El che vind haar best wel leuk hoor. Hij was zelfs wat jaloers door dat geflirt met Fabio.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het lullige is dat El Che haar verder wel gebruikt en dan zo over haar praten, is gewoon vies.
Ik wil wedden dat als ze de finale gaan halen en die 3 (of iig Geert en Demi) andere geld ruiken de belofte aan Floris plotseling vergeten is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:43 schreef Whuzz het volgende:
Haha, Floris die zichzelf in het bondje heeft geplaatst, Demi en Geert niet uit elkaar wilde halen.... sta je dan bovenaan als minst betrouwbare
Ja daarom en dan wel steeds dit zeggen tegen de mannen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
El che vind haar best wel leuk hoor. Hij was zelfs wat jaloers door dat geflirt met Fabio.
Doen we het ook bij jou, goed? Laten we iedereen waar jij een band mee denkt te hebben op camera shit roepen waarom ze jou eigenlijk best kut vinden, en laten jou dat dan zien terwijl je reactie wordt bekeken door miljoenen mensen..quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Whahahaha die kop van Roma, ik kom niet meer bij![]()
![]()
Volgende keer gooien we jou voor de bus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan had Roma zich maar moeten aanmelden voor Sesamstraat
Dat is die foute stoere kant, zou hem sieren om te zeggen dat hij haar een leuke meid vind. Ze hebben ook lol met elkaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja daarom en dan wel steeds dit zeggen tegen de mannen.
Ja maar dit gaat niet meer goedkomen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is die foute stoere kant, zou hem sieren om te zeggen dat hij haar een leuke meid vind. Ze hebben ook lol met elkaar.
Nee jammer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat niet meer goedkomen.
Zal ze hem nog vertrouwen, denk het niet.
hij heeft het echt al zo gezegd tegen Romaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja daarom en dan wel steeds dit zeggen tegen de mannen.
Ja klopt maar dat was helemaal way back.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft het echt al zo gezegd tegen Roma
Dat was toch héél in het begin plus een één op één gesprek, ondertussen zijn ze best vaak samen. El che zoekt haar ook op, hoeft ook geen relatie te zijn. Het is wel hard voor Roma om dat zo te horen voor de hele groep.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft het echt al zo gezegd tegen Roma
Je bent wel heel erg met Erik en zijn seksuele gevoelens bezig elke keer, ik zie daar niks van. Erik laat het zo te zien koud, dat hij graag een relatie zou willen betekend niet dat elke dame prima is. Je benoemt het wat te vaak. Misschien zit het wel in jou hoofd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:31 schreef freaky40 het volgende:
Topshow. Die Fatima actie bleek dus om iets heel anders te gaan dan om de Vossen te flessen omdat ze opdracht had verloren. Erik met zijn stramme kabouter en de blauwe zak even bevredigd. Hij heeft het niet meer!
Mooie afsluiting van de week, deze plottiwst van de FEBO om het etentje te tonen op het scherm. Kijk, daar zitten we bij BB wel eens op te hopen dat ze elkaar flink de waarheid zeggen. Bij DB gebeurd het gewoon. Wel goed om de boel flink op te spicen in de groep waardoor er vanzelf weer reuring genoeg ontstaat. De show gaat natuurlijk weer naar het oude uitzendtijdstip dus moet er wel door gekeken blijven worden. Hopelijk gaan ze daar lekker mee verder ook weer op het oude tijdstip anders kakt het weer in.
Dat is zeker jammer, maar misschien doet Floris nog een boekje open. Die heeft met zijn ex gesproken, daar heb ik hem nog niet over gehoord.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:39 schreef King_Merc het volgende:
Jammer dat Geert er niet zat ipv Floris..
Floris is opvallend rustig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer, maar misschien doet Floris nog een boekje open. Die heeft met zijn ex gesproken, daar heb ik hem nog niet over gehoord.
Floris is ook een enorme stresskip, hij zat ook altijd met Senna in zijn hoofd en hoe dat zou zijn als hij buiten staat. Daarvan weet hij nu dat het goed zit en is een stukje rust. Winnen wil hij nog steeds, maar wie niet.quote:
Ik bedoel ook tot de vorige keer vind ik hem wel een ander persoon. In het positieve.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Floris is ook een enorme stresskip, hij zat ook altijd met Senna in zijn hoofd en hoe dat zou zijn als hij buiten staat. Daarvan weet hij nu dat het goed zit en is een stukje rust. Winnen wil hij nog steeds, maar wie niet.
Is hij ook, maar dat felle is er wat af idd. Hij hoeft zich niet zo nodig meer te bewijzen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bedoel ook tot de vorige keer vind ik hem wel een ander persoon. In het positieve.
Speltechnisch ook wel iets slimmer lijkt me.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Is hij ook, maar dat felle is er wat af idd. Hij hoeft zich niet zo nodig meer te bewijzen.
Ja qua gunfactor, want ik zie 2 messen in zijn rug mochten ze de finale halenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Speltechnisch ook wel iets slimmer lijkt me.
Zij gebruikt Che net zo goed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het lullige is dat El Che haar verder wel gebruikt en dan zo over haar praten, is gewoon vies.
Ze hebben met elkaar afgesproken dat het geen "relatie" is maar wel dat ze binnen de loods niks met een ander doen. Ik zie wat pijnlijks wel, Roma heeft best wel gevoelens voor hem maar wil ook weer niet van haar standpunt afwijken.quote:
Waarom moet het nou persoonlijk worden gelijk! Ik constateer gewoon, en het is gewoon leuk om het over Erik en zijn cringe gedrag te hebben! Beschouw mijn nabeschouwing als een column. Hierin wordt ook alles uitvergroot.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg met Erik en zijn seksuele gevoelens bezig elke keer, ik zie daar niks van. Erik laat het zo te zien koud, dat hij graag een relatie zou willen betekend niet dat elke dame prima is. Je benoemt het wat te vaak. Misschien zit het wel in jou hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |