Daar wens ik jou dan heel veel plezier meequote:Op zondag 17 augustus 2025 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga nu de motor wedstrijd kijken
Die schrijven we af.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:16 schreef fetX het volgende:
Gloukh maakt nog geen onuitwisbare indruk.
Rare manier om Twente - PSV te omschrijvenquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga nu de motor wedstrijd kijken
"Ik verwachtte niet dat hij ging lopen, maar hij ging wel lopen."quote:
(lol)quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:19 schreef ISVV het volgende:
[..]
Rare manier om Twente - PSV te omschrijven
Ik heb tot vervelens toe in het PSV-topic lopen mekkeren dat WIJ Itakura moesten halen (ook na de transfer van Yarek) maar ik kreeg weinig bijval. Dan zoek het lekker uit met zijn allen.quote:
''Maandag op de training maar meer inpraten op gevaarlijk domme Sjon dat ik toch echt weer moet spelen''quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Ik verwachtte niet dat hij ging lopen, maar hij ging wel lopen."
Maar wat kan ie scoren he?
@:PowerLoungen graag duiding.
Wij als PSV onderschatten niemand. Dat hebben we wel afgeleerd na vorig jaar.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:24 schreef De_Kraam het volgende:
Twente - PSV kun je schriftelijk afdoen. Twente heeft een heel matig elftal.
Ik vind het wel een hoop geld voor iemand met weinig restwaarde maar dit was wel echt nodig bij Ajax.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:22 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik heb tot vervelens toe in het PSV-topic lopen mekkeren dat WIJ Itakura moesten halen (ook na de transfer van Yarek) maar ik kreeg weinig bijval. Dan zoek het lekker uit met zijn allen.
Dat Nourigedoe is echt te kansloos voor woorden. @GGMM zet zijn veldwachter erop.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:26 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Het N-woord is gevallen. Die zit ook gevangen. @:de_boswachter
Het schijnt dat vooral de penningmeester van de Amsterdammers veel tranen gelaten heeft.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:26 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Het N-woord is gevallen. Die zit ook gevangen. @:de_boswachter
Met die schadevergoeding had je nu een goede spits kunnen kopen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat Nourigedoe is echt te kansloos voor woorden. @:ggmm zet zijn veldwachter erop.
Dat geld hadden ze inmiddels ook al verneukt.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met die schadevergoeding had je nu een goede spits kunnen kopen.
Dat is waar. Maar bij PSV is de verdediging al jaren het zorgenkindje, daar een sterke bezetting/wat te kiezen hebben zou ook wel eens lekker zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het wel een hoop geld voor iemand met weinig restwaarde maar dit was wel echt nodig bij Ajax.
Behalve bij Liverpool kan het sowieso nietquote:
JOE NEVUR WOK ALOONquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:32 schreef Zorro het volgende:
Wat ONTZETTEND leuk zo met zo'n autootje......
Nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |