https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Vond je? Misschien kijk ik te vaak maar het was weer vrij voorspelbaar en best tam. Nog even inkomen denk ik. Ben wel bang voor een Thomas en Raymond overkill deze weken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:47 schreef leolinedance het volgende:
Topshowtje hoor! Fijn dat ze weer terug zijn
Hoort nu ook gewoon bij de sponsoring van het programma: 50+ mobielquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:31 schreef DrDentz het volgende:
D66, VVD, FvD, BBB, NSC, en nu 50+.. Johan het Orakel weet het ook niet meer
Klopt. Omdat het totale lariekoek is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:54 schreef DrDentz het volgende:
Onze kinderen gaan meemaken dat iedere vrouw verplicht een hoofddoek op moet, dat zijn teksten die Art Rooijakkers nooit zou durven uitspreken
Er heeft nog nooit iemand succesvol de toekomst over 100 jaar voorspeld. Voor hetzelfde geld vallen die moslims voor die tijd even hard van hun geloof af als we in het westen ook gedaan hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:03 schreef Specularium het volgende:
De termijn van de prognose is aan de korte kant, maar als we zo doorgaan is West Europa over 100 jaar een islamitisch continent.
Nostradamus had het al wel over wereldoorlogen en dictators als Napoleon en Hitler, dat is toch knapquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er heeft nog nooit iemand succesvol de toekomst over 100 jaar voorspeld. Voor hetzelfde geld vallen die moslims voor die tijd even hard van hun geloof af als we in het westen ook gedaan hebben.
Da's niks nieuwsquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:15 schreef Makamba_ het volgende:
Zag net de aankondiging, Derksen is wel echt heel tenger tegenwoordig of niet?
Gezien de laatste generaties nieuwkomers die hier geboren zijn steeds conservatiever worden en we ook nog een instroom aan radicale islam hebben zie ik dat niet zo snel gebeuren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er heeft nog nooit iemand succesvol de toekomst over 100 jaar voorspeld. Voor hetzelfde geld vallen die moslims voor die tijd even hard van hun geloof af als we in het westen ook gedaan hebben.
Die eet 2 boterhammen en een lepel kwark per dag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:15 schreef Makamba_ het volgende:
Zag net de aankondiging, Derksen is wel echt heel tenger tegenwoordig of niet?
Dat valt wel mee toch? Je kan van die kutmarokkanen zeggen wat je wil, maar die drugs dealen ze niet bepaald met de koran in de handquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gezien de laatste generaties nieuwkomers die hier geboren zijn steeds conservatiever worden en we ook nog een instroom aan radicale islam hebben zie ik dat niet zo snel gebeuren.
Inmiddels wel ja, nondeju.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die tieten van haar zijn groter dan die van Helene
Gijp is in die podcast wel ontspannen, precies wat hij wil, beetje over voetbal praten, soms wat andere onderwerpen. Bij VI zit hij erbij om zijn levensstijl te financieren lijkt het, en voor de mensjes, die het programmaatje zo nodig hebben op tv. Buiten voetbal en seks heeft hij niet veel in te brengen bij de onderwerpen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:57 schreef Marcoss het volgende:
Toch ook wel weer bijzonder dat Gijp in z’n podcast zegt dat hij vindt dat de talkshows teveel een meningenfabriek zijn geworden (en dat hij ook weet dat zij daar als VI mee begonnen zijn). Om dan daarna in de uitzending niet te reageren als Johan dat onzin vindt.. Hetzelfde geldt voor Hansie als gast, hij denkt er hetzelfde over als Genee, maar zegt er niks over als het daarover gaat
En hij heeft helemaal geen zin om met Derksen of Genee in discussie te gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gijp is in die podcast wel ontspannen, precies wat hij wil, beetje over voetbal praten, soms wat andere onderwerpen. Bij VI zit hij erbij om zijn levensstijl te financieren lijkt het, en voor de mensjes, die het programmaatje zo nodig hebben op tv. Buiten voetbal en seks heeft hij niet veel in te brengen bij de onderwerpen.
Jawel, over complexe zaken gewoon zeggen dat ze die ‘moeten oplossen’.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gijp is in die podcast wel ontspannen, precies wat hij wil, beetje over voetbal praten, soms wat andere onderwerpen. Bij VI zit hij erbij om zijn levensstijl te financieren lijkt het, en voor de mensjes, die het programmaatje zo nodig hebben op tv. Buiten voetbal en seks heeft hij niet veel in te brengen bij de onderwerpen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Jawel, over complexe zaken gewoon zeggen dat ze die ‘moeten oplossen’.
De veroudering heeft bij Johan wel toegeslagen.quote:
Hoe bedoel je: 'verkeerde' kant?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:34 schreef DrDentz het volgende:
Die Victor Vlam.. is die een beetje van de verkeerde kant?
Hij vraagt zich af of Viktor Vlam de telegraaf leestquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoe bedoel je: 'verkeerde' kant?
Homofiel?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoe bedoel je: 'verkeerde' kant?
Een NSB’er?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:34 schreef DrDentz het volgende:
Die Victor Vlam.. is die een beetje van de verkeerde kant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door..
Kippie.
EN!Veelzijdig stukje vleesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Houd je mond niemand verstaat je.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:25 schreef RipCity het volgende:
Bedankt weer Chris voor het langskomen zonder nieuwtjes.
Geef eens een specifiek voorbeeld wat volgens jou niet waar is dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 01:32 schreef Niels_ het volgende:
Had graag Duk, Mens of Cobelens gezien vanavond. De Zendtijd voor Hamas was weer behoorlijk gênant om aan te horen, niet in de laatste plaats omdat die onzin totaal niet tegengesproken werd. Die vrouw van Van der Gijp schijnt ook nogal een obsessieve Pallie-hoer te zijn. Zal zijn informatie wel vooral van haar halen.
Dat een volk wordt uitgemoord is een mooie. Die herhaalt Derksen echt iedere keer als die zn bejaarde mond weer opentrekt. 50k doden op een bevolking van 3 miljoen, in 2 jaar tijd. Waarvan 20k Hamas strijders. En IEDERE uitzending roept die weer ER WORDT EEN COMPLEET VOLK UITGEMOORD.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 03:19 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Geef eens een specifiek voorbeeld wat volgens jou niet waar is dan?
De dader is een asielzoeker, er is een memo uitgegaan naar de gehele media het polariseren niet verder te versterken. Wordt in de doofpot gestopt. Zo snel mogelijk ander nieuws overheen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 01:44 schreef Niels_ het volgende:
Minstens even bizar trouwens is dat het vanavond niet één nanoseconde over Lisa is gegaan.
Die memo zul je zelf wel bedacht hebben, maar ik ben het er wel mee eens dat dit soort feiten niet woke gecensureerd moeten worden. Eerst de feiten, dan de ideologie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 03:38 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
De dader is een asielzoeker, er is een memo uitgegaan naar de gehele media het polariseren niet verder te versterken. Wordt in de doofpot gestopt. Zo snel mogelijk ander nieuws overheen.
Nederland lijkt steeds meer op de Verenigde Staten: twee kampen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen.quote:
Ik heb altijd aan de kant van Israël gestaan en misschien in de toekomst weer, maar ik snap niet hoe iemand het eens kan zijn met wat Netanyahu aan het doen is, of je nou links of rechts bent.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:58 schreef Eagles89 het volgende:
Die hele act dat Woerts slecht te verstaan is komt me inmiddels ook meer dan de strot uit. Het was de eerste keer grappig, de tweede keer ook nog een beetje, maar hoeveel maanden gaat het er nu al elke uitzending over als hij te gast is? En zelfs als hij niet te gast is gaat het erover. En laten we niet vergeten dat dit gewoon grappen maken is over iemands lichaam. Want dit doet die echt niet expres, hij slist gewoon/heeft moeite met bepaalde woorden/zinnen uitspreken. Het begint nu gewoon op pesten te lijken op nationale TV iedere dag. Als je dit in een willekeurige middelbare schoolklas doet wordt er schande van gesproken etc.
Maar boven alles is het gewoon totaal niet grappig meer. VI begint me elke dag meer tegen te staan, en ik de keren dat ik hem al binnen een kwartier uit heb gezet zijn echt enorm laatste maanden. Gister zelfs al na een minuut of 5 toen het WEER over dat fucking Gaza ging. Op een gezellige vrijdagavond totale onzin propaganda door opper Israel hater Derksen de ether in geschreeuwd, en anti depressiva slikkende oud voetballer Gijp die er vervolgens nog even minuten over door begint te raaskallen zonder enige kennis van zaken.
En geen seconde hebben ze het gehad over een Nederlands 17 jarig meisje die doodgestoken werd door een asielzoeker de dag dr voor. Wat juist hét onderwerp voor een “rechtse” talkshow als VI was geweest. Ik bespaar nu regelmatig een uur van een doordeweekse dag, maar ergens vind ik het toch jammer dat het programma waar ik 17 jaar met groot plezier naar gekeken heb op deze manier lijkt te eindigen voor mij in elk geval. Ik had een mooi en groot afscheid dan leuker gevonden, het programma eindigt voor mij althans nu na zoveel jaren, met een hele vieze smaak.
HAMAS moet dood en wegquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:06 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik heb altijd aan de kant van Israël gestaan en misschien in de toekomst weer, maar ik snap niet hoe iemand het eens kan zijn met wat Netanyahu aan het doen is, of je nou links of rechts bent.
Israël creëert alleen maar meer toekomstige Hamas-leden met hun barbaarse gedoe.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
HAMAS moet dood en weg
daar gaat het om, HAMAS de baas in Gaza ais een soort kanker in het lichaam, dat moet weggesneden worden
zachte heelmeesters maken stinkende wonden
Israel vecht voor hun veilige plek in de wereld, die plek is rondom Jeruzalem
HAMAS wil daar blijven , als ze daar niet meer zijn, dan is hun gevecht tegen de joden niet meer haalbaar
misschienquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:12 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Israël creëert alleen maar meer toekomstige Hamas-leden met hun barbaarse gedoe.
Je bent gewoon boos omdat ze een keer niet hetzelfde vinden wat jij vindt... En dan word je agressief en ga je mensen beledigen..quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:58 schreef Eagles89 het volgende:
Die hele act dat Woerts slecht te verstaan is komt me inmiddels ook meer dan de strot uit. Het was de eerste keer grappig, de tweede keer ook nog een beetje, maar hoeveel maanden gaat het er nu al elke uitzending over als hij te gast is? En zelfs als hij niet te gast is gaat het erover. En laten we niet vergeten dat dit gewoon grappen maken is over iemands lichaam. Want dit doet die echt niet expres, hij slist gewoon/heeft moeite met bepaalde woorden/zinnen uitspreken. Het begint nu gewoon op pesten te lijken op nationale TV iedere dag. Als je dit in een willekeurige middelbare schoolklas doet wordt er schande van gesproken etc.
Maar boven alles is het gewoon totaal niet grappig meer. VI begint me elke dag meer tegen te staan, en ik de keren dat ik hem al binnen een kwartier uit heb gezet zijn echt enorm laatste maanden. Gister zelfs al na een minuut of 5 toen het WEER over dat fucking Gaza ging. Op een gezellige vrijdagavond totale onzin propaganda door opper Israel hater Derksen de ether in geschreeuwd, en anti depressiva slikkende oud voetballer Gijp die er vervolgens nog even minuten over door begint te raaskallen zonder enige kennis van zaken.
En geen seconde hebben ze het gehad over een Nederlands 17 jarig meisje die doodgestoken werd door een asielzoeker de dag dr voor. Wat juist hét onderwerp voor een “rechtse” talkshow als VI was geweest. Ik bespaar nu regelmatig een uur van een doordeweekse dag, maar ergens vind ik het toch jammer dat het programma waar ik 17 jaar met groot plezier naar gekeken heb op deze manier lijkt te eindigen voor mij in elk geval. Ik had een mooi en groot afscheid dan leuker gevonden, het programma eindigt voor mij althans nu na zoveel jaren, met een hele vieze smaak.
Lijkt me een foutje...je bedoelt Hamas toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
misschien
ze moeten iets met het volk van GAZA dan
opsplitsen of verhuizen
nee het volk van gaza is op de hand van HAMAS en is in notime weer HAMASquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lijkt me een foutje...je bedoelt Hamas toch?
Nou, die Emma is ook wel erg in zichzelf gaan geloven.quote:
Netanyahu is een oud commando in het leger geweest met zeer hoge onderscheidingen en is geen meneer Veldkamp die het land in de steek laat als een debat over Gaza 10,000 km verderop hem te veel wordt. In Israel kennen ze de vijanden maar al te goed en weten waartoe ze in staat zijn. Ik ben er zeker van dat hij verantwoordelijk is voor talloze burgerslachtoffers, maar het is een stadsoorlog, tegen een guerilla/diehard terror groep. Churchill heeft een miljoen Duitse burgerslachtoffers op zn geweten en wordt nog steeds in schoolboeken als held gezien, en terecht overigens. Net als Truman en Roosevelt. Beiden ook verantwoordelijk voor minstens een miljoen onschuldigen. Dat is oorlog.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:06 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik heb altijd aan de kant van Israël gestaan en misschien in de toekomst weer, maar ik snap niet hoe iemand het eens kan zijn met wat Netanyahu aan het doen is, of je nou links of rechts bent.
Een kopje thee drinken zoals we in Nederland met de Islam doen lijkt tijdelijk te werken, maar is als het geven van een dosis paracetamol aan iemand met een bacteriele infectie. Op het oog lijkt het vooruit te gaan, maar zonder de bron aan te pakken maar alleen de symptomen, ben je op een gegeven moment te laat de bron nog te kunnen aanpakken. West Europa is gedoemd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:12 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Israël creëert alleen maar meer toekomstige Hamas-leden met hun barbaarse gedoe.
Ik doe het niet iedere dag op nationale TV voor een miljoen mensen, die Woerts kan nergens meer komen of mensen zullen referen aan dat kinderachtige gepest van Genee en Co. Het is totaal niet grappig meer maar begint irritant te worden. Hoe dan ook, als je 17 jaar plezier aan een programma hebt gehad en dat in een paar maanden / half jaartje volledig ziet afbrokkelen, dan mag daar toch wel wat frustratie bij zitten?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je bent gewoon boos omdat ze een keer niet hetzelfde vinden wat jij vindt... En dan word je agressief en ga je mensen beledigen..
Je klaagt erover dat ze grappen maken over iemands lichaam, maar in dezelfde post schoffeer je Gijp over zijn medicijnen...![]()
Sorry, het is hier al vaker gezegd, maar je hebt echt een probleem. Dat bedoel ik niet als aanval (zo ga je dat misschien zien..), maar maak jezelf gelukkig ajb
"jA mAaR wAt mOeTEN zE aNderS dOEn dAN???¿¿¿¿1111"quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:12 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Heb jarenlange discussies gehad met mensen die zeiden als er woningtekort is kunnen prijzen niet dalen. Maar het gaat om de financieringsruimte stupid. Sinds het tweede inkomen meegeteld mocht worden zijn de prijzen in Nederland ontploft. In andere landen krijg je veel meer huis voor je geld omdat de financiering veel lastiger is. Er is simpelweg minder geld te bieden door kopers. Mensen in Nederland denken het helemaal voor elkaar te hebben, maar wonen nu voor 10x hun jaar inkomen in een half zo klein huis als 30 jaar geleden mensen hun huis kochten op 4x hun jaarinkomen. Dat is in dertig jaar tijd dus een achteruitgang van pak hem beet een factor 4(!)quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Meest goede TV-moment van het jaar
Wat een sterk punt van PvdA/GL hè? Goed dat ook de rechtse partijen hier voor zijn. Ooh wacht, nee, die geven asielzoekers natuurlijk de schuld van het woningtekortquote:Op zondag 24 augustus 2025 04:08 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Heb jarenlange discussies gehad met mensen die zeiden als er woningtekort is kunnen prijzen niet dalen. Maar het gaat om de financieringsruimte stupid. Sinds het tweede inkomen meegeteld mocht worden zijn de prijzen in Nederland ontploft. In andere landen krijg je veel meer huis voor je geld omdat de financiering veel lastiger is. Er is simpelweg minder geld te bieden door kopers. Mensen in Nederland denken het helemaal voor elkaar te hebben, maar wonen nu voor 10x hun jaar inkomen in een half zo klein huis als 30 jaar geleden mensen hun huis kochten op 4x hun jaarinkomen. Dat is in dertig jaar tijd dus een achteruitgang van pak hem beet een factor 4(!)
Mooi dat dit nu eindelijk gezien wordt en ik verwacht dat het nu eindelijk ook wel zal worden afgeschaft, want ik herinner me de discussie over dit onderwerp al rond de Fortuyn jaren begin 2000.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:09 schreef Nober het volgende:
Wouter de Winther van maandag tot en met donderdag exclusief bij Eva per 1 september.
- Victor Vlam in z'n podcast
Swing naar links. Moet van de baasquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:59 schreef Remco het volgende:
Wat een verstandige teksten allemaal vandaag eerst over de pvv en nu over Lisa.
Kijk het sinds jaren weer. Kennelijk maakt mij enige vorm van redelijkheid links.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Swing naar links. Moet van de baas
En toch is het het meest nuchtere eerlijke verhaal wat je er hoort.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kijk het sinds jaren weer. Kennelijk maakt mij enige vorm van redelijkheid links.
Snap hier niet heel veel van.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En toch is het het meest nuchtere eerlijke verhaal wat je er hoort.
En las al een paar keer vandaag dat mannen als Gijp en Derksen “het probleem” zijn van de huidige tijd.
Daarom denk ik ook deze draai naar links, zo commercieel zijn ze ook wel weer.
Vergeet niet dat voormalig stas Harbers van Asiel in 2019 al was opgestapt naar aanleiding van een rapport waaruit bleek waarin ernstige misdrijven door asieltuig waren weggemoffeld: https://nos.nl/artikel/22(...)cijfers-asielzoekersquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 03:38 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
De dader is een asielzoeker, er is een memo uitgegaan naar de gehele media het polariseren niet verder te versterken. Wordt in de doofpot gestopt. Zo snel mogelijk ander nieuws overheen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 00:23 schreef Niels_ het volgende:
Goed gehoord dus:
https://twitter.com/FritsvTurenhout/status/1960066914191020531
Fucking Hamas TV.
Jij hebt geen sjieke jurk voor z'n sjieke concerten?quote:
Ik heb Johan niet gehoord dat hij pro-Hamas is, dat maak jij er zelf van denk ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet waarom Johan zo voor Hamas is, laat Israel die terroristen toch lekker uitroeien.
Johan is meestal voor de underdog. Hij ziet een machtig land hele steden platbombarderen en eten blokkeren terwijl kinderen uithongeren. En dat vind ie niet zo leuk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet waarom Johan zo voor Hamas is, laat Israel die terroristen toch lekker uitroeien.
Dat ben ik niet per se (al vind ik wel dat de strijd van Israël de strijd van het GEHELE Westen is), maar dan mag ik mij hier nog wel aan ergeren toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]Je zal het maar zo emotioneel betrokken zijn bij een burenruzie 4000 kilometer weg.
Arme jongen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:43 schreef DrDentz het volgende:
Je weet wie het zegt. Deze guy ontkent ook Michael Jackson's pedo-gedrag.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:44 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik heb Johan niet gehoord dat hij pro-Hamas is, dat maak jij er zelf van denk ik.
Ben je een psychopaat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]Je zal het maar zo emotioneel betrokken zijn bij een burenruzie 4000 kilometer weg.
Arme jongen
Kritiek hebben ik Israël staat voor sommige leeghoofden gelijk aan Hamas steunen. Dat is ongeveer net zo dom als beweren dat alle Israëliërs achter de genocide staan. Of wanneer je kritiek hebt op het misdadige regime van Netanyahu je dus antisemiet bent. Het is gedrag van mensen die geen argumenten hebben en dan maar zo’n onzin erin gooien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:44 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik heb Johan niet gehoord dat hij pro-Hamas is, dat maak jij er zelf van denk ik.
Omdat ik niet schuimbekkend naar een orerende oude man zit te kijken omdat hij wat kritisch is op politieke partijen die een regime steunen dat door het ICC gezocht wordt?quote:
Ik weet niet man ik was er niet bijquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:01 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
[..]
Je weet wie het zegt. Deze guy ontkent ook Michael Jackson's pedo-gedrag.
Klopt maar deze uitzending valt het meequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:47 schreef Specularium het volgende:
Ik vind Arend Jan nog erger dan die hele oorlog in Gaza.
Onzin. Zijn meer partijen voor. Alleen is het zelfmoord voor je kansen tijdens verkiezingen want kiezers stemmen niet graag om zichzelf armer te maken. En daarnaast kunnen linkse partijen ook weleens goede ideeën hebben. Ik vind het altijd zo flauw, dat als je een goed idee ziet bij een partij waar je niets mee hebt, dat je dan dat idee moet boycotten omdat het “van de vijand” komt. Toevallig is dat dus wel precies wat die linkse engnekken bij goede ideeën van rechts doen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 07:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat een sterk punt van PvdA/GL hè? Goed dat ook de rechtse partijen hier voor zijn. Ooh wacht, nee, die geven asielzoekers natuurlijk de schuld van het woningtekort
Er is niet één rechtse partij die het in zijn programma heeft, dus het is (weer) onzin wat je roept. En verder snijd je wel exact het probleem aan: al die populistische partijen, waar de VVD ook bij hoort, roepen alleen nog maar wat mensen willen horen. Geen vergezichten meer, geen visie, niks. Terwijl in het geval van hypotheekrenteaftrek mensen helemaal niet armer worden. Je kunt via belastingen het geld weer terug laten vloeien. Het is puur een maatregel om ervoor te zorgen dat huizenprijzen niet abnormaal blijven stijgen en dus meer mensen kans maken op een woning. Maar zelfs met die uitleg durven ze niet. En dat is in heel veel opzichten precies de reden waarom er maar geen problemen worden opgelost.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 05:33 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Onzin. Zijn meer partijen voor. Alleen is het zelfmoord voor je kansen tijdens verkiezingen want kiezers stemmen niet graag om zichzelf armer te maken. En daarnaast kunnen linkse partijen ook weleens goede ideeën hebben. Ik vind het altijd zo flauw, dat als je een goed idee ziet bij een partij waar je niets mee hebt, dat je dan dat idee moet boycotten omdat het “van de vijand” komt. Toevallig is dat dus wel precies wat die linkse engnekken bij goede ideeën van rechts doen.
Nou, tot ziens dan maar.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 05:24 schreef Eagles89 het volgende:
Als ik de reacties hier zo teruglees ben ik zo ontzettend blij dat ik mijn tijd niet meer verdoe aan dat programma waar een zeer matige linksback van Veendam zonder enige genoten opleiding de grootste wereldproblemen loopt te analyseren en te verklaren voor een miljoenen publiek. Het is toch te bizar voor woorden als je dr over nadenkt. Een zeer simpele voetballer zonder enige scholing die als het orakel van Nederland 1 miljoen landgenoten even vertelt hoe Israel zich precies moet gedragen tegen Hamas en hoe Wilders het politiek allemaal zou moeten aanpakken. Om te KOTSEN is het. Heb geen minuut gekeken deze week en ik mis het totaal niet. Na 16 jaar vrijwel iedere aflevering gezien te hebben is het nogal wat, maar het voelt verrassend goed het programma LINKS te laten liggen.
Ik heb het ook al jaren niet gezien. Maar luister het wel op podcast. Geen reclame, even tijdens het rijden of fietsen. Dan hoef je dat hele kutprogramma niet te zien, maar kan je stiekem nog wel af en toe Wilfred Genee horen zingen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 05:24 schreef Eagles89 het volgende:
Als ik de reacties hier zo teruglees ben ik zo ontzettend blij dat ik mijn tijd niet meer verdoe aan dat programma waar een zeer matige linksback van Veendam zonder enige genoten opleiding de grootste wereldproblemen loopt te analyseren en te verklaren voor een miljoenen publiek. Het is toch te bizar voor woorden als je dr over nadenkt. Een zeer simpele voetballer zonder enige scholing die als het orakel van Nederland 1 miljoen landgenoten even vertelt hoe Israel zich precies moet gedragen tegen Hamas en hoe Wilders het politiek allemaal zou moeten aanpakken. Om te KOTSEN is het. Heb geen minuut gekeken deze week en ik mis het totaal niet. Na 16 jaar vrijwel iedere aflevering gezien te hebben is het nogal wat, maar het voelt verrassend goed het programma LINKS te laten liggen.
Ho ho niet alleen Veendam he. Ook Cambuur, Haarlem en MVV. Zoals Co Adriaanse eens zei: dat waren in die tijd heel goede teams.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 05:24 schreef Eagles89 het volgende:
Vergeet ook zijn zeven wedstrijden voor SV Meppen niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:43 schreef prievieleezjuh het volgende:
Ho ho niet alleen Veendam he. Ook Cambuur, Haarlem en MVV. Zoals Co Adriaanse eens zei: dat waren in die tijd heel goede teams.
Niet voor niets, de Maxwell van de Veenkoloniën. Voorzetten met een geodriehoek afgepast.
Jij kunt blijkbaar niet lezen want ik zei “er zijn meer partijen voor” ik zei niet “rechtse partijen”. Bovendien is de werking van afschaffen helemaal niet zo simpel, er zijn genoeg economen die het tegenovergestelde beweren. Gister nog las ik een artikel waar experts zeiden dat het helemaal niet zoveel uitmaakt maar dat het wél ten koste van het besteedbaar inkomen van de oh zo belangrijke middeninkomens gaat. Die je dan zult moeten compenseren met belastingverlagingen en denk je dat linkse partijen zin hebben in belastingverlagingen? Hoor je het zelf? Het kwartje van Kok all over again. Er wordt ergens iets belast, vervolgens de belofte het op een manier terug te geven en dat gebeurt dan niet of tijdelijk, of nauwelijks en wordt later dan weer teruggedraaid. Hoe dan ook ben ik zelf al heel veel jaren voorstander van afschaffen, en ik accepteer dat dit een goed idee is van linkse partijen in de politiek. Ik ben niet zo flauw en kinderachtig als jij wat dat betreft.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Er is niet één rechtse partij die het in zijn programma heeft, dus het is (weer) onzin wat je roept. En verder snijd je wel exact het probleem aan: al die populistische partijen, waar de VVD ook bij hoort, roepen alleen nog maar wat mensen willen horen. Geen vergezichten meer, geen visie, niks. Terwijl in het geval van hypotheekrenteaftrek mensen helemaal niet armer worden. Je kunt via belastingen het geld weer terug laten vloeien. Het is puur een maatregel om ervoor te zorgen dat huizenprijzen niet abnormaal blijven stijgen en dus meer mensen kans maken op een woning. Maar zelfs met die uitleg durven ze niet. En dat is in heel veel opzichten precies de reden waarom er maar geen problemen worden opgelost.
Nee, dat zeg ik. Jij zei dat wel meer partijen voor zijn. Ik zeg dat dat in elk geval geen rechtse partijen zijn. Maargoed, onderin concludeer je dat zelf ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:54 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Jij kunt blijkbaar niet lezen want ik zei “er zijn meer partijen voor” ik zei niet “rechtse partijen”. Bovendien is de werking van afschaffen helemaal niet zo simpel, er zijn genoeg economen die het tegenovergestelde beweren. Gister nog las ik een artikel waar experts zeiden dat het helemaal niet zoveel uitmaakt maar dat het wél ten koste van het besteedbaar inkomen van de oh zo belangrijke middeninkomens gaat. Die je dan zult moeten compenseren met belastingverlagingen en denk je dat linkse partijen zin hebben in belastingverlagingen? Hoor je het zelf? Het kwartje van Kok all over again. Er wordt ergens iets belast, vervolgens de belofte het op een manier terug te geven en dat gebeurt dan niet of tijdelijk, of nauwelijks en wordt later dan weer teruggedraaid. Hoe dan ook ben ik zelf al heel veel jaren voorstander van afschaffen, en ik accepteer dat dit een goed idee is van linkse partijen in de politiek. Ik ben niet zo flauw en kinderachtig als jij wat dat betreft.
Maar wie moet dan nog kijken als intellectueel links niet kijkt en domrechts ook niet meer? Alleen nog de achterban van 50+ komt aan zijn trekken bij deze showquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is toch wonderbaarlijk hoe Domrechts nu dit programma loopt af te kraken en alleen omdat Johan wat meer ruimte wil geven aan echte expertise in plaats van onderbuik-expertise.
Maar dan zelf niet meer kijken is niet voldoende. Nu moet iedereen overtuigd worden om niet te kijken want de domheid moet wel blijven regeren in Nederland.
Godskolere wat ben jij zuur zeg.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 05:24 schreef Eagles89 het volgende:
Er is geen enkele goede reden waarom Westerse landen ''Palestijnse'' kinderen zouden moeten opvangen. Straks blijven ze nog, krijgen ze gezinshereniging en hebben we straks nog veel meer antisemieten en lieden die net zo over meisjes en vrouwen denken als de moordenaar van Lisa - en daar hebben we er al véél en véél te veel van. Het is niet ''xenofoob'' of ''extreemrechts'' om daar vriendelijk voor te bedanken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik vraag me echt af of Weird zelf wel gelooft wat hij zegt of dat het maar een act is waar ie zijn brood mee verdient.
Anders snap ik niet hoe een redelijk intelligent overkomende man niet begrijpt dat kinderen verwonden en ze dan 'toelaten' naar het buitenland te gaan voor zorg geen genocide is. Het gewelddadig overbrengen van kinderen naar een andere groep is een van de kernpunten van genocide. Als zelfs ik die basale kennis heb, zou hij dat toch ook moeten hebben?
Van Israël hoeven de Palestijnen heus niet allemaal dood, als hun land maar 'gezuiverd' wordt.
Dit lijkt me gewoon een kloon van Eagles89.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 01:32 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Er is geen enkele goede reden waarom Westerse landen ''Palestijnse'' kinderen zouden moeten opvangen. Straks blijven ze nog, krijgen ze gezinshereniging en hebben we straks nog veel meer antisemieten en lieden die net zo over meisjes en vrouwen denken als de moordenaar van Lisa - en daar hebben we er al véél en véél te veel van. Het is niet ''xenofoob'' of ''extreemrechts'' om daar vriendelijk voor te bedanken.
Laat landen in de regio maar eens wat meer doen. Zij doen veel te weinig om ''Palestijnen'' op te vangen - hetgeen ik overigens ook wel weer goed kan begrijpen.
Mij maakt het helemaal niet uit of je het wel of niet doet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 01:32 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Er is geen enkele goede reden waarom Westerse landen ''Palestijnse'' kinderen zouden moeten opvangen. Straks blijven ze nog, krijgen ze gezinshereniging en hebben we straks nog veel meer antisemieten en lieden die net zo over meisjes en vrouwen denken als de moordenaar van Lisa - en daar hebben we er al véél en véél te veel van. Het is niet ''xenofoob'' of ''extreemrechts'' om daar vriendelijk voor te bedanken.
Laat landen in de regio maar eens wat meer doen. Zij doen veel te weinig om ''Palestijnen'' op te vangen - hetgeen ik overigens ook wel weer goed kan begrijpen.
Doe nou ff normaal man en zoom eens uit. In plaats van zo in je emotie te zitten. Om hoeveel kinderen gaat het nou daadwerkelijk op de totale bevolking daar. Denk nou eens een keertje logisch na. Om een paar honderd, zeg max paar duizend kinderen op inmiddels -een nog steeds groeiende bevolking- van ~3 miljoen. Dus het gaat misschien om 0.1%(!!!) van de bevolking kerel. Maar GENOCIDEEEEE.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mij maakt het helemaal niet uit of je het wel of niet doet.
Het is alleen mokerdom om te doen of toelaten dat kinderen die je ernstig verwond hebt naar andere landen gedeporteerd worden omdat je ook alle ziekenhuizen opgeblazen hebt hét bewijs is dat je geen genocide pleegt.
Het is vrij letterlijk het tegenovergestelde, een voorbeeld van genocide.
Sorry, je hebt gelijk. Deze redelijke post liet me inzien dat ík iets te emotioneel wasquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:20 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Doe nou ff normaal man en zoom eens uit. In plaats van zo in je emotie te zitten. Om hoeveel kinderen gaat het nou daadwerkelijk op de totale bevolking daar. Denk nou eens een keertje logisch na. Om een paar honderd, zeg max paar duizend kinderen op inmiddels -een nog steeds groeiende bevolking- van ~3 miljoen. Dus het gaat misschien om 0.1%(!!!) van de bevolking kerel. Maar GENOCIDEEEEE.
Je klinkt al net als die hysterische Extinction Rebellion en Free Palestine groepjes. Hou toch een keer op met dat wanhopige GENOCIDEEEE geratel.
Net ala die @:WismutVeilchen83 hierboven trouwens.
Ga ff in op je GENOCIDEEEE gereutel op basis van de statistiek, misschien kom je dan wat geloofwaardiger over.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Deze redelijke post liet me inzien dat ík iets te emotioneel was
We hebben maar één leventje ouwe reus, is niet goed hoor ditquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:24 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ga ff in op je GENOCIDEEEE gereutel op basis van de statistiek, misschien kom je dan wat geloofwaardiger over.
Er is hulp beschikbaar als je zo ver bentquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:24 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ga ff in op je GENOCIDEEEE gereutel op basis van de statistiek, misschien kom je dan wat geloofwaardiger over.
Ik denk niet dat ze zwanger is, maar gewoon erg gezet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Achter Wilfred zit een zwangere vrouw met grote tetten
nou en?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Deze redelijke post liet me inzien dat ík iets te emotioneel was
Niet zwanger, maar een maatje meerquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ja stel je voor: iemand met een andere mening in een linkse bubbel. Waardoor je telkens gedwongen wordt om na te denken over de extreme keuzes die je gemaakt hebt. Liever wil je gewoon met zijn allen afgeven op het programma en toch stiekem elke dag kijken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:42 schreef mitt het volgende:
Zou al een stuk schelen als die Eagles zijn account door de shredder haalt. Niet te doen dit.
Daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:39 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Ja stel je voor: iemand met een andere mening in een linkse bubbel. Waardoor je telkens gedwongen wordt om na te denken over de extreme keuzes die je gemaakt hebt. Liever wil je gewoon met zijn allen afgeven op het programma en toch stiekem elke dag kijken.
Bijzondere mensen hier wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geef de schrijvers de schuld, dus de redacteuren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:14 schreef mitt het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het riedeltje is elke keer hetzelfde en is gewoon schijtirritant.
Maakt niet uit welke kleur het zegt, we weten het nu wel.
Heb het over de irritante userquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geef de schrijvers de schuld, dus de redacteuren.
Deze oud-voetballers zijn gewoon goedbetaalde papegaaien.
Ik kijk niet vaak, maar als de uitzending begint, zie ik ze altijd inlezen met een paar A4'tjes voor hun smoel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Heb het over de irritante user
Overigens sowieso ook waar wat je zegt. Altijd dezelfde onderwerpen, altijd dezelfde meningen. Benieuwd of daar nu wel verandering in komt..
Johan is verwant aan Johannes Vermeer dus van al die andere amateurs moeten wij niks hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Als je me dit fragment had laten zien in 2013 zou ik denken dat het een parodie was.
De vrouw die zo’n 300x per dag ‘kijkcijfers’ zegt. Tina Nijkamp.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond ladys night
Helene dikke tieten en nog een
Het valt me op dat je erg gefixeerd bent op de maat van de vrouwelijke buste. Het zijn maar borsten hè, zo spannend is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond ladys night
Helene dikke tieten en nog een
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:20 schreef superniger het volgende:
Helene zit. Ze kan weer kontneuken.
En jij denkt dat ze toevallig daar zitquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:19 schreef timmmmm het volgende:
Het valt me op dat je erg gefixeerd bent op de maat van de vrouwelijke buste. Het zijn maar borsten hè, zo spannend is het allemaal niet.
Soms mis ik de Helene van Fox Sports (Eretribune). Dat deed ze echt heel leuk, als zichzelf. Van 2015 tm 2018, dacht ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:36 schreef Specularium het volgende:
Helene kruipt even in de doos van Dilan, chanant.
Ik had op het middelbaar bijna gekozen voor wisC, zo slecht was ik in wiskunde, maar zelfs ik snap nog dat figuren als Halsema hier echt volstrekt de mist ingaan. Ook nog eens bewust waarschijnlijk, want het is geen domme vrouw. Dat maakt het des te kwalijker.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:20 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Doe nou ff normaal man en zoom eens uit. In plaats van zo in je emotie te zitten. Om hoeveel kinderen gaat het nou daadwerkelijk op de totale bevolking daar. Denk nou eens een keertje logisch na. Om een paar honderd, zeg max paar duizend kinderen op inmiddels -een nog steeds groeiende bevolking- van ~3 miljoen. Dus het gaat misschien om 0.1%(!!!) van de bevolking kerel. Maar GENOCIDEEEEE.
Je klinkt al net als die hysterische Extinction Rebellion en Free Palestine groepjes. Hou toch een keer op met dat wanhopige GENOCIDEEEE geratel.
Net als die @:WismutVeilchen83 hierboven trouwens. Het begint een beetje sneu te worden. Mensen die hun Wiskunde A met statistiek al dumpten toen ze nog niet eens halverwege de middelbare school kwamen omdat ze ook pretpakket Cultuur en Verzorging of hoe het ook heette konden kiezen.
Ah, een agressieveling.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 01:14 schreef Niels_ het volgende:
Desalniettemin kon ik zijn uitspraken jegens Esther Ouwehand en het NSC zeer waarderen.
Helene tetten genot.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze toevallig daar zit
Er was ook gewoon weinig nieuws gisteren. Dan is 60 minuten vullen nog best lang.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:09 schreef Regilio_ het volgende:
Ik keek het net terug, maar wat een ongelofelijke kutuitzending.
Speculeren over wat Jack van Gelder gaat stemmen, lekker boeiend. Plus Jack kan dat zondag toch lekker zelf toelichten in die uitzending?
Daarbij blijkt wel weer eens dat Mediacourant.nl hun draaiboek is. Zeker als Tina Nijkamp er zit, dan hoef je eigenlijk al niet meer te kijken.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:22 schreef superniger het volgende:
Het leven kan raar lopen.En bijna ook flapdrol Hugo de Jonge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.rtl.nl/rtl-ni(...)perking-humberto-tan
Eric vd Burg is dan ook gewoon keihard voor de bus gegooid door Rutte destijds die zijn laatste kabinet opblies, daar bestaat een iconische foto van.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 01:14 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Ik had op het middelbaar bijna gekozen voor wisC, zo slecht was ik in wiskunde, maar zelfs ik snap nog dat figuren als Halsema hier echt volstrekt de mist ingaan. Ook nog eens bewust waarschijnlijk, want het is geen domme vrouw. Dat maakt het des te kwalijker.
Heel erg vreemd trouwens dat Derksen, die vaak roept dat het asielbeleid veel strenger moet worden, vanavond schouderdiep in de kont van Eric van der Burg (VVD) kroop en zei dat hij hem graag als minister/staatssecretaris van Asiel had gezien. Als de titel Omvolker des Vaderlands bestaan had, zou EvdB (bekend van de legendarische uitspraak ''Hoe meer asielzoekers, hoe beter'') een van de topkandidaten zijn geweest. Desalniettemin kon ik zijn uitspraken jegens Esther Ouwehand en het NSC zeer waarderen.
Vanaf maandag starten ze weer 21.35u dus dan 8 minuten minderquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:29 schreef BobW het volgende:
Het is nu ook 8 minuten langer dan vorig seizoen, dat was niet nodig.
Inderdaad altijd iedereen in de kont kruipen die ze later nog een keer wil kunnen gebruiken voor eigen gewinquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die vrijdaguitzendingen met Hélène zijn altijd zo tergend
Zeker, Dilan is hopeloos mislukt en dus moet je afstand nemenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:36 schreef Specularium het volgende:
Helene kruipt even in de doos van Dilan, chanant.
Eigenlijk op de normale tijd.quote:Op maandag 1 september 2025 21:34 schreef superniger het volgende:
Vanaf nu beginnen ze een kwartier later.
Rotterdamse kak.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit een beetje een gladjanus, ik stem hier niet op
Ik stem er ook niet op, maar de VVD had Dilan al lang moeten vervangen voor deze man. De gemiddelde (voormalig) VVD kiezer smult van zo’n gladjakker.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:02 schreef DrDentz het volgende:
Denk het ook maar ze willen blijkbaar de woke vakjes afvinken (vrouw, allochtoon). Een witte man in de lead was 'not dun' de laatste jaren.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:18 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik stem er ook niet op, maar de VVD had Dilan al lang moeten vervangen voor deze man. De gemiddelde (voormalig) VVD kiezer smult van zo’n gladjakker.
Praatte toch niet per se naar de mond?quote:Op woensdag 3 september 2025 22:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben ook geen fan van die stotteraar, maar het is natuurlijk gissen of de huizenprijzen niet nog veel hoger waren geweest als de aftrek niet beperkt was. In algemene zin mag je wel aannemen dat het enige invloed heeft gehad.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:35 schreef Battlecruiser het volgende:
3e rangs econoom bij VI: wil distributiecentra uit NL weghebben. Dus voortaan maar alle boodschappen voor de supermarkten uit het buitenland laten komen? Lekker vers. En al die webwinkels die vnl de nl-markt bedienen moet maar verdwijnen?
Vorige week meende hij uit een statistisch verband ook een oorzakelijk verband af te kunnen leiden (meest gemaakte fout tegenwoordig door “wetenschappers”) inzake de hypotheekrente. Als hij gelijk had, zouden de huizenprijzen in heel nl gelijk moeten zijn. Dat zijn ze niet, door de plaatselijk verschillende disbalans tussen vraag en aanbod. En bvendien wordt de hypotheekrenteaftrek al enige jaren beperkt, znder enig resultaat.
Maar het gladde mannetje wordt door de voetbalmannetjes bewierookt…
Gaat nu al teveel in zichzelf geloven. Komt met ingestudeerde betogen en wil per se een punt maken. Irritant betwetertje die geen tegenspraak kan hebben.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:35 schreef Battlecruiser het volgende:
3e rangs econoom bij VI: wil distributiecentra uit NL weghebben. Dus voortaan maar alle boodschappen voor de supermarkten uit het buitenland laten komen? Lekker vers. En al die webwinkels die vnl de nl-markt bedienen moet maar verdwijnen?
Vorige week meende hij uit een statistisch verband ook een oorzakelijk verband af te kunnen leiden (meest gemaakte fout tegenwoordig door “wetenschappers”) inzake de hypotheekrente. Als hij gelijk had, zouden de huizenprijzen in heel nl gelijk moeten zijn. Dat zijn ze niet, door de plaatselijk verschillende disbalans tussen vraag en aanbod. En bvendien wordt de hypotheekrenteaftrek al enige jaren beperkt, znder enig resultaat.
Maar het gladde mannetje wordt door de voetbalmannetjes bewierookt…
FC Dharma.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:55 schreef DrDentz het volgende:
John Locke waar heeft die gespeeld dan?
Klopt helemaal maar 1000 beter dan Dilan dat welquote:Op woensdag 3 september 2025 22:02 schreef DrDentz het volgende:
Morgen dusquote:Op donderdag 4 september 2025 00:37 schreef Drxx het volgende:
Woensdag zónder Wierd-genot!![]()
Heerlijk!![]()
Klacht: volgende week is ie waarschijnlijk terug.
Wat ik ook irritant aan hem vindt, is dat hij constant dingen verdraait. Mathijs van Nieuwkerk kwam niet in de problemen omdat hij af en toe met stemverheffing sprak. Zijn wangedrag ging veel verder dan dat. En Tom Egbers kwam niet in de problemen omdat hij een buitenechtelijke relatie had. Dat was iets tussen hem en de twee vrouwen geweest. Hij kwam in de problemen omdat hij het werk van de nieuwe vrouw onmogelijk maakte nadat zijn echtgenote erachter was gekomen.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:48 schreef Battlecruiser het volgende:
En het allerergste is nog dat hij nooit aan voortschrijdend inzicht doet ( behalve bij zijn voortdurend verkeerde stemkeuze). Als iemand met goede argumenten zijn mening neerhaalt, is hij dat de volgende uitzending weer vergeten en blaat hij opnieuw zijn niet aangepaste mening de ether in.
Ik heb ook niks met hysterisch woke gedoe, maar dat is geen excuus om feiten te verdraaien. Derksen volgt de Trump-methode. "Wat je zegt, hoeft niet waar te zijn. Als je het maar vaak genoeg zegt, dan wordt het waar."quote:Op donderdag 4 september 2025 11:36 schreef DrDentz het volgende:
Dat komt omdat hij strijdt tegen de woke-gemeenschap, die woke-gemeenschap wil iedereen die 1x buiten de pot pist cancellen, tenzij het iemand is die goed in het linkse straatje past, zoals Tygo Gernandt, of Bilal Wahib, dan mag alles.
En dat terwijl hij m.b.t. Israël de leugens van diezelfde gemeenschap schaamteloos napraat.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:36 schreef DrDentz het volgende:
Dat komt omdat hij strijdt tegen de woke-gemeenschap, die woke-gemeenschap wil iedereen die 1x buiten de pot pist cancellen, tenzij het iemand is die goed in het linkse straatje past, zoals Tygo Gernandt, of Bilal Wahib, dan mag alles.
Babbelzieke Drentenaren zijn hetquote:Op donderdag 4 september 2025 11:50 schreef Specularium het volgende:
Die podcast met Kuipers is inderdaad niet om aan te horen.
2 mannen met een beperkt referentiekader gaan de wereld duiden.
Derksen is geen Drent.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:35 schreef prievieleezjuh het volgende:
[..]
Babbelzieke Drentenaren zijn het
Dat bankje kan mij niet lang genoeg zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Zit Victor Vlam op het strafbankje na zijn opmerking over Wouter?
Denk sowieso dat die jongen een beperkte houdbaarheidsdatum heeft.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:30 schreef Battlecruiser het volgende:
Jona maakt de minister helemaal niet af. Hij valt hem voortdurend in de rede, wellicht omdat hij bang is voor tegenargumenten voor zijn armzalige theorie. Met Jona is het moeilijk om zakelijk te discussiëren. Mogelijk wordt hij daarom in allerlei talkshows gevraagd.
Ik weet iemandquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:05 schreef Specularium het volgende:
Ik zit me redelijk te ergeren aan Helene.
Misschien kan iemand hier een poll over maken.
Ik zit mij nooit te ergeren aan Helene.quote:
Ja wie wordt er nou niet afgemaakt, ze hebben op iedereen kommentaar, ze vinden zichzelf helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Carlo van Liende wordt afgemaakt![]()
![]()
Tot volgende week.quote:Op woensdag 10 september 2025 01:45 schreef Eagles89 het volgende:
Hoi iedereen, ben een tijdje afwezig geweest hier, ik ga nu alweer de derde week in zonder een seconde van VI te hebben gekeken, en ik mis het totaal niet. Heb zo’n 16 jaar iedere uitzending gezien, maar het is mooi geweest. En dat ik het helemaal niet mis zegt alles. Dat een mislukte linksback van Veendam mij moet vertellen dat Wilders een koekenbakker is, dat iedere inwoner van Gaza inmiddels in 1000 stukjes is gedeeld door de bloeddorstige SS soldaten van Israel, en dat de VVDer die verantwoordelijk is voor een complete invasie aan asielzoekers nu door Derksen wordt voorgedragen als minister van Asiel lees ik in een paar posts hierboven? Terwijl Derksen op hetzelfde moment constant loopt te roepen dat Nederland hartstikke vol is en binnen nu en 25 jaar Islamitisch is? En dan zulke domme teksten. Lachwekkend. En dan die Gijp die nooit zn lagere school heeft afgemaakt die gaat meepraten over een top tussen Putin en Trump in Alaska, en eventjes een analyse geeft hoe gek Trump is etc, bah. Ze hadden het lekker bij het voetbal moeten laten en af en toe de randzaken bespreken, maar ze voelen zich nu politiek verslaggever, analist, politicus, specialist, geoloog, politicoloog, statisticus, medicus, en demograaf in één. Er is bij mij echt iets geknapt deze zomer. Nooit meer VI voor mij. Zelfs de uitzendingen met Wierd Duk die ik als enige op de Nederlandse TV nog zinnige dingen hoor zeggen heb ik geskipt.
Nog een paar jaar en dan zijn mijn laatste banden met Nederland verbroken, en dan zoeken ze het maar lekker uit op dat zinkende schip. De groeten.
quote:Op woensdag 10 september 2025 01:45 schreef Eagles89 het volgende:
Hoi iedereen, ben een tijdje afwezig geweest hier, ik ga nu alweer de derde week in zonder een seconde van VI te hebben gekeken, en ik mis het totaal niet. Heb zo’n 16 jaar iedere uitzending gezien, maar het is mooi geweest. En dat ik het helemaal niet mis zegt alles. Dat een mislukte linksback van Veendam mij moet vertellen dat Wilders een koekenbakker is, dat iedere inwoner van Gaza inmiddels in 1000 stukjes is gedeeld door de bloeddorstige SS soldaten van Israel, en dat de VVDer die verantwoordelijk is voor een complete invasie aan asielzoekers nu door Derksen wordt voorgedragen als minister van Asiel lees ik in een paar posts hierboven? Terwijl Derksen op hetzelfde moment constant loopt te roepen dat Nederland hartstikke vol is en binnen nu en 25 jaar Islamitisch is? En dan zulke domme teksten. Lachwekkend. En dan die Gijp die nooit zn lagere school heeft afgemaakt die gaat meepraten over een top tussen Putin en Trump in Alaska, en eventjes een analyse geeft hoe gek Trump is etc, bah. Ze hadden het lekker bij het voetbal moeten laten en af en toe de randzaken bespreken, maar ze voelen zich nu politiek verslaggever, analist, politicus, specialist, geoloog, politicoloog, statisticus, medicus, en demograaf in één. Er is bij mij echt iets geknapt deze zomer. Nooit meer VI voor mij. Zelfs de uitzendingen met Wierd Duk die ik als enige op de Nederlandse TV nog zinnige dingen hoor zeggen heb ik geskipt.
Nog een paar jaar en dan zijn mijn laatste banden met Nederland verbroken, en dan zoeken ze het maar lekker uit op dat zinkende schip. De groeten.
Het houdt je wel bezig hè, ik hoop dat je je snel beter voelt!quote:Op woensdag 10 september 2025 01:45 schreef Eagles89 het volgende:
Doe niet zo boos joh ouwe reus, laat gaan.quote:Op woensdag 10 september 2025 01:45 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vind dat ook een raar programma hoor, ik heb er nooit naar gekeken en ken ook niemand die het kijkt, wat is daar de doelgroep van?quote:Op woensdag 10 september 2025 08:34 schreef IsItMeOrYou het volgende:
RTL Tonight 291.000 kijkers, dus minder.
Die gast van de mail krijgt reusachtig de deksel op zijn neusquote:Op woensdag 10 september 2025 08:34 schreef IsItMeOrYou het volgende:
RTL Tonight 291.000 kijkers, dus minder.
Weer een overwinning van WOKEquote:Op woensdag 10 september 2025 01:45 schreef Eagles89 het volgende:
Wat ben je toch ook een geweldige flapdrol.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:56 schreef Eagles89 het volgende:
Rusland is als een malle aan het bewapenen, en nu weer die drones in Polen, wat weer een flinke grens over is (letterlijk en figuurlijk) dus misschien ga ik vanavond terugkijken als ik thuis ben, want de standaard talkshows en nieuwsprogramma’s kijk ik al helemaal nooit meer. Maar als ik die kop van Boekenlul in beeld zie, of het weer over die eeuwigdurende klaagzang over Gaza gaat, druk ik hem meteen uit. En als Rene keihard roept dat er niks aan de hand is en we het “lekker moeten laten gaan” twijfel ik nog of ik verder zal kijken. Het zal de eerste uitzending zijn sinds weken waar ik weer een poging bij ga wagen.
Ik weet niet of iemand het al eens tegen je gezegd heeft, maar je plaat loopt aardig vastquote:Op woensdag 10 september 2025 20:56 schreef Eagles89 het volgende:
Rusland is als een malle aan het bewapenen, en nu weer die drones in Polen, wat weer een flinke grens over is (letterlijk en figuurlijk) dus misschien ga ik vanavond terugkijken als ik thuis ben, want de standaard talkshows en nieuwsprogramma’s kijk ik al helemaal nooit meer. Maar als ik die kop van Boekenlul in beeld zie, of het weer over die eeuwigdurende klaagzang over Gaza gaat, druk ik hem meteen uit. En als Rene keihard roept dat er niks aan de hand is en we het “lekker moeten laten gaan” twijfel ik nog of ik verder zal kijken. Het zal de eerste uitzending zijn sinds weken waar ik weer een poging bij ga wagen.
Mocht van mij nog veel langer spreken.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
Sander zet gelijk een record qua spreektijd.
Goedele woont naast Molenbeek, die wil geen brandbom door haar ruit.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:21 schreef hanskraaijjr het volgende:
Goedele was weer een beetje aan het downplayen. Zij durft ook de problemen niet te benoemen. Dan ben je overbodig daar aan tafel.
Ook echt dit posten nadat hij om 1 uur snacht had gepost het totaal niet te missenquote:Op woensdag 10 september 2025 22:10 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik weet niet of iemand het al eens tegen je gezegd heeft, maar je plaat loopt aardig vast
Stukje Ongehoord Nederland.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:44 schreef DrDentz het volgende:
Rene doet een avondje genieten van Ben Shapiro en Charlie Kirk, lekker man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |