Ja zoiets jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof er dikke stroop door de aderen 'stroomt'
Die laatste als naam ken ik al. Zijn die andere twee tegenwoordig ookal kindernamen?quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die laatste als naam ken ik al. Zijn die andere twee tegenwoordig ookal kindernamen?
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die laatste als naam ken ik al. Zijn die andere twee tegenwoordig ookal kindernamen?
Die van Bal heet Wind.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die van Bal heet Wind.
Bevalt ze zestien keer per dag van
X Æ A-XI, Exa Dark Sideræl en Techno Mechanicus zijn toch gewoon heel normale en traditionele namen johquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, kindernamen tegenwoordig zijn vooral onuitspreekbaar.
Oh dat is wel echt vervelend ja. Hou je veel vocht vast?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijf heeft er last van
Alles is veel zwaarder en vermoeiender.
Is hij hier dan niet welkom??quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
oh jee, wie heeft die knijn weer hier binnen gelaten
Wel wat, niet superveel?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat is wel echt vervelend ja. Hou je veel vocht vast?
Woahquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
X Æ A-XI, Exa Dark Sideræl en Techno Mechanicus zijn toch gewoon heel normale en traditionele namen joh
jawel hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is hij hier dan niet welkom??
Nijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
oh jee, wie heeft die knijn weer hier binnen gelaten
dan denk ik eerder aan een andere userquote:
Vervelend zeg!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel wat, niet superveel?
Dit komt 'gewoon' omdat mijn autonome zenuwstelsel niet goed werkt nu
Ja ik ook. Aan @RockNijntjequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan denk ik eerder aan een andere user
Een berg lees ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie of wat is kandel en waarom moet hij/zij/het/hen vrij ?
Jahoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie of wat is kandel en waarom moet hij/zij/het/hen vrij ?
Gewoon nog 20 katten erbij nemenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:52 schreef Ama het volgende:
Gvd wat een cutie. 🥹♥️
[ link | afbeelding ]
Ja maar Hedwig kan niet zo goed met andere katten helaas.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon nog 20 katten erbij nemen
Ik heb dat ook met mijn hondquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
Het is ook echt maar goed eigenlijk dat mijn kat niet zo sociaal is met anderen katten want ik zou deze zo adopteren.
Rockiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan denk ik eerder aan een andere user
Ze is toch nooit thuis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar Hedwig kan niet zo goed met andere katten helaas.
Ging ff midgetgolf spelen in Zuiderpark, dacht pak meteen het stoomtreintje mee maar die reed nietquote:
Wat stom. Wist niet dat je daar kon midgetgolfen trouwens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ging ff midgetgolf spelen in Zuiderpark, dacht pak meteen het stoomtreintje mee maar die reed niet
Als ik mag gokken: ergens ten zuiden van het centrumquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat stom. Wist niet dat je daar kon midgetgolfen trouwens.Waar zit dat ongeveer?
Scherp!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik mag gokken: ergens ten zuiden van het centrum
Ja ik denk in dat park daarquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ie weer reed, nadat er eerder gedoe was over een vergunning. Maar goed, het zij zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat stom. Wist niet dat je daar kon midgetgolfen trouwens.Waar zit dat ongeveer?
Hi ha hoquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aan de andere kant van het water is de waterspeeltuinquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ie weer reed, nadat er eerder gedoe was over een vergunning. Maar goed, het zij zo.
Midgetgolf zit vlak achter de sportcampus.
Het is de park, en bij de hoort die als aanwijzend voornaamwoordquote:
Ben langs aardig wat speeltuinen gefietst vandaag. Die waren behoorlijk leeg, niet heel gek ook eigenlijk met 31 graden op de thermometer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aan de andere kant van het water is de waterspeeltuin
Mijn Belg kan heelveel dingenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:22 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.nieuwsblad.be(...)werpen/83043385.html
Kunnen Belgen iets?
Jij gaat met 31 graden midgetgolfen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ging ff midgetgolf spelen in Zuiderpark, dacht pak meteen het stoomtreintje mee maar die reed niet
Is dat niet in het water?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aan de andere kant van het water is de waterspeeltuin
Belgische friet maken/frituren en chocolade maken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:22 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.nieuwsblad.be(...)werpen/83043385.html
Kunnen Belgen iets?
Het was 11.00 joh. Je moet nog wel iets kunnen doen hoor. Genoeg water drinken en je komt er wel doorheen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij gaat met 31 graden midgetgolfen?
Die park jonguhquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is de park, en bij de hoort die als aanwijzend voornaamwoord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |