quote:The 2025 edition of the US Open will be the first with a new format of mixed doubles competition, that will be moved to the first week of the US Open–Fan Week and the same week of pre-tournament qualifying matches, to be played from Tuesday, August 19 to Wednesday, August 20 with a reward of $1 million winner’s prize.
The two days of competition will be held in the Arthur Ashe Stadium and the Louis Armstrong Stadium, featuring 16 teams, with eight teams earning direct entry based on their combined singles ranking and eight wild-card entries, those do not include players outside of the singles entry list due to scheduling conflicts in qualifying matches at the same week. The matches will be played in best-of-three-sets with short sets to four games, no-ad scoring, tiebreakers at four-all, and a 10-point match tiebreak in lieu of a third set. The final will be a best-of-three set match to six games, featuring no-ad scoring, with tiebreakers at six-all with a 10-point match tiebreaker in lieu of a third set.
O ik dacht dat ze het in de eerste week van de main draw zouden doen. Dit klinkt wel logischerquote:Op maandag 18 augustus 2025 03:47 schreef wimderon het volgende:
Vanaf dinsdag al de mixed dubbel, jawel!
[ x ]
[..]
Stukje uitmelkquote:Op maandag 18 augustus 2025 03:47 schreef wimderon het volgende:
Vanaf dinsdag al de mixed dubbel, jawel!
[ x ]
[..]
Nee geen regulier toernooiquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:26 schreef chufi het volgende:
Het gemixed dubbelen is begonnen met 16 koppels bestaande uit gerenomeerde enkelspel spelers, dus de normale koppels mogen niet mee doen of is er ook nog een regulier mixed toernooi volgende week?
Het is Sinner die gooit er gewoon een kuurtje in en staat over 2.5 week met de beker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:16 schreef TjjWester het volgende:
Ik denk dat we sinner kunnen afschrijven voor de winst......
De mixed heeft ie iig gecanceledquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:16 schreef TjjWester het volgende:
De winnaar mag bijna 9 ton verdelen, zelfs voor de top tennisspelers is dat de moeite waard.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:41 schreef mitt het volgende:
Swiatek heeft alweer op de baan gestaan (en gewonnen) en Alcaraz komt zometeen.
Ze moeten hier heel veel geld voor krijgen. Gekkenwerk.
Met “gewoon” ziekte moet dat toch wel goed komen in een week? En ook als hij nog niet topfit is, zal hij de 1e rondes vast doorkomen (tenzij een hele slechte loting)quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:16 schreef TjjWester het volgende:
Errani/Vavassori lijkt me een regulier koppel dubbelaars, die staan gelukkig alvast in de halve finales.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:26 schreef chufi het volgende:
Het gemixed dubbelen is begonnen met 16 koppels bestaande uit gerenomeerde enkelspel spelers, dus de normale koppels mogen niet mee doen of is er ook nog een regulier mixed toernooi volgende week?
Dat vind ik ook van de 'normale' mixed dubbel, het is allebei vrij nutteloos.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:53 schreef mitt het volgende:
Heb gisteren een stukje zitten kijken maar het doet mij niets. Een waanzinnig punt van Alcaraz en dat was de hele hype van Carlos en Emma.
Als demonstratie voor een Slam is dit prima, maar om het een mixed dubbel titel te geven is waanzin.
makkelijk 1 miljoen verdiend met 4 uurtjes tennis ... wel delen door 2quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:53 schreef mitt het volgende:
Heb gisteren een stukje zitten kijken maar het doet mij niets. Een waanzinnig punt van Alcaraz en dat was de hele hype van Carlos en Emma.
Als demonstratie voor een Slam is dit prima, maar om het een mixed dubbel titel te geven is waanzin.
Ja die mochten meedoen als winnaars van vorig jaar, zou wel leuk zijn als die 'gewoon' winnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Errani/Vavassori lijkt me een regulier koppel dubbelaars, die staan gelukkig alvast in de halve finales.
ALLES IS NUTTELOOS!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van de 'normale' mixed dubbel, het is allebei vrij nutteloos.
Tuurlijk. En maar zeiken over een te volle kalenderquote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
makkelijk 1 miljoen verdiend met 4 uurtjes tennis ... wel delen door 2
Rus ook door in 3 sets en mag nu tegen Valentova in de final Qroundquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:30 schreef Pino112 het volgende:
Hartono naar de Q-finale, nu tegen Jones (86). Zal wel lastig worden.
Die heeft ook een aardige vrije val gemaakt zag ikquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Rus ook door in 3 sets en mag nu tegen Valentova in de final Qround
Die smash zat trouwens nog wel een heel stuk voor de lijn. Al vroeg die Mayot nog aan om die bal terug te kijken.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Jesper de Jong speelt een bizarre tiebreak, staat met 6-1 voor en wint 'm uiteindelijk met 13-11 door een smash op de lijn
Ook niet echt kans op een LL plekquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |