Zeggen jullie ook net als bij vanielje. Dielje en Kamielje??quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg altijd een beetje jeuk bij die naam
Ben je allergisch voor dille of kamille?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Diella en kamiellaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeggen jullie ook net als bij vanielje. Dielje en Kamielje??
Soepquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
Ik ben niet meer beroerd maar ik heb ook nog niet echt eetlust want ik moet eigenlijk even naar de Jumbo maar behalve drinken weet ik echt even niet wat ik moet halen.
Wie zijn 'jullie'? Iemand die vanille uitspreekt als vanielje komt waarschijnlijk uit Tilburg of heeft een ander gebrekquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeggen jullie ook net als bij vanielje. Dielje en Kamielje??
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat moet ik dan doen?
Lekker dille & kamille in je billequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat wel razendsnel even op en neer naar Bangkok zeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:01 schreef bitterbal het volgende:
ben weer thuis. Wilde na de boot gelijk gaan eten maar ben zo misselijk dat dat niet verstandig was
Hele dag op en neer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De hele dag in de lift staan want die is koel.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:01 schreef bitterbal het volgende:
ben weer thuis. Wilde na de boot gelijk gaan eten maar ben zo misselijk dat dat niet verstandig was
nee dit was in samui. Bangkok is niet haalbaar zoquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je gaat wel razendsnel even op en neer naar Bangkok zeg.
Speciaal om te zien dat zelfs zo'n grote afstand ze niet kan scheiden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:03 schreef Recce het volgende:
[..]Jij en Ama zijn toch wel een soort tweeling.
Ah het ziekenhuis in Samui heet Bangkok Hospital. Duidelijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dit was in samui. Bangkok is niet haalbaar zo
Ja, daaromquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In het pand van Vaniella las ik.
ja we hebben er hier ook 1 op het eiland.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ah het ziekenhuis in Samui heet Bangkok Hospital. Duidelijk
Soort Kentucky Fried Chicken; maar dan met ziekenhuizen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja we hebben er hier ook 1 op het eiland.bangkok hospital
Denk een keten ofzo
maar die hier heeft niet zulke faciliteiten
Dat het al donker is voor je naar huis gaatquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
Als het al donker is terwijl ik mijn avondeten nog naar binnen moet schuiven vind ik ook niet gezellig.
quote:
Haha, pubertjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die melding kreeg ik ook.
volgens mij niet, maar ik weet niet meer waaromquote:
Denk niet dat ze er krokante kiep serverenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort Kentucky Fried Chicken; maar dan met ziekenhuizen.
's Ochtends in het donker weg, heel de dag op een donker kantoor en dan 's avonds in het donker thuisquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het al donker is voor je naar huis gaat
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was daar niet iets mee? Dat ze hele hoge rekeningen kregen?
Dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij niet, maar ik weet niet meer waarom
quote:
waarom wil je switchen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Volgens TrustPilot zijn al die bedrijven kut dus daar heb ik ook weinig aan
Gewoon geen energie meer afnemenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Volgens TrustPilot zijn al die bedrijven kut dus daar heb ik ook weinig aan
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was daar niet iets mee? Dat ze hele hoge rekeningen kregen?
quote:Vorig jaar werd bekend dat Budget Energie – zonder hun klanten daarover te informeren – over was gegaan tot maandelijks salderen. Vereniging Eigen Huis kreeg hier honderden telefoontjes over binnen van verontrustte leden, omdat maandelijks salderen kan leiden tot een hogere energierekening. De vereniging zette samen met de Consumentenbond en het televisieprogramma RADAR de energiemaatschappij onder druk om salderen op jaarbasis toe te passen en gedupeerde klanten te compenseren. Budget Energie stopte na deze druk direct met maandelijks salderen, waardoor de klanten weer profiteren van jaarlijks salderen en kunnen rekenen op een gecorrigeerde energienota.
https://www.eigenhuis.nl/(...)ontvangen-geld-terug
Ik betaal nu 140 per maand, als ik zou overstappen 115 en krijg ik 300 euro bonus.quote:
hmmmquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik betaal nu 140 per maand, als ik zou overstappen 115 en krijg ik 300 euro bonus.
Zit ik nu ook bij, vind het verder prima, maar het is wel de duurste.quote:
Men zegt van wel. Zit zelf bij energiedirect. Gaat al jaren goed.quote:
Ik heb nog nooit ergens een energiecontract op mijn naam gehad...quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon geen energie meer afnemen
Ja omdat je niks verbruiktquote:
Gewoon elk jaar overstappen en kijken naar de gunstigste voorwaardenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Dus volgens mij is het allemaal een beetje hetzelfde, ik heb ook geen zonnepanelen of moeilijke dingen dus heb verder geen gehannes.
Ik kijk vooral naar de prijs.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon elk jaar overstappen en kijken naar de gunstigste voorwaarden
en volgend jaar vallen ze om en word je ondergebracht bij Essent en betaal je 250 zonder dat je er wat over te zeggen hebt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik betaal nu 140 per maand, als ik zou overstappen 115 en krijg ik 300 euro bonus.
Ik ga voor de komende winter een hele felle bouwlamp aanschaffenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
's Ochtends in het donker weg, heel de dag op een donker kantoor en dan 's avonds in het donker thuis
Wie is 'ze'?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en volgend jaar vallen ze om en word je ondergebracht bij Essent en betaal je 250 zonder dat je er wat over te zeggen hebt.
Ja dat valt ook onder gunstigste voorwaardenquote:
Ik zit al jaren bij Vandebronquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:19 schreef CherryLips het volgende:
VandeBron krijgt nog een 3,5, dat is goed.
Die kwamen voor mij niet gunstig uit door terugleverkosten zonnepanelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:20 schreef essnhills het volgende:
Ik
[..]
Ik zit al jaren bij Vandebron
Maar dat was er maar eentje die ik bekijk, ik zit ook naar Eneco, Essent en Vandebron enzo te kijken.quote:
Ik had een week of 2 voordat ze daar mee begonnen een nieuw 3 jarig contract afgesloten. En toen had ik ook nog geen zonnepanelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die kwamen voor mij niet gunstig uit door terugleverkosten zonnepanelen.
Oeh lekker. Ik ga het wel voelen straks in mijn portemonnee als er geen saldering meer is. In mijn huurcontract van mijn huis zit standaard huur van 6 zonnepanelen, ik verbruik niet eens zoveel stroom...quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had een week of 2 voordat ze daar mee begonnen een nieuw 3 jarig contract afgesloten. En toen had ik ook nog geen zonnepanelen.
Dus ik heb nog tot volgend jaar juli geen terugleverkosten
Ik ga niet eens beginnen aan zonnepanelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:24 schreef STING het volgende:
Op het moment bij Eneco, maar kijken ook bijna elk jaar wat de beste keuze is. Alleen met al het gedoe rond zonnepanelen wordt dat er helaas niet makkelijker op.
Zou ik nu ook niet doen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga niet eens beginnen aan zonnepanelen.
Ze hebben al een keer gemaild. of mijn gasmeter kapot wasquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat je niks verbruiktVraag me af wanneer ze bij je komen aankloppen om te controleren of de meters nog wel goed zijn omdat je verbruik afgelopen jaar zo drastisch is gedaald
Snap ik wel. Ze zaten er al op toen we het huis kochten, dus gelukkig geen doelstelling om de investering eruit te halen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn dak is er wel gunstig voor, dat gedoe rondom zonnepanelen alleen niet meerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goh verrassend zegquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben al een keer gemaild. of mijn gasmeter kapot was
De keer ervoor had ik vlak voordat de energieprijzen ineens omhoog schoten ook een 3 jarig contract afgesloten. Zat iedereen zich scheel te betalen aan energiekosten en ik had nog hele lage kostenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh lekker. Ik ga het wel voelen straks in mijn portemonnee als er geen saldering meer is. In mijn huurcontract van mijn huis zit standaard huur van 6 zonnepanelen, ik verbruik niet eens zoveel stroom...
quote:
engiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen zonnepanelen dus dat scheelt ook wel weer. Wil alleen wat goedkoper gas dan nu.
Etto is even op vakantiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:01 schreef bitterbal het volgende:
@:ettovanbelgie je bent geen serpent![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Best primaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
engie
krijg ik nu net een reclame mail van
1j vast
1.21922 gas, 0.27532 elek
en 400 euro bonus.
3j vast
1.30039 gas 0.26396 elek
500 euro bonus
jah anders had ik het ook niet uitgetiktquote:
maar als je wil kunnen wij af en toe wel iets over vlinders en lijstjes zeggenquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als je wil kunnen wij af en toe wel iets over vlinders en lijstjes zeggen
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |