Hier staat: "Wat staat hier?"quote:
Ach ach ach.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:26 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Het N-woord is gevallen. Die zit ook gevangen. @:de_boswachter
Dat denk ik ook, maar ik vind het wel heel armoedig momenteel. Ik denk niet dat Twente nu echt beter is dan NEC of Sparta, en wellicht zelfs minder dan Utrecht of Eagles.quote:
Bring back Roelof LuinGod.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze scheids doet Wiedemijert en Wegereef verbleken.
Jantje Derksquote:
Er is een kans dat ze onder NEC, Utrecht en Eagles eindigen inderdaad. Dan worden ze 8e.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik vind het wel heel armoedig momenteel. Ik denk niet dat Twente nu echt beter is dan NEC of Sparta, en wellicht zelfs minder dan Utrecht of Eagles.
Bijzonder sneu om een speler een blessure toe te wensen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nog een paar van dat soort niet-overtredingen aub
Ze bakken er helemaal niets van dat PSV.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik krijg het gevoel dat de PSV’ers de scheids niet zo goed vinden
Als Feyenoord er niks van bakt maar voor staat, is het een gebrek aan kwaliteit, de trainer heeft geen enkel plan en we worden vierde.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze bakken er helemaal niets van dat PSV.
Ga ik noteren.quote:
En dan durven sommige mensen nog te zeggen dat Feyenoorders er geen kijk op hebbenquote:Op zondag 17 augustus 2025 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Feyenoord er niks van bakt maar voor staat, is het een gebrek aan kwaliteit, de trainer heeft geen enkel plan en we worden vierde.
Als PSV er niks van bakt maar voor staat, betekent het dat ze zo extreem veel kwaliteit hebben dat ze zelfs op 30% kracht kunnen winnen en zijn ze al kampioen in februari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |