SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
toch 5 graden minder dan hierquote:
Mag in dm, dan maak ik die opmerking welquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde een opmerking maken over de TT die niet oké was en ik ga me nu schamen in een hoekje.
met een ijsje?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde een opmerking maken over de TT die niet oké was en ik ga me nu schamen in een hoekje.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:25 schreef Ama het volgende:
Nou Hedwig ligt volgens mij ook ergens weg te smelten want heb ik al even niet gezien.
?quote:
Freek kan wel?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
We willen details. Als je zegt ijsje dan kan het natuurlijk van alles zijn.quote:
Perenijsje wellicht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
We willen details. Als je zegt ijsje dan kan het natuurlijk van alles zijn.
Als ze smelt dan is het wellicht een caramel cornettoquote:
Of een B&J.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:31 schreef STING het volgende:
[..]
Can never go wrong with a perenijsje.
Maar ze is wit met zwart dus ik zit eerder dan aan een basic Cornetto te denken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ze smelt dan is het wellicht een caramel cornetto
Uh huhquote:
Entree heffen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:35 schreef Moeraskat het volgende:
Er zitten ineens drie kinderen in het zwembad hier in de achtertuin…
Door se temperatuur zou je juist aan de ijsvariant moeten deneknquote:
15 euro per persoon per half uur.quote:
Caramel chew chewquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Door se temperatuur zou je juist aan de ijsvariant moeten denekn
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ze is wit met zwart dus ik zit eerder dan aan een basic Cornetto te denken.
Ja, dat vind ik sowieso een goed idee. Had dat al tegen kitten gezegd aangezien ze niet wil helpen met onderhouden.quote:
"Wat zijn Russen mama?"quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:37 schreef Ama het volgende:
Roep dat de Russen binnen komen vallen en dat ze snel naar huis moeten.
“Wat zijn Russen”quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:37 schreef Ama het volgende:
Roep dat de Russen binnen komen vallen en dat ze snel naar huis moeten.
En dat water is ook niet gratis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik sowieso een goed idee. Had dat al tegen kitten gezegd aangezien ze niet wil helpen met onderhouden.
Klopt, zeker omdat het verwarmd isquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dat water is ook niet gratis.
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Wat zijn Russen mama?"
Wel dat ze om de haverklap moeten plassen…quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:37 schreef Ama het volgende:
Oh wacht jij vindt dat niet erg volgens mij.
Die van mij weet dat wel, maar die anderen niet.quote:
Niets boven een echte Cornetto Classicoquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ze is wit met zwart dus ik zit eerder dan aan een basic Cornetto te denken.
Zolang ze dat niet in het bad doen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel dat ze om de haverklap moeten plassen…
Is het niet de tuinslang/sproeier van de buren?quote:
Ik word alleen gek van die zwemluier.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang ze dat niet in het bad doen...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang ze dat niet in het bad doen...
quote:
Jaquote:
Nog even volhouden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
De zomer mag wel klaar zijn van mij
Minstens een maand nogquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Nee was een hele korte regenbui.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is het niet de tuinslang/sproeier van de buren?
Woohooquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen kan ik mijn nieuw appartementje zien![]()
![]()
Ohhh spannendquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen kan ik mijn nieuw appartementje zien![]()
![]()
22 graden ofzo is wel primaquote:
echt he. tijd voor nachtvorstquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Gelatelli vanille wafelhoorntjequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
We willen details. Als je zegt ijsje dan kan het natuurlijk van alles zijn.
jaaaa kerstmarkt en Glühwein en reibkuchen en warme chocomel met rum en slagroom en en enquote:
Nee niet die halve sneeuwvlokjes hier allemaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
het is maar een week mensen we kunnen het
Heul nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar wij zijn nederlanders, dus we mogen ook klagenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dat doen ze toch gewoon in het zwembadje?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel dat ze om de haverklap moeten plassen…
Ik ben heul geen halfjequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet die halve sneeuwvlokjes hier allemaal.
Ook beter op de motor.quote:
quote:
volgende maand regent het te veelquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar wij zijn nederlanders, dus we mogen ook klagen
Jammerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
Gewoon thuisquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doen ze toch gewoon in het zwembadje?
klaar?? Het is eindelijk begonnen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
quote:
Jij mag mijn warmte wel overnemen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
klaar?? Het is eindelijk begonnen.
Sneeuw is wel lekker frisquote:
Spuitelf.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doen ze toch gewoon in het zwembadje?
Regenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
volgende maand regent het te veel
oktober waait het te hard
november is alles grijs en te weinig zon
december is te koud
januari is depressief
februari vergeten we altijd want te bezopen van de carnaval
Heb je er sowieso last van? Zit het in je lijf en kan je het moeilijk kwijt? Of heb je last van een te warm huis?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij mag mijn warmte wel overnemen?
Nou, lekker uitwaaien als het droog is aan het strand is welquote:
herfstquote:
al dat haar van me dat overal en nergens heen waaitquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, lekker uitwaaien als het droog is aan het strand is wel
dan ga ik op vakantiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
herfst![]()
In september en oktober is het vaak nog prima weer. Rond de eerste week van oktober is het vaak nog zulk lekker weer dat je buiten kunt zitten.
Precies, vooral zonder de regenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, lekker uitwaaien als het droog is aan het strand is wel
Elastiek, haarklem, schaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
al dat haar van me dat overal en nergens heen waait![]()
nee
lekkeerrrrrrrr 2xquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
da
[..]
dan ga ik op vakantie![]()
naar frankrijk voor kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas
zelfs met een capuchon op kruipt het waar het niet moet gaanquote:
Lijf heeft er last vanquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je er sowieso last van? Zit het in je lijf en kan je het moeilijk kwijt? Of heb je last van een te warm huis?
Alsof er dikke stroop door de aderen 'stroomt'quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijf heeft er last van
Alles is veel zwaarder en vermoeiender.
Ja zoiets jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof er dikke stroop door de aderen 'stroomt'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |