuk om het over Erik en zijn cringe gedrag te hebben! Beschouw mijn nabeschouwing als een column. Hierin wordt ook alles uitvergroot.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg met Erik en zijn seksuele gevoelens bezig elke keer, ik zie daar niks van. Erik laat het zo te zien koud, dat hij graag een relatie zou willen betekend niet dat elke dame prima is. Je benoemt het wat te vaak. Misschien zit het wel in jou hoofd.
Nou ja ik cringe om jouw manier van omschrijven, ik snap dat het grappig bedoeld is (ofzo) maar ik vind het wat kleinzielig. Je zet hem nogal pervers weg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 00:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waarom moet het nou persoonlijk worden gelijk! Ik constateer gewoon, en het is gewoon leuk om het over Erik en zijn cringe gedrag te hebben! Beschouw mijn nabeschouwing als een column. Hierin wordt ook alles uitvergroot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |