Ik vind dat wel prima smaken hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vermijd ranja met 0% suiker als de pest. Het smaakt smerig.
ja maar als je de ingredienten naast elkaar legt van de fles en het pak is er geen verschilquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vermijd ranja met 0% suiker als de pest. Het smaakt smerig.
het wentquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind dat wel prima smaken hoor.
Het is mij door HA en diëtist aangeraden...quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het went
maar drink bij voorkeur mijn calorieën niet
tenzij ik voor viesdik ga
Kreeg weer een mention over rare namenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
oh jee, wie heeft die knijn weer hier binnen gelaten
Ik heb soms zo'n zin in iets van 7-Up, maar de huismerken zijn allemaal met suiker. AH heeft 0% maar die is de hele tijd op/niet leverbaar bij mijn AH in elk geval.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het went
maar drink bij voorkeur mijn calorieën niet
tenzij ik voor viesdik ga
sprite is toch zonder suiker?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb soms zo'n zin in iets van 7-Up, maar de huismerken zijn allemaal met suiker. AH heeft 0% maar die is de hele tijd op/niet leverbaar bij mijn AH in elk geval.
Maar dit is gewoon een dikke win win situatiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Één van m'n buren heeft een airco gekocht
Die koelt een ruimte die aan mij grenst
vergis je niet, nu gaat hij ergens in sept okt zeuren dat het te koud is want de sauna naast hem werkt niet meerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon een dikke win win situatie
Nee, de sauna is aan de andere kant.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
vergis je niet, nu gaat hij ergens in sept okt zeuren dat het te koud is want de sauna naast hem werkt niet meer
quote:High Temperature 34.3°C at 17:45
Low Temperature 17.5°C at 6:16
Je hebt mogelijk geen dorst omdat je lichaam nog voldoende vocht heeft, of omdat je dorstgevoel minder sterk is, bijvoorbeeld door ouderdom of een bepaalde aandoening. Ook kunnen andere factoren, zoals een lagere omgevingstemperatuur, invloed hebben op je dorstgevoel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
granaatappel frambozen water
in vind het prachtig
waarom heb ik geen dorst mensen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even douchen en dan zo voetjebal kijken..
ga ik ook doen, fijne wedstrijdquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even douchen en dan zo voetjebal kijken..
ik prik door dit alles heen en neem aan dat je me een oud wijf noemtquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt mogelijk geen dorst omdat je lichaam nog voldoende vocht heeft, of omdat je dorstgevoel minder sterk is, bijvoorbeeld door ouderdom of een bepaalde aandoening. Ook kunnen andere factoren, zoals een lagere omgevingstemperatuur, invloed hebben op je dorstgevoel.
Google AI noemt je zo dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik prik door dit alles heen en neem aan dat je me een oud wijf noemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |