quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:22 schreef superniger het volgende:
Het leven kan raar lopen.En bijna ook flapdrol Hugo de Jonge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.rtl.nl/rtl-ni(...)perking-humberto-tan
Eric vd Burg is dan ook gewoon keihard voor de bus gegooid door Rutte destijds die zijn laatste kabinet opblies, daar bestaat een iconische foto van.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 01:14 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Ik had op het middelbaar bijna gekozen voor wisC, zo slecht was ik in wiskunde, maar zelfs ik snap nog dat figuren als Halsema hier echt volstrekt de mist ingaan. Ook nog eens bewust waarschijnlijk, want het is geen domme vrouw. Dat maakt het des te kwalijker.
Heel erg vreemd trouwens dat Derksen, die vaak roept dat het asielbeleid veel strenger moet worden, vanavond schouderdiep in de kont van Eric van der Burg (VVD) kroop en zei dat hij hem graag als minister/staatssecretaris van Asiel had gezien. Als de titel Omvolker des Vaderlands bestaan had, zou EvdB (bekend van de legendarische uitspraak ''Hoe meer asielzoekers, hoe beter'') een van de topkandidaten zijn geweest. Desalniettemin kon ik zijn uitspraken jegens Esther Ouwehand en het NSC zeer waarderen.
Vanaf maandag starten ze weer 21.35u dus dan 8 minuten minderquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:29 schreef BobW het volgende:
Het is nu ook 8 minuten langer dan vorig seizoen, dat was niet nodig.
Inderdaad altijd iedereen in de kont kruipen die ze later nog een keer wil kunnen gebruiken voor eigen gewinquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die vrijdaguitzendingen met Hélène zijn altijd zo tergend
Zeker, Dilan is hopeloos mislukt en dus moet je afstand nemenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:36 schreef Specularium het volgende:
Helene kruipt even in de doos van Dilan, chanant.
Eigenlijk op de normale tijd.quote:Op maandag 1 september 2025 21:34 schreef superniger het volgende:
Vanaf nu beginnen ze een kwartier later.
Rotterdamse kak.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit een beetje een gladjanus, ik stem hier niet op
Ik stem er ook niet op, maar de VVD had Dilan al lang moeten vervangen voor deze man. De gemiddelde (voormalig) VVD kiezer smult van zo’n gladjakker.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit een beetje een gladjanus, ik stem hier niet op
Denk het ook maar ze willen blijkbaar de woke vakjes afvinken (vrouw, allochtoon). Een witte man in de lead was 'not dun' de laatste jaren.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:18 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik stem er ook niet op, maar de VVD had Dilan al lang moeten vervangen voor deze man. De gemiddelde (voormalig) VVD kiezer smult van zo’n gladjakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |