Maar wie moet dan nog kijken als intellectueel links niet kijkt en domrechts ook niet meer? Alleen nog de achterban van 50+ komt aan zijn trekken bij deze showquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is toch wonderbaarlijk hoe Domrechts nu dit programma loopt af te kraken en alleen omdat Johan wat meer ruimte wil geven aan echte expertise in plaats van onderbuik-expertise.
Maar dan zelf niet meer kijken is niet voldoende. Nu moet iedereen overtuigd worden om niet te kijken want de domheid moet wel blijven regeren in Nederland.
Godskolere wat ben jij zuur zeg.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 05:24 schreef Eagles89 het volgende:
Als ik de reacties hier zo teruglees ben ik zo ontzettend blij dat ik mijn tijd niet meer verdoe aan dat programma waar een zeer matige linksback van Veendam zonder enige genoten opleiding de grootste wereldproblemen loopt te analyseren en te verklaren voor een miljoenen publiek. Het is toch te bizar voor woorden als je dr over nadenkt. Een zeer simpele voetballer zonder enige scholing die als het orakel van Nederland 1 miljoen landgenoten even vertelt hoe Israel zich precies moet gedragen tegen Hamas en hoe Wilders het politiek allemaal zou moeten aanpakken. Om te KOTSEN is het. Heb geen minuut gekeken deze week en ik mis het totaal niet. Na 16 jaar vrijwel iedere aflevering gezien te hebben is het nogal wat, maar het voelt verrassend goed het programma LINKS te laten liggen.
Er is geen enkele goede reden waarom Westerse landen ''Palestijnse'' kinderen zouden moeten opvangen. Straks blijven ze nog, krijgen ze gezinshereniging en hebben we straks nog veel meer antisemieten en lieden die net zo over meisjes en vrouwen denken als de moordenaar van Lisa - en daar hebben we er al véél en véél te veel van. Het is niet ''xenofoob'' of ''extreemrechts'' om daar vriendelijk voor te bedanken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik vraag me echt af of Weird zelf wel gelooft wat hij zegt of dat het maar een act is waar ie zijn brood mee verdient.
Anders snap ik niet hoe een redelijk intelligent overkomende man niet begrijpt dat kinderen verwonden en ze dan 'toelaten' naar het buitenland te gaan voor zorg geen genocide is. Het gewelddadig overbrengen van kinderen naar een andere groep is een van de kernpunten van genocide. Als zelfs ik die basale kennis heb, zou hij dat toch ook moeten hebben?
Van Israël hoeven de Palestijnen heus niet allemaal dood, als hun land maar 'gezuiverd' wordt.
Dit lijkt me gewoon een kloon van Eagles89.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 01:32 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Er is geen enkele goede reden waarom Westerse landen ''Palestijnse'' kinderen zouden moeten opvangen. Straks blijven ze nog, krijgen ze gezinshereniging en hebben we straks nog veel meer antisemieten en lieden die net zo over meisjes en vrouwen denken als de moordenaar van Lisa - en daar hebben we er al véél en véél te veel van. Het is niet ''xenofoob'' of ''extreemrechts'' om daar vriendelijk voor te bedanken.
Laat landen in de regio maar eens wat meer doen. Zij doen veel te weinig om ''Palestijnen'' op te vangen - hetgeen ik overigens ook wel weer goed kan begrijpen.
Mij maakt het helemaal niet uit of je het wel of niet doet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 01:32 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Er is geen enkele goede reden waarom Westerse landen ''Palestijnse'' kinderen zouden moeten opvangen. Straks blijven ze nog, krijgen ze gezinshereniging en hebben we straks nog veel meer antisemieten en lieden die net zo over meisjes en vrouwen denken als de moordenaar van Lisa - en daar hebben we er al véél en véél te veel van. Het is niet ''xenofoob'' of ''extreemrechts'' om daar vriendelijk voor te bedanken.
Laat landen in de regio maar eens wat meer doen. Zij doen veel te weinig om ''Palestijnen'' op te vangen - hetgeen ik overigens ook wel weer goed kan begrijpen.
Doe nou ff normaal man en zoom eens uit. In plaats van zo in je emotie te zitten. Om hoeveel kinderen gaat het nou daadwerkelijk op de totale bevolking daar. Denk nou eens een keertje logisch na. Om een paar honderd, zeg max paar duizend kinderen op inmiddels -een nog steeds groeiende bevolking- van ~3 miljoen. Dus het gaat misschien om 0.1%(!!!) van de bevolking kerel. Maar GENOCIDEEEEE.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mij maakt het helemaal niet uit of je het wel of niet doet.
Het is alleen mokerdom om te doen of toelaten dat kinderen die je ernstig verwond hebt naar andere landen gedeporteerd worden omdat je ook alle ziekenhuizen opgeblazen hebt hét bewijs is dat je geen genocide pleegt.
Het is vrij letterlijk het tegenovergestelde, een voorbeeld van genocide.
Sorry, je hebt gelijk. Deze redelijke post liet me inzien dat ík iets te emotioneel wasquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:20 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Doe nou ff normaal man en zoom eens uit. In plaats van zo in je emotie te zitten. Om hoeveel kinderen gaat het nou daadwerkelijk op de totale bevolking daar. Denk nou eens een keertje logisch na. Om een paar honderd, zeg max paar duizend kinderen op inmiddels -een nog steeds groeiende bevolking- van ~3 miljoen. Dus het gaat misschien om 0.1%(!!!) van de bevolking kerel. Maar GENOCIDEEEEE.
Je klinkt al net als die hysterische Extinction Rebellion en Free Palestine groepjes. Hou toch een keer op met dat wanhopige GENOCIDEEEE geratel.
Net ala die @:WismutVeilchen83 hierboven trouwens.
Ga ff in op je GENOCIDEEEE gereutel op basis van de statistiek, misschien kom je dan wat geloofwaardiger over.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Deze redelijke post liet me inzien dat ík iets te emotioneel was
We hebben maar één leventje ouwe reus, is niet goed hoor ditquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:24 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ga ff in op je GENOCIDEEEE gereutel op basis van de statistiek, misschien kom je dan wat geloofwaardiger over.
Er is hulp beschikbaar als je zo ver bentquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:24 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ga ff in op je GENOCIDEEEE gereutel op basis van de statistiek, misschien kom je dan wat geloofwaardiger over.
Ik denk niet dat ze zwanger is, maar gewoon erg gezet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Achter Wilfred zit een zwangere vrouw met grote tetten
nou en?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Deze redelijke post liet me inzien dat ík iets te emotioneel was
Niet zwanger, maar een maatje meerquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ja stel je voor: iemand met een andere mening in een linkse bubbel. Waardoor je telkens gedwongen wordt om na te denken over de extreme keuzes die je gemaakt hebt. Liever wil je gewoon met zijn allen afgeven op het programma en toch stiekem elke dag kijken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:42 schreef mitt het volgende:
Zou al een stuk schelen als die Eagles zijn account door de shredder haalt. Niet te doen dit.
Daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:39 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Ja stel je voor: iemand met een andere mening in een linkse bubbel. Waardoor je telkens gedwongen wordt om na te denken over de extreme keuzes die je gemaakt hebt. Liever wil je gewoon met zijn allen afgeven op het programma en toch stiekem elke dag kijken.
Bijzondere mensen hier wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geef de schrijvers de schuld, dus de redacteuren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:14 schreef mitt het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het riedeltje is elke keer hetzelfde en is gewoon schijtirritant.
Maakt niet uit welke kleur het zegt, we weten het nu wel.
Heb het over de irritante userquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geef de schrijvers de schuld, dus de redacteuren.
Deze oud-voetballers zijn gewoon goedbetaalde papegaaien.
Ik kijk niet vaak, maar als de uitzending begint, zie ik ze altijd inlezen met een paar A4'tjes voor hun smoel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Heb het over de irritante user
Overigens sowieso ook waar wat je zegt. Altijd dezelfde onderwerpen, altijd dezelfde meningen. Benieuwd of daar nu wel verandering in komt..
Johan is verwant aan Johannes Vermeer dus van al die andere amateurs moeten wij niks hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Als je me dit fragment had laten zien in 2013 zou ik denken dat het een parodie was.
De vrouw die zo’n 300x per dag ‘kijkcijfers’ zegt. Tina Nijkamp.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond ladys night
Helene dikke tieten en nog een
Het valt me op dat je erg gefixeerd bent op de maat van de vrouwelijke buste. Het zijn maar borsten hè, zo spannend is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond ladys night
Helene dikke tieten en nog een
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:20 schreef superniger het volgende:
Helene zit. Ze kan weer kontneuken.
En jij denkt dat ze toevallig daar zitquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:19 schreef timmmmm het volgende:
Het valt me op dat je erg gefixeerd bent op de maat van de vrouwelijke buste. Het zijn maar borsten hè, zo spannend is het allemaal niet.
Soms mis ik de Helene van Fox Sports (Eretribune). Dat deed ze echt heel leuk, als zichzelf. Van 2015 tm 2018, dacht ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:36 schreef Specularium het volgende:
Helene kruipt even in de doos van Dilan, chanant.
Ik had op het middelbaar bijna gekozen voor wisC, zo slecht was ik in wiskunde, maar zelfs ik snap nog dat figuren als Halsema hier echt volstrekt de mist ingaan. Ook nog eens bewust waarschijnlijk, want het is geen domme vrouw. Dat maakt het des te kwalijker.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:20 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Doe nou ff normaal man en zoom eens uit. In plaats van zo in je emotie te zitten. Om hoeveel kinderen gaat het nou daadwerkelijk op de totale bevolking daar. Denk nou eens een keertje logisch na. Om een paar honderd, zeg max paar duizend kinderen op inmiddels -een nog steeds groeiende bevolking- van ~3 miljoen. Dus het gaat misschien om 0.1%(!!!) van de bevolking kerel. Maar GENOCIDEEEEE.
Je klinkt al net als die hysterische Extinction Rebellion en Free Palestine groepjes. Hou toch een keer op met dat wanhopige GENOCIDEEEE geratel.
Net als die @:WismutVeilchen83 hierboven trouwens. Het begint een beetje sneu te worden. Mensen die hun Wiskunde A met statistiek al dumpten toen ze nog niet eens halverwege de middelbare school kwamen omdat ze ook pretpakket Cultuur en Verzorging of hoe het ook heette konden kiezen.
Ah, een agressieveling.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 01:14 schreef Niels_ het volgende:
Desalniettemin kon ik zijn uitspraken jegens Esther Ouwehand en het NSC zeer waarderen.
Helene tetten genot.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze toevallig daar zit
Er was ook gewoon weinig nieuws gisteren. Dan is 60 minuten vullen nog best lang.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:09 schreef Regilio_ het volgende:
Ik keek het net terug, maar wat een ongelofelijke kutuitzending.
Speculeren over wat Jack van Gelder gaat stemmen, lekker boeiend. Plus Jack kan dat zondag toch lekker zelf toelichten in die uitzending?
Daarbij blijkt wel weer eens dat Mediacourant.nl hun draaiboek is. Zeker als Tina Nijkamp er zit, dan hoef je eigenlijk al niet meer te kijken.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:22 schreef superniger het volgende:
Het leven kan raar lopen.En bijna ook flapdrol Hugo de Jonge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.rtl.nl/rtl-ni(...)perking-humberto-tan
Eric vd Burg is dan ook gewoon keihard voor de bus gegooid door Rutte destijds die zijn laatste kabinet opblies, daar bestaat een iconische foto van.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 01:14 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Ik had op het middelbaar bijna gekozen voor wisC, zo slecht was ik in wiskunde, maar zelfs ik snap nog dat figuren als Halsema hier echt volstrekt de mist ingaan. Ook nog eens bewust waarschijnlijk, want het is geen domme vrouw. Dat maakt het des te kwalijker.
Heel erg vreemd trouwens dat Derksen, die vaak roept dat het asielbeleid veel strenger moet worden, vanavond schouderdiep in de kont van Eric van der Burg (VVD) kroop en zei dat hij hem graag als minister/staatssecretaris van Asiel had gezien. Als de titel Omvolker des Vaderlands bestaan had, zou EvdB (bekend van de legendarische uitspraak ''Hoe meer asielzoekers, hoe beter'') een van de topkandidaten zijn geweest. Desalniettemin kon ik zijn uitspraken jegens Esther Ouwehand en het NSC zeer waarderen.
Vanaf maandag starten ze weer 21.35u dus dan 8 minuten minderquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:29 schreef BobW het volgende:
Het is nu ook 8 minuten langer dan vorig seizoen, dat was niet nodig.
Inderdaad altijd iedereen in de kont kruipen die ze later nog een keer wil kunnen gebruiken voor eigen gewinquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die vrijdaguitzendingen met Hélène zijn altijd zo tergend
Zeker, Dilan is hopeloos mislukt en dus moet je afstand nemenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:36 schreef Specularium het volgende:
Helene kruipt even in de doos van Dilan, chanant.
Eigenlijk op de normale tijd.quote:Op maandag 1 september 2025 21:34 schreef superniger het volgende:
Vanaf nu beginnen ze een kwartier later.
Rotterdamse kak.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit een beetje een gladjanus, ik stem hier niet op
Ik stem er ook niet op, maar de VVD had Dilan al lang moeten vervangen voor deze man. De gemiddelde (voormalig) VVD kiezer smult van zo’n gladjakker.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit een beetje een gladjanus, ik stem hier niet op
Denk het ook maar ze willen blijkbaar de woke vakjes afvinken (vrouw, allochtoon). Een witte man in de lead was 'not dun' de laatste jaren.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:18 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik stem er ook niet op, maar de VVD had Dilan al lang moeten vervangen voor deze man. De gemiddelde (voormalig) VVD kiezer smult van zo’n gladjakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |