ik hoef ook geen falafel.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat
Maar het argument klinkt een beetje als "ik zou geen bloem en gist eten dus ik hoef geen brood"
Sowieso vind ik de meeste vivera en valess zooi maar matigquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die eigen merk AH zijn wel lekkerDie van de vivera en valess zijn maar matig
Gourmet Garden heeft wel wat lekkere dingen. Die toscaanse carre vind ik echt primaquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sowieso vind ik de meeste vivera en valess zooi maar matig
Ik hoef niet alles te proberen om te weten of ik iets lekker vind of nietquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als je het niet probeert weet je ook niet of het lekker is toch?
Dat kan.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat
Maar het argument klinkt een beetje als "ik zou geen bloem en gist eten dus ik hoef geen brood"
Dat kanquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoef ook geen falafel.
en ook geen kippenlevertjes.
Beiden nog nooit gehad maar trekt me beiden ook totaal niet
Dat kan ik niet ontkennen, ik koop ook vrij vaak voorgesneden groentenquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De L van LTVDK staat voor lambal...
(soms dan)
Ja vaak of veel te zout of juist totaal smaakloosquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sowieso vind ik de meeste vivera en valess zooi maar matig
Gewoon een keer aaienquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat wel maar blaast de hele tijd tegen mij en is ook niet bang.
Die Garden Gourmet had vroeger ook best lekkere falafel, maar die hebben toen een keer het recept 'verbeterd' waardoor het een stuk minder lekker werdquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gourmet Garden heeft wel wat lekkere dingen. Die toscaanse carre vind ik echt prima
Paprika chips.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:09 schreef Nizno het volgende:
en gelukkig heb ik droge worst met honing senf
Welquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik hoef niet alles te proberen om te weten of ik iets lekker vind of niet
Dergelijke 'verbeteringen' zitten ook met name in de winst, niet in de kwaliteit van het productquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Garden Gourmet had vroeger ook best lekkere falafel, maar die hebben toen een keer het recept 'verbeterd' waardoor het een stuk minder lekker werd
niet zo lekker met senfquote:
quote:
De Speurneuzen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:09 schreef Ama het volgende:
Als iemand toevallig nog goede kijktips heeft van de laatste tijd op Disney lees ik het graag.
Oh ik dacht dat senf typtyfus wasquote:
Nee. Dat nietquote:
de reddertjesquote:
nee. duitse mosterdquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat senf typtyfus was
Klopt, kijk maar eens naar de 'a-merk'quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dergelijke 'verbeteringen' zitten ook met name in de winst, niet in de kwaliteit van het product
quote:
Ik ga denk ik een keer kerriefalafel maken oidquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel
Maar falafel is niet zo spannend hoor, als je gehaktballetjes lekker vindt dan lust je dat ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |