Swing naar links. Moet van de baasquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:59 schreef Remco het volgende:
Wat een verstandige teksten allemaal vandaag eerst over de pvv en nu over Lisa.
Kijk het sinds jaren weer. Kennelijk maakt mij enige vorm van redelijkheid links.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Swing naar links. Moet van de baas
En toch is het het meest nuchtere eerlijke verhaal wat je er hoort.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kijk het sinds jaren weer. Kennelijk maakt mij enige vorm van redelijkheid links.
Snap hier niet heel veel van.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En toch is het het meest nuchtere eerlijke verhaal wat je er hoort.
En las al een paar keer vandaag dat mannen als Gijp en Derksen “het probleem” zijn van de huidige tijd.
Daarom denk ik ook deze draai naar links, zo commercieel zijn ze ook wel weer.
Vergeet niet dat voormalig stas Harbers van Asiel in 2019 al was opgestapt naar aanleiding van een rapport waaruit bleek waarin ernstige misdrijven door asieltuig waren weggemoffeld: https://nos.nl/artikel/22(...)cijfers-asielzoekersquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 03:38 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
De dader is een asielzoeker, er is een memo uitgegaan naar de gehele media het polariseren niet verder te versterken. Wordt in de doofpot gestopt. Zo snel mogelijk ander nieuws overheen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 00:23 schreef Niels_ het volgende:
Goed gehoord dus:
https://twitter.com/FritsvTurenhout/status/1960066914191020531
Fucking Hamas TV.
Jij hebt geen sjieke jurk voor z'n sjieke concerten?quote:
Ik heb Johan niet gehoord dat hij pro-Hamas is, dat maak jij er zelf van denk ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet waarom Johan zo voor Hamas is, laat Israel die terroristen toch lekker uitroeien.
Johan is meestal voor de underdog. Hij ziet een machtig land hele steden platbombarderen en eten blokkeren terwijl kinderen uithongeren. En dat vind ie niet zo leuk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet waarom Johan zo voor Hamas is, laat Israel die terroristen toch lekker uitroeien.
Dat ben ik niet per se (al vind ik wel dat de strijd van Israël de strijd van het GEHELE Westen is), maar dan mag ik mij hier nog wel aan ergeren toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]Je zal het maar zo emotioneel betrokken zijn bij een burenruzie 4000 kilometer weg.
Arme jongen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:43 schreef DrDentz het volgende:
Je weet wie het zegt. Deze guy ontkent ook Michael Jackson's pedo-gedrag.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:44 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik heb Johan niet gehoord dat hij pro-Hamas is, dat maak jij er zelf van denk ik.
Ben je een psychopaat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]Je zal het maar zo emotioneel betrokken zijn bij een burenruzie 4000 kilometer weg.
Arme jongen
Kritiek hebben ik Israël staat voor sommige leeghoofden gelijk aan Hamas steunen. Dat is ongeveer net zo dom als beweren dat alle Israëliërs achter de genocide staan. Of wanneer je kritiek hebt op het misdadige regime van Netanyahu je dus antisemiet bent. Het is gedrag van mensen die geen argumenten hebben en dan maar zo’n onzin erin gooien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:44 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik heb Johan niet gehoord dat hij pro-Hamas is, dat maak jij er zelf van denk ik.
Omdat ik niet schuimbekkend naar een orerende oude man zit te kijken omdat hij wat kritisch is op politieke partijen die een regime steunen dat door het ICC gezocht wordt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |