hij heeft dit bijna letterlijk ook zo tegen Roma gezegdquote:
Vind het zieligquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Whahahaha die kop van Roma, ik kom niet meer bij![]()
![]()
Die kruipt wel bij Fatimaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:10 schreef Whuzz het volgende:
Denk dat Che even een wat moeilijk tijd gaat krijgen in die loods...
Ze zijn echt genaaid nu, denken veilig te kunnen praten kunnen de andere bewoners meeluisterenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
Oh mijn god wat een heerlijke kutstreek![]()
![]()
Nou, volgens mij was Fatima ook niet zo blij met de opmerking dat hij haar niet bijzonder vond en alleen ff voor de lol was.quote:
Eens.quote:
Maar dan nog, zo waar iedereen bij zit, is niet leukquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft dit bijna letterlijk ook zo tegen Roma gezegd
een poos terug
kan Che ook niet heel veel aan doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan nog, zo waar iedereen bij zit, is niet leuk
Ja en netjes dus wat willen ze nu en doen allemaal ohh en ahhhquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft dit bijna letterlijk ook zo tegen Roma gezegd
een poos terug
Zo veel gevoelens heeft ze niet voor hem als ze Fatima alle kans geeftquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Eens.
Ze had oprechte gevoelens en El Che weeeeeeet dat.
Hij heeft het namelijk niet zo direct over haar lichaam gezegt tegen haar maar dat is echt kut als iemand dat zegt.
Nou ik vinsd wel netjes dat ze het zo deed, misschien wilt dat ze niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo veel gevoelens heeft ze niet voor hem als ze Fatima alle kans geeft
Nou ja iemand kwetsen is niet leuk en het blijven mensen he?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan had Roma zich maar moeten aanmelden voor Sesamstraat
Het lullige is dat El Che haar verder wel gebruikt en dan zo over haar praten, is gewoon vies.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:16 schreef Whuzz het volgende:
Tja, natuurlijk is het kut voor Roma om zoiets te horen, maar dit is toch wel hoe de wereld werkt. Heeft iemand hier de illusie dat er niet over hem/haar geroddeld wordt als die er niet bij is? Hoop het toch niet. Dat gaat gewoon zo, het is alleen wel even een schok als je het dan zo direct hoort.
Zegt meer iets over Roma en Geemie dan over Floris....quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:43 schreef Whuzz het volgende:
Haha, Floris die zichzelf in het bondje heeft geplaatst, Demi en Geert niet uit elkaar wilde halen.... sta je dan bovenaan als minst betrouwbare
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |