Ssssssstquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
we weten dat jij standaard op vrijdagavond er zo bij zit.
Ik las regel aars.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of melk met vezels uit een regenlaars
Nee neequote:Op zondag 17 augustus 2025 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of melk met vezels uit een regenlaars
quote:
quote:
Even geen zon en de gordijnen open kunnen doen is ook wel weer eens lekker.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:59 schreef LTVDK het volgende:
De dag begon zo lekker zonnig, maar inmiddels is het weer grijs
Niet alleen op vrijdagavond hoor...quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
we weten dat jij standaard op vrijdagavond er zo bij zit.
Topic gaat over katten ...quote:Ik heb het beleid dat zodra de herstelkosten hoger zijn dan aanschafprijs, om dan een nieuwe te kopen en de oude weg te doen.
Zitten er ook batterijtjes in ofzo?quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:30 schreef LTVDK het volgende:
Op tweakers zitten ook wel wat bijzonderen
[..]
Topic gaat over katten ...
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2308738
quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:30 schreef LTVDK het volgende:
Op tweakers zitten ook wel wat bijzonderen
[..]
Topic gaat over katten ...
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2308738
quote:
Ook deze reactiequote:Op zondag 17 augustus 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
Dat je zoiets denkt bij een waterkoker ofzo, nou prima
Zou niet zo moeten werken maar die gedachtengang snap ik
Maar met levende dieren?
Wat voor gevoelloze lege huls ben je dan. Neem dan geen huisdieren als je toch niets om die beestjes geeft
quote:Maar als er wat gebeurt en de kosten gaan over de ¤1000 heen dan doe ik het niet. Het blijven dieren.
niet in dit geval met die OP.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
Jezus @:Nizno verplaats het dan.Gun ons ook een beetje plezier op de zondag.
Lolquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:35 schreef Ama het volgende:
GC / Wat zal de oversterfte zijn na de vaccinatieronde van 2025?
Lol. Het is een Pedro Pascal topic geworden.![]()
quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
Neem dan geen huisdieren als je toch niets om die beestjes geeft
en dus?quote:
Ja helaas beetje lachen op de zondagmiddag is niet toegestaan. Niemand die de OP serieus nam maar goed.quote:
Ben je al op je eindbestemming?quote:
Het gaat om de reis, niet om de bestemmingquote:
Wat voor auto heb je meegekregen?quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net de auto opgehaald. Nu op weg naar de eerst B&B.
hopelijk niet vol liefdequote:Op zondag 17 augustus 2025 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net de auto opgehaald. Nu op weg naar de eerste B&B.
Een donkere Opel. Type weet ik even niet.quote:
Ja of juist welquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een donkere Opel. Type weet ik even niet.
Ik zou best wat liefde kunnen gebruiken.quote:
quote:De grootste soort is de Californische zwarte zeehaas, waarvan bekend is dat hij meer dan 90 centimeter lang kan worden en bijna 13 kilo kan wegen.
incl TVcamera's?quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou best wat liefde kunnen gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:54 schreef Ama het volgende:
Dinsdag staat er schijnbaar een kraampje ofzo met wijkagenten hier in het winkelcentrum (in de wijk) om vragen te stellen. En ik twijfel of ik er heen zal gaan.nee heb je, ja kun je krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Jezus dit blijft mij hier nu echt gewoon voor altijd achtervolgen he.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:51 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama, extra grote naakslakken https://www.ad.nl/bizar/v(...)wat-is-dat~aefdd5d2/
[..]
Even @EttovanBelgie er over informerenquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus dit blijft mij hier nu echt gewoon voor altijd achtervolgen he.
Zal wel Grandland zijnquote:
Oh ja, zal wel.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel Grandland zijnMaar ja, het blijft een Opel ...
Had je geen keuze bij de huurgarage?quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, zal wel.![]()
Ja, daar is niks aan te doen.
Nee.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je geen keuze bij de huurgarage?
Dat is wel jammerquote:
Hehe.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel jammerOf misschien ook wel praktisch, Wij zijn altijd een uur bezig met de juiste auto uitzoeken
@LordofLeavesquote:
Godver ja. Vond hem al zo stil.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:00 schreef LTVDK het volgende:
Of die heeft weer een streepje door zijn naam
Ja er komen ook telkens weer nieuwe auto's aangereden dus soms is het ook daar op wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |