Iedereen zijn ding maar moet er persoonlijk niet aan denken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij gaat met 31 graden midgetgolfen?
Ja toen viel het nog meequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Het was 11.00 joh. Je moet nog wel iets kunnen doen hoor. Genoeg water drinken en je komt er wel doorheen.
Komt omdat het niet heel erg drukkend warm is dat is morgen wel anders. Dan kies ik ook niet voor inspanning.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind het eigenlijk niet eens overdreven warm buiten.
Ik vind het wel overdrevenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind het eigenlijk niet eens overdreven warm buiten.
Dat staat voor zaterdag op het programma. Zondag 21 maar dan ben ik het land uit voor een paar weken. 😎quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het wel overdreven
Hoezo is 24 graden niet goed genoeg. Stelletje uitslovers
Eindelijk rust!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat staat voor zaterdag op het programma. Zondag 21 maar dan ben ik het land uit voor een paar weken. 😎
Nou, dan maak ik me daar morgen wel druk om. Vroeg zatquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Komt omdat het niet heel erg drukkend warm is dat is morgen wel anders. Dan kies ik ook niet voor inspanning.
Neequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:39 schreef Recce het volgende:
Even een check. Drinkt iedereen genoeg?
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:39 schreef Recce het volgende:
trek me zo een halve liter openquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:39 schreef Recce het volgende:
Ik wacht nog even tot de zon weg is denk ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
trek me zo een halve liter open
ik kreeg een paar uur geleden een flesje drinken naar me gesmeten omdat ik niet genoeg drinkquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:39 schreef Recce het volgende:
Netjesquote:
Detailsquote:
Door die rolmops?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kreeg een paar uur geleden een flesje drinken naar me gesmeten omdat ik niet genoeg drink
thee thee thee en niet te vergeten theequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:39 schreef Recce het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:39 schreef Recce het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |