Er zijn nog wel flagrantere leugens van hem te vinden. Dingen die helemaal niet eens kunnen. Zoals wat ik zei "eggs are down 450 %". Dat je geld toe zou krijgen zeg maar.quote:
Lekker je huis nog benauwder makenquote:
niet zo aanstellen is misschien ook een optiequote:
Wat moet je dan doenquote:
Medicijnen zouden ook 1000% goedkoper worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn nog wel flagrantere leugens van hem te vinden. Dingen die helemaal niet eens kunnen. Zoals wat ik zei "eggs are down 450 %". Dat je geld toe zou krijgen zeg maar.
Je moet ook eens zoeken of hoeveel Amerikaanse levens er ooit gered zijn door de inbeslagname van ik geloof 10 kg fentanyl ergens. Dat ging van een miljoen naar 5 miljoen naar 258 miljoen. Bijna elke Amerikaan was doodgegaan als ze die zak shit niet gevonden hadden.
Ja, de werking van een airco berust toch voor een groot deel ook op het minder vochtig maken van de lucht?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lekker je huis nog benauwder maken
Ik snap echt totaal niet waarom dat aangeraden wordt.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet zo aanstellen is misschien ook een optie
https://www.statnews.com/(...)lausible-misleading/quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn nog wel flagrantere leugens van hem te vinden. Dingen die helemaal niet eens kunnen. Zoals wat ik zei "eggs are down 450 %". Dat je geld toe zou krijgen zeg maar.
Je moet ook eens zoeken of hoeveel Amerikaanse levens er ooit gered zijn door de inbeslagname van ik geloof 10 kg fentanyl ergens. Dat ging van een miljoen naar 5 miljoen naar 258 miljoen. Bijna elke Amerikaan was doodgegaan als ze die zak shit niet gevonden hadden.
Niet vergeten genoeg te drinken danquote:
"Vochtige lucht kan ook voor verkoeling zorgen."quote:
Misschien koele vochtige lucht, niet je dikke handdoeken die net op 60 graden uit de wasmachine komen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Vochtige lucht kan ook voor verkoeling zorgen."
Welke sadist bedacht die grap?
De tropen, bekend om hun verfrissende luchtvochtigheidsgraad. 🫠
Moet je nagaan wat er zonder Trump was gebeurd. Dan was de hele wereldbevolking al tig keer overleden aan een overdosis fentanyl.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://www.statnews.com/(...)lausible-misleading/
Tenzij iedereen dat idee heeft, lekker met zijn twaalven in zo'n krap hokjequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De hele dag in de lift staan want die is koel.
Ja misschien als er een stevige wind staat die precies door het open raam langs de was gaat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Vochtige lucht kan ook voor verkoeling zorgen."
Welke sadist bedacht die grap?
De tropen, bekend om hun verfrissende luchtvochtigheidsgraad. 🫠
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de werking van een airco berust toch voor een groot deel ook op het minder vochtig maken van de lucht?
Krijg je weer angstzweet van want er mogen er maar zes in.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij iedereen dat idee heeft, lekker met zijn twaalven in zo'n krap hokje
Ja, een wind van 30+ graden. Lijkt me verfrissend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien als er een stevige wind staat die precies door het open raam langs de was gaat.
Maar als de lucht koel was hoefde je sowieso niet door al die brandende hoepels te springen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien koele vochtige lucht, niet je dikke handdoeken die net op 60 graden uit de wasmachine komen.
Die vochtigheid is juist weer verkoelend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je weer angstzweet van want er mogen er maar zes in.
Stinkt wel een beetje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Die vochtigheid is juist weer verkoelend.
Ja zou wel wachten tot zonsondergang met de ramen open zettenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, een wind van 30+ graden. Lijkt me verfrissend.
Ook wel even daarnaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zou wel wachten tot zonsondergang met de ramen open zetten
Soms kom je in de supermarkt mensen tegen die al vanaf tien meter te ruiken zijn. Als je daarmee in de lift staat, heb je echt een slechte dag.quote:
Gaat al om 21.10 onder, gaat hard opeensquote:
Nu weet ik waar je huis woont.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:08 schreef STING het volgende:
Oeh nice, vloog hier zojuist een Apache over
Ja sorry, wat vergeten.quote:
Bijna winter.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat al om 21.10 onder, gaat hard opeens
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat al om 21.10 onder, gaat hard opeens
*slingert Goodnight Saigon aanquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:08 schreef STING het volgende:
Oeh nice, vloog hier zojuist een Apache over
Volgende week al voor 21.00 uurquote:
Lekker weer allemaal een godsfortuin aan Gazprom doneren heujjjquote:
O ja moet nog even overstappenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker weer allemaal een godsfortuin aan Gazprom doneren heujjj
Lekker gegeten gister?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
Pff mijn keel doet wel pijn na dat gekots vannacht.
Ja maar werd rond 03:30 ineens wakker, helemaal aan het zweten (niet door de warmte) en toen ik naar de wc liep kwam alles eruit.quote:
Erg mooiquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar werd rond 03:30 ineens wakker, helemaal aan het zweten (niet door de warmte) en toen ik naar de wc liep kwam alles eruit.
* TheStigsDutchCousin Ama schouderklopje geeftquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar werd rond 03:30 ineens wakker, helemaal aan het zweten (niet door de warmte) en toen ik naar de wc liep kwam alles eruit.
Goede reclame voor het restaurant.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Van een afstandje. Met een bezem.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin Ama schouderklopje geeft
niet te hard, bloed gaat zo moeilijk van de muren afquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van een afstandje. Met een bezem.
Vorig jaar ben ik er ook geweest en toen had ik dat niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goede reclame voor het restaurant.
Enge robots en voedselvergiftigingquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goede reclame voor het restaurant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |