Ja, daaromquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In het pand van Vaniella las ik.
ja we hebben er hier ook 1 op het eiland.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ah het ziekenhuis in Samui heet Bangkok Hospital. Duidelijk
Soort Kentucky Fried Chicken; maar dan met ziekenhuizen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja we hebben er hier ook 1 op het eiland.bangkok hospital
Denk een keten ofzo
maar die hier heeft niet zulke faciliteiten
Dat het al donker is voor je naar huis gaatquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
Als het al donker is terwijl ik mijn avondeten nog naar binnen moet schuiven vind ik ook niet gezellig.
quote:
Haha, pubertjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die melding kreeg ik ook.
volgens mij niet, maar ik weet niet meer waaromquote:
Denk niet dat ze er krokante kiep serverenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort Kentucky Fried Chicken; maar dan met ziekenhuizen.
's Ochtends in het donker weg, heel de dag op een donker kantoor en dan 's avonds in het donker thuisquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het al donker is voor je naar huis gaat
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was daar niet iets mee? Dat ze hele hoge rekeningen kregen?
Dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij niet, maar ik weet niet meer waarom
quote:
waarom wil je switchen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Volgens TrustPilot zijn al die bedrijven kut dus daar heb ik ook weinig aan
Gewoon geen energie meer afnemenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Volgens TrustPilot zijn al die bedrijven kut dus daar heb ik ook weinig aan
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was daar niet iets mee? Dat ze hele hoge rekeningen kregen?
quote:Vorig jaar werd bekend dat Budget Energie – zonder hun klanten daarover te informeren – over was gegaan tot maandelijks salderen. Vereniging Eigen Huis kreeg hier honderden telefoontjes over binnen van verontrustte leden, omdat maandelijks salderen kan leiden tot een hogere energierekening. De vereniging zette samen met de Consumentenbond en het televisieprogramma RADAR de energiemaatschappij onder druk om salderen op jaarbasis toe te passen en gedupeerde klanten te compenseren. Budget Energie stopte na deze druk direct met maandelijks salderen, waardoor de klanten weer profiteren van jaarlijks salderen en kunnen rekenen op een gecorrigeerde energienota.
https://www.eigenhuis.nl/(...)ontvangen-geld-terug
Ik betaal nu 140 per maand, als ik zou overstappen 115 en krijg ik 300 euro bonus.quote:
hmmmquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik betaal nu 140 per maand, als ik zou overstappen 115 en krijg ik 300 euro bonus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |