Fixed that for you.quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:29 schreef mitt het volgende:
Dit was 'm wel.
Denk dat Djokovic dat zelf al wist na verlies van de tiebreak vooraf.
Tegen labiele Alcaraz had hij wel een kans. Maar hij is opvallend steady dit toernooi.quote:
Denk ik ook niet. Volgende slam pas in januari, hij gaat naar de 39 (!) jaar oud..quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:43 schreef mitt het volgende:
Denk niet dat we nog een spannende Djokovic - Sinner/Alcaraz zullen zien...
Ligt even aan de fitheid van Sinner. Normaal geef ik hem het voordeel, maar Alcaraz is wel heel erg sterk.quote:Op zaterdag 6 september 2025 09:12 schreef mitt het volgende:
Sinner - Alcaraz deel III dit jaar.
Neig naar Sinner in 4.
Benieuwd op welke manier Djokovic zijn afscheid wilt vormgeven. In principe zou je zeggen: 4 halve finales is gewoon een prima prestatie. Maar je voelt ook dat er één winnen gewoon niet meer in zit. Sinner en Alcaraz domineren en worden eerder beter dan slechter. Die gaat hij over bo5 niet meer verslaan. Je wilt hem ook niet zien aftakelen naar een plek buiten de top 10. Een afscheid ik Wimbledon lijkt mij mooi.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Leuk feitje voor het eerst in 23 jaar hebben we een seizoen zonder 1 van de grote 3 in de finale van een grand slam
Buiten de top-10 staat die bijna al waardoor het ook lastiger voor hem wordt want hij gaat niet meer de tour dusdanig lopen dat die een betere ranking heeft waardoor die Alcaraz/Sinner alleen maar eerder gaat tegenkomen op de Grand Slams.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Benieuwd op welke manier Djokovic zijn afscheid wilt vormgeven. In principe zou je zeggen: 4 halve finales is gewoon een prima prestatie. Maar je voelt ook dat er één winnen gewoon niet meer in zit. Sinner en Alcaraz domineren en worden eerder beter dan slechter. Die gaat hij over bo5 niet meer verslaan. Je wilt hem ook niet zien aftakelen naar een plek buiten de top 10. Een afscheid ik Wimbledon lijkt mij mooi.
Het is WTA.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:32 schreef superniger het volgende:
En meteen een rebreak voor Anisimova.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |