Men zegt van wel. Zit zelf bij energiedirect. Gaat al jaren goed.quote:
Ik heb nog nooit ergens een energiecontract op mijn naam gehad...quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon geen energie meer afnemen
Ja omdat je niks verbruiktquote:
Gewoon elk jaar overstappen en kijken naar de gunstigste voorwaardenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Dus volgens mij is het allemaal een beetje hetzelfde, ik heb ook geen zonnepanelen of moeilijke dingen dus heb verder geen gehannes.
Ik kijk vooral naar de prijs.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon elk jaar overstappen en kijken naar de gunstigste voorwaarden
en volgend jaar vallen ze om en word je ondergebracht bij Essent en betaal je 250 zonder dat je er wat over te zeggen hebt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik betaal nu 140 per maand, als ik zou overstappen 115 en krijg ik 300 euro bonus.
Ik ga voor de komende winter een hele felle bouwlamp aanschaffenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
's Ochtends in het donker weg, heel de dag op een donker kantoor en dan 's avonds in het donker thuis
Wie is 'ze'?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en volgend jaar vallen ze om en word je ondergebracht bij Essent en betaal je 250 zonder dat je er wat over te zeggen hebt.
Ja dat valt ook onder gunstigste voorwaardenquote:
Ik zit al jaren bij Vandebronquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:19 schreef CherryLips het volgende:
VandeBron krijgt nog een 3,5, dat is goed.
Die kwamen voor mij niet gunstig uit door terugleverkosten zonnepanelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:20 schreef essnhills het volgende:
Ik
[..]
Ik zit al jaren bij Vandebron
Maar dat was er maar eentje die ik bekijk, ik zit ook naar Eneco, Essent en Vandebron enzo te kijken.quote:
Ik had een week of 2 voordat ze daar mee begonnen een nieuw 3 jarig contract afgesloten. En toen had ik ook nog geen zonnepanelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die kwamen voor mij niet gunstig uit door terugleverkosten zonnepanelen.
Oeh lekker. Ik ga het wel voelen straks in mijn portemonnee als er geen saldering meer is. In mijn huurcontract van mijn huis zit standaard huur van 6 zonnepanelen, ik verbruik niet eens zoveel stroom...quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had een week of 2 voordat ze daar mee begonnen een nieuw 3 jarig contract afgesloten. En toen had ik ook nog geen zonnepanelen.
Dus ik heb nog tot volgend jaar juli geen terugleverkosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |