SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik gaf de assist met Maidenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:59 schreef essnhills het volgende:
Komt door @:cherrylips en @:moeraskat
Nee, is al besprokenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gaan we over essie d'r hills?
Dus eigenlijk ikzelf ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik gaf de assist met Maiden
Niet met mijquote:
Jammer danquote:
quote:
10:20 met het vliegtuig.quote:
kan je een beetje chillen. Vind de tijd op schiphol altijd snel gaanquote:Op zondag 17 augustus 2025 05:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
10:20 met het vliegtuig.
Intussen al in de auto op weg naar het vliegveld. Maar we gaan daar nu waarschijnlijk een uur te vroeg aankomen.
Hopelijk gaat dat op Zaventem ook zo.quote:Op zondag 17 augustus 2025 05:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je een beetje chillen. Vind de tijd op schiphol altijd snel gaan
ohh dacht schipholquote:Op zondag 17 augustus 2025 05:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat op Zaventem ook zo.![]()
En gewoon lekker vliegtuigjes kijken.Dan zal de tijd wel snel genoeg gaan.
Nee, dat is voor ons niet praktisch. Is ruim een uur meer.quote:Op zondag 17 augustus 2025 05:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh dacht schiphol![]()
komt vast goed, kopje koffie er bij
Ik ga ontbijten. Alvast een fijne reis Luctorquote:Op zondag 17 augustus 2025 05:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat is voor ons niet praktisch. Is ruim een uur meer.
Eet smakelijk. Dankje.quote:Op zondag 17 augustus 2025 05:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga ontbijten. Alvast een fijne reis Luctor
Hey GGquote:
Die staat al naast mij een echt bakkie koffiequote:Op zondag 17 augustus 2025 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Even een echt bakkie pakken.
[ afbeelding ]
Goede vluchtquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:03 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een nieuw favoriet kookprogramma gevonden
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
er is meer !!!
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Zo schattig !!!!!!!quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:30 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Komt de energie al weer een beetje terug?
En dan kan je ook gelijk voor mij gaan.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo schattig !!!!!!!![]()
Klein beetje. Dacht vandaag de gym te proberen maar dat heb ik verzet naar morgen
Morguh vakantiegangertquote:
Maar de gerriederrie is wel onder controle nu?quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo schattig !!!!!!!![]()
Klein beetje. Dacht vandaag de gym te proberen maar dat heb ik verzet naar morgen
yes, dit is nu de 3e dag met antibiotica. Was een hardnekkige deze.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar de gerriederrie is wel onder controle nu?
Nou ja, wel goed tegen de zwembandjes.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes, dit is nu de 3e dag met antibiotica. Was een hardnekkige deze.
Zal wel weer een paar kilo bijkomen de komende dagen omdat de vochtbalans zich weer gaat herstellenquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, wel goed tegen de zwembandjes.
Ik neem aan dat de eetlust ook wel weer terugkomt en er het één en ander gecompenseerd gaat worden.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel weer een paar kilo bijkomen de komende dagen omdat de vochtbalans zich weer gaat herstellen
Dat worden dus weer extra stapjesquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de eetlust ook wel weer terugkomt en er het één en ander gecompenseerd gaat worden.
ja ben idd niets kwijtquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel weer een paar kilo bijkomen de komende dagen omdat de vochtbalans zich weer gaat herstellen
Ja van gerriederrie val je niks afquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben idd niets kwijt
was 1 dag 70 en nu weer 72
Ja wordt gewoon weer de gebruikelijke methode van meet stapjes en minder hapjesquote:
ja wil echt al een paar dagen naar de gym maar heb de energie nietquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wordt gewoon weer de gebruikelijke methode van meet stapjes en minder hapjes
Nee omdat alle energie die er in gaat er gelijk weer uit kwamquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wil echt al een paar dagen naar de gym maar heb de energie niet
Misschien kun je wel even rustig wat lopen op de loopband?quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wil echt al een paar dagen naar de gym maar heb de energie niet
Heb dat gisteren geprobeerd hier thuis maar na een half uur merkte ik dat het toch teveel wasquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je wel even rustig wat lopen op de loopband?
das makkelijk. minder perenijsjes etenquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
Zucht ... Je bent een lastig geval, Bal. Ik moet zo ook stapjes gaan doen. Ik eet teveel perenijsjes.
Dan ga ik andere dingen eten.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das makkelijk. minder perenijsjes eten
gewoon accepteren dat zoet lekker is en stapjes nietquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
Zucht ... Je bent een lastig geval, Bal. Ik moet zo ook stapjes gaan doen. Ik eet teveel perenijsjes.
En dan rollend door het levenquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon accepteren dat zoet lekker is en stapjes niet
Het leven is niet eerlijk!quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon accepteren dat zoet lekker is en stapjes niet
Maar eten is heerlijk!quote:
quote:
Die zijn 40 cal ofzo tochquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
goede vluchtquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Boarden is intussen begonnen.
Goede reis!quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
alleen dat maar..quote:
have funquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijne vluchtquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goeie vlucht gewenstquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veilige vluchtquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:59 schreef essnhills het volgende:
Komt door @:cherrylips en @:moeraskat
gecko poep zit nog in de kozijnenquote:Op zondag 17 augustus 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle gekko-kak weer opgeruimd? Spinnen naar buiten gegooid?
gaat z'n gebruikelijke gangetjequote:Op zondag 17 augustus 2025 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes . Heb vandaag schoon gemaakt. draai al de 2e was. Hoe is het in sweetlake city?
ohh nicequote:Op zondag 17 augustus 2025 11:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat z'n gebruikelijke gangetjevandaag niet echt plannen, morgen werken en zoonlief ophalen op Schiphol.
in september nog laatste langere (week) vakantie, richting Griekenland deze keer
Koen jr zit nu in Chersoquote:Op zondag 17 augustus 2025 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh nicegriekenland is erg leuk
en het eten
wat is de karel? een type trein?quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koen jr zit nu in Chersoen andere Koen jr vandaag in een treinrit met 'de Karel'
is een stichting met een eigen trein. zie: https://www.karel.rocks/quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is de karel? een type trein?
oh grappigquote:Op zondag 17 augustus 2025 11:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is een stichting met een eigen trein. zie: https://www.karel.rocks/
Vriend van zoonlief had hem uitgenodigd.
als ik iets geprint moet hebben dat er goed uit moet zien print ik het dus ook altijd op werkquote:Op zondag 17 augustus 2025 11:50 schreef mschol het volgende:
toch altijd wel jammer dat je huis-tuin en keukenprinter niet de boel eruit poept zoals op het scherm (in mijn geval een stuk donkerder)
op werk kan ik volgens mij alleen maar nog slechter printen..quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik iets geprint moet hebben dat er goed uit moet zien print ik het dus ook altijd op werk
aantal printers dat we zakelijk hebben is wel fors teruggebracht maar wat er is zijn nog prima snelle kleuren multifunctionalsquote:Op zondag 17 augustus 2025 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
op werk kan ik volgens mij alleen maar nog slechter printen..
iets met paperless werken en alles digitaal
in dit geval was het leuk geweest als het er beter uitkwam, maar geen drama verder (wellicht kan ik spelen met instellingen maar het ziet er goed genoeg uit voor eenmalig iets)
we hebben 1 printer die kan printen voor het geval dat.. maar dat is ook huis-tuin en keuken modelletjequote:Op zondag 17 augustus 2025 12:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aantal printers dat we zakelijk hebben is wel fors teruggebracht maar wat er is zijn nog prima snelle kleuren multifunctionals
Ja gaat wel redelijkquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
AmaaaaaaaaaaaaAlles OK deze zondag?
dat wordt opschieten inderdaadquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:03 schreef mschol het volgende:
zo maar aankleden, naar action racen voor papiersnijder en enveloppen, daarna AH voor kadootjes, gauw inpakken en dan om 13:00 bij jarige op de stoep staan
relaxte rustige zondag, geen plannen vooralsnog.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja gaat wel redelijkweinig te klagen. En daar?
Oh shitquote:
Heb je er maar eenquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Wandeltje gedaan, vers kwassantje van de bakker op met een kopje koffie en daarna sappige mango.
Zo even naar de Hema want het oor van mijn koffiekopje is afgebroken in de vaatwasser
Heb je maar één koffiekopje dan?quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Wandeltje gedaan, vers kwassantje van de bakker op met een kopje koffie en daarna sappige mango.
Zo even naar de Hema want het oor van mijn koffiekopje is afgebroken in de vaatwasser
quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je maar één koffiekopje dan?
quote:
Ik heb voorlopig even mijn bekomst van de Duitse spoorwegenquote:Op zondag 17 augustus 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
misschien kan @:budapestenaar die boeken als er weer stakingen zijn
Anne Frank likes this message.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig even mijn bekomst van de Duitse spoorwegen
Neequote:Op zondag 17 augustus 2025 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een glazen mok hoop ik?
Uit glas drinkt koffie zoveel meer bevrijdend en chique.
Ik heb het liefst een porseleinen kopje. Maar ja, dan vind je alleen grind terug in je vaatwasserquote:
Zowaar een wijze uitspraak van jou, koffie uit glas is het lekkerstquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een glazen mok hoop ik?
Uit glas drinkt koffie zoveel meer bevrijdend en chique.
Grijs is ook een mooie kleur.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:59 schreef LTVDK het volgende:
De dag begon zo lekker zonnig, maar inmiddels is het weer grijs
Meh, enige voordeel is dat ik straks niet overal alle gordijnen hoef dicht te doen tegen de warmtequote:Op zondag 17 augustus 2025 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grijs is ook een mooie kleur.
Ik ben dan ook zowat Koning Wijsquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zowaar een wijze uitspraak van jou, koffie uit glas is het lekkerst
What elsequote:Op zondag 17 augustus 2025 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben dan ook zowat Koning Wijs
Hier was het vanmorgen grijsquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:59 schreef LTVDK het volgende:
Ik drink thee uit een glasquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zowaar een wijze uitspraak van jou, koffie uit glas is het lekkerst
Ook dat drink ik uit een glasquote:
Ieder zo zijn dingquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou het gekker vinden als je in zeemleren lingerie whisky's aan het wegtikken was.
we weten dat jij standaard op vrijdagavond er zo bij zit.quote:
Of melk met vezels uit een regenlaarsquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou het gekker vinden als je in zeemleren lingerie whisky's aan het wegtikken was.
Ssssssstquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
we weten dat jij standaard op vrijdagavond er zo bij zit.
Ik las regel aars.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of melk met vezels uit een regenlaars
Nee neequote:Op zondag 17 augustus 2025 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of melk met vezels uit een regenlaars
quote:
quote:
Even geen zon en de gordijnen open kunnen doen is ook wel weer eens lekker.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:59 schreef LTVDK het volgende:
Niet alleen op vrijdagavond hoor...quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
we weten dat jij standaard op vrijdagavond er zo bij zit.
Topic gaat over katten ...quote:Ik heb het beleid dat zodra de herstelkosten hoger zijn dan aanschafprijs, om dan een nieuwe te kopen en de oude weg te doen.
Zitten er ook batterijtjes in ofzo?quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:30 schreef LTVDK het volgende:
Op tweakers zitten ook wel wat bijzonderen
[..]
Topic gaat over katten ...
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2308738
quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:30 schreef LTVDK het volgende:
Op tweakers zitten ook wel wat bijzonderen
[..]
Topic gaat over katten ...
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2308738
quote:
Ook deze reactiequote:Op zondag 17 augustus 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
Dat je zoiets denkt bij een waterkoker ofzo, nou prima
Zou niet zo moeten werken maar die gedachtengang snap ik
Maar met levende dieren?
Wat voor gevoelloze lege huls ben je dan. Neem dan geen huisdieren als je toch niets om die beestjes geeft
quote:Maar als er wat gebeurt en de kosten gaan over de ¤1000 heen dan doe ik het niet. Het blijven dieren.
niet in dit geval met die OP.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
Jezus @:Nizno verplaats het dan.Gun ons ook een beetje plezier op de zondag.
Lolquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:35 schreef Ama het volgende:
GC / Wat zal de oversterfte zijn na de vaccinatieronde van 2025?
Lol. Het is een Pedro Pascal topic geworden.![]()
quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
Neem dan geen huisdieren als je toch niets om die beestjes geeft
en dus?quote:
Ja helaas beetje lachen op de zondagmiddag is niet toegestaan. Niemand die de OP serieus nam maar goed.quote:
Ben je al op je eindbestemming?quote:
Het gaat om de reis, niet om de bestemmingquote:
Wat voor auto heb je meegekregen?quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net de auto opgehaald. Nu op weg naar de eerst B&B.
hopelijk niet vol liefdequote:Op zondag 17 augustus 2025 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net de auto opgehaald. Nu op weg naar de eerste B&B.
Een donkere Opel. Type weet ik even niet.quote:
Ja of juist welquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een donkere Opel. Type weet ik even niet.
Ik zou best wat liefde kunnen gebruiken.quote:
quote:De grootste soort is de Californische zwarte zeehaas, waarvan bekend is dat hij meer dan 90 centimeter lang kan worden en bijna 13 kilo kan wegen.
incl TVcamera's?quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou best wat liefde kunnen gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:54 schreef Ama het volgende:
Dinsdag staat er schijnbaar een kraampje ofzo met wijkagenten hier in het winkelcentrum (in de wijk) om vragen te stellen. En ik twijfel of ik er heen zal gaan.nee heb je, ja kun je krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Jezus dit blijft mij hier nu echt gewoon voor altijd achtervolgen he.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:51 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama, extra grote naakslakken https://www.ad.nl/bizar/v(...)wat-is-dat~aefdd5d2/
[..]
Even @EttovanBelgie er over informerenquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus dit blijft mij hier nu echt gewoon voor altijd achtervolgen he.
Zal wel Grandland zijnquote:
Oh ja, zal wel.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel Grandland zijnMaar ja, het blijft een Opel ...
Had je geen keuze bij de huurgarage?quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, zal wel.![]()
Ja, daar is niks aan te doen.
Nee.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je geen keuze bij de huurgarage?
Dat is wel jammerquote:
Hehe.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel jammerOf misschien ook wel praktisch, Wij zijn altijd een uur bezig met de juiste auto uitzoeken
@LordofLeavesquote:
Godver ja. Vond hem al zo stil.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:00 schreef LTVDK het volgende:
Of die heeft weer een streepje door zijn naam
Ja er komen ook telkens weer nieuwe auto's aangereden dus soms is het ook daar op wachtenquote:
Dit zou maar tegen mijn broek aanvliegen tijdens het fietsen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:51 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama, extra grote naakslakken https://www.ad.nl/bizar/v(...)wat-is-dat~aefdd5d2/
[..]
Hahaha dat is zijn lust en leven.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:20 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie Als je weer terug bent (over een week ofzo? maar dat is een wilde gok) blijf dan gewoon weg uit POL zodat we je hier niet steeds hoeven te missen.
Nee dat is zijn vriendin.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hahaha dat is zijn lust en leven.
Hier komt die gewoon 5min de Ama’s buiten zetten.
quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er komen ook telkens weer nieuwe auto's aangereden dus soms is het ook daar op wachtenVorig jaar hadden we na lang getreuzel eindelijk de auto uitgekozen en de koffers al ingeladen tot er opeens een bijna nieuwe Ford Expedition Max aan kwam rijden. Dus snel daar achteraan om die mee te nemen
![]()
Handigquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op weg naar Belfast. Onderweg zo'n bordje voor een kasteel langs de snelweg. Aangezien we toch genoeg tijd hebben. Besloten om daar heen te rijden. Opeens geen bordjes meer. En Maps gaf ook geen kastelen in de buurt van waar we zaten aan. Dus toen maar weer opgedraaid en naar de snelweg teruggereden om het vervolg van de route op te pakken.
stond er geen naam op dat bordje ?quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op weg naar Belfast. Onderweg zo'n bordje voor een kasteel langs de snelweg. Aangezien we toch genoeg tijd hebben. Besloten om daar heen te rijden. Opeens geen bordjes meer. En Maps gaf ook geen kastelen in de buurt van waar we zaten aan. Dus toen maar weer opgedraaid en naar de snelweg teruggereden om het vervolg van de route op te pakken.
Misschien wel,maar die hebben we allemaal niet geregistreerd.quote:
Cat is ook gewoon leuk gezelschapquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer op weg terug naar huis. Het was weer leuk, maar eigenlijk te kort.
klinkt een beetje als willem alexanderquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien wel,maar die hebben we allemaal niet geregistreerd.
quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:04 schreef bitterbal het volgende:
moster heeft sinds kort insta.
Dus ik had een story geplaats , weet niet meer precies wat maar het was iets grappigs. Bel ik haar vandaag, vraagt ze waarom ik dat naar heb gestuurd. Ik zei van ik stuur niets, ik plaats het op mijn instagram. Zegt ze ja maar ik vind het niet leuk![]()
Ik dus ik probeer haar weer uit te leggen dat ik het op MIJN insta plaats en ik niet rekening hou met wat zij wel en niet leuk vindt
Volgens mij snapt ze het nog steeds niet
Social media uitleggen is soms zo vermoeiend.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:04 schreef bitterbal het volgende:
Dus ik had een story geplaats , weet niet meer precies wat maar het was iets grappigs. Bel ik haar vandaag, vraagt ze waarom ik dat naar heb gestuurd. Ik zei van ik stuur niets, ik plaats het op mijn instagram. Zegt ze ja maar ik vind het niet leuk![]()
Ik dus ik probeer haar weer uit te leggen dat ik het op MIJN insta plaats en ik niet rekening hou met wat zij wel en niet leuk vindt
Lolquote:Op zondag 17 augustus 2025 15:04 schreef bitterbal het volgende:
ja zie ik haar wel doenquote:Op zondag 17 augustus 2025 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Monster is zeker ook zo'n type dat reviews plaatst over de bezorging of dat ze het bestelde item nog niet hebben gebruikt.
Of een review bij een recept dat oma het anders maakte of dat ze geen [insert hoofdingrediënt recept] lusten dus dat ze niets heeft aan het recept
Ontvrienden dan.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:18 schreef bitterbal het volgende:
heb haar ook welles een foto van een water monitor lizard hier in bangkok gestuurd want zze vroeg om foto's.
Zei ze ook ja die vind ik niet leuk
quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:04 schreef bitterbal het volgende:
Wat vind ze dan wel leuk?quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:18 schreef bitterbal het volgende:
heb haar ook welles een foto van een water monitor lizard hier in bangkok gestuurd want zze vroeg om foto's.
Zei ze ook ja die vind ik niet leuk
Kattenfilmpjes.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat vind ze dan wel leuk?
Ze vond Bal's vader leukquote:Op zondag 17 augustus 2025 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat vind ze dan wel leuk?
Sow.quote:
Ik weet dat nietquote:
Stiefmonster of te wel Bals Stiefmoederquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Gronau. Het zachtjes regenen is ook voorbij
Ohwquote:Op zondag 17 augustus 2025 15:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stiefmonster of te wel Bals Stiefmoeder
quote:
Volgens mij snapt ze het heel goed. Ze wil gewoon niet dat je dat soort dingen leuk vindt.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:04 schreef bitterbal het volgende:
ze kan mijn rug opquote:Op zondag 17 augustus 2025 16:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij snapt ze het heel goed. Ze wil gewoon niet dat je dat soort dingen leuk vindt.
Eerst ff goed je rug trainen danquote:
ja misschien dat eerst doenquote:Op zondag 17 augustus 2025 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerst ff goed je rug trainen dan
Vast wel een paar hier die je willen helpen.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:58 schreef Ama het volgende:
Karaoke momentje is aangebroken. Wie zingt met mij mee?
Bekijk deze YouTube-video
Ik wil best een keer met je karaoke doen, maar niet op dat nummerquote:Op zondag 17 augustus 2025 16:58 schreef Ama het volgende:
Karaoke momentje is aangebroken. Wie zingt met mij mee?
Dit beter?quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wil best een keer met je karaoke doen, maar niet op dat nummer
Qua muziek wel. Voor karoake is dit echt niet te doenquote:
Je verwacht het niet.quote:
je denkt van nietquote:
Ik heb @Ama nog nooit horen zingen, dus dat weet ik niet.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Qua muziek wel. Voor karoake is dit echt niet te doen
Veel slechter/valser dan ik is haast onmogelijkquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb @:ama nog nooit horen zingen, dus dat weet ik niet.
Na waarom niet?quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wil best een keer met je karaoke doen, maar niet op dat nummer
quote:
Wat denken ze wel niet.quote:
Ik heb nog niet geluisterd maar aan het plaatje te zien kan ik dat niet zingen. Nu kan ik sowieso niet geweldig zingen hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb @:ama nog nooit horen zingen, dus dat weet ik niet.
quote:Probleemwolf beet kind bij Austerlitz, waarschuwing bossen te mijden blijft in stand
quote:Mars Extinction Rebellion
Vanmiddag was er een mars van Extinction Rebellion tegen het doodschieten van de wolf. "Die wordt buiten het bos gehouden, want we moeten juist uit de buurt van die wolf blijven," zegt een woordvoerder. "Er is genoeg ruimte voor ons en voor de wolf."
Dat wordt een flinke stapel pannenkoeken danquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:37 schreef mschol het volgende:
oh en ik bak ze niet zelf maar ze worden vers gemaakt
moet alleen even 2 liter melk aanleveren
Los van de realiteitquote:
Mag ik ook voor alle drie kiezen?quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Na waarom niet?Je mag ook kiezen voor 1 van deze 3:
Fijn weekend gehad? Ben je alweer thuis?quote:
Morgen gaan we weer naar huis. Was heerlijkquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn weekend gehad? Ben je alweer thuis?
Jaaaaquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mag ik ook voor alle drie kiezen?
Je kijkt er altijd zo naar uit en het is ook zo weer voorbij hequote:Op zondag 17 augustus 2025 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen gaan we weer naar huis. Was heerlijk
@Recce houdt wel altijd bij waar de vliegtuigen zijn, waar KSC-ers in zittenquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Zijn hier vliegtuigspotters? Wat is een leuke plek om vliegtuigen te spotten bij Schiphol, ook een beetje makkelijk bereikbnaar met de auto? Er zit ergens een Mac bij een landingsbaan had ik begrepen maar ik weet niet precies waar.
Ja dat wel. We kijken nu al uit naar Texel.quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kijkt er altijd zo naar uit en het is ook zo weer voorbij he
De Polderbaan. Sta ik woensdag toevallig. Stond vorige keer een frietkar.quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Zijn hier vliegtuigspotters? Wat is een leuke plek om vliegtuigen te spotten bij Schiphol, ook een beetje makkelijk bereikbnaar met de auto? Er zit ergens een Mac bij een landingsbaan had ik begrepen maar ik weet niet precies waar.
Wannabe moeten we eigenlijk in deze stijl doenquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Jaaaaik sta normaal met karaoke toch de helft van de tijd een liedje te zingen.
Wanneer gaan jullie daar naar toe?quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat wel. We kijken nu al uit naar Texel.
[..]
De Polderbaan. Sta ik woensdag toevallig. Stond vorige keer een frietkar.
https://www.google.nl/maps/place/McDonald's+Airport+Schiphol+McDrive+Noord/@52.3208297,4.7843278,1523m/data=!3m1!1e3!4m6!3m5!1s0x47c5e111c6df0a81:0x986eeeb2177eb492!8m2!3d52.321065!4d4.792317!16s%2Fg%2F1td37ff5?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDgxMy4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3Dquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Texel? Eerste week van oktober. Van maandag tot maandag.quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie daar naar toe?
Dat wordt niet zwemmen of zonnen dan bbrrrquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Texel? Eerste week van oktober. Van maandag tot maandag.
Nee, uitwaaienquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt niet zwemmen of zonnen dan bbrrr
Binnenlaten en naar het asiel brengenquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:58 schreef Ama het volgende:
Deze kat ook al bijna binnen. Voelt zich hier ook wel thuis zo te zien.Maar deze begint te blazen naar me als ik hem wegjaag.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
https://www.schiphol.nl/nl/jij-en-schiphol/vliegtuigspotten/quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Nee die kat hoor twee huizen verderop.quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Binnenlaten en naar het asiel brengen
Wel mooi beestquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee die kat hoor twee huizen verderop.
Wel spannend zeker, zo direct op de polderbaan.quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat wel. We kijken nu al uit naar Texel.
[..]
De Polderbaan. Sta ik woensdag toevallig. Stond vorige keer een frietkar.
Dank uquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.google.nl/maps/place/McDonald's+Airport+Schiphol+McDrive+Noord/@:52.3208297,4.7843278,1523m/data=!3m1!1e3!4m6!3m5!1s0x47c5e111c6df0a81:0x986eeeb2177eb492!8m2!3d52.321065!4d4.792317!16s%2Fg%2F1td37ff5?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDgxMy4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Heerlijk met een beetje harde wind aan het strand wandelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |