SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik zag het. Lekker hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja lief....
Dat alleen zijn was wel goed voor de punten....
74 punten erbij vanochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
PuntjesIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Goed dat je het zegt, moet ik zo nog even bij de bakker gaan halen!quote:
En dan wel volkoren om morgen goed te kunnen hopen![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Genie... in a bottle?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Bij de bakkerIk heb er één en ik ben er trots op
Dan ga ik daar zo maar even 4 miljard miljoen puntjes halen en hem betalen in snoeiharde vies woeste bolkjes![]()
bolk dan maarIk heb er één en ik ben er trots op
Terug bolkIk heb er één en ik ben er trots op
* DJMO staart terugIk heb er één en ik ben er trots op
* gebrokenglas weet zich geen houding te geven en schuifelt verlegen met de voet.quote:How can I make this topic about me?![]()
ChachchaIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 1332 / +158 / +69 / 3840 / 4466 / 0.3
2. FreshFruit / 1242 / +0 / +0 / 1488 / 2035 / 0.61
3. _UserName_ / 847 / +50 / +39 / 712 / 937 / 0.9
4. Vino_Tinto / 630 / +0 / +0 / 1833 / 2157 / 0.29
5. KillemWieft / 532 / +120 / +103 / 259 / 452 / 1.18
6. MooieTop6 / 517 / +6 / +22 / 2309 / 2650 / 0.2
7. JustinK / 413 / +0 / +0 / 1551 / 1613 / 0.26
8. gebrokenglas / 365 / +14 / +87 / 1063 / 1298 / 0.28
9. hemarookworst / 324 / +27 / +48 / 619 / 781 / 0.41
10. HappyCharly / 311 / +12 / +0 / 150 / 208 / 1.5
11. Bargehassus / 259 / +18 / +0 / 699 / 798 / 0.32
12. MizzezAmy / 235 / +23 / +4 / 1181 / 1332 / 0.18
13. Masberum / 225 / +0 / +5 / 250 / 316 / 0.71
14. KoningWouter / 220 / +0 / +80 / 609 / 742 / 0.3
15. greysbones / 214 / +0 / +0 / 724 / 775 / 0.28
16. devzero / 211 / +31 / +0 / 407 / 490 / 0.43
17. ToT / 193 / +60 / +0 / 1211 / 1369 / 0.14
18. Helenattenek / 165 / +0 / +0 / 250 / 327 / 0.5
19. maily / 148 / +16 / +25 / 878 / 995 / 0.15
20. Dr.Mikey / 147 / +47 / +8 / 112 / 180 / 0.82SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Je was een seconde te vroegquote:
ja, mijn computer loopt bijna 2 seconden voor, dus ik moet steeds timen....quote:How can I make this topic about me?![]()
Wat raar, je hebt toch het vluchtnummer? Of is hun vlucht gecancelled?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:30 schreef ToT het volgende:
Hmm, ik krijg te horen dat Mini-ToT misschien morgen pas hier komt....How can I make this topic about me?![]()
Nee, ze had het vluchtnummer niet ingevuld op dat formulier wat ik ondertekend heb.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat raar, je hebt toch het vluchtnummer? Of is hun vlucht gecancelled?
Ze liegt sowieso altijd over reistijden en vakanties e.d. dus hier ging ik ook wel van uit.![]()
Ongekend.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, ze had het vluchtnummer niet ingevuld op dat formulier wat ik ondertekend heb.
Ze liegt sowieso altijd over reistijden en vakanties e.d. dus hier ging ik ook wel van uit.
How can I make this topic about me?![]()
![]()
Ja ach, het verbaast me niks.quote:
Toch hoop ik ergens aan het eind van de middag of vanavond alsnog een berichtje te krijgen dat ik hem kan ophalen, maar ik reken nergens op.![]()
Tip voor de toekomst: "Trust is good, controle is better"quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, het verbaast me niks.
Toch hoop ik ergens aan het eind van de middag of vanavond alsnog een berichtje te krijgen dat ik hem kan ophalen, maar ik reken nergens op.
In het vervolg alles 4 keer checken bij voorbaat.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Was ik ook van plan, maar ik kreeg het formulier vlak voor hun vertrek in m'n handen gedrukt met de mededeling: "Het vluchtnummer vul ik later wel in."quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tip voor de toekomst: "Trust is good, controle is better"
In het vervolg alles 4 keer checken bij voorbaat.![]()
Ik weet dat ik kan haten op mannenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:30 schreef ToT het volgende:
Hmm, ik krijg te horen dat Mini-ToT misschien morgen pas hier komt....
Maar vrouwen hé...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik weet dat ik kan haten op mannen
Maar vrouwen hé...Echt he!
![]()
I know, i know dat ik nu als een doordrammer klink. Maar zij had jouw handtekening nodig, is het dan zoveel gevraagd als jij erop staat haar vluchtnummer nodig te hebben voor jij krabbelt?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, maar ik kreeg het formulier vlak voor hun vertrek in m'n handen gedrukt met de mededeling: "Het vluchtnummer vul ik later wel in."Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
..... je kunt beter kippen houwenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik weet dat ik kan haten op mannen
Maar vrouwen hé...![]()
Nee ik geef je groot gelijk hoor! Ik stuur je ff een DM.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I know, i know dat ik nu als een doordrammer klink. Maar zij had jouw handtekening nodig, is het dan zoveel gevraagd als jij erop staat haar vluchtnummer nodig te hebben voor jij krabbelt?![]()
![]()
Het is van een afstand allemaal heel makkelijk maar in de praktijk is het zo kutquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I know, i know dat ik nu als een doordrammer klink. Maar zij had jouw handtekening nodig, is het dan zoveel gevraagd als jij erop staat haar vluchtnummer nodig te hebben voor jij krabbelt?
Ik zie het ook met dud0r en zijn Hex
Die wilde vorig jaar naar Israël op vakantiemet dino. Toen was hij wel even heel duidelijk
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O gvd tochquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:30 schreef ToT het volgende:
Hmm, ik krijg te horen dat Mini-ToT misschien morgen pas hier komt....![]()
![]()
Ik weet dat het van een afstand makkelijk lullen is als je niet alle details en zulks kent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is van een afstand allemaal heel makkelijk maar in de praktijk is het zo kut
Ik zie het ook met dud0r en zijn Hex
Die wilde vorig jaar naar Israël op vakantiemet dino. Toen was hij wel even heel duidelijk
Mijn punt was ook dat als je iemand al niet 100% vertrouwd, en zeker als je kind erbij betrokken is, je alles 8 keer moet checken en alles 1000% duidelijk moet hebben. Heb ik persoonlijk al vaker moeten doen dan ik wil toegeven en me lief is bij sommige personen
Ja dat vind ik ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet dat het van een afstand makkelijk lullen is als je niet alle details en zulks kent.
Mijn punt was ook dat als je iemand al niet 100% vertrouwd, en zeker als je kind erbij betrokken is, je alles 8 keer moet checken en alles 1000% duidelijk moet hebben. Heb ik persoonlijk al vaker moeten doen dan ik wil toegeven en me lief is bij sommige personen
Vakantie is een privilegeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
On the stairmaster?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ze lieten me gewoon laufen![]()
Ga je voor de winst deze maand?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ze lieten me gewoon laufenIk heb er één en ik ben er trots op
Nah al twee maanden niet gezienquote:
Ben blij met mijn huidige ritme nu dus wil dat eerst vasthouden voor ik weer toevoegHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Ga zo Chinees halen
Dudje zijn slagschip door Mini straten douwen om er te komenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Druk hierIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Scherp als altijdquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoe is het leven?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mehquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met ananas natuurlijkquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb hier zo'n vis met krokante laag uit de oven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, ik heb een diepvries pizza special.![]()
![]()
Die ziet er ook wel goed uitquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze heb ik wel vaker, en is erg lekker. Ik gooi m zo in de oven.quote:
een lekkerbekje?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier zo'n vis met krokante laag uit de oven.
Ik ga voor de zalm vandaagIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hier wordt gebolkt hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bolken is liefde en liefde is bolken![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Eindelijk! Gefeliciteerd!quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk idd! Ding rijdt lekker en zit goed geluid in!
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Jij maakt het helemaal mooiquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen enge lampjes op het dashboard nu al?
Stereotoren op wielen dus!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:45 schreef _UserName_ het volgende:
Eindelijk idd! Ding rijdt lekker en zit goed geluid in!![]()
![]()
![]()
![]()
Ben vandaag met buren naar een garage verderop gegaan omdat ze een auto wilden kopen.
Komt dus allemaal wel erg dichtbij zo!![]()
![]()
Ja nee ja. Ik heb eens proefgereden in een tweedehands auto waar ik belangstelling voor had en kwam tijdens de proefrit onderweg tot stilstand met een brandend oliedruklampje ineens.quote:
Ja, ik had per ongeluk de discomode aan staan..quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen enge brandende lampjes op het dashboard nu al?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik heb meegemaakt dat de motor tijdens een proefrit afsloeg en ik hem met geen mogelijkheid meer aan de praat kreeg. Garage gebeld, vent kwam naar me toe rijden en ging helemaal uit z'n plaat tegen me omdat ik de motor had laten afslaan!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee ja. Ik heb eens proefgereden in een tweedehands auto waar ik belangstelling voor had en kwam tijdens de proefrit onderweg tot stilstand met een brandend oliedruklampje ineens.![]()
![]()
Of als ze je de auto meegeven en de motor is al helemaal warmgedraaid.... Dat is ook verdacht.How can I make this topic about me?![]()
Nou UserName, geniet ervan, ik hoop heel veel veilige kilometers voor jou en je gezin!How can I make this topic about me?![]()
Nee was op iets steenslag na niks mis mee, al is hij niet gepoetst want er zat een spinnenweb aan de buitenspiegel. Maar goed, ik heb 'm
Ja toen ik met de buren bij die garage aan kwam, heb ik gelijk aan het motorblok gevoeld toen ze hem startten; die was nog helemaal koud.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Of als ze je de auto meegeven en de motor is al helemaal warmgedraaid.... Da's ook verdacht.
De v-snaar piepte ff met starten en ik zag een hele hoop roet in de uitlaat van deze diesel, maar buiten dat was de auto verder duidelijk altijd zeer goed verzorgd.![]()
Ook oliepeil al even gecheckt enzo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:50 schreef _UserName_ het volgende:
Nee was op iets steenslag na niks mis mee, al is hij niet gepoetst want er zat een spinnenweb aan de buitenspiegel. Maar goed, ik heb 'mHow can I make this topic about me?![]()
Komt zeker goed, en wat fout gaat.. kost mij niksquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou UserName, geniet ervan, ik hoop heel veel veilige kilometers voor jou en je gezin!
Da's waar, dit is private lease. Wel ontzorgd in dat opzicht.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Komt zeker goed, en wat fout gaat.. kost mij niks
Lijkt mij dat dat allemaal gecheckt is.. maar kan wel kijken zoquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook oliepeil al even gecheckt enzo?
https://www.youtube.com/shorts/z-X2PUIuqH4
Deze zag ik toevallig gisteren. Ik heb de tips vandaag gelijk gebruikt voor de buren.![]()
![]()
Ah, garantie?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Komt zeker goed, en wat fout gaat.. kost mij niks![]()
![]()
Nou ....quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lijkt mij dat dat allemaal gecheckt is.. maar kan wel kijken zo
Ik check altijd het peil als de auto bij de garage is geweest en hij heeft een onderhoudsbeurt gehad. Gewoon op het terrein van de garage. Kan me niks schelen.
Ahhh okee!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's waar, dit is private lease. Wel ontzorgd in dat opzicht.![]()
![]()
Nee,leasequote:
Is beiden ook heel standaard om te doen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ....
Ik check altijd het peil als de auto bij de garage is geweest en hij heeft een onderhoudsbeurt gehad. Gewoon op het terrein van de garage. Kan me niks schelen.
Oh wacht, ik las het verkeerd, ik dacht dat het ging om als je een auto koopt.![]()
![]()
Laat de motor minstens 10 minuten afkoelen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lijkt mij dat dat allemaal gecheckt is.. maar kan wel kijken zo![]()
Neem aan dat dat wel goed zit, heeft 6500km gelopenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ....
Ik check altijd het peil als de auto bij de garage is geweest en hij heeft een onderhoudsbeurt gehad. Gewoon op het terrein van de garage. Kan me niks schelen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Sow!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Neem aan dat dat wel goed zit, heeft 6500km gelopen![]()
![]()
Ja en sowieso als het toch lease is, dan maakt het verder allemaal geen kut uit: genieten gewoon van je waggie!![]()
![]()
Het hangt af van de auto hoe je moet checken. Soms met koude motor, soms met warme motor en soms zelfs met draaiende motor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Laat de motor minstens 10 minuten afkoelen!How can I make this topic about me?![]()
Moet je je aan een bepaald aantal kilometers houden?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Komt zeker goed, en wat fout gaat.. kost mij niks
En klopt de kmstand met wat afgesproken was? Maw dat zij de auto niet voor boodschapjes gebruikt hebben ...![]()
Is vrijwel een nieuwe auto in dat opzicht, bj 08-2024quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Maak ik zelf wel uitquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Laat de motor minstens 10 minuten afkoelen!
Ik denk niet dat deze mieterse Mitsu een boodschappenwagentje is geweest!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:54 schreef maily het volgende:
[..]
Moet je je aan een bepaald aantal kilometers houden?
En klopt de kmstand met wat afgesproken was? Maw dat zij de auto niet voor boodschapjes gebruikt hebben ...![]()
![]()
Ze hebben hem, na de tests van Autoweek als leenauto gebruikt. Na de tests was hij immers niet nieuw meer. Maar dat wist ik van tevorenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:54 schreef maily het volgende:
[..]
Moet je je aan een bepaald aantal kilometers houden?
En klopt de kmstand met wat afgesproken was? Maw dat zij de auto niet voor boodschapjes gebruikt hebben ...
Heb 1000km per maand maar daar kom ik bij normaal gebruik net niet aanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Netjes heur!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is vrijwel een nieuwe auto in dat opzicht, bj 08-2024![]()
![]()
Je weet t nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze mieterse Mitsu een boodschappenwagentje is geweest!![]()
![]()
Wowquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is vrijwel een nieuwe auto in dat opzicht, bj 08-2024![]()
Heb je al een naam verzonnen?
Jyskemobiel ofzo?![]()
![]()
Gewoon 10 minuten vol gas de limiter in jagen op de parkeerplaatsquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:56 schreef maily het volgende:
[..]
Wow![]()
Jyskemobiel ofzo?![]()
![]()
![]()
Donutje draaienquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon 10 minuten vol gas de limiter in jagen op de parkeerplaats![]()
![]()
https://www.youtube.com/@WestenChamplin/videos
Zelfs deze lui maken wel eens een gigantische miskoop!![]()
![]()
Dat is per maand nog een netjes verbruik.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze hebben hem, na de tests van Autoweek als leenauto gebruikt. Na de tests was hij immers niet nieuw meer. Maar dat wist ik van tevoren
Heb 1000km per maand maar daar kom ik bij normaal gebruik net niet aan
Denk dat wij daar zelfs aankomen met onze waggie
Ok hoiOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
De body language guy heeft hun ontmoeting ook zitten analyseren, maar deze keer was het allemaal maar matigjes.quote:
Trump was gewoon weer aan het Trumpen, Poetin anticipeerde dat en haakte er netjes op in. That's all.![]()
Nee, nog niet, ik denk dat Jyskebishi wel leuk klinktquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:56 schreef maily het volgende:
[..]
Wow![]()
Jyskemobiel ofzo?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, nog niet, ik denk dat Jyskebishi wel leuk klinkt![]()
![]()
![]()
Ik ben vandaag zo extreem lui
Maar kijk wel even Nederland - DuitslandOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vriend Salzburger Nockerlquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vriend Vorarlberger Bergkäse![]()
![]()
JyMoSinequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, nog niet, ik denk dat Jyskebishi wel leuk klinkt![]()
![]()
Appeltaart een optie?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, pizza alweer op.
Nog honger.![]()
Zonder ananasquote:
Beter dan een pizza met ananas!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mensen die pizza zonder ananas eten maar wel appeltaart met ananasquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter dan een pizza met ananas!
Geef mij maar een pizza zonder ananas en een appeltaart met appel en rozijnenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:17 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mensen die pizza zonder ananas eten maar wel appeltaart met ananas
Dat zou ik eten.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik doe hier nieuwe ideeën opquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eindelijk eens iets nieuws![]()
![]()
Internationale bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb je al een berg beklommen?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ahh, een FOK! meet in het kleinquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
En weer thuis, verkleedpartijtje is weer over![]()
Wel Drakin ontmoet, was leuk.
Wel heel kleinquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ahh, een FOK! meet in het klein![]()
![]()
Dit is natuurlijk een zeer terechte vraag.quote:![]()
, trouwens
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Bij dezequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, dat had ik nog niet in mijn schriftje staan![]()
![]()
Ik vind appels die ergens in zijn verwerkt niet lekker...quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een gemis joh, geen appeltaart....![]()
Reden is dat mensen te vaak holken.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Een appeltaartje vind ik prima. Maar ik laat overig gebak snel staan. Van die dikke slagroomtaarten enzo, nee, bedankt.quote:How can I make this topic about me?![]()
Mokkagebak kun je me wel blij mee makenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een appeltaartje vind ik prima. Maar ik laat overig gebak snel staan. Van die dikke slagroomtaarten enzo, nee, bedankt.![]()
![]()
Wat voor smaak is dat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zal volgende keer een lekkere taart uit de regio meenemen van de MeinardiHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Genoteerd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Mokkagebak kun je me wel blij mee maken
Ik heb trouwens uit betrouwbare bron dat er om 19:00 uur weer uitzending is op Radio 49
Nee. Daarom zei ik het.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hebben ze ook volgens mij, maar weet niet of lilak dat lust...
🐙![]()
Geen idee, heb ik ook geen aantekening vanquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hebben ze ook volgens mij, maar weet niet of lilak dat lust...
Het staat in d'r signature dat ze niet van koffie houdt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee, heb ik ook geen aantekening van🐙![]()
Die komt me bekend voor!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:48 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een zeer terechte vraag.![]()
, trouwens
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:48 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een zeer terechte vraag.![]()
, trouwens
![]()
![]()
![]()
En dan krijgt hij z'n slaapkamer te zien?quote:
Ahhh. Hij is al in het land. Nog een paar uurtjes reizen dus....quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik belde zijn mama op, en ze waren toevallig NET geland!How can I make this topic about me?![]()
Ligt er aan hoe moe hij is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:01 schreef Homijn het volgende:
[..]
En dan krijgt hij z'n slaapkamer te zien?
Is hij te moe, dan gaat hij op mijn kamer slapen en krijgt hij het morgen te zien.![]()
![]()
Precies!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ahhh. Hij is al in het land. Nog een paar uurtjes reizen dus....![]()
![]()
Veel plezier, ToT
Ik ga nu ehhh... radio luisteren
Ik was even wat anders aan het doen. YouTube kijken en chatten...quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Heb ik iedereen weggejaagd of is het gewoon zo rustig hier?How can I make this topic about me?![]()
Blijkbaar is iedereen iets anders aan het doen danquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was even wat anders aan het doen. YouTube kijken en chatten...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Blijkbaar is iedereen iets anders aan het doen dan
Het is vandaag sowieso heel rustig.How can I make this topic about me?![]()
Iedereen is in de kroeg iedereen heihard aan het bolken aan de bar natuurlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Blijkbaar is iedereen iets anders aan het doen danOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zo dan!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Kan ik straks weer even vooruit.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ah, dat verklaart het. Ik was er natuurlijk ook niet omdat naar Middeleeuws Winschoten, wat erg leuk was. En gelukkig geen meldingen in de standby gehad... Dat was iets wat wel op de achtergrond leefde helaasquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is vandaag sowieso heel rustig.![]()
![]()
Het leed van iemand met een storingstelefoonquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het. Ik was er natuurlijk ook niet omdat naar Middeleeuws Winschoten, wat erg leuk was. En gelukkig geen meldingen in de standby gehad... Dat was iets wat wel op de achtergrond leefde helaasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ging ineens heel snel... Alle kleuren die ik had besteld alweer bijna op. En gezien ik nog wat van plan ben de komende weken als het weer het toelaat heb ik het wel nodig.quote:![]()
Herkenbaar inderdaad, het idee elk moment een systeemmelding te kunnen krijgen of, erger, een incidentmanager die belt....quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het. Ik was er natuurlijk ook niet omdat naar Middeleeuws Winschoten, wat erg leuk was. En gelukkig geen meldingen in de standby gehad... Dat was iets wat wel op de achtergrond leefde helaas
Had je wel je laptop mee om remote in te loggen?How can I make this topic about me?![]()
Ja je had aardig wat voorraad besteld laatst inderdaad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:16 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ging ineens heel snel... Alle kleuren die ik had besteld alweer bijna op. En gezien ik nog wat van plan ben de komende weken als het weer het toelaat heb ik het wel nodig.How can I make this topic about me?![]()
Hoort bij het werk, krijg ik ook naar betaald. Maar liever niet als het kan... Gelukkig is de volgende pas over 2 maand.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het leed van iemand met een storingstelefoon![]()
Laptop was mee inderdaad. Maar het had ook kunnen zijn dat ik onderweg had gemoeten naar het datacenter als daar wat aan de hand was. En dan ben ik meteen 2,5 uur onderweg helaas.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Herkenbaar inderdaad, het idee elk moment een systeemmelding te kunnen krijgen of, erger, een incidentmanager die belt....
Had je wel je laptop mee om remote in te loggen?![]()
Groen valt wat minder in de smaak, of had je daar nog wat van op voorraad liggen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:16 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ging ineens heel snel... Alle kleuren die ik had besteld alweer bijna op. En gezien ik nog wat van plan ben de komende weken als het weer het toelaat heb ik het wel nodig.![]()
Veel mummies gemaaktquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja je had aardig wat voorraad besteld laatst inderdaad.![]()
![]()
Groen heb ik nog en combineer ik alleen met andere kleuren. Rood kan ik mooi met zwart (waar ik nog voldoende van heb) combineren en dat blauw als onderlaagquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Groen valt wat minder in de smaak, of had je daar nog wat van op voorraad liggen?![]()
![]()
Had je weer een foto of filmpje van Jezus Leclerc gevondenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoi![]()
was al weer even afgedwaald![]()
nee gewoon hier op FOKquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je weer een foto of filmpje van Jezus Leclerc gevonden![]()
dat heb je soms
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee gewoon hier op FOK
dat heb je soms
Ja, kan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee gewoon hier op FOK
dat heb je soms
Tijd voor nog een bak koffieDat in Winschoten was niet te pruimen, denk dat @drakin dat ook wel met me eens is...
![]()
Middeleeuwse koffiequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Tijd voor nog een bak koffieDat in Winschoten was niet te pruimen, denk dat @:drakin dat ook wel met me eens is...
Heb je dat kuiltje van een Duitser geconfisqueerd?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:57 schreef Homijn het volgende:
* Homijn gaat Radio 49 luisteren
[ afbeelding ]
Tot laterUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ahah! Je begint verstandig tegen jezelf te pratenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor alleen maar
I am stupid
![]()
it just an inchicedentquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah! Je begint verstandig tegen jezelf te praten![]()
of
it must be waterThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lovely, just simply fucking lovelyquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
it just an inchicedent
of
it must be water
Dat kan ik wel even navragen, bij mijn favoriete informant....quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
toen dronken ze toch cichorei
Geen idee, ik was er niet bijquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
toen dronken ze toch cichoreiUw ADH vitamine Worst
en ik maar denken dat jij al wel zo oud wasquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee, ik was er niet bij
Greys, wat weet je toch veel.
Cichorei is een veelzijdige plant die al eeuwenlang wordt gebruikt als voedsel, medicijn én koffievervanger.How can I make this topic about me?![]()
in de middeleeuwenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ik wel even navragen, bij mijn favoriete informant....
je hebt een informant uit de middeleeuwen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat denk ik van jou dat je dat weetquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij al wel zo oud was
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat denk ik van jou dat je dat weet
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat denk ik van jou dat je dat weetOude zielen in jonge lichamen en zulksquote:
je wist dit nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys, wat weet je toch veel.
Cichorei is een veelzijdige plant die al eeuwenlang wordt gebruikt als voedsel, medicijn én koffievervanger.
Word tegenwoordig nog gebruikt in en voor bepaalde doeleinde in de wereld van medicijnen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jij vindt ze het lekkerste in de schilquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:50 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik vind appels die ergens in zijn verwerkt niet lekker...
Typisch![]()
![]()
![]()
Jup, gewoon in de handquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Jij vindt ze het lekkerste in de schil
Typisch![]()
![]()
![]()
Spannend hoor, die finaleIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Jij vindt ze het lekkerste in de schil
Typisch![]()
Man3 weer gemistIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ShiiShiquote:
Koken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Heb ik iedereen weggejaagd of is het gewoon zo rustig hier?🐙
Forum Opties Forumhop: Hop naar: