SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
toch 5 graden minder dan hierquote:
Mag in dm, dan maak ik die opmerking welquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde een opmerking maken over de TT die niet oké was en ik ga me nu schamen in een hoekje.
met een ijsje?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde een opmerking maken over de TT die niet oké was en ik ga me nu schamen in een hoekje.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:25 schreef Ama het volgende:
Nou Hedwig ligt volgens mij ook ergens weg te smelten want heb ik al even niet gezien.
?quote:
Freek kan wel?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
We willen details. Als je zegt ijsje dan kan het natuurlijk van alles zijn.quote:
Perenijsje wellicht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
We willen details. Als je zegt ijsje dan kan het natuurlijk van alles zijn.
Als ze smelt dan is het wellicht een caramel cornettoquote:
Of een B&J.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:31 schreef STING het volgende:
[..]
Can never go wrong with a perenijsje.
Maar ze is wit met zwart dus ik zit eerder dan aan een basic Cornetto te denken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ze smelt dan is het wellicht een caramel cornetto
Uh huhquote:
Entree heffen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:35 schreef Moeraskat het volgende:
Er zitten ineens drie kinderen in het zwembad hier in de achtertuin…
Door se temperatuur zou je juist aan de ijsvariant moeten deneknquote:
15 euro per persoon per half uur.quote:
Caramel chew chewquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Door se temperatuur zou je juist aan de ijsvariant moeten denekn
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ze is wit met zwart dus ik zit eerder dan aan een basic Cornetto te denken.
Ja, dat vind ik sowieso een goed idee. Had dat al tegen kitten gezegd aangezien ze niet wil helpen met onderhouden.quote:
"Wat zijn Russen mama?"quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:37 schreef Ama het volgende:
Roep dat de Russen binnen komen vallen en dat ze snel naar huis moeten.
“Wat zijn Russen”quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:37 schreef Ama het volgende:
Roep dat de Russen binnen komen vallen en dat ze snel naar huis moeten.
En dat water is ook niet gratis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik sowieso een goed idee. Had dat al tegen kitten gezegd aangezien ze niet wil helpen met onderhouden.
Klopt, zeker omdat het verwarmd isquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dat water is ook niet gratis.
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Wat zijn Russen mama?"
Wel dat ze om de haverklap moeten plassen…quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:37 schreef Ama het volgende:
Oh wacht jij vindt dat niet erg volgens mij.
Die van mij weet dat wel, maar die anderen niet.quote:
Niets boven een echte Cornetto Classicoquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ze is wit met zwart dus ik zit eerder dan aan een basic Cornetto te denken.
Zolang ze dat niet in het bad doen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel dat ze om de haverklap moeten plassen…
Is het niet de tuinslang/sproeier van de buren?quote:
Ik word alleen gek van die zwemluier.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang ze dat niet in het bad doen...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang ze dat niet in het bad doen...
quote:
Jaquote:
Nog even volhouden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
De zomer mag wel klaar zijn van mij
Minstens een maand nogquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Nee was een hele korte regenbui.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is het niet de tuinslang/sproeier van de buren?
Woohooquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen kan ik mijn nieuw appartementje zien![]()
![]()
Ohhh spannendquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen kan ik mijn nieuw appartementje zien![]()
![]()
22 graden ofzo is wel primaquote:
echt he. tijd voor nachtvorstquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Gelatelli vanille wafelhoorntjequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
We willen details. Als je zegt ijsje dan kan het natuurlijk van alles zijn.
jaaaa kerstmarkt en Glühwein en reibkuchen en warme chocomel met rum en slagroom en en enquote:
Nee niet die halve sneeuwvlokjes hier allemaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
het is maar een week mensen we kunnen het
Heul nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar wij zijn nederlanders, dus we mogen ook klagenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dat doen ze toch gewoon in het zwembadje?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel dat ze om de haverklap moeten plassen…
Ik ben heul geen halfjequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet die halve sneeuwvlokjes hier allemaal.
Ook beter op de motor.quote:
quote:
volgende maand regent het te veelquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar wij zijn nederlanders, dus we mogen ook klagen
Jammerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
Gewoon thuisquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doen ze toch gewoon in het zwembadje?
klaar?? Het is eindelijk begonnen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
quote:
Jij mag mijn warmte wel overnemen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
klaar?? Het is eindelijk begonnen.
Sneeuw is wel lekker frisquote:
Spuitelf.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doen ze toch gewoon in het zwembadje?
Regenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
volgende maand regent het te veel
oktober waait het te hard
november is alles grijs en te weinig zon
december is te koud
januari is depressief
februari vergeten we altijd want te bezopen van de carnaval
Heb je er sowieso last van? Zit het in je lijf en kan je het moeilijk kwijt? Of heb je last van een te warm huis?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij mag mijn warmte wel overnemen?
Nou, lekker uitwaaien als het droog is aan het strand is welquote:
herfstquote:
al dat haar van me dat overal en nergens heen waaitquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, lekker uitwaaien als het droog is aan het strand is wel
dan ga ik op vakantiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
herfst![]()
In september en oktober is het vaak nog prima weer. Rond de eerste week van oktober is het vaak nog zulk lekker weer dat je buiten kunt zitten.
Precies, vooral zonder de regenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, lekker uitwaaien als het droog is aan het strand is wel
Elastiek, haarklem, schaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
al dat haar van me dat overal en nergens heen waait![]()
nee
lekkeerrrrrrrr 2xquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
da
[..]
dan ga ik op vakantie![]()
naar frankrijk voor kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas
zelfs met een capuchon op kruipt het waar het niet moet gaanquote:
Lijf heeft er last vanquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je er sowieso last van? Zit het in je lijf en kan je het moeilijk kwijt? Of heb je last van een te warm huis?
Alsof er dikke stroop door de aderen 'stroomt'quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijf heeft er last van
Alles is veel zwaarder en vermoeiender.
Ja zoiets jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof er dikke stroop door de aderen 'stroomt'
Die laatste als naam ken ik al. Zijn die andere twee tegenwoordig ookal kindernamen?quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die laatste als naam ken ik al. Zijn die andere twee tegenwoordig ookal kindernamen?
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die laatste als naam ken ik al. Zijn die andere twee tegenwoordig ookal kindernamen?
Die van Bal heet Wind.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die van Bal heet Wind.
Bevalt ze zestien keer per dag van
X Ć A-XI, Exa Dark Siderćl en Techno Mechanicus zijn toch gewoon heel normale en traditionele namen johquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, kindernamen tegenwoordig zijn vooral onuitspreekbaar.
Oh dat is wel echt vervelend ja. Hou je veel vocht vast?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijf heeft er last van
Alles is veel zwaarder en vermoeiender.
Is hij hier dan niet welkom??quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
oh jee, wie heeft die knijn weer hier binnen gelaten
Wel wat, niet superveel?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat is wel echt vervelend ja. Hou je veel vocht vast?
Woahquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
X Ć A-XI, Exa Dark Siderćl en Techno Mechanicus zijn toch gewoon heel normale en traditionele namen joh
jawel hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is hij hier dan niet welkom??
Nijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
dan denk ik eerder aan een andere userquote:
Vervelend zeg!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel wat, niet superveel?
Dit komt 'gewoon' omdat mijn autonome zenuwstelsel niet goed werkt nu
Ja ik ook. Aan @RockNijntjequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan denk ik eerder aan een andere user
Een berg lees ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie of wat is kandel en waarom moet hij/zij/het/hen vrij ?
Jahoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie of wat is kandel en waarom moet hij/zij/het/hen vrij ?
Gewoon nog 20 katten erbij nemenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:52 schreef Ama het volgende:
Gvd wat een cutie. 🥹♥️
[ link | afbeelding ]
Ja maar Hedwig kan niet zo goed met andere katten helaas.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon nog 20 katten erbij nemen
Ik heb dat ook met mijn hondquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
Het is ook echt maar goed eigenlijk dat mijn kat niet zo sociaal is met anderen katten want ik zou deze zo adopteren.
Rockiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan denk ik eerder aan een andere user
Ze is toch nooit thuis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar Hedwig kan niet zo goed met andere katten helaas.
Ging ff midgetgolf spelen in Zuiderpark, dacht pak meteen het stoomtreintje mee maar die reed nietquote:
Wat stom. Wist niet dat je daar kon midgetgolfen trouwens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ging ff midgetgolf spelen in Zuiderpark, dacht pak meteen het stoomtreintje mee maar die reed niet
Als ik mag gokken: ergens ten zuiden van het centrumquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat stom. Wist niet dat je daar kon midgetgolfen trouwens.Waar zit dat ongeveer?
Scherp!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik mag gokken: ergens ten zuiden van het centrum
Ja ik denk in dat park daarquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ie weer reed, nadat er eerder gedoe was over een vergunning. Maar goed, het zij zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat stom. Wist niet dat je daar kon midgetgolfen trouwens.Waar zit dat ongeveer?
Hi ha hoquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aan de andere kant van het water is de waterspeeltuinquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ie weer reed, nadat er eerder gedoe was over een vergunning. Maar goed, het zij zo.
Midgetgolf zit vlak achter de sportcampus.
Het is de park, en bij de hoort die als aanwijzend voornaamwoordquote:
Ben langs aardig wat speeltuinen gefietst vandaag. Die waren behoorlijk leeg, niet heel gek ook eigenlijk met 31 graden op de thermometer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aan de andere kant van het water is de waterspeeltuin
Mijn Belg kan heelveel dingenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:22 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.nieuwsblad.be(...)werpen/83043385.html
Kunnen Belgen iets?
Jij gaat met 31 graden midgetgolfen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ging ff midgetgolf spelen in Zuiderpark, dacht pak meteen het stoomtreintje mee maar die reed niet
Is dat niet in het water?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aan de andere kant van het water is de waterspeeltuin
Belgische friet maken/frituren en chocolade maken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:22 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.nieuwsblad.be(...)werpen/83043385.html
Kunnen Belgen iets?
Het was 11.00 joh. Je moet nog wel iets kunnen doen hoor. Genoeg water drinken en je komt er wel doorheen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij gaat met 31 graden midgetgolfen?
Die park jonguhquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is de park, en bij de hoort die als aanwijzend voornaamwoord![]()
Iedereen zijn ding maar moet er persoonlijk niet aan denken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij gaat met 31 graden midgetgolfen?
Ja toen viel het nog meequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Het was 11.00 joh. Je moet nog wel iets kunnen doen hoor. Genoeg water drinken en je komt er wel doorheen.
Komt omdat het niet heel erg drukkend warm is dat is morgen wel anders. Dan kies ik ook niet voor inspanning.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind het eigenlijk niet eens overdreven warm buiten.
Ik vind het wel overdrevenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind het eigenlijk niet eens overdreven warm buiten.
Dat staat voor zaterdag op het programma. Zondag 21 maar dan ben ik het land uit voor een paar weken. 😎quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het wel overdreven
Hoezo is 24 graden niet goed genoeg. Stelletje uitslovers
Eindelijk rust!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat staat voor zaterdag op het programma. Zondag 21 maar dan ben ik het land uit voor een paar weken. 😎
Nou, dan maak ik me daar morgen wel druk om. Vroeg zatquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Komt omdat het niet heel erg drukkend warm is dat is morgen wel anders. Dan kies ik ook niet voor inspanning.
Neequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:39 schreef Recce het volgende:
Even een check. Drinkt iedereen genoeg?
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:39 schreef Recce het volgende:
trek me zo een halve liter openquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:39 schreef Recce het volgende:
Ik wacht nog even tot de zon weg is denk ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
trek me zo een halve liter open
ik kreeg een paar uur geleden een flesje drinken naar me gesmeten omdat ik niet genoeg drinkquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:39 schreef Recce het volgende:
Netjesquote:
Detailsquote:
Door die rolmops?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kreeg een paar uur geleden een flesje drinken naar me gesmeten omdat ik niet genoeg drink
thee thee thee en niet te vergeten theequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:39 schreef Recce het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:39 schreef Recce het volgende:
En terechtquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kreeg een paar uur geleden een flesje drinken naar me gesmeten omdat ik niet genoeg drink
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
trek me zo een halve liter open
Ja dat had ik ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
thee thee thee en niet te vergeten thee
ja ze geven aan dat je ouderen extra goed moet controleren dat ze genoeg drinkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)n-lemon-ice-tea-sourquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
thee thee thee en niet te vergeten thee
Ik ben niet echt overtuigd nu na jouw review.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)n-lemon-ice-tea-sour
Deze was okee. NIet super lekker, maar ook niet vies
Ik ga hem ook niet snel weer kopen..quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben niet echt overtuigd nu na jouw review.
ik drink geen ice teaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)n-lemon-ice-tea-sour
Deze was okee. NIet super lekker, maar ook niet vies
Oh okeequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik drink geen ice tea
een gigantische aversie tegen
quote:
Ik heb net grote glazen water en ijsjes aan de voegers gegeven die nu bij de overburen aan het werk zijn. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ze geven aan dat je ouderen extra goed moet controleren dat ze genoeg drinken
zijn ze ook oud genoeg?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net grote glazen water en ijsjes aan de voegers gegeven die nu bij de overburen aan het werk zijn. Telt dat ook?
Ze zijn ergens in de 30 denk ikquote:
hmmm dat is niet echt volgens het hitteplan dan... maar ze zullen het niet erg hebben gevondenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zijn ergens in de 30 denk ik
Nee ze waren erg dankbaar. Heel verrassendquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmm dat is niet echt volgens het hitteplan dan... maar ze zullen het niet erg hebben gevonden
Komt goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:41 schreef Ama het volgende:
Gelukkig is de keelpijn helemaal weggezakt inmiddels. Kwam gewoon omdat het helemaal geďrriteerd was maar ja alsnog wel irritant.
Ja als iets geďrriteerd is dan is dat wel irritantquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:41 schreef Ama het volgende:
Gelukkig is de keelpijn helemaal weggezakt inmiddels. Kwam gewoon omdat het helemaal geďrriteerd was maar ja alsnog wel irritant.
Die worden wel vies na een tijdje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:32 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nog 8 flessen van deze staan
nog niet op de datum en ze staan netjes weggestopt op een droge plaats met stabiele temperatuurquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die worden wel vies na een tijdje.
Gelukkigquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog niet op de datum en ze staan netjes weggestopt op een droge plaats met stabiele temperatuur
na die nieuwe verpakking is de smaak veranderd dus ik was al blij dat ik nog echte flessen heb staan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GelukkigIk had die ook eens ingeslagen toen ze in de aanbieding waren en de laatste fles was niet lekker meer.
Ik heb die ice tea van ze ook in een pakje, de smaak is volgens mij wel iets anders maar het went snel. De peer heb ik nog niet geprobeerd. Zag dat AH en Jumbo ook peer hadden maar weet niet of die ook lekker zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
na die nieuwe verpakking is de smaak veranderd dus ik was al blij dat ik nog echte flessen heb staan.
ik snap niet dat die fabrikanten steeds dingen moeten veranderenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:04 schreef CherryLips het volgende:
En de pink grapefruit van Teisseire is er ook uit
Mag ik toch niet drinken ivm meds...quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:04 schreef CherryLips het volgende:
nouja als de verkoopcijfers niet naar wens zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap niet dat die fabrikanten steeds dingen moeten veranderen
Ja maar ik wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mag ik toch niet drinken ivm meds...
Ik ook niet. Als het lekker is en verkoopt, laat het dan zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap niet dat die fabrikanten steeds dingen moeten veranderen
Neeeeequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Kennelijk verkoopt het niet. Ik kan ook wel janken van die Spa Touch niet bruisend, er is ook geen alternatief in fles.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als het lekker is en verkoopt, laat het dan zo.
veranderen vanquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja als de verkoopcijfers niet naar wens zijn
of het moeilijk is of duur om bepaalde ingredienten te kijgen
dan moet je soms veranderen
ze zijn bang dat er anders een suikertax komtquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
veranderen van
[ afbeelding ] naar [ afbeelding ]
op de nieuwe verpakking 0% suiker vermelden... en de hele smaak is anders
Ik vind dat wel prima smaken hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vermijd ranja met 0% suiker als de pest. Het smaakt smerig.
ja maar als je de ingredienten naast elkaar legt van de fles en het pak is er geen verschilquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vermijd ranja met 0% suiker als de pest. Het smaakt smerig.
het wentquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind dat wel prima smaken hoor.
Het is mij door HA en diëtist aangeraden...quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het went
maar drink bij voorkeur mijn calorieën niet
tenzij ik voor viesdik ga
Kreeg weer een mention over rare namenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb soms zo'n zin in iets van 7-Up, maar de huismerken zijn allemaal met suiker. AH heeft 0% maar die is de hele tijd op/niet leverbaar bij mijn AH in elk geval.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het went
maar drink bij voorkeur mijn calorieën niet
tenzij ik voor viesdik ga
sprite is toch zonder suiker?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb soms zo'n zin in iets van 7-Up, maar de huismerken zijn allemaal met suiker. AH heeft 0% maar die is de hele tijd op/niet leverbaar bij mijn AH in elk geval.
Maar dit is gewoon een dikke win win situatiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Één van m'n buren heeft een airco gekocht
Die koelt een ruimte die aan mij grenst
vergis je niet, nu gaat hij ergens in sept okt zeuren dat het te koud is want de sauna naast hem werkt niet meerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon een dikke win win situatie
Nee, de sauna is aan de andere kant.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
vergis je niet, nu gaat hij ergens in sept okt zeuren dat het te koud is want de sauna naast hem werkt niet meer
quote:High Temperature 34.3°C at 17:45
Low Temperature 17.5°C at 6:16
Je hebt mogelijk geen dorst omdat je lichaam nog voldoende vocht heeft, of omdat je dorstgevoel minder sterk is, bijvoorbeeld door ouderdom of een bepaalde aandoening. Ook kunnen andere factoren, zoals een lagere omgevingstemperatuur, invloed hebben op je dorstgevoel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
granaatappel frambozen water
in vind het prachtig
waarom heb ik geen dorst mensen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even douchen en dan zo voetjebal kijken..
ga ik ook doen, fijne wedstrijdquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even douchen en dan zo voetjebal kijken..
ik prik door dit alles heen en neem aan dat je me een oud wijf noemtquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt mogelijk geen dorst omdat je lichaam nog voldoende vocht heeft, of omdat je dorstgevoel minder sterk is, bijvoorbeeld door ouderdom of een bepaalde aandoening. Ook kunnen andere factoren, zoals een lagere omgevingstemperatuur, invloed hebben op je dorstgevoel.
Google AI noemt je zo dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik prik door dit alles heen en neem aan dat je me een oud wijf noemt
Ja denk niet dat dit de oorzaak is vandaagquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
een lagere omgevingstemperatuur
dud0r heeft de woonkamer naar 17 graden gekregenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk niet dat dit de oorzaak is vandaag
Dan moet de airco zo hard blazen dat je ook een droge bek krijgtquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dud0r heeft de woonkamer naar 17 graden gekregen
Dat vind ik wel weer een beetje fris.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gaan zij en Travor uit elkaar?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat @:datismijnmening nu wijn aan het drinken is om te vieren dat Taylor Swift met een nieuw album komt.
Nee?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk niet dat dit de oorzaak is vandaag
Dat zal wel. Want ze moet toch een onderwerp ex hebben om over te zingen.quote:
recyclen van exen zou wel erg laag zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zal wel. Want ze moet toch een onderwerp ex hebben om over te zingen.
Bijna ieder break up bij Taylor viel samen met een nieuw albumquote:
Ik ben blij voor haar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:54 schreef Nizno het volgende:
Adele heeft ook al een tijd geen relatieproblemen.
Oh, is het weer uit?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat @:datismijnmening nu wijn aan het drinken is om te vieren dat Taylor Swift met een nieuw album komt.
Hij heeft het gevuld met leidingwater?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
*Gooit water over Grmbl heenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben ook weer gegrildEcht heel goed weer om op zolder te klussen waar het nog warmer is dan buiten en ook heel de tijd 2 trappen op en af moeten
Heb al een warme douche genomenquote:
*Gooit ook water over Luctor heenquote:
Oh, okequote:
Wel koud water mag ik hopen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Gooit ook water over Luctor heen
Volgens mij krijg je het dan juist toch alleen maar warmer na die tijd?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel koud water mag ik hopen.
Ik zal wel een enge ziekte hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt mogelijk geen dorst omdat je lichaam nog voldoende vocht heeft, of omdat je dorstgevoel minder sterk is, bijvoorbeeld door ouderdom of een bepaalde aandoening. Ook kunnen andere factoren, zoals een lagere omgevingstemperatuur, invloed hebben op je dorstgevoel.
nee hij is je buurman met de aircoquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft het gevuld met leidingwater?
Dus al die keren dat ik "vochtig poesje" hallucinerende, was het eigenlijk gewoon echt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee hij is je buurman met de airco
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel koud water mag ik hopen.
Was leuk je gekend te hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal wel een enge ziekte hebben.
Je was okayquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was leuk je gekend te hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je was te traagquote:
Lekker afkoelen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik maar naar het zwembad om dit te verwerken
Welnee, gewoon ouderdom.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zweten zul je.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
En daarna weer lekker de hitte in terug naar huis.
?quote:
Ik heb nog minder last van de warmte dan van mijn ouderdom anders.quote:
Ik zit vol.quote:
Komt nu dan Douwe Bob met een tweet?quote:Lowlands schrapt lijsttrekkers-bijeenkomst na afzegging Dilan Yesilgöz
Dilan had niet zo'n zin om af te gaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komt nu dan Douwe Bob met een tweet?
Nu gaat Douwe Bob wel naar Lowlands. Nee geen idee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komt nu dan Douwe Bob met een tweet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |