SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Bekijk deze YouTube-video
[ Bericht 1% gewijzigd door vrijgevochten op 17-08-2025 19:46:12 ]
Denk je weer aan mij?quote:
Morgen dus?quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
329 foto's en 42 filmpjes. Genoeg materiaal voor een travelsnack. Volgende week, misschien
En wel wat lekkers?quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eindelijk een etenstentje gevonden dat niet fully booked is.![]()
Misschien was dit niet de meest handige dag om op de bonnefooi uit eten te gaan. 😅
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:
Hey Moeraskatquote:
Maar hebben ze ook een beetje lekker eten?quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien was dit niet de meest handige dag om op de bonnefooi uit eten te gaan. 😅
We zitten nu bij de falafeltent. Dus ik ben benieuwd.quote:
Merk hetquote:
Je was okayquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zitten nu bij de falafeltent. Dus ik ben benieuwd.
Relatief.quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Merk het
[..]
Je was okay
iedereen heeft het al op gekquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
Falafelquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Falafel kan best lekker zijnquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zijn vegetarische bitterballen zie ik.quote:
OK houd ons op de hoogte.quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het te fris wordt om buiten te zitten kom ik naar binnen. Ga ik nog even alle filmpjes bekijken en dan naar bed. Ca. 21:00dus
Nee dat zijn het niet, heeft meer weg van een gehaktbalquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het zijn vegetarische bitterballen zie ik.
Niet echt eigenlijkquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. falafel is niet gevuld. zijn eerder gehaktballen dan bitterballen..quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ooit echt geweldig lekker falafel gehaald bij een Syrisch eettentje. Helaas zit die eettent er niet meer...
Heerlijk gekruid, lekkere structuurquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat zijn het niet, heeft meer weg van een gehaktbal
Hij denkt dat het bitterballen zijn, dus nee gok van nietquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk
Heb je nog nooit falafel gehad?
Nee, en nu ik het heb opgezocht zal ik het ook niet snel eten.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk
Heb je nog nooit falafel gehad?
@bitterbal als ze vega wordtquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij denkt dat het bitterballen zijn, dus nee gok van niet
Want?quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, en nu ik het heb opgezocht zal ik het ook niet snel eten.
Wel een beetje afhankelijk van hoe ze zijn gemaakt, soms zijn ze veel te droog of juist te nattigquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk gekruid, lekkere structuur![]()
Er zit niets in wat ik zou eten.quote:
Jaquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje afhankelijk van hoe ze zijn gemaakt, soms zijn ze veel te droog of juist te nattig
Verandering van spijs doet etenquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zit niets in wat ik zou eten.
quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zit niets in wat ik zou eten.
Ik sla overquote:
Ja, kan toch?quote:
Die eigen merk AH zijn wel lekkerquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Veel van xe supermarktmeuk is niet echt lekker
Maar dat geldt voor wel meer supermarktmeuk
Heb je er in ieder geval al meer moeite voor gedaan dan ik ooit, ik koop alleen de voorgemaakte balletjesquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ook eens van die instant (ja ik maak hier geen vrienden mee) falafel gemaakt. Gewoon water aan een zakje mix toevoegen. Even kneden, balletjes van draaien en dan frituren..
Maar als je het niet probeert weet je ook niet of het lekker is toch?quote:
Ja dat wel maar blaast de hele tijd tegen mij en is ook niet bang.quote:
De L van LTVDK staat voor lambal...quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je er in ieder geval al meer moeite voor gedaan dan ik ooit, ik koop alleen de voorgemaakte balletjes
Natuurlijk kan datquote:
ik hoef ook geen falafel.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat
Maar het argument klinkt een beetje als "ik zou geen bloem en gist eten dus ik hoef geen brood"
Sowieso vind ik de meeste vivera en valess zooi maar matigquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die eigen merk AH zijn wel lekkerDie van de vivera en valess zijn maar matig
Gourmet Garden heeft wel wat lekkere dingen. Die toscaanse carre vind ik echt primaquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sowieso vind ik de meeste vivera en valess zooi maar matig
Ik hoef niet alles te proberen om te weten of ik iets lekker vind of nietquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als je het niet probeert weet je ook niet of het lekker is toch?
Dat kan.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat
Maar het argument klinkt een beetje als "ik zou geen bloem en gist eten dus ik hoef geen brood"
Dat kanquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoef ook geen falafel.
en ook geen kippenlevertjes.
Beiden nog nooit gehad maar trekt me beiden ook totaal niet
Dat kan ik niet ontkennen, ik koop ook vrij vaak voorgesneden groentenquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De L van LTVDK staat voor lambal...
(soms dan)
Ja vaak of veel te zout of juist totaal smaakloosquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sowieso vind ik de meeste vivera en valess zooi maar matig
Gewoon een keer aaienquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat wel maar blaast de hele tijd tegen mij en is ook niet bang.
Die Garden Gourmet had vroeger ook best lekkere falafel, maar die hebben toen een keer het recept 'verbeterd' waardoor het een stuk minder lekker werdquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gourmet Garden heeft wel wat lekkere dingen. Die toscaanse carre vind ik echt prima
Paprika chips.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:09 schreef Nizno het volgende:
en gelukkig heb ik droge worst met honing senf
Welquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik hoef niet alles te proberen om te weten of ik iets lekker vind of niet
Dergelijke 'verbeteringen' zitten ook met name in de winst, niet in de kwaliteit van het productquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Garden Gourmet had vroeger ook best lekkere falafel, maar die hebben toen een keer het recept 'verbeterd' waardoor het een stuk minder lekker werd
niet zo lekker met senfquote:
quote:
De Speurneuzen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:09 schreef Ama het volgende:
Als iemand toevallig nog goede kijktips heeft van de laatste tijd op Disney lees ik het graag.
Oh ik dacht dat senf typtyfus wasquote:
Nee. Dat nietquote:
de reddertjesquote:
nee. duitse mosterdquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat senf typtyfus was
Klopt, kijk maar eens naar de 'a-merk'quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dergelijke 'verbeteringen' zitten ook met name in de winst, niet in de kwaliteit van het product
quote:
Ik ga denk ik een keer kerriefalafel maken oidquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel
Maar falafel is niet zo spannend hoor, als je gehaktballetjes lekker vindt dan lust je dat ook wel
Iewlquote:
Nee dusquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel
Maar falafel is niet zo spannend hoor, als je gehaktballetjes lekker vindt dan lust je dat ook wel
In Kangoeroeland!quote:
heul niet, honing senf is lekkerquote:
op een kangoeroe eiland waar je kangoeroes vindt, zoekt een kangoeroe moeder naar haar kangoeroe kind.quote:
Ik zie nu een peuternizno voor me, proberen in kleermakerszit naast een paardenbloem te zitten zo van "zennnnnnnn FFFFFFftfftffft" en dan zo half kwattend de pluisjes proberen weg te blazenquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
heul niet, honing senf is lekker
ow en ik spreek t uit als zen FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
alsof een peuter een paardebloem weg blaast
t was mn neefje destijds bij een bruiloft waar foto's gemaakt moesten worden maar hij niet wilde meewerken, tot hij een paardebloem kreeg om te blazenquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie nu een peuternizno proberen in kleermakerszit naast een paardenbloem te zitten zo van "zennnnnnnn FFFFFFftfftffft" en dan zo half kwattend de pluisjes proberen weg te blazen
Wat staat groen hem toch goedquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
En op zijn babydeken
[ afbeelding ]
Primaquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik hou de rest van mijn handen graag heel.
Mailyquote:
hij kijkt wel heel eng.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
En op zijn babydeken
[ afbeelding ]
Normaal is het Kleppiequote:
We kwamen net terug van wandelingquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij voert hem dus te weinig aldus HONT
Werd je erg gepest?quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Normaal is het Kleppie
Niet altijdquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Normaal is het Kleppie
Nee hij is bang van falafelquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:26 schreef maily het volgende:
[..]
Niet altijd![]()
Maar ach, verandering van spijs enzo
Ja Nee daar is ie niet zo'n fan van hebben we net geleerdquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:26 schreef maily het volgende:
[..]
Niet altijd![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:26 schreef maily het volgende:
[..]
Niet altijd![]()
Ja, op school wel. Ander onderwerpquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, op school wel. Ander onderwerp
Dat doe je niet goed dan.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
als ik nu zal slapen zou ik om 5 uur wakker worden, dat schiet ook niet echt op
Vol bord!quote:
Ziet er goed uitquote:
Helemaal niet raarquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu gewoon een thuis met een hondje erin.
Raar hoe het leven loopt, want zonder verhuizing had ik geen Ambar
2 jaar geleden zou je dat ook gehoord hebben van de glazen-bollen-mevrouw.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:13 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Helemaal niet raar
Dat jullie een band zouden krijgen stond al in de sterren
Die zal het niet specifiek over een hond hebben gehad wellichtquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
2 jaar geleden zou je dat ook gehoord hebben van de glazen-bollen-mevrouw.
Als in de grote liefdequote:Op zondag 17 augustus 2025 21:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Die zal het niet specifiek over een hond hebben gehad wellicht
Dan heb je je hapjes wel verdiendquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
19.266 stapjes. Nu moe in bed.
In het weekend zijn tickets vaak duurderquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Weeh ticket naar Londen is nu weer duurder dan dat die vrijdag was.
Morgen opnieuw kijken?quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het weekend zijn tickets vaak duurder
Voor '2 personen', gewoon normale eenpersoons Foqueville portie dusquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, was wel voor 2 personen.
Dinsdag is meestal de goedkoopste dagquote:
Ohja jij wilde met de trein, weet niet of dat veel uitmaakt, zal vast wel een overlap in zittenquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Geen idee of dat ook geldt voor de trein.
Morgen schreeuwt de wekker al om 5u. Ik heb altijd met moeite om vroeg te gaan slapen op zondagavondquote:
Zou ik ook eens moeten doenquote:
Ja het is na 19.00 uur, gewoon 150 rijdenquote:Op zondag 17 augustus 2025 23:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Net ff een Belg van de weg af geknipperd die 100 reed linkerbaan
@:4EverBlackEyed zou trots zijn
quote:
quote:
kaas, spek en stroopquote:
veel mensenquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een flinke stapel pannenkoeken dan
Het was een 130 weg voor de volledigheidquote:Op zondag 17 augustus 2025 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is na 19.00 uur, gewoon 150 rijden
Heb hier nu zin in dankquote:Op zondag 17 augustus 2025 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[..]
kaas, spek en stroop
(en dan ook nog naturel met wat poedersuiker en als laatste: naturel met beetje ,niet teveel, appelmoes en kaneel)
[..]
veel mensen(waren uiteindelijk 8 man)
Ja det zeg ik toch, gewoon 150 danquote:Op zondag 17 augustus 2025 23:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het was een 130 weg voor de volledigheid
Mooi nietquote:
Ik lig nog in bed in het hotel.quote:Op maandag 18 augustus 2025 07:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Goedemorgen! Zit je al tussen de schapen?
Those are rookie numbers!quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren al 44 foto's gemaakt.
allemaal van de binnenkant van je broekzak?quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren al 44 foto's gemaakt.
Tofquote:Op maandag 18 augustus 2025 08:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed in het hotel.
Om 8:30 afgesproken om te gaan ontbijten en daarna richting de Game of Thrones studio's.
Jij ook al?quote:
Je eisprong is aanstaande?quote:Op maandag 18 augustus 2025 09:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is de tijd van de maand voor mannen
quote:
Ik reageer slechts op jouw post.quote:Op maandag 18 augustus 2025 09:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat gaat jou geen ene reet aan
Nog niet! We zitten in het laatste kwartier.quote:Op maandag 18 augustus 2025 09:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Het al nieuwe maan ondertussen heren
quote:Op maandag 18 augustus 2025 09:17 schreef UitStraling het volgende:
Mannen hebben helemaal geen periodes, wij zijn zo stabiel als graniet.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 09:17 schreef UitStraling het volgende:
Mannen hebben helemaal geen periodes, wij zijn zo stabiel als graniet.
En al die mannen kwamen uit?quote:Op maandag 18 augustus 2025 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is zo![]()
Kijk naar de Pyramides, die staan nog steeds, gebouwd door, jawel hoor, mannen.
Afrika!quote:Op maandag 18 augustus 2025 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En al die mannen kwamen uit?
Egypte en Nubiëquote:Op maandag 18 augustus 2025 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En al die mannen kwamen uit?
Dan is dat het. De maan geeft energie.quote:Op maandag 18 augustus 2025 09:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Het al nieuwe maan ondertussen heren
Ja wij mannen moeten toch ergens wonen die eerste negen maanden van onze glorieuze levens.quote:Op maandag 18 augustus 2025 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen groeien daar gewoon uit de grond en aan bomen ja
In pyramidesquote:Op maandag 18 augustus 2025 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wij mannen moeten toch ergens wonen die eerste negen maanden van onze glorieuze levens.
Wat hebben mijn mezen hier nou mee te maken?quote:
Je mag je wel even scheren.quote:Op maandag 18 augustus 2025 09:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is dat het. De maan geeft energie.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je mag je wel even scheren.
Alles voor de clickbaitquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:04 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)caroff-103-overleden
Goede foto erbij NOS
Meloenen, bloemkolen, mezen. Hmm, dat bekt toch wel wat minder vind ik.quote:Op maandag 18 augustus 2025 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat hebben mijn mezen hier nou mee te maken?
Volle maan, weerwolf...quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ik hoor net dat het niet eens nieuwe maan is, dus dan ga ik er maar uit dat ik naar de tyfus ben van een weekend vissegraatlaminaat leggen.
Ik ga dit niet uitleggenquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:06 schreef STING het volgende:
[..]
Meloenen, bloemkolen, mezen. Hmm, dat bekt toch wel wat minder vind ik.
"MET JE GROTE BLOEMKOLEN!!!"quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:06 schreef STING het volgende:
[..]
Meloenen, bloemkolen, mezen. Hmm, dat bekt toch wel wat minder vind ik.
Dat hoef je ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your tits are flat.quote:
Daarom hebben wij geen voederbakjequote:Op maandag 18 augustus 2025 10:10 schreef STING het volgende:
We zijn best wel een stel bejaarden hier, zodra er weer een pimpelmeesje in het voedingsbakje zit te eten
Jullie willen niet entertained worden?quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom hebben wij geen voederbakje
Daar zorgde logeerkonijn al voorquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:12 schreef STING het volgende:
[..]
Jullie willen niet entertainen worden?
Met vogelvoeren heb je het hele jaar entertainmentquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar zorgde logeerkonijn al voor
Helaas is die weer terug naar zijn baasjes
Slechtvalkquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel een aantal favoriete vogelsoorten ja
We hebben hier in de buurt een nestkast met slechtvalken met 2 webcams, elk voorjaar een ware reality show hierquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Slechtvalk
If you know, you know
Mooie vogels vind ik datquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:15 schreef STING het volgende:
[..]
We hebben hier in de buurt een nestkast met slechtvalken met 2 webcams, elk voorjaar een ware reality show hier
Echt welquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mooie vogels vind ik dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Foto van de kamer inclusief cuck-chair, want dat is standaard in hotels.
Wie ga je cucken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
De man van mijn minnares?quote:
Helaas geen bosuilen hierquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
In willekeurige volgorde:
- boomkruiper
- pimpelmeesje
- bonte specht
- zwaluw
- bosuil
Bij mijn oude huis zaten er bosuilen in het park en ook spechten. Zelfs een specht op het balkon gehadquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:26 schreef STING het volgende:
[..]
Helaas geen bosuilen hier
In de lente nog een specht kuiken van de straat gered en door de Dierenambulance laten ophalen. Hopelijk heeft ie het gered.
Dat is heul geen bij in die snavelquote:
Zeker bijziendquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is heul geen bij in die snavel
Ja, ik snapte hemquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volle maan, weerwolf...
Huisdieren trekken je energie niet uit je. Kinderen na het eerste levensjaar ook niet op deze manier.quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook nooit aan kinderen of een huisdier beginnen NatteKat.
Met de zonneallergie?quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:40 schreef Karzai het volgende:
kon al eerder terecht, het ging de goede kant op niets meer aan doen zei die
Nee dat snap ik. Ik doelde op dat de huisarts zei dat het de goede kant op gingquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:41 schreef Karzai het volgende:
klikken als je een sterke maag hebthoop dat je er snel van af bent karzaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat geruststellendquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Ik doelde op dat de huisarts zei dat het de goede kant op ging
Sta je straks op blijft 90 procent van je huid aan het bed plakken.quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:47 schreef Karzai het volgende:
nog maar even proberen te slapen, want dat lukte de afgelopen paar dagen amper
quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je straks op blijft 90 procent van je huid aan het bed plakken.
Dat is vroeg op de dagquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:52 schreef bitterbal het volgende:
ik heb echt een heerlijke frituur sessie achter de rug
Ben je er wel in een keer gelijk van af.quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Doh![]()
(terwijl ik zelf al in calls met mensen uit de Filipijnen)
Er zijn dan ook vrijwel geen Fokkers die in een andere timezone zittenquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Soms leg je gewoon de link niet
quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:09 schreef STING het volgende:
Aan de andere kant om 12:00 een kroket bij de lunch op m'n werk
Met mosterd?quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:09 schreef STING het volgende:
Aan de andere kant om 12:00 een kroket bij de lunch op m'n werk
Gisteren zei je ook dat je morgen zou gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ga morgen, heb vanochtend een uur hier thuis gedaan
Nu heb ik al trek gekregenquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn ruim een half uur te vroeg.
ja dat was een testquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren zei je ook dat je morgen zou gaan.
Vroeger was ik een trouwe donateur van het WNF, Cliniclowns, Natuurmonumenten en de...sportschoolquote:
brazilian waxquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar was je onveilig danquote:
dat gaat wennen voor je worden straks....quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bordje met Shoarma stond al voor me klaar toen ik thuis kwam![]()
Ja. afkicken zelfs///quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat gaat wennen voor je worden straks....
Ja, dat wel ja. Maar ze/we eten ook wel eens iets wat ik niet lekker vind hoor.....quote:
Van Lunteren!quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lunteren, vooral die slagbomen daar..
ow gelukkig maar, daar heb je dat straks geen last meer van. Alleen maar eigen keuzes.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat wel ja. Maar ze/we eten ook wel eens iets wat ik niet lekker vind hoor.....
Oh balenquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:32 schreef Nizno het volgende:
moet mijn eetgewoonten nu toch maar eens aan gaan passen. stoelgang begint vervelend te worden zonder galblaas
Op de wegquote:
Tankstation binnen gereden?quote:
Ja. weer lekker zelf koken, maar ook zal ik wel gaan afhalen of laten bezorgen...quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow gelukkig maar, daar heb je dat straks geen last meer van. Alleen maar eigen keuzes.
neuj.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh balen
Heb je wel tips meegekregen van waar je op moet letten?
Pitstopquote:
lekker dat dat kanquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. weer lekker zelf koken, maar ook zal ik wel gaan afhalen of laten bezorgen...
Ahjaquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj.
een algemeen adviespapierwerkje met wat de bijwerkingen kunnen zijn en blaat blaat... van die algemene zooi die je ook op elke zkh site kan vinden en bij elke stichting/vereniging die er een mening over heeft.
Maar t is de laatste weken extreem, toiletbezoek an sich nog niet eens, maar vooral dat ik soms mezelf vervloek vanwege de geurtjes![]()
Kan me wel inhouden, maar als ik alleen ben is het gewoon opluchtend om mezelf te vergassen.
De hoeveelheid lucht mag wel wat minder dus ben online al even aan het zoeken geweest naar kleine aanpassingen.
Dat vond ik verschrikkelijk dat niet echt kon koken na de buikoperatie.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. weer lekker zelf koken, maar ook zal ik wel gaan afhalen of laten bezorgen...
precies.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig is er tegenwoordig internet
Snap ik. Ik ga dus echt weer lekker genieten van mijn eigen kooksels over een paar weken...quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat vond ik verschrikkelijk dat niet echt kon koken na de buikoperatie.
loop naar de horstquote:
https://www.ah.nl/product(...)oepgroente-komkommerquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies.
en merendeel van de 'keuzes' is ook gewoon best logisch hoor. Komkommer 's avonds verstandiger dan een broodje kroket bijv.
en wilde sowieso al meer groenten gaan eten dus dat komt ook wel goed
de dipjes zijn dus ook gasvormers.... nu zonder galblaasquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)oepgroente-komkommer
Met lekker dipjes erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |