SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Bekijk deze YouTube-video
[ Bericht 1% gewijzigd door vrijgevochten op 17-08-2025 19:46:12 ]
Denk je weer aan mij?quote:
Morgen dus?quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
329 foto's en 42 filmpjes. Genoeg materiaal voor een travelsnack. Volgende week, misschien
En wel wat lekkers?quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eindelijk een etenstentje gevonden dat niet fully booked is.![]()
Misschien was dit niet de meest handige dag om op de bonnefooi uit eten te gaan. 😅
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:
Hey Moeraskatquote:
Maar hebben ze ook een beetje lekker eten?quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien was dit niet de meest handige dag om op de bonnefooi uit eten te gaan. 😅
We zitten nu bij de falafeltent. Dus ik ben benieuwd.quote:
Merk hetquote:
Je was okayquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zitten nu bij de falafeltent. Dus ik ben benieuwd.
Relatief.quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Merk het
[..]
Je was okay
iedereen heeft het al op gekquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
Falafelquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Falafel kan best lekker zijnquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zijn vegetarische bitterballen zie ik.quote:
OK houd ons op de hoogte.quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het te fris wordt om buiten te zitten kom ik naar binnen. Ga ik nog even alle filmpjes bekijken en dan naar bed. Ca. 21:00dus
Nee dat zijn het niet, heeft meer weg van een gehaktbalquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het zijn vegetarische bitterballen zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |