Komt goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:41 schreef Ama het volgende:
Gelukkig is de keelpijn helemaal weggezakt inmiddels. Kwam gewoon omdat het helemaal geïrriteerd was maar ja alsnog wel irritant.
Ja als iets geïrriteerd is dan is dat wel irritantquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:41 schreef Ama het volgende:
Gelukkig is de keelpijn helemaal weggezakt inmiddels. Kwam gewoon omdat het helemaal geïrriteerd was maar ja alsnog wel irritant.
Die worden wel vies na een tijdje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:32 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nog 8 flessen van deze staan
nog niet op de datum en ze staan netjes weggestopt op een droge plaats met stabiele temperatuurquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die worden wel vies na een tijdje.
Gelukkigquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog niet op de datum en ze staan netjes weggestopt op een droge plaats met stabiele temperatuur
na die nieuwe verpakking is de smaak veranderd dus ik was al blij dat ik nog echte flessen heb staan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GelukkigIk had die ook eens ingeslagen toen ze in de aanbieding waren en de laatste fles was niet lekker meer.
Ik heb die ice tea van ze ook in een pakje, de smaak is volgens mij wel iets anders maar het went snel. De peer heb ik nog niet geprobeerd. Zag dat AH en Jumbo ook peer hadden maar weet niet of die ook lekker zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
na die nieuwe verpakking is de smaak veranderd dus ik was al blij dat ik nog echte flessen heb staan.
ik snap niet dat die fabrikanten steeds dingen moeten veranderenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:04 schreef CherryLips het volgende:
En de pink grapefruit van Teisseire is er ook uit
Mag ik toch niet drinken ivm meds...quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:04 schreef CherryLips het volgende:
nouja als de verkoopcijfers niet naar wens zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap niet dat die fabrikanten steeds dingen moeten veranderen
Ja maar ik wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mag ik toch niet drinken ivm meds...
Ik ook niet. Als het lekker is en verkoopt, laat het dan zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap niet dat die fabrikanten steeds dingen moeten veranderen
Neeeeequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Kennelijk verkoopt het niet. Ik kan ook wel janken van die Spa Touch niet bruisend, er is ook geen alternatief in fles.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als het lekker is en verkoopt, laat het dan zo.
veranderen vanquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja als de verkoopcijfers niet naar wens zijn
of het moeilijk is of duur om bepaalde ingredienten te kijgen
dan moet je soms veranderen
ze zijn bang dat er anders een suikertax komtquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
veranderen van
[ afbeelding ] naar [ afbeelding ]
op de nieuwe verpakking 0% suiker vermelden... en de hele smaak is anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |