abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218566557
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 21:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Het lullige is dat El Che haar verder wel gebruikt en dan zo over haar praten, is gewoon vies.
El che vind haar best wel leuk hoor. Hij was zelfs wat jaloers door dat geflirt met Fabio.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218566579
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:43 schreef Whuzz het volgende:
Haha, Floris die zichzelf in het bondje heeft geplaatst, Demi en Geert niet uit elkaar wilde halen.... sta je dan bovenaan als minst betrouwbare _O-
Ik wil wedden dat als ze de finale gaan halen en die 3 (of iig Geert en Demi) andere geld ruiken de belofte aan Floris plotseling vergeten is.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218566593
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 21:19 schreef Soury het volgende:

[..]
El che vind haar best wel leuk hoor. Hij was zelfs wat jaloers door dat geflirt met Fabio.
Ja daarom en dan wel steeds dit zeggen tegen de mannen.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_218566599
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 21:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Whahahaha die kop van Roma, ik kom niet meer bij _O- _O- _O-
Doen we het ook bij jou, goed? Laten we iedereen waar jij een band mee denkt te hebben op camera shit roepen waarom ze jou eigenlijk best kut vinden, en laten jou dat dan zien terwijl je reactie wordt bekeken door miljoenen mensen..

Of is het alleen zo hilarisch als het over iemand anders gaat?
pi_218566623
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 21:12 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Dan had Roma zich maar moeten aanmelden voor Sesamstraat
Volgende keer gooien we jou voor de bus.

Had je je maar niet moeten aanmelden bij fok.nl
pi_218566636
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 21:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Dat is die foute stoere kant, zou hem sieren om te zeggen dat hij haar een leuke meid vind. Ze hebben ook lol met elkaar.
pi_218566665
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 21:26 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat is die foute stoere kant, zou hem sieren om te zeggen dat hij haar een leuke meid vind. Ze hebben ook lol met elkaar.
Ja maar dit gaat niet meer goedkomen.

Zal ze hem nog vertrouwen, denk het niet.
pi_218566671
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 21:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ja maar dit gaat niet meer goedkomen.

Zal ze hem nog vertrouwen, denk het niet.
Nee jammer.
pi_218566678
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 21:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
hij heeft het echt al zo gezegd tegen Roma
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218566687
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 21:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ja klopt maar dat was helemaal way back.

En dan wel ermee doorgaan dan bouw je toch een band op?
pi_218566696
Topshow. Die Fatima actie bleek dus om iets heel anders te gaan dan om de Vossen te flessen omdat ze opdracht had verloren. Erik met zijn stramme kabouter en de blauwe zak even bevredigd. Hij heeft het niet meer!
Mooie afsluiting van de week, deze plottiwst van de FEBO om het etentje te tonen op het scherm. Kijk, daar zitten we bij BB wel eens op te hopen dat ze elkaar flink de waarheid zeggen. Bij DB gebeurd het gewoon. Wel goed om de boel flink op te spicen in de groep waardoor er vanzelf weer reuring genoeg ontstaat. De show gaat natuurlijk weer naar het oude uitzendtijdstip dus moet er wel door gekeken blijven worden. Hopelijk gaan ze daar lekker mee verder ook weer op het oude tijdstip anders kakt het weer in.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218566714
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 21:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dat was toch héél in het begin plus een één op één gesprek, ondertussen zijn ze best vaak samen. El che zoekt haar ook op, hoeft ook geen relatie te zijn. Het is wel hard voor Roma om dat zo te horen voor de hele groep.
pi_218566757
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 21:31 schreef freaky40 het volgende:
Topshow. Die Fatima actie bleek dus om iets heel anders te gaan dan om de Vossen te flessen omdat ze opdracht had verloren. Erik met zijn stramme kabouter en de blauwe zak even bevredigd. Hij heeft het niet meer!
Mooie afsluiting van de week, deze plottiwst van de FEBO om het etentje te tonen op het scherm. Kijk, daar zitten we bij BB wel eens op te hopen dat ze elkaar flink de waarheid zeggen. Bij DB gebeurd het gewoon. Wel goed om de boel flink op te spicen in de groep waardoor er vanzelf weer reuring genoeg ontstaat. De show gaat natuurlijk weer naar het oude uitzendtijdstip dus moet er wel door gekeken blijven worden. Hopelijk gaan ze daar lekker mee verder ook weer op het oude tijdstip anders kakt het weer in.
Je bent wel heel erg met Erik en zijn seksuele gevoelens bezig elke keer, ik zie daar niks van. Erik laat het zo te zien koud, dat hij graag een relatie zou willen betekend niet dat elke dame prima is. Je benoemt het wat te vaak. Misschien zit het wel in jou hoofd.
pi_218566781
Jammer dat Geert er niet zat ipv Floris..
pi_218566851
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 21:39 schreef King_Merc het volgende:
Jammer dat Geert er niet zat ipv Floris..
Dat is zeker jammer, maar misschien doet Floris nog een boekje open. Die heeft met zijn ex gesproken, daar heb ik hem nog niet over gehoord.
pi_218567235
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 21:48 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat is zeker jammer, maar misschien doet Floris nog een boekje open. Die heeft met zijn ex gesproken, daar heb ik hem nog niet over gehoord.
Floris is opvallend rustig.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_218567260
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:27 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Floris is opvallend rustig.
Floris is ook een enorme stresskip, hij zat ook altijd met Senna in zijn hoofd en hoe dat zou zijn als hij buiten staat. Daarvan weet hij nu dat het goed zit en is een stukje rust. Winnen wil hij nog steeds, maar wie niet.
pi_218567284
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:30 schreef Soury het volgende:

[..]
Floris is ook een enorme stresskip, hij zat ook altijd met Senna in zijn hoofd en hoe dat zou zijn als hij buiten staat. Daarvan weet hij nu dat het goed zit en is een stukje rust. Winnen wil hij nog steeds, maar wie niet.
Ik bedoel ook tot de vorige keer vind ik hem wel een ander persoon. In het positieve.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_218567319
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:33 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik bedoel ook tot de vorige keer vind ik hem wel een ander persoon. In het positieve.
Is hij ook, maar dat felle is er wat af idd. Hij hoeft zich niet zo nodig meer te bewijzen.
pi_218567370
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:39 schreef Soury het volgende:

[..]
Is hij ook, maar dat felle is er wat af idd. Hij hoeft zich niet zo nodig meer te bewijzen.
Speltechnisch ook wel iets slimmer lijkt me.
pi_218567409
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:45 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Speltechnisch ook wel iets slimmer lijkt me.
Ja qua gunfactor, want ik zie 2 messen in zijn rug mochten ze de finale halen :P
pi_218567705
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 21:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Het lullige is dat El Che haar verder wel gebruikt en dan zo over haar praten, is gewoon vies.
Zij gebruikt Che net zo goed.
pi_218567838
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 23:33 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Zij gebruikt Che net zo goed.
Ze hebben met elkaar afgesproken dat het geen "relatie" is maar wel dat ze binnen de loods niks met een ander doen. Ik zie wat pijnlijks wel, Roma heeft best wel gevoelens voor hem maar wil ook weer niet van haar standpunt afwijken.
En omgekeerd net zo goed. El che was oprecht boos op Serena en dat deed hem ook wat.
pi_218567868
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 21:37 schreef Soury het volgende:

[..]
Je bent wel heel erg met Erik en zijn seksuele gevoelens bezig elke keer, ik zie daar niks van. Erik laat het zo te zien koud, dat hij graag een relatie zou willen betekend niet dat elke dame prima is. Je benoemt het wat te vaak. Misschien zit het wel in jou hoofd.
Waarom moet het nou persoonlijk worden gelijk! Ik constateer gewoon, en het is gewoon leuk om het over Erik en zijn cringe gedrag te hebben! Beschouw mijn nabeschouwing als een column. Hierin wordt ook alles uitvergroot.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')