SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Ik zit al voor Twente - PSV.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:59 schreef ISVV het volgende:
Ik loop achter merk ik, zie de wissels nu pas
Inb4 'goh'.
Ik zeg minimaal, ik vind Twente echt een knakenelftal hebben. Steijn verbloemde daar sowieso een hoop.quote:
Twee CV's op de bank en dan Rosa daar zetten, omdat DNA-Regeer moet invallen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
Regeer voor Itakura, het potloodstreepje van de 3-2 is inmiddels pen geworden.
Weghorst zou per definitie al een gele kaart moeten krijgen als ie het veld op loopt.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
De Feyenoorders schreeuwen om een tweede gele.
en terechtquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
De Feyenoorders schreeuwen om een tweede gele.
Hier ga je likes mee scoren!!quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weghorst zou per definitie al een gele kaart moeten krijgen als ie het veld op loopt.
We delen de kaarten wel gemakkelijk uit in dit topic.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weghorst zou per definitie al een gele kaart moeten krijgen als ie het veld op loopt.
Kan moeilijk gaan zittenquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Weghorst is toch helemaal niet geschikt om negentig minuten op het veld te blijven staan
3 opties voorin zijn geblesseerd, we missen een type Farioli.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Weghorst is toch helemaal niet geschikt om negentig minuten op het veld te blijven staan
Bij Hax zouden ze dat een ragequit noemen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
De hand beweegt richting het uitknopje van de afstandsbediening.
Welke user komt dan in jouw hoofd op?quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij Hax zouden ze dat een ragequit noemen.
🤔quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke user komt dan in jouw hoofd op?
quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Akkoord.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:07 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor de meer dan verdiende 3-2.
Nou vertel.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je wie ook klemvast zit?
Promesquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je wie ook klemvast zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |