SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik gaf de assist met Maidenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:59 schreef essnhills het volgende:
Komt door @:cherrylips en @:moeraskat
Nee, is al besprokenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gaan we over essie d'r hills?
Dus eigenlijk ikzelf ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik gaf de assist met Maiden
Niet met mijquote:
Jammer danquote:
quote:
10:20 met het vliegtuig.quote:
kan je een beetje chillen. Vind de tijd op schiphol altijd snel gaanquote:Op zondag 17 augustus 2025 05:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
10:20 met het vliegtuig.
Intussen al in de auto op weg naar het vliegveld. Maar we gaan daar nu waarschijnlijk een uur te vroeg aankomen.
Hopelijk gaat dat op Zaventem ook zo.quote:Op zondag 17 augustus 2025 05:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je een beetje chillen. Vind de tijd op schiphol altijd snel gaan
ohh dacht schipholquote:Op zondag 17 augustus 2025 05:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat op Zaventem ook zo.![]()
En gewoon lekker vliegtuigjes kijken.Dan zal de tijd wel snel genoeg gaan.
Nee, dat is voor ons niet praktisch. Is ruim een uur meer.quote:Op zondag 17 augustus 2025 05:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh dacht schiphol![]()
komt vast goed, kopje koffie er bij
Ik ga ontbijten. Alvast een fijne reis Luctorquote:Op zondag 17 augustus 2025 05:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat is voor ons niet praktisch. Is ruim een uur meer.
Eet smakelijk. Dankje.quote:Op zondag 17 augustus 2025 05:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga ontbijten. Alvast een fijne reis Luctor
Hey GGquote:
Die staat al naast mij een echt bakkie koffiequote:Op zondag 17 augustus 2025 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Even een echt bakkie pakken.
[ afbeelding ]
Goede vluchtquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:03 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een nieuw favoriet kookprogramma gevonden
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
er is meer !!!
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Zo schattig !!!!!!!quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:30 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Komt de energie al weer een beetje terug?
En dan kan je ook gelijk voor mij gaan.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo schattig !!!!!!!![]()
Klein beetje. Dacht vandaag de gym te proberen maar dat heb ik verzet naar morgen
Morguh vakantiegangertquote:
Maar de gerriederrie is wel onder controle nu?quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo schattig !!!!!!!![]()
Klein beetje. Dacht vandaag de gym te proberen maar dat heb ik verzet naar morgen
yes, dit is nu de 3e dag met antibiotica. Was een hardnekkige deze.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar de gerriederrie is wel onder controle nu?
Nou ja, wel goed tegen de zwembandjes.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes, dit is nu de 3e dag met antibiotica. Was een hardnekkige deze.
Zal wel weer een paar kilo bijkomen de komende dagen omdat de vochtbalans zich weer gaat herstellenquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, wel goed tegen de zwembandjes.
Ik neem aan dat de eetlust ook wel weer terugkomt en er het één en ander gecompenseerd gaat worden.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel weer een paar kilo bijkomen de komende dagen omdat de vochtbalans zich weer gaat herstellen
Dat worden dus weer extra stapjesquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de eetlust ook wel weer terugkomt en er het één en ander gecompenseerd gaat worden.
ja ben idd niets kwijtquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel weer een paar kilo bijkomen de komende dagen omdat de vochtbalans zich weer gaat herstellen
Ja van gerriederrie val je niks afquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben idd niets kwijt
was 1 dag 70 en nu weer 72
Ja wordt gewoon weer de gebruikelijke methode van meet stapjes en minder hapjesquote:
ja wil echt al een paar dagen naar de gym maar heb de energie nietquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wordt gewoon weer de gebruikelijke methode van meet stapjes en minder hapjes
Nee omdat alle energie die er in gaat er gelijk weer uit kwamquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wil echt al een paar dagen naar de gym maar heb de energie niet
Misschien kun je wel even rustig wat lopen op de loopband?quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wil echt al een paar dagen naar de gym maar heb de energie niet
Heb dat gisteren geprobeerd hier thuis maar na een half uur merkte ik dat het toch teveel wasquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je wel even rustig wat lopen op de loopband?
das makkelijk. minder perenijsjes etenquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
Zucht ... Je bent een lastig geval, Bal. Ik moet zo ook stapjes gaan doen. Ik eet teveel perenijsjes.
Dan ga ik andere dingen eten.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das makkelijk. minder perenijsjes eten
gewoon accepteren dat zoet lekker is en stapjes nietquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
Zucht ... Je bent een lastig geval, Bal. Ik moet zo ook stapjes gaan doen. Ik eet teveel perenijsjes.
En dan rollend door het levenquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon accepteren dat zoet lekker is en stapjes niet
Het leven is niet eerlijk!quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon accepteren dat zoet lekker is en stapjes niet
Maar eten is heerlijk!quote:
quote:
Die zijn 40 cal ofzo tochquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
goede vluchtquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Boarden is intussen begonnen.
Goede reis!quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
alleen dat maar..quote:
have funquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijne vluchtquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goeie vlucht gewenstquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veilige vluchtquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:59 schreef essnhills het volgende:
Komt door @:cherrylips en @:moeraskat
gecko poep zit nog in de kozijnenquote:Op zondag 17 augustus 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle gekko-kak weer opgeruimd? Spinnen naar buiten gegooid?
gaat z'n gebruikelijke gangetjequote:Op zondag 17 augustus 2025 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes . Heb vandaag schoon gemaakt. draai al de 2e was. Hoe is het in sweetlake city?
ohh nicequote:Op zondag 17 augustus 2025 11:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat z'n gebruikelijke gangetjevandaag niet echt plannen, morgen werken en zoonlief ophalen op Schiphol.
in september nog laatste langere (week) vakantie, richting Griekenland deze keer
Koen jr zit nu in Chersoquote:Op zondag 17 augustus 2025 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh nicegriekenland is erg leuk
en het eten
wat is de karel? een type trein?quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koen jr zit nu in Chersoen andere Koen jr vandaag in een treinrit met 'de Karel'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |