Hopelijk gaat dat op Zaventem ook zo.quote:Op zondag 17 augustus 2025 05:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je een beetje chillen. Vind de tijd op schiphol altijd snel gaan
ohh dacht schipholquote:Op zondag 17 augustus 2025 05:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat op Zaventem ook zo.![]()
En gewoon lekker vliegtuigjes kijken.Dan zal de tijd wel snel genoeg gaan.
Nee, dat is voor ons niet praktisch. Is ruim een uur meer.quote:Op zondag 17 augustus 2025 05:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh dacht schiphol![]()
komt vast goed, kopje koffie er bij
Ik ga ontbijten. Alvast een fijne reis Luctorquote:Op zondag 17 augustus 2025 05:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat is voor ons niet praktisch. Is ruim een uur meer.
Eet smakelijk. Dankje.quote:Op zondag 17 augustus 2025 05:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga ontbijten. Alvast een fijne reis Luctor
Hey GGquote:
Die staat al naast mij een echt bakkie koffiequote:Op zondag 17 augustus 2025 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Even een echt bakkie pakken.
[ afbeelding ]
Goede vluchtquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:03 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een nieuw favoriet kookprogramma gevonden
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
er is meer !!!
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Zo schattig !!!!!!!quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:30 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Komt de energie al weer een beetje terug?
En dan kan je ook gelijk voor mij gaan.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo schattig !!!!!!!![]()
Klein beetje. Dacht vandaag de gym te proberen maar dat heb ik verzet naar morgen
Morguh vakantiegangertquote:
Maar de gerriederrie is wel onder controle nu?quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo schattig !!!!!!!![]()
Klein beetje. Dacht vandaag de gym te proberen maar dat heb ik verzet naar morgen
yes, dit is nu de 3e dag met antibiotica. Was een hardnekkige deze.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar de gerriederrie is wel onder controle nu?
Nou ja, wel goed tegen de zwembandjes.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes, dit is nu de 3e dag met antibiotica. Was een hardnekkige deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |