herfstquote:
al dat haar van me dat overal en nergens heen waaitquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, lekker uitwaaien als het droog is aan het strand is wel
dan ga ik op vakantiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
herfst![]()
In september en oktober is het vaak nog prima weer. Rond de eerste week van oktober is het vaak nog zulk lekker weer dat je buiten kunt zitten.
Precies, vooral zonder de regenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, lekker uitwaaien als het droog is aan het strand is wel
Elastiek, haarklem, schaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
al dat haar van me dat overal en nergens heen waait![]()
nee
lekkeerrrrrrrr 2xquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
da
[..]
dan ga ik op vakantie![]()
naar frankrijk voor kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas
zelfs met een capuchon op kruipt het waar het niet moet gaanquote:
Lijf heeft er last vanquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je er sowieso last van? Zit het in je lijf en kan je het moeilijk kwijt? Of heb je last van een te warm huis?
Alsof er dikke stroop door de aderen 'stroomt'quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijf heeft er last van
Alles is veel zwaarder en vermoeiender.
Ja zoiets jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof er dikke stroop door de aderen 'stroomt'
Die laatste als naam ken ik al. Zijn die andere twee tegenwoordig ookal kindernamen?quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die laatste als naam ken ik al. Zijn die andere twee tegenwoordig ookal kindernamen?
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die laatste als naam ken ik al. Zijn die andere twee tegenwoordig ookal kindernamen?
Die van Bal heet Wind.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die van Bal heet Wind.
Bevalt ze zestien keer per dag van
X Æ A-XI, Exa Dark Sideræl en Techno Mechanicus zijn toch gewoon heel normale en traditionele namen johquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, kindernamen tegenwoordig zijn vooral onuitspreekbaar.
Oh dat is wel echt vervelend ja. Hou je veel vocht vast?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijf heeft er last van
Alles is veel zwaarder en vermoeiender.
Is hij hier dan niet welkom??quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
oh jee, wie heeft die knijn weer hier binnen gelaten
Wel wat, niet superveel?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat is wel echt vervelend ja. Hou je veel vocht vast?
Woahquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
X Æ A-XI, Exa Dark Sideræl en Techno Mechanicus zijn toch gewoon heel normale en traditionele namen joh
jawel hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is hij hier dan niet welkom??
Nijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
oh jee, wie heeft die knijn weer hier binnen gelaten
dan denk ik eerder aan een andere userquote:
Vervelend zeg!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel wat, niet superveel?
Dit komt 'gewoon' omdat mijn autonome zenuwstelsel niet goed werkt nu
Ja ik ook. Aan @RockNijntjequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan denk ik eerder aan een andere user
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |