Meloenen, bloemkolen, mezen. Hmm, dat bekt toch wel wat minder vind ik.quote:Op maandag 18 augustus 2025 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat hebben mijn mezen hier nou mee te maken?

Volle maan, weerwolf...quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ik hoor net dat het niet eens nieuwe maan is, dus dan ga ik er maar uit dat ik naar de tyfus ben van een weekend vissegraatlaminaat leggen.

Ik ga dit niet uitleggenquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:06 schreef STING het volgende:
[..]
Meloenen, bloemkolen, mezen. Hmm, dat bekt toch wel wat minder vind ik.

"MET JE GROTE BLOEMKOLEN!!!"quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:06 schreef STING het volgende:
[..]
Meloenen, bloemkolen, mezen. Hmm, dat bekt toch wel wat minder vind ik.

Dat hoef je ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Your tits are flat.quote:

Daarom hebben wij geen voederbakjequote:Op maandag 18 augustus 2025 10:10 schreef STING het volgende:
We zijn best wel een stel bejaarden hier, zodra er weer een pimpelmeesje in het voedingsbakje zit te eten

Jullie willen niet entertained worden?quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom hebben wij geen voederbakje

Daar zorgde logeerkonijn al voorquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:12 schreef STING het volgende:
[..]
Jullie willen niet entertainen worden?

Met vogelvoeren heb je het hele jaar entertainmentquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar zorgde logeerkonijn al voor
Helaas is die weer terug naar zijn baasjes

Slechtvalkquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel een aantal favoriete vogelsoorten ja

We hebben hier in de buurt een nestkast met slechtvalken met 2 webcams, elk voorjaar een ware reality show hierquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Slechtvalk
If you know, you know

Mooie vogels vind ik datquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:15 schreef STING het volgende:
[..]
We hebben hier in de buurt een nestkast met slechtvalken met 2 webcams, elk voorjaar een ware reality show hier

Echt welquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mooie vogels vind ik dat

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.

quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Foto van de kamer inclusief cuck-chair, want dat is standaard in hotels.
Wie ga je cucken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |