SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Bekijk deze YouTube-video
[ Bericht 1% gewijzigd door vrijgevochten op 17-08-2025 19:46:12 ]
Denk je weer aan mij?quote:
Morgen dus?quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
329 foto's en 42 filmpjes. Genoeg materiaal voor een travelsnack. Volgende week, misschien
En wel wat lekkers?quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eindelijk een etenstentje gevonden dat niet fully booked is.![]()
Misschien was dit niet de meest handige dag om op de bonnefooi uit eten te gaan. 😅
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:
Hey Moeraskatquote:
Maar hebben ze ook een beetje lekker eten?quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien was dit niet de meest handige dag om op de bonnefooi uit eten te gaan. 😅
We zitten nu bij de falafeltent. Dus ik ben benieuwd.quote:
Merk hetquote:
Je was okayquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zitten nu bij de falafeltent. Dus ik ben benieuwd.
Relatief.quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Merk het
[..]
Je was okay
iedereen heeft het al op gekquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
Falafelquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Falafel kan best lekker zijnquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zijn vegetarische bitterballen zie ik.quote:
OK houd ons op de hoogte.quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het te fris wordt om buiten te zitten kom ik naar binnen. Ga ik nog even alle filmpjes bekijken en dan naar bed. Ca. 21:00dus
Nee dat zijn het niet, heeft meer weg van een gehaktbalquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het zijn vegetarische bitterballen zie ik.
Niet echt eigenlijkquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. falafel is niet gevuld. zijn eerder gehaktballen dan bitterballen..quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ooit echt geweldig lekker falafel gehaald bij een Syrisch eettentje. Helaas zit die eettent er niet meer...
Heerlijk gekruid, lekkere structuurquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat zijn het niet, heeft meer weg van een gehaktbal
Hij denkt dat het bitterballen zijn, dus nee gok van nietquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk
Heb je nog nooit falafel gehad?
Nee, en nu ik het heb opgezocht zal ik het ook niet snel eten.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk
Heb je nog nooit falafel gehad?
@bitterbal als ze vega wordtquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij denkt dat het bitterballen zijn, dus nee gok van niet
Want?quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, en nu ik het heb opgezocht zal ik het ook niet snel eten.
Wel een beetje afhankelijk van hoe ze zijn gemaakt, soms zijn ze veel te droog of juist te nattigquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk gekruid, lekkere structuur![]()
Er zit niets in wat ik zou eten.quote:
Jaquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje afhankelijk van hoe ze zijn gemaakt, soms zijn ze veel te droog of juist te nattig
Verandering van spijs doet etenquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zit niets in wat ik zou eten.
quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zit niets in wat ik zou eten.
Ik sla overquote:
Ja, kan toch?quote:
Die eigen merk AH zijn wel lekkerquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Veel van xe supermarktmeuk is niet echt lekker
Maar dat geldt voor wel meer supermarktmeuk
Heb je er in ieder geval al meer moeite voor gedaan dan ik ooit, ik koop alleen de voorgemaakte balletjesquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ook eens van die instant (ja ik maak hier geen vrienden mee) falafel gemaakt. Gewoon water aan een zakje mix toevoegen. Even kneden, balletjes van draaien en dan frituren..
Maar als je het niet probeert weet je ook niet of het lekker is toch?quote:
Ja dat wel maar blaast de hele tijd tegen mij en is ook niet bang.quote:
De L van LTVDK staat voor lambal...quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je er in ieder geval al meer moeite voor gedaan dan ik ooit, ik koop alleen de voorgemaakte balletjes
Natuurlijk kan datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |