Fat lokt hem de tent inquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag toch duidelijk elche proberen en zij hield de bood af, want dat kon ze niet maken tegen over ( dat verstond ik niet)
Ja kan ik ook slecht tegen daarom kijk ik die feestje in een RLS ook nooit live in BB en Uto bvquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb echt een hekel aan mensen die dronken zich niet kunnen gedragen
Maar dat was toch wel te verwachten ? Lijkt me juist de reden geweest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:17 schreef Whuzz het volgende:
Ik weet niet hoor, maar met de laatste nieuwe bewoners is het ineens één grote smerige backstabbing roddelbende geworden.
Haha dat is wel waarquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hou dr van, dronken mensen zeggen de waarheid
Als het beestje maar een naam heeftquote:
volgens mij ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:28 schreef Soury het volgende:
Ik was het vergeten maar Serena heeft een kwaaie dronk. Heeft volgens mij ook haar al een gele kaart opgeleverd
Ik snap dat nooit. Als je zo'n slechte drinker ben, dan wéét je dat toch van jezelf en raak je die drank toch niet aan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:28 schreef Soury het volgende:
Ik was het vergeten maar Serena heeft een kwaaie dronk. Heeft volgens mij ook haar al een gele kaart opgeleverd
En hij is toch psycholoog?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:40 schreef Whuzz het volgende:
Alexander is er echt zo één die zichzelf constant van de gek houd en de schuld altijd bij een externe factor ligt. Maar als je overal waar je komt gezeik hebt, ben je zelf misschien gewoon een lul.
Wat? Hij was toch acteur?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En hij is toch psycholoog?
Best wel cray cray
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |