Als die wint krijgt ze weer een maand lang dikke kapsonesquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
mevrouw de coupeuse heeft haar mening al gevormd
marlene is haar favo
Satijn is ook een klote stof om te verwerken, en je ziet elke oneffenheid.... in de stof en het lichaamquote:
Is ook mooi.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
mevrouw de coupeuse heeft haar mening al gevormd
marlene is haar favo
Zat een soort van pipo muziekje onder gemonteerdquote:
de manier van praten van de 1 naar de anderquote:
Tja je moet wat als je jeuk hebt en niemand anders heeft trekquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:11 schreef Whuzz het volgende:
Kliphangert met Fatima en Che op de plee?
Niemand zag die aankomen.:Pquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:11 schreef Whuzz het volgende:
Kliphangert met Fatima en Che op de plee?
Roma is niet vies van swingenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Denk wel zat Roma geshockeerd gaat zijn.
Lolquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:13 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Als ze de stok maar niet verkeerd om vast pakt![]()
Nee ok zelf fladdert ze ook maar gevoelsmatig had ze een *afspraak*.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Roma is niet vies van swingen
Als zij het wil is het niet zo erg, ik denk wel dat ze dit niet leuk gaat vinden. Gelukkig is het nog maar donderdagquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft altijd nog Fabio als back-up/2e keuze die graag wilquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Als zij het wil is het niet zo erg, ik denk wel dat ze dit niet leuk gaat vinden. Gelukkig is het nog maar donderdag![]()
Meestal dat soort kliphangers op vrijdag
Dat is waar, past ook wel beterquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft altijd nog Fabio als back-up/2e keuze die graag wil
Maar Fabio vind haar dik en wil haar niet (zijn woorden)quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft altijd nog Fabio als back-up/2e keuze die graag wil
Serieus? Dan vind ik hem niks.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar Fabio vind haar dik en wil haar niet (zijn woorden)
En gevoelsmatig mocht ze de afspraak verbreken vond ze en ze was sowieso al een beetje bezig met Fabio. Roma gaat dit niet leuk vinden maar dit is wel karmaquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee ok zelf fladdert ze ook maar gevoelsmatig had ze een *afspraak*.
Nou ja karma, El Che zei ook bepaalde dingen over Roma wat ik dan ook niet heel netjes vind. In dat opzicht verdient ze beter dan al die 2 mannen maarja ze doet ook wat ze zelf wilt, maar ze is wel oprecht naar El Che geweest en hij niet perse naar haar.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:25 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
En gevoelsmatig mocht ze de afspraak verbreken vond ze en ze was sowieso al een beetje bezig met Fabio. Roma gaat dit niet leuk vinden maar dit is wel karma
Ik had toch wel de indruk dat El che Roma ook wel erg leuk vindt maar het niet toe wil geven. En tja El che en drank, dan stop hij zijn piemel overal in.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou ja karma, El Che zei ook bepaalde dingen over Roma wat ik dan ook niet heel netjes vind. In dat opzicht verdient ze beter dan al die 2 mannen maarja ze doet ook wat ze zelf wilt, maar ze is wel oprecht naar El Che geweest en hij niet perse naar haar.
zelfs in Brijanquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had toch wel de indruk dat El che Roma ook wel erg leuk vindt maar het niet toe wil geven. En tja El che en drank, dan stop hij zijn piemel overal in.
Ja de band is wel gegroeid maar hij zegt nog steeds niet meer te willen al zegt zijn gedrag wel wat andersquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had toch wel de indruk dat El che Roma ook wel erg leuk vindt maar het niet toe wil geven. En tja El che en drank, dan stop hij zijn piemel overal in.
Juist ja, eerst maar eens afwachten wat ze doen op die plee. Paracemolletje snuiven kan ook nogquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja de band is wel gegroeid maar hij zegt nog steeds niet meer te willen al zegt zijn gedrag wel wat anders
Kan niet wachtenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist ja, eerst maar eens afwachten wat ze doen op die plee. Paracemolletje snuiven kan ook nog
Ik kijk t altijd later terug. Kan ik de reclames doorspoelen. Die duren zooooooooo lang.quote:
Roma is wat stevig maar niet dik toch naar mijn meningquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar Fabio vind haar dik en wil haar niet (zijn woorden)
Er staat toch ook dat Fabio dat heeft gezegd, ik vind haar helemaal niet dik. Een struise vrouw zou mijn moeder zeggen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Roma is wat stevig maar niet dik toch naar mijn mening
Diie doet 20 man op een avond.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |