They heard the hum of the motorsquote:
Ik wantrouw robotsquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Die robot is niet eng toch? Ik vind hem wel schattig.
Ik ben wel blij met mijn robotstofzuigerquote:
Ik zit bij Vandebronquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Nij welke energieleverancier zitten jullie? Volgens mij zijn er niet zoveel verschillen, toch? Ik wilde overstappen naar Green Choice maar nu lees ik iets vaags over het vastzetten van oude tarieven
oxxio, dus eigenlijk gewoon enecoquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Nij welke energieleverancier zitten jullie? Volgens mij zijn er niet zoveel verschillen, toch? Ik wilde overstappen naar Green Choice maar nu lees ik iets vaags over het vastzetten van oude tarieven
nu bij essent, maar vanaf vrijdag ga ik over naar zonneplanquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met mijn robotstofzuiger
Neequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is juist het mooie weer
quote:
Eehm volgens mij dit jaar Vattenfall, hadden de gunstigste gastarievenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Nu snap ik waarom hij vakantie heeft gekregen. Hij moest vlinder beschermenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:37 schreef Ama het volgende:
Ik wist niet dat @:ettovanbelgie zijn vriendin een eigen stichting heeft.
NWS / Medewerker De Vlinderstichting bedreigd
Ik las net dat het noorden de 30 niet eens gaat halen waarschijnlijk vandaag. 🥳quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:39 schreef essnhills het volgende:
Ik vond het al wel meevallen met de warmte hier
Maar het is hier zo ongeveer het minst warm in het hele land![]()
Oh hij kan even niet reageren?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom hij vakantie heeft gekregen. Hij moest vlinder beschermen
Daar ging ik van uit gezien de TTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik las net dat het noorden de 30 niet eens gaat halen waarschijnlijk vandaag. 🥳
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar ging ik van uit gezien de TTik vind de TT ook erg onduidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |