Iewlquote:
Nee dusquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel
Maar falafel is niet zo spannend hoor, als je gehaktballetjes lekker vindt dan lust je dat ook wel
In Kangoeroeland!quote:
heul niet, honing senf is lekkerquote:
op een kangoeroe eiland waar je kangoeroes vindt, zoekt een kangoeroe moeder naar haar kangoeroe kind.quote:
Ik zie nu een peuternizno voor me, proberen in kleermakerszit naast een paardenbloem te zitten zo van "zennnnnnnn FFFFFFftfftffft" en dan zo half kwattend de pluisjes proberen weg te blazenquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
heul niet, honing senf is lekker
ow en ik spreek t uit als zen FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
alsof een peuter een paardebloem weg blaast
t was mn neefje destijds bij een bruiloft waar foto's gemaakt moesten worden maar hij niet wilde meewerken, tot hij een paardebloem kreeg om te blazenquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie nu een peuternizno proberen in kleermakerszit naast een paardenbloem te zitten zo van "zennnnnnnn FFFFFFftfftffft" en dan zo half kwattend de pluisjes proberen weg te blazen
Wat staat groen hem toch goedquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
En op zijn babydeken
[ afbeelding ]
Primaquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik hou de rest van mijn handen graag heel.
Mailyquote:
hij kijkt wel heel eng.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
En op zijn babydeken
[ afbeelding ]
Normaal is het Kleppiequote:
We kwamen net terug van wandelingquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij voert hem dus te weinig aldus HONT
Werd je erg gepest?quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Normaal is het Kleppie
Niet altijdquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Normaal is het Kleppie
Nee hij is bang van falafelquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:26 schreef maily het volgende:
[..]
Niet altijd![]()
Maar ach, verandering van spijs enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |