quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar ging ik van uit gezien de TTOh zo ver was ik niet eens maar ik kijk daar niet eens altijd naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het is hier nog steeds 26 en dat was het ook toen ik wakker werd een uur geleden.quote:
Ja klopt welquote:
Nou heel veel warmer wordt het niet meer ook. nog een graadje of 6-7.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is hier nog steeds 26 en dat was het ook toen ik wakker werd een uur geleden.
(Ik was vergeten een wekker te zetten want ik had alleen een wekker voor de branderij aan.)
Ga je dan voortaan met zo'n juten D&K tasje door Hoorn lopen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:49 schreef essnhills het volgende:
Oeh leuk, Dille & Kamille komt naar Hoorn
Hier al bijna 28quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja klopt wel
Een uurtje terug was het hier net 21 graden, en nj opeens al 24bijna 25
Ik heb een juten tasje van de EDEKA. Komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ga je dan voortaan met zo'n juten D&K tasje door Hoorn lopen?#anne-fleur
Als aanvulling op mijn juten shopper van de Dekamarkt en de katoenen tas van de Lidlquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ga je dan voortaan met zo'n juten D&K tasje door Hoorn lopen?#anne-fleur
RIZquote:
Jij hipsterquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als aanvulling op mijn juten shopper van de Dekamarkt en de katoenen tas van de Lidl
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou heel veel warmer wordt het niet meer ook. nog een graadje of 6-7.
Dat ben ik, immer hipquote:
Neem er nog *hips* eentjequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Essnhips ook voor al uw drankjes
Ik ben volgens mij nog nooit bij een Dille en Kamille naar binnen geweest...quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:54 schreef essnhills het volgende:
Maar ik vind Dille & Kamille wel een leuke winkel
Maar was altijd zo ver weg
Krijg altijd een beetje jeuk bij die naamquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:54 schreef essnhills het volgende:
Maar ik vind Dille & Kamille wel een leuke winkel
Maar was altijd zo ver weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |