Ik ga niet eens beginnen aan zonnepanelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:24 schreef STING het volgende:
Op het moment bij Eneco, maar kijken ook bijna elk jaar wat de beste keuze is. Alleen met al het gedoe rond zonnepanelen wordt dat er helaas niet makkelijker op.
Zou ik nu ook niet doen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga niet eens beginnen aan zonnepanelen.
Ze hebben al een keer gemaild. of mijn gasmeter kapot wasquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat je niks verbruiktVraag me af wanneer ze bij je komen aankloppen om te controleren of de meters nog wel goed zijn omdat je verbruik afgelopen jaar zo drastisch is gedaald
Snap ik wel. Ze zaten er al op toen we het huis kochten, dus gelukkig geen doelstelling om de investering eruit te halen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn dak is er wel gunstig voor, dat gedoe rondom zonnepanelen alleen niet meerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goh verrassend zegquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben al een keer gemaild. of mijn gasmeter kapot was
De keer ervoor had ik vlak voordat de energieprijzen ineens omhoog schoten ook een 3 jarig contract afgesloten. Zat iedereen zich scheel te betalen aan energiekosten en ik had nog hele lage kostenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh lekker. Ik ga het wel voelen straks in mijn portemonnee als er geen saldering meer is. In mijn huurcontract van mijn huis zit standaard huur van 6 zonnepanelen, ik verbruik niet eens zoveel stroom...
quote:
engiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen zonnepanelen dus dat scheelt ook wel weer. Wil alleen wat goedkoper gas dan nu.
Etto is even op vakantiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:01 schreef bitterbal het volgende:
@:ettovanbelgie je bent geen serpent![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Best primaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
engie
krijg ik nu net een reclame mail van
1j vast
1.21922 gas, 0.27532 elek
en 400 euro bonus.
3j vast
1.30039 gas 0.26396 elek
500 euro bonus
jah anders had ik het ook niet uitgetiktquote:
maar als je wil kunnen wij af en toe wel iets over vlinders en lijstjes zeggenquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als je wil kunnen wij af en toe wel iets over vlinders en lijstjes zeggen
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |