SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Ik zit al voor Twente - PSV.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:59 schreef ISVV het volgende:
Ik loop achter merk ik, zie de wissels nu pas
Inb4 'goh'.
Ik zeg minimaal, ik vind Twente echt een knakenelftal hebben. Steijn verbloemde daar sowieso een hoop.quote:
Twee CV's op de bank en dan Rosa daar zetten, omdat DNA-Regeer moet invallen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
Regeer voor Itakura, het potloodstreepje van de 3-2 is inmiddels pen geworden.
Weghorst zou per definitie al een gele kaart moeten krijgen als ie het veld op loopt.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
De Feyenoorders schreeuwen om een tweede gele.
en terechtquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
De Feyenoorders schreeuwen om een tweede gele.
Hier ga je likes mee scoren!!quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weghorst zou per definitie al een gele kaart moeten krijgen als ie het veld op loopt.
We delen de kaarten wel gemakkelijk uit in dit topic.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weghorst zou per definitie al een gele kaart moeten krijgen als ie het veld op loopt.
Kan moeilijk gaan zittenquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Weghorst is toch helemaal niet geschikt om negentig minuten op het veld te blijven staan
3 opties voorin zijn geblesseerd, we missen een type Farioli.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Weghorst is toch helemaal niet geschikt om negentig minuten op het veld te blijven staan
Bij Hax zouden ze dat een ragequit noemen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
De hand beweegt richting het uitknopje van de afstandsbediening.
Welke user komt dan in jouw hoofd op?quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij Hax zouden ze dat een ragequit noemen.
🤔quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke user komt dan in jouw hoofd op?
quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Akkoord.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:07 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor de meer dan verdiende 3-2.
Nou vertel.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je wie ook klemvast zit?
Promesquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je wie ook klemvast zit?
Daar wens ik jou dan heel veel plezier meequote:Op zondag 17 augustus 2025 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga nu de motor wedstrijd kijken
Die schrijven we af.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:16 schreef fetX het volgende:
Gloukh maakt nog geen onuitwisbare indruk.
Rare manier om Twente - PSV te omschrijvenquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga nu de motor wedstrijd kijken
"Ik verwachtte niet dat hij ging lopen, maar hij ging wel lopen."quote:
(lol)quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:19 schreef ISVV het volgende:
[..]
Rare manier om Twente - PSV te omschrijven
Ik heb tot vervelens toe in het PSV-topic lopen mekkeren dat WIJ Itakura moesten halen (ook na de transfer van Yarek) maar ik kreeg weinig bijval. Dan zoek het lekker uit met zijn allen.quote:
''Maandag op de training maar meer inpraten op gevaarlijk domme Sjon dat ik toch echt weer moet spelen''quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Ik verwachtte niet dat hij ging lopen, maar hij ging wel lopen."
Maar wat kan ie scoren he?
@:PowerLoungen graag duiding.
Wij als PSV onderschatten niemand. Dat hebben we wel afgeleerd na vorig jaar.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:24 schreef De_Kraam het volgende:
Twente - PSV kun je schriftelijk afdoen. Twente heeft een heel matig elftal.
Ik vind het wel een hoop geld voor iemand met weinig restwaarde maar dit was wel echt nodig bij Ajax.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:22 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik heb tot vervelens toe in het PSV-topic lopen mekkeren dat WIJ Itakura moesten halen (ook na de transfer van Yarek) maar ik kreeg weinig bijval. Dan zoek het lekker uit met zijn allen.
Dat Nourigedoe is echt te kansloos voor woorden. @GGMM zet zijn veldwachter erop.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:26 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Het N-woord is gevallen. Die zit ook gevangen. @:de_boswachter
Het schijnt dat vooral de penningmeester van de Amsterdammers veel tranen gelaten heeft.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:26 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Met die schadevergoeding had je nu een goede spits kunnen kopen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat Nourigedoe is echt te kansloos voor woorden. @:ggmm zet zijn veldwachter erop.
Dat geld hadden ze inmiddels ook al verneukt.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met die schadevergoeding had je nu een goede spits kunnen kopen.
Dat is waar. Maar bij PSV is de verdediging al jaren het zorgenkindje, daar een sterke bezetting/wat te kiezen hebben zou ook wel eens lekker zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het wel een hoop geld voor iemand met weinig restwaarde maar dit was wel echt nodig bij Ajax.
Behalve bij Liverpool kan het sowieso nietquote:
JOE NEVUR WOK ALOONquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:32 schreef Zorro het volgende:
Wat ONTZETTEND leuk zo met zo'n autootje......
Nee.
You’re welcome.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:39 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een goedkope goal weer voor die gloeilampies
Dat mag.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Twente kan zomaar in het rechterrijtje eindigen dit jaar.
Welnee.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
De motor wedstrijd is voorbij, dus hier ben ik weer
Je had even het begin en einde eruit moeten knippen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ook leuk om jou te zien.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Wat staat hier?quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:53 schreef Zorro het volgende:
Ik zie al waarom ik nooit profvoetballer ben geworden.
Ik zou meteen wraak nemen op die Propper en meer rode kaarten verzamelen dat Hans Kraay Jr. ooit gezien heeft.
En omdat ik er niks van kon, dat speelde ook wel mee denk ik.
Denk "gewoon" tussen plek 6 en 9quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hier staat: "Wat staat hier?"quote:
Ach ach ach.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:26 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Dat denk ik ook, maar ik vind het wel heel armoedig momenteel. Ik denk niet dat Twente nu echt beter is dan NEC of Sparta, en wellicht zelfs minder dan Utrecht of Eagles.quote:
Bring back Roelof LuinGod.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze scheids doet Wiedemijert en Wegereef verbleken.
Jantje Derksquote:
Er is een kans dat ze onder NEC, Utrecht en Eagles eindigen inderdaad. Dan worden ze 8e.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik vind het wel heel armoedig momenteel. Ik denk niet dat Twente nu echt beter is dan NEC of Sparta, en wellicht zelfs minder dan Utrecht of Eagles.
Bijzonder sneu om een speler een blessure toe te wensen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nog een paar van dat soort niet-overtredingen aub
Ze bakken er helemaal niets van dat PSV.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik krijg het gevoel dat de PSV’ers de scheids niet zo goed vinden
Als Feyenoord er niks van bakt maar voor staat, is het een gebrek aan kwaliteit, de trainer heeft geen enkel plan en we worden vierde.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze bakken er helemaal niets van dat PSV.
Ga ik noteren.quote:
En dan durven sommige mensen nog te zeggen dat Feyenoorders er geen kijk op hebbenquote:Op zondag 17 augustus 2025 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Feyenoord er niks van bakt maar voor staat, is het een gebrek aan kwaliteit, de trainer heeft geen enkel plan en we worden vierde.
Als PSV er niks van bakt maar voor staat, betekent het dat ze zo extreem veel kwaliteit hebben dat ze zelfs op 30% kracht kunnen winnen en zijn ze al kampioen in februari.
quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie zelfs in de herhaling niet dat die mis was
scheids uit amstelveen probeert het puntverlies van zijn club een beetje te herstellen door twente toestemming geven om er een schopwedstrijd van te makenquote:
Oh het is de scheidsrechterquote:Op zondag 17 augustus 2025 15:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
scheids uit amstelveen probeert het puntverlies van zijn club een beetje te herstellen door twente toestemming geven om er een schopwedstrijd van te maken
RENT-FREEquote:Op zondag 17 augustus 2025 15:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
scheids uit amstelveen probeert het puntverlies van zijn club een beetje te herstellen door twente toestemming geven om er een schopwedstrijd van te maken
quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Stukje mengprofiel.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lucas Vennegoor of Hesselink nog op de bank.
(Ze wisten niet wie de vader was)
(lol)
Het kan altijd gekkerquote:Op zondag 17 augustus 2025 15:43 schreef GGMM het volgende:
Ook in de tweede helft blijven de PSV-users rustig doorklagen.
Er is ook zat te klagen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:43 schreef GGMM het volgende:
Bij ons ligt het latje wat hoger dan bij de rest maatquote:Op zondag 17 augustus 2025 15:43 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het wel dapper dat ze in het live-topic voortdurend over de scheidsrechter klagen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:43 schreef GGMM het volgende:
Ik mag hopen dat dit zijn slechtste wedstrijd ooit is.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:51 schreef Zorro het volgende:
Hier geen corner geven
De scheids is nu definitief af.
Een degelijke keeper.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit zijn slechtste wedstrijd ooit is.
Maar PSV moet dit gewoon zelf klaren. En op zich doen ze dat ook. Het is aanvallend niet best, maar verdedigend zit het goed dicht.
Nou heeft Twente de ruimtes ook niet echt benut moet ik zeggen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit zijn slechtste wedstrijd ooit is.
Maar PSV moet dit gewoon zelf klaren. En op zich doen ze dat ook. Het is aanvallend niet best, maar verdedigend zit het goed dicht.
Over 14 dagen minus een paar uur.quote:
Nee, ze moeten het echt hebben van vechtvoetbal.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:54 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nou heeft Twente de ruimtes ook niet echt benut moet ik zeggen.
De laatste 15 min weer flitsen van de oude Saibari, ook omdat schopploeg twente leeg is gespeeldquote:Op zondag 17 augustus 2025 16:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Saibari ook weer. Beter op deze positie.
Hij is ook gewisseld met Til. Dat scheelt veel.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De laatste 15 min weer flitsen van de oude Saibari, ook omdat schopploeg twente leeg is gespeeld
Op de bank zit er nog eentjequote:Op zondag 17 augustus 2025 16:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zonder Mauro een man minder achterin, op het middenveld en voorin.
Ik ben tegen BLM Elftal haat.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:05 schreef Zorro het volgende:
Commentator heeft het over een interlandbreak.
Ik ben nu al woest.
Dit psv gaat niet van 010 winnenquote:
Veerman wil ook niemand hebben.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, open deur. Anders had hij nog bij de absolute top gespeeld.
Gelachen. Ze hebben al moeite met Excelsior.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit psv gaat niet van 010 winnen
Ik hoop dat dat nog even zo blijft. Hij heeft zijn beperkingen, maar heerlijke speler om erbij te hebben in de Eredivisie.quote:
Dan had je de doelman geraakt.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:18 schreef klaasweetalles het volgende:
tegendraads inschieten
kreeg ik al in de Fjes te horen
Barcelona overwoog hem nog (voor de bank)quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee denk het niet ,quote:
verkopen voor 30 plusquote:Op zondag 17 augustus 2025 16:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat nog even zo blijft. Hij heeft zijn beperkingen, maar heerlijke speler om erbij te hebben in de Eredivisie.
Maar op zijn leeftijd is hij idd over the hill.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barcelona overwoog hem nog (voor de bank)
Nu willen die het liefst buitenkansjes door hun situatie maar toch
Het is wel duidelijk dat je ergens in de onderbond hebt gespeeld ofzo.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee denk het niet ,
je had de bal ook nog kunnen aannemen
Welke van de 3 clubs in 010?quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit psv gaat niet van 010 winnen
Is welgeteld 1 seizoen uitgeleend aan Bayern verder alleen maar in de subtop gespeeld. Geen toeval hoort dat ze (Inter) pas na zijn vertrek 2x de CL finale haalden.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij de F-jes wel ja. Ben je daar ook gestopt met voetballen?quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee denk het niet ,
je had de bal ook nog kunnen aannemen
Sparta kan al niet meerquote:Op zondag 17 augustus 2025 16:22 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Welke van de 3 clubs in 010?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |